Wpis z mikrobloga

Wkurzylam się strasznie na mają szefowa, jestem studentka na zleceniu, pracuje na godizny. A ona stwierdziła że rano mamy przychodzić 20 min przed 11.00,włączyć maszynę przygotować stanowisko pracy, ale mamy płatne od 11 bo z rana nie ma takiej pracy, za którą ona chce nam zapłacić wtf xD zwalniam się, dobry wybór? To praca dorywcza na czas wakacji. #zalesie #pytaniedoeksperta
  • 140
  • Odpowiedz
@Natalia-_-: teoretycznie w każdej robocie jak pracowałem tak miałem. Zawsze musiałem przyjść wcześniej do roboty, ogarnąć się i jak np. zaczynam o 11:00 to o 11:00 miałem już być przebrany i przygotowany.
  • Odpowiedz
  • 279
@SynuZMagazynu
@NickciN ale ja rozumeim taka zasadę na umowie o pracę gdzie masz konretnie stawkę za miesiąc odkladane wszystkie składki. Tutaj mam prafonetylko za godizne pracy, więc jelsi moja praca jest potrzebna i musze przyjść te 20 min dłużej to znaczy ze powinnam mief za to normalnie placone xD dzis ide na 11 wywalone mam.
  • Odpowiedz
@Natalia-_-: niestety ale tak jest, nawet w duzy korpo w Wwa gdzie ogolnie warunki sa bardzo spoko tlyko no jak masz na 8:00 i wybila 8:00 to juz musisz byc zalaogowana i wszystkie sysytemy musza byc uruchomione co zabiera zawsze 10 min na tych kompach.. o 11 musisz miec juz wszystko przygotowane aby moc byc produktywną. nie ma co sie az tak spinac z tego powodu

na rozluznienie masz tutaj ostatnio
KwasneJablko - @Natalia-_-: niestety ale tak jest, nawet w duzy korpo w Wwa gdzie ogo...
  • Odpowiedz
@Natalia-_-: miałem umowę o pracę płaconą za godzinę, odbijałem się na zegarze do roboty. Mimo to nadal przychodziłem szybciej, ogarniałem się i nawet jak byłem gotowy wcześniej to mogłem się odbić o 11:00 i musiałem czekać. Nikt mi nie płacił więcej.
@Arado-Akbar: Czemu niewolników? Przecież można było przyjść na ustaloną godzinę. Ale o ustalonej godzinie musisz być już przebrany i przygotowany ( ͡° ͜ʖ ͡°) a
  • Odpowiedz
  • 70