Wpis z mikrobloga

Wkurzylam się strasznie na mają szefowa, jestem studentka na zleceniu, pracuje na godizny. A ona stwierdziła że rano mamy przychodzić 20 min przed 11.00,włączyć maszynę przygotować stanowisko pracy, ale mamy płatne od 11 bo z rana nie ma takiej pracy, za którą ona chce nam zapłacić wtf xD zwalniam się, dobry wybór? To praca dorywcza na czas wakacji. #zalesie #pytaniedoeksperta
  • 140
@Natalia-_-: niestety ale tak jest, nawet w duzy korpo w Wwa gdzie ogolnie warunki sa bardzo spoko tlyko no jak masz na 8:00 i wybila 8:00 to juz musisz byc zalaogowana i wszystkie sysytemy musza byc uruchomione co zabiera zawsze 10 min na tych kompach.. o 11 musisz miec juz wszystko przygotowane aby moc byc produktywną. nie ma co sie az tak spinac z tego powodu

na rozluznienie masz tutaj ostatnio
@Natalia-_-: miałem umowę o pracę płaconą za godzinę, odbijałem się na zegarze do roboty. Mimo to nadal przychodziłem szybciej, ogarniałem się i nawet jak byłem gotowy wcześniej to mogłem się odbić o 11:00 i musiałem czekać. Nikt mi nie płacił więcej.
@Arado-Akbar: Czemu niewolników? Przecież można było przyjść na ustaloną godzinę. Ale o ustalonej godzinie musisz być już przebrany i przygotowany ( ͡° ͜ʖ ͡°) a
ale w korpo masz UOP,


@Natalia-_-: a skadze. masz co chcesz. jak jestes studentem albo chcesz miec grafik elastyczny to bierzesz umowe zlecenie, ale to ze musisz byc o tej 8:00 juz zalogowana tez cie dotyczy.

Mysle ze to po prostu w korpo jest lzejsze to przelkniecia, bo jest za to sporo bonusow.
@lesiakova: u mnie przygotowanie to 10min szybko bądź 20min na chillu. Chodziło głównie o przebranie się w robocze ciuchy, łazienka żeby po 5min roboty nie iść do klopa jak jest sporo roboty na starcie itd. A nie zapieprzanie 2h przed rozpoczęciem i zrobieniem połowy rzeczy, ludzie....
@Natalia-_-: skoro ci to nie pasuje to powiedz szefowej że się zwalniasz. Nie wiem co od nas wymagasz? Jak widzisz część osób przychodzi szybciej,
@NickciN
@ultimateteam_pl