Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko267
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
tomaszbiznesu

tomaszbiznesu

Dołączył 7 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 213
  • Znaleziska 193
  • Mikroblog 20
  • Obserwujący 9
  • Obserwowane 0

2349

Właśnie wydaliśmy Planetiles na Steam, mamy klucze do rozdania!

Właśnie wydaliśmy Planetiles na Steam, mamy klucze do rozdania!

Witam wszystkich! W związku ze świeżutką premierą naszej gry Planetiles na Steam ruszamy z #rozdajo. Nad grą bardzo intensywnie przez rok pracowały cztery osoby, a kolejne pięć wspierało nas w mniejszym zakresie. Ja odpowiadałem za część programistyczną, chętnie opowiem!

tomaszbiznesu
z
wykop.pl
dodany: 03.04.2024, 15:10:38
  • 318
  • #
    rozdajo
  • #
    steam
  • #
    linux
  • #
    gamedev
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 15:35:26 via Wykop
  • 67
@KingaM: 1. Dodaliśmy system fonemów, a niektóre mówione za jego pomocą teksty mają pewne znaczenie. Więcej na razie wolałbym nie mówić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. W zależności od OS, ale w okolicy 350 MB. Cena to niecałe 40 zł.
3. Wraz ze wspólnikiem.
4. Planujemy nieśmiało darmowe DLC, być może jeszcze w Q2. Poza poprawianiem ergonomii na pewno pojawią się dodatkowe poziomy.
5. Wystartowaliśmy 30 minut temu.
6. Jesteśmy studiem indie, więc takiej
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 15:37:17 via Wykop
  • 3
@loki_the_prankster: Co do Androida, to na razie nie planowaliśmy i całe sterowanie i skalę interfejsu zdecydowanie przygotowywaliśmy pod PC i konsole, ale na Steam Decku działa bardzo dobrze.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 15:48:26 via Wykop
  • 1
@kidi1: Dziękuję za propozycję, ale zasady losowania dają tutaj równe szanse wszystkim.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 15:58:19 via Wykop
  • 1
@mastaprzemo: Dzięki wielkie za dobre słowo!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 16:09:11 via Wykop
  • 7
@mirunek: 1. Własne środki i przez pewien czas wydawca, ale z racji problemów z płynnością musiał wycofać się z rynku i gra wróciła w pełni do nas.
2. Praktycznie od początku udostępniliśmy Demo i braliśmy udział w Steam Next Fest, ale mimo sporej ilości graczy, którzy wtedy zagrali o wiele więcej feedbacku zebraliśmy prezentując grę na targach.
3. Unity. Z najfajniejszych technicznie rzeczy wymieniłbym wyginanie pól a'la Voronoi w vertex
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 16:13:33 via Wykop
  • 15
@JoeBlade: Z magnetofonu ruszy, ale będzie się długo wgrywać i każdy obrót planety wymaga kolejnej kasety. A tak na poważnie, to Unity z własnymi shaderami i Burstem.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 16:14:53 via Wykop
  • 0
@thighslapper0: Na razie nie planujemy mobilki, ale konsole jak najbardziej.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 17:47:35 via Wykop
  • 0
@G4NzU: Rozumiem, w takim setupie nasz interfejs powinien się sprawdzić i przemyślimy ARMa - w odpowiedzi zasadniczo chodziło mi o brak planów co do konwersji na smartfony.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 17:48:40 via Wykop
  • 19
@mastahofd: Spośród wykopujących.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 17:49:16 via Wykop
  • 7
@WielkaPesaNarodowa: 30%
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 17:53:59 via Wykop
  • 1
@wacek_1984: Dzięki - jeśli sobie przypomnisz, to daj mi proszę znać. Demo obecnie planujemy włączać w trakcie eventów na Steam, a do tego jest już nieco przestarzałe i przydałoby mu się odświeżenie. Teraz priorytetem będzie patch obejmujący łatanie ewentualnych dziur, których nie wyłapaliśmy i dodanie ulepszeń zasugerowanych przez graczy.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:06:18 via Wykop
  • 18
@durtu-treeman: 1. Zdecydowana większość kosztów przy grze tej wielkości to wynagrodzenia związane z produkcją gry, budżet na marketing czy PR to niewielki procent. Całościowo powinno się zamknąć w okolicach miliona.
2. Skomponował ją dla nas Rafał Sadowski, z którym regularnie współpracujemy.
3. Na Steam bardzo łatwo wydać grę, ale ląduje na nim 15 000 gier rocznie, z których przytłaczająca większość nie przyniesie twórcom nawet 1000 dolarów, nie mówiąc już o
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:08:02 via Wykop
  • 6
@StanislawAniol: Właśnie to sprawdzamy ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:19:05 via Wykop
  • 1
@revoolution: Pewnie, dla deweloperów to na pewno lepsze niż pograć dłużej w coś, co nie podeszło i zostawić negatyw (chyba, że gra jest naprawdę zła).
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:23:52 via Wykop
  • 0
@Cereal_Killer: Korzystam od jakiegoś czasu z Github Copilota, który nieco rozszerza podpowiadanie kodu wbudowane w Visual Studio, ale przyznam, że mam bardzo mieszane uczucia, bo zwykle nie trafia z tymi podpowiedziami, a marnuje mi czas na analizę. Pewnie to kwestia czasu albo tego, że w moich zastosowaniach jest dość mało powtarzalnego kodu.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:24:18 via Wykop
  • 1
@MruczekKotecki: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:29:21 via Wykop
  • 0
@wacek_1984: Tak, Dorfromantik zdecydowanