Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko448
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

darknightttt
darknightttt

darknightttt

Dołączył 3 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 762
  • Znaleziska 43
  • Mikroblog 719
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 5
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
13 godz. i 23 min temu
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#zwiazki
Co zrobić w takiej sytuacji? Zakończyłam związek i powiedziałam o co chodzi. Nie czułam tego co powinnam, nie było pogłębienia znajomości, nikt sie nie otwierał, płytkie rozmowy, już nie chciałam spędzać z nim czasu. Nic więcej nie mam do dodania ale on tego nie przyjmuje. Chciałam żeby oddał mi rzeczy na spokojnie ale on ciągle naciska na rozmowy i wyjaśnianie. Podkreślam, że decyzje już podjęłam i nie będę
  • 19
darknightttt
darknightttt
darknightttt 11 godz. i 56 min temu via Wykop
  • 2
@Dietetyq: laska mówi, że to koniec i podała solidne argumenty. Czym się ma przejmować skoro to jej były? Nie chce z nim gadać bo nie chce być przekonywana. Ma z nim być bo sie zakochał pomimo tego, że on nie jest dla niej odpowiedni? xD
  • pusssia
  • Draion
darknightttt
darknightttt
darknightttt 11 godz. i 50 min temu via Wykop
  • 4
@kyIiejenner: nie wiem co jest z tymi facetami, że traktują kobiety jak rzeczy. Wejście w związek oznacza dla nich, że tak ma być na zawsze chyba, że to książę się rozmyśli.
Przecież jak misio nie pije i nie bije to jest tak cudownie i zła baba wymyśla (ʘ‿ʘ)
  • kyIiejenner
  • pusssia
  • a_ja_kocham_rewolucje
  • Draion
darknightttt
darknightttt
darknightttt 11 godz. i 49 min temu via Wykop
  • 0
@Dietetyq: ale ona wyjaśniła i to bardzo rzeczowo
darknightttt
darknightttt
darknightttt 10 godz. i 59 min temu via Wykop
  • 0
@Dietetyq: Mirek zesrałeś sie
darknightttt
darknightttt
darknightttt 15 godz. i 56 min temu
  • 4
Było już o redflagach u różowych to teraz coś o niebieskich
mówi że ex to wariatka i ogólnie ją obraża
szybkie wyznawanie miłości
olanie dzieci ze wcześniejszych związków
w 90% facet mówiący o alienacji sam jest winny takiej sytuacji, zawsze wyjdzie po czasie
pozostałe 10% ma moje poparcie, trzymam za was kciuki
mieszkanie z rodzicami do późnego wieku
dużo związków w przeszłości
dużo jednorazowego seksu
nadużywanie alkoholu i narkotyków
zazdrość
kontrolowanie
wypominanie
  • ksjoc_zakony
  • a_sram
  • Certis
  • magdalena9991
  • 11
darknightttt
darknightttt
darknightttt 15 godz. i 45 min temu via Wykop
  • 0
@cytmirka: a ja widzę. Dla mnie to wielkie nieee, nie ceni niezależności
darknightttt
darknightttt
darknightttt 14 godz. i 12 min temu via Wykop
  • 0
@Fenoloftaleinowy_Chrabaszcz: dorosłość na tym polega, że żyjesz na własną rękę a nie pod spódnicą mamy
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 16:40:05
  • 0
Spotykam się z kimś i nagle wystąpił ogromny redflag bo powiedział, że czegoś takiego jeszcze nigdy nie czuł. No i już wiem, że coś śmierdzi i trzeba zrobić ewakuację ehhh
#zalesie #zwiazki
  • 28
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 18:27:41 via Wykop
  • 0
@GoddamnElectric: w normalnej rozmowie
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 18:32:18 via Wykop
  • 1
@dotankowany_noca: nie będę
  • dotankowany_noca
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 18:32:29 via Wykop
  • 0
@Dueil_angoisseus: nie
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 18:32:44 via Wykop
  • 1
@ewufhewui: prosto w twarz #pdk
  • ewufhewui
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 20:48:03 via Wykop
  • 0
@Ulfric_Stormcloak: unikam takich zachować po to żeby się nie bawić
darknightttt
darknightttt
darknightttt 16 godz. i 6 min temu via Wykop
  • 0
@Saly: to jest redflag. Takie rzeczy są ok z ust osób niedoświadczonych. Natomiast jeśli ktoś był w różnych związkach, w tym długich i poważnych i po kilku/kilkunastu spotkaniach mówi "nigdy nie czułem czegoś takiego" to zazwyczaj będzie to manipulacja aby pokazać drugiej osobie jaka jest "wspaniała i wyjątkowa". A rzeczywistość jest taka, że wcale tak nie jest i śmiesznie jest rzucanie takich słów.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 16 godz. i 5 min temu via Wykop
  • 0
@stepienz13posterunku: powiedział przecież coś innego
darknightttt
darknightttt
darknightttt 16 godz. i 1 min temu via Wykop
  • 0
@Saly: tak, takie kłamstwa nic dobrego nie celu nie mają (nawet jeśli jest to nie do końca świadoma manipulacja ale w to wątpię) i nie wróżą nic dobrego
darknightttt
darknightttt
darknightttt 15 godz. i 46 min temu via Wykop
  • 0
@Pivoo: a co może czuć po kilku randkach? Zauroczenie? Xd
To się wtedy mówi "tak, podobasz mi się i jest fajnie"
darknightttt
darknightttt
darknightttt 15 godz. i 43 min temu via Wykop
  • 0
@Pivoo: jak były na siłę albo bylejakie to jeszcze większy redflag
darknightttt
darknightttt
darknightttt 15 godz. i 33 min temu via Wykop
  • 0
@Pivoo: zauroczenie byłoby bardzo adekwatne.
Tak samo, że się kogoś lubi albo coś w nim lubi, że się ktoś podoba itp
Redflagi to wyznawanie głębokich uczuć z tyłka, mówienie jaki ktoś jest wspaniały, wyjątkowy a zwłaszcza lepszy od innych (w domyśle albo dosłownie byłych) i również mówienie rzeczy typu "nigdy czegoś takiego nie czułem".
To się dotyczy ludzi z doświadczeniem związkowym i na wczesnym etapie znajomości.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 15 godz. i 18 min temu via Wykop
  • 0
@Pivoo: przynajmniej po bliższym poznaniu się
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
przedwczoraj, 07:49:33
  • 13
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Moja różowa jest dziwna. Jesteśmy razem dwa lata i wszystko układało się super. Byliśmy razem na wakacjach i trochę czasu po nich wyszło, że jest w ciąży. Faktycznie trochę mnie tam poniosło. Ciąża jest wczesna. Ja się ucieszyłem... Mam 32 lata a ona 29. Tylko, że ona oznajmiła mi że dziecka nie chce bo jej nie stać... Jej nie stać. Ja mam mieszkanie, dobre zarobki a u niej jest
  • Dueil_angoisseus
  • era347
  • Skrzycki
  • frktl
  • Bubele
  • +8 innych
  • 108
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:05:39 via Wykop
  • 36
@mirko_anonim: to chyba że dobrze nie ma parcia na dzieci kiedy nie ma pieniędzy ani warunków i nie zapowiada się aby to szybko uległo zmianie?
  • caius_cosades
  • thighslapper0
  • Dueil_angoisseus
  • MajsterOfWihajster
  • distorted
  • +31 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:11:07 via Wykop
  • 21
@ardan95: op sam napisał, że on ma pieniądze i mieszkanie. Nie że oni mają. Jak nie wyjdzie to ona będzie mieć problem a on wygodną sytuacje (mieszkanie, zapłaci kilka stówek alimentów) a ona nie będzie miała gdzie iść. To nie jest dla niej dobra sytuacja. Nawet jeśli nie dojdzie do rozstania to i tak będzie uzależniona od niego a z małym dzieckiem przez kilka lat ciężko o rozwój kariery zawodowej.
  • MajsterOfWihajster
  • IMEKANONIMEK
  • cleopatre
  • Alcoholic_Desacrator
  • yaho4
  • +16 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:14:22 via Wykop
  • 10
@mirko_anonim: ja to opie widzę tak. Ona jest wystraszona i nic dziwnego. Jak chcesz ją i to dziecko to przepisz jej np 20% mieszkania jako zabezpieczenie i stwórzcie konto wspólne żeby w ciąży jej na nic nie brakowało i żeby nie czuła się biedna przy tobie. Skoro ona zarabia czwórkę a na L4 ma dostawiać mniej to ile, ze dwa? Tyle to czasami same wizyty u lekarza i badania kosztują w
  • yaho4
  • magdalena9991
  • bajcik
  • koralgola
  • frau_felsenheimer
  • +5 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:16:55 via Wykop
  • 6
@3wolny: też tak może być. Hormony już buzują a ona jest wystraszona. Kto chciałby żyć jako samotna matka... On musi zapewnić bezpieczeństwo bo ewidentnie laska wpadła w grubą panikę.
  • 3wolny
  • BardzoMalaZaba
  • frau_felsenheimer
  • paula20089
  • fankakina
  • +1 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:38:46 via Wykop
  • 5
@czescmampytanie: jakie tam może być my skoro on ma a ona nic
  • MajsterOfWihajster
  • yaho4
  • qwerty11
  • BardzoMalaZaba
  • koralgola
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:44:11 via Wykop
  • 24
@maselniczkowy: co was dziwi w tym, że jak chce się zakładać rodzinę to mężczyzna musi dać dużo od siebie i coś jej zapewnić? Żadna normalna kobieta nie będzie chciała dziecka z facetem który nie chce albo nie potrafi tego zrobić. Mając to dziecko kobieta będzie bardzo ograniczona a mało który człowiek ma siłę zapierniczać jak robot w domu, przy dziecku, edukować się i jeszcze pracować. To trzeba iść na ustępstwa i
  • thighslapper0
  • MajsterOfWihajster
  • yaho4
  • Krolowa_Nauk
  • ruszcz
  • +19 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 08:47:48 via Wykop
  • 6
@kosmita: to, że nie chce być zależna nie oznacza reszty. Może dla niej niezależność jest ważna i chce czuć że może sobie poradzić w każdej sytuacji ale związek nie będzie przeszkodą.
  • thighslapper0
  • kosmita
  • BardzoMalaZaba
  • pinknada567
  • CerealKiller
  • +1 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:09:14 via Wykop
  • 7
@kosmita: ale jaki aparat prawny? Alimenty i nara. Nawet w przypadku ślubu i rodowodu majątek który jest twój przed zawarciem ślubu nie wchodzi w skład majątku małżeńskiego.
  • Zepsutetagi
  • kosmita
  • BardzoMalaZaba
  • panna_aparatka
  • koralgola
  • +2 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:11:39 via Wykop
  • 2
@Dueil_angoisseus: co jej da sąd oprócz alimentów w takim przypadku? Odpowiem ci, nic
  • BardzoMalaZaba
  • betonowa_klata
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:15:46 via Wykop
  • 4
@kosmita: ona ma pracę więc żadnej zapomogi nie dostanie, jedynie 500 plusy i alimenty
Z darmowych konsultacji z prawnikiem skorzystać może każdy tylko trzeba się umówić.
Eksmisję to mógłby załatwić on jej najwyżej. A w praktyce zamknąć drzwi i wymienić zamki i laska nic nie może.
  • Zepsutetagi
  • kosmita
  • BardzoMalaZaba
  • panna_aparatka
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:16:39 via Wykop
  • 3
@kosmita: pokaż co kobieta może wycinać jeśli nie ma ślubu a jest dziecko. Co oprócz alimentów, chce to bardzo zobaczyć
  • kosmita
  • koralgola
  • panna_aparatka
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:20:00 via Wykop
  • 2
@kosmita: trafiłeś na bardzo problematyczną osobę i współczuję ale tamta różowa nie ma prawnej mocy aby zrobić cokolwiek poza alimentami
  • kosmita
  • koralgola
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:21:11 via Wykop
  • 3
@kosmita: współczuję ale nie każda kobieta to twoja była musisz to zrozumieć...
  • kosmita
  • panna_aparatka
  • betonowa_klata
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 09:29:38 via Wykop
  • 6
@kosmita: ja też mam znajomych i współczuję losu samotnej matki... Złe osoby są wszędzie ale to nie jest tak, że każda baba myśli tylko o tym jak kogoś oszukać czy naciągnąć. Moja koleżanka ciągnie dwie prace żeby utrzymać dwójkę dzieci bo jej były odszedł do 19 letniej kochanki. Zero życia prywatnego, babka wysiada powoli ale dla tych dzieci zrobi wszystko. Mogłaby mieszkać z byłym i jego nową kochanką i nie dało
  • magdalena9991
  • kosmita
  • koralgola
  • panna_aparatka
  • katana55
  • +1 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 10:16:23 via Wykop
  • 0
@tomszczyk: przecież nie wiemy jaką ma umowę czy np dg
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 15:50:40 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: tak myśli rozsądna kobieta, bo wie że w życiu jest różnie i poleganie na innych może się skończyć bardzo źle. Nie tylko kobieta ale mężczyźni też. Lepiej się przygotować i zapobiegać. Ja rozumiem takie podejście, też wolę czuć że nie jestem zależna od kogoś mieszkaniowo i finansowo bo inaczej czuję się źle. Reszta nie ma dla mnie takiego znaczenia.
Zauważyłam, że jeśli się doświadczy czegoś takiego albo po prostu ma
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 16:17:24 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: bo nie chce dzieciaka na którego ją nie stać? XDD
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 16:25:53 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: ale my tego nie wiemy. Żeby zakładać rodzinę to oprócz dwójki ludzi podstawą są finanse. Poza tym co mieszkanie ma do alimentów?
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 18:29:37 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: ale to jest nasza propozycja a nie jej. Ona tak nie powiedziała a my tylko sugerujemy co można zrobić żeby ona poczuła się bezpieczniej. Łatwo oceniać ale jak ona wpadła w panikę to nie będzie myśleć racjonalnie. Nie wiadomo co przeżyła do tej pory i jaki jest op.
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
przedwczoraj, 14:25:10
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Potrzebuje normalnych porad. Jestem w rozsypce i dużym stresie bo przeżywam wszystko i bardzo mnie to już męczy, jestem taka emocjonalnie obciążona i nie daje sobie rady. Nie mam dużego doświadczenia w takich sytuacjach bo nie przeżyłam dużo związków i innych takich.
Jestem w rocznym związku i czuje że coś jest nie tak. Nie jestem do końca sobą i widziałam dziwne reakcje czasami jak coś mówiłam. Albo słyszałam mówienie
  • 7
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 15:05:12 via Wykop
  • 0
@Wszystko_albo_nic: nie rozumiem tego komentarza bo po co pytać skoro ona to wie. Może nie mówił bezpośrednio o niej ale zdanie poznała. Np on mówi "ludzie którzy farbują włosy to przegrywy i degeneraci" opka farbowała włosy przed pół życia i już zna jego zdanie na ten temat. Głupi przykład ale chyba o to chodzi.
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 15:07:49 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: według mnie ten związek cie męczy i powinnaś to zakończyć
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 14:15:09
  • 0
Po czym poznajcie, że kogoś kochacie? I po jakim czasie się to u was dzieje?
#pytanie #zwiazki
  • 3
Kitku_Karola
Kitku_Karola
Kitku_Karola
przedwczoraj, 14:42:54 via iOS
  • 3
@darknightttt hmmm na początku (poniżej dwóch lat związku) jak chce z nim kontynuować znajomość i wchodzić ma kolejne etapy relacji jak poznanie rodziny i znajomych, zamieszkanie razem, rozmawianie o wspólnej przyszłości i wspólnych celach życiowych. Wtedy używam potocznego określenia ze „kocham” bo w praktyce miłością to jest dopiero później gdy minie więcej lat a on jest dla mnie przyjacielem któremu chce mówić o wszystkim i o którego dobrostan chce dbać oraz bez
  • darknightttt
  • agacik92
  • GoddamnElectric
kosmita
kosmita
kosmita
przedwczoraj, 18:29:57 via Android
  • 1
@darknightttt faceci i kobiety mają inne pojmowanie "kocham".

Miłość nie istnieje, trzeba robić melanż.
  • czlowiek-z-bagna
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
przedwczoraj, 10:17:10
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pol roku temu poznalam faceta. Spotykalismy sie dwa miesiace. Ja 30 on 35, wiec bylo tez kilka poważnych rozmow, oboje dobre prace, pasje, swoje mieszkania. W pewnym momencie on zaczal sie wycofywac, przestal odpisywac, odbierac telefony lub robil to rzadko i mnie zbywal. Spytalam o co chodzi, to powiedzial ze nie jest gotowy na powazny zwiazek. Z bolem to zakonczylam, choć wydalo mi sie to dziwne, bo na początku
  • 21
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 11:16:49 via Wykop
  • 7
@AnonimoweLwiatko: raczej zdradzał narzeczoną i jest śmieciem
  • slabyslabek
  • Rozmowa_nie_kontrolowana
  • dlaczego__nie
  • euphoriatears
  • SugarSugarSugar
  • +2 innych
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 11:17:12 via Wykop
  • 12
@mirko_anonim: daj znać tej kobiecie na wszelki wypadek
  • kuncfot
  • slabyslabek
  • MajsterOfWihajster
  • Rozmowa_nie_kontrolowana
  • euphoriatears
  • +7 innych
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
19.09.2023, 10:28:31
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Przechodze kryzys i mam doła. Poznałam fajnego faceta i stworzyliśmy związek jendak od kilku miesięcy męczą mnie wątpliwości. Często myśle o tym aby to zakończyć. Raz mu powiedziałam co myśle i co czuje ale on namawiał żeby starać się dalej i dać sobie czas. Więcej nie wspominałam o tym bo nie chciałam budzić w nim niepewności ale widział że sie dystansuje i nie wchodze w rozmowy o planach długoterminowych,
  • Arti352
  • 17
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 10:45:30 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: zakończ to szybko tak żeby zrozumiał dokładnie, że nic z tego już nie będzie. Wyrzutów sumienia nie musisz mieć bo chyba nie przysięgałaś dozgonnej miłości? Spróbowaliście i wam nie wyszło, ty się męczysz. Nie kończysz tego żeby jemu nie było przykro ale takim zachowaniem robisz sobie krzywdę. Powinnaś sama dla siebie być ważniejsza niż już niedługo były prawda?
  • agacik92
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 10:46:55 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: i głowa do góry, jemu pewnie szybko przejdzie
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 12:46:50 via Wykop
  • 0
@DWKOR: co cie dziwi?
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 07:50:18 via Wykop
  • 0
@Thaora: czego żałować? Słaba komunikacja, słaby seks, nie ma bliskości. To nie są dobrze dobrani ludzie. Dla niego jest ok bo chyba nie przyjmuje do wiadomości tego co ona myśli. To wynika z tego, że jak mu mówiła to nie przyjął tego do wiadomości.
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
19.09.2023, 12:05:14
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Może troche gównorpoblem ale potrzebuje o tym pogadać z neutralnymi osobami. Mój niebieski ma dobrą pracę, wyszedł dobrze w życiu i sie tym cieszy. Ja jestem dumna i wspieram. Mi idzie gorzej, wiele prób nieudanych i teraz mam okres gdzie odpoczywam i nie kombinuje nic poza pracą z której starcza mi na takie ok życie. Czasami się martwię, że ją stracę a wtedy zarobki bardzo mi spadną. Chciałabym piąć
  • bezstronny_obserwator
  • 27
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 12:22:58 via Wykop
  • 0
@noopek2: ja widzę że anonimka ma dość gadania o tym co ten facet sobie właśnie kupił a on jest zdziwiony bo anonimka nie jest pod ogromnym wrażeniem tylko ma neutralne podejście
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 12:35:03 via Wykop
  • 1
@noopek2: nie narzucać jej się tak, nie męczyć aż tak częstymi rozmowami skupionymi na jednej rzeczy która jej nawet nie dotyczy, nie oczekiwać że będzie skakać ze szczęścia tak jak on. To powinno wystarczyć sądząc po tym co napisała. Ona ma problem tylko z tym, że chłopak za dużo o tym gada i wymusza na niej dziwną i sztuczną radość.
  • thighslapper0
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 12:38:21 via Wykop
  • 0
@noopek2: a tak poza tym to on wychodzi na egoistę. On ma więc się nie martwi, anonka nie ma i jest spięta a jak o tym wspomni to jeszcze musi się tłumaczyć i jest stawia pod ścianą. Lekarstwem na to ma być on, według jego logiki. Trochę to niepoważne.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 12:40:07 via Wykop
  • 0
@noopek2: coś jej nie wyszło - jest smutna i niepewna - mówi o obawach - facet je bagatelizuje - facet chwali się i ciągle opowiada o tym co kupuje
Jak ona może się dobrze czuć?
darknightttt
darknightttt
darknightttt 19.09.2023, 12:41:29 via Wykop
  • 1
@noopek2: to on jest pępkiem świata bagatelizującym jej uczucia
  • spirityfree
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 06:18:10 via Wykop
  • 0
@Ulfric_Stormcloak: nie wiem co myśli anon tak dokładnie ale to jest zdrowe podejście. Znają się kilka miesięcy więc jest bardzo wcześnie. Związków przez życie ma się wiele i nie ma sensu stawiać wszystkiego na jedną kartę. Ona dobrze myśli, stawia na siebie i nie czeka na to co mają faceci. Bardzo rozsądne podejście. Nie ma nic gorszego niż uzależnić się od kogoś.
darknightttt
darknightttt
darknightttt przedwczoraj, 07:37:06 via Wykop
  • 0
@Ulfric_Stormcloak: w żadnym związki i żadnej relacji nie można stawiać kogoś ponad sobą. Zawsze najpierw ja, moje dobro a potem inni. To jest naturalne i zdrowe dla nas. Tak jak ten facet myśli o sobie i inwestuje tak autorka myśli o sobie i chce sama coś mieć.
Matylda_Megara
Matylda_Megara
Matylda_Megara
06.09.2023, 19:55:24
  • 2
Poradnik jak zdobyć drugą połówkę ( płeć nieważna)

1. Określ listę swoich upodobań
2. Określ listę rzeczy, których nie lubisz
3. Wrzuć ogłoszenie do neta
4. Zapytaj o to co lubią inni
5. Zablokuj chorych #!$%@?ów, tych od pizzy hawajskiej i placków ziemniaczanych z cukrem, bo nikt normalny tego palcem nie tknie.
6. Dopisz, że lubisz sernik z rodzynkami
7. Zablokuj tych, co takiego nie lubią. Tych co leżą na kanapie tylko
  • agacik92
  • szakalx4
  • 30
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:19:28 via Wykop
  • 0
@moll: masz bajkowe wyobrażenie
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:25:24 via Wykop
  • 0
@moll: "Jeśli uczucie całkowicie wygasło, to nigdy nie była miłość" to jest bajkowe i niepoprawne bo oznaczałoby że w życiu można kochać tylko raz a to bzdura kompletna.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:31:29 via Wykop
  • 0
@moll: w związku są dwie osoby i niezależnie od ciebie ta druga może tego nie robić albo ktoś może się bardzo zmienić i to już nie będzie działać.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:34:49 via Wykop
  • 0
@moll: "Jeśli uczucie całkowicie wygasło, to nigdy nie była miłość" to co podkreśliłam jako pierwsze
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:41:34 via Wykop
  • 0
@moll: tak, ludzie w trakcie życia kochają wielokrotnie
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:47:39 via Wykop
  • 0
@moll: nie zawsze miłość oznacza, że w takim związku powinno się zostać
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:50:52 via Wykop
  • 0
@moll: w jakimkolwiek. Po prostu nie zawsze miłość = to czego w życiu chcemy i potrzebujemy. Wtedy warto próbować coś zmienić ale jak się nie da to związek zakończyć.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 19:02:51 via Wykop
  • 0
@moll: nie, to nieprawda bo ludzie się zmieniają. Ktoś kto miał 20 lat mógł lubić luźne życie a mając 30 już pragnie założyć rodzinę a jego partner wcale.
Takie sytuacje się zdarzają.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 19:06:38 via Wykop
  • 0
@moll: to nie jest idealne rozwiązanie. Mając 28 lat możesz nie chcieć, mając 29 być już na tak. Ludzie i okoliczności się zmieniają. To nie jest tak, że jak wejdziesz z kimś w związek to będzie ta sama osoba przez cały okres jego trwania. Pytanie czy druga strona zaakceptuje zmiany.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 08.09.2023, 06:44:27 via Wykop
  • 0
@moll: nie jest.
W czym pomoże rozmowa w takim przykładzie jak wyżej?
Rozmowa to narzędzie a nie rozwiązanie każdego problemu.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 08.09.2023, 08:07:25 via Wykop
  • 0
@moll: być może. Czasami dojrzałością jest podjęcie decyzji o nie zakładaniu rodziny bo np ktoś zna siebie i wie, że to nie dla niego.
Umcia_Umcia
Umcia_Umcia
Umcia_Umcia
07.09.2023, 17:33:13
  • 2
Moim zdaniem PUA ma jedną zaletę - jest w stanie jako tako pomóc autystom i to takim prawdziwym.
Normalny chłop jako tako wie jak rozmawiać z kobietami i jest dla niego naturalne więc wiedza jak zagadać do kobiety jest raczej zbyteczna. Z kolei dla kogoś ze spektrum autyzmu to jest niemalże jak instrukcja obsługi kobiety. Autysta może przygotować sobie scenariusz rozmowy, zapamiętać o co i jak pytać i tak dalej.
Oczywiście, wszystko
  • Koksixk
  • Walten
  • 16
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:24:19 via Wykop
  • 0
@Umcia_Umcia: według mnie nie. Poznałam taką osobę i po czasie wyszła jego prawdziwa natura a nie ta której się nauczył. Straciłam zainteresowanie natychmiast.
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 21:13:05 via Wykop
  • 0
@LatajacyJeczmien: tak wyszło w rozmowie
purrminator
purrminator
purrminator
07.09.2023, 17:09:42
  • 10
Zabrzmi trochę boomersko ale ch.j, może ktoś postanowi mi to wyjaśnić bo ja naprawdę nie ogarniam.

TL;DR Gdzie się podziało zaufanie w związkach? W którym momencie ostatnich 10 (?) lat zdechło jak pies pod mostem?...

Pytam totalnie serio. Pomijając już kryzys na rynku matrymonialnym wywołany hipergamią napędzaną mediami, we współczesnych związkach zaufanie praktycznie nie istnieje. Obie osoby w związku traktują się nawzajem jak członkowie rady nadzorczej w giga-korpo: na każdym kroku patrzą
  • JestemKrzysio
  • agacik92
  • stepienz13posterunku
  • Szlasio
  • ethize
  • +5 innych
  • 36
darknightttt
darknightttt
darknightttt 07.09.2023, 18:09:12 via Wykop
  • 1
@purrminator: właśnie z tego powodu nie wyobrażam sobie żeby ktoś mi grzebał w telefonie, to moja prywatność a jak ktoś nie ufa to on ma problem
  • wh0ami
wuwuzela1
wuwuzela1
wuwuzela1
29.08.2023, 12:06:37
  • 45
W tym wpisie https://wykop.pl/wpis/72546567/dlaczego-faceci-maja-taki-duzy-problem-z-przyjecie #p0lka narzeka na mireczka, że ma ból zada o rozstanie ale sama już nie wspomina, że to porzucenie było w ramach Monkey Branchingu i przez 8 miechów mireczka zwodziła szukając lepszej gałęzi. XD #logikarozowychpaskow
Z tego co sama pisze, zwodziła chłopa do samiutkiego końca i chłop był przekonany, że wszystko jest cacy.
Ewidentny Monkey Branching
#zwiazki #tinder #badoo #logikaniebieskichpaskow #rozowepaski #niebieskiepaski

A potem sama skończy jak laska tutaj
wuwuzela1 - W tym wpisie https://wykop.pl/wpis/72546567/dlaczego-faceci-maja-taki-duz...
  • jarokoxu
  • NiebieskiMiszmasz
  • erdetmxt
  • 1masa
  • Blueweb
  • +40 innych
  • 11
darknightttt
darknightttt
darknightttt 29.08.2023, 13:41:56 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: gdzie napisałam, że był albo jest ktoś inny xDD
darknightttt
darknightttt
darknightttt 29.08.2023, 14:12:54 via Wykop
  • 0
@general_bomba: to czytaj lepiej
darknightttt
darknightttt
darknightttt 29.08.2023, 17:07:26 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: co wspólnego to ma ze mną xDD odklejony jesteś
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 16.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl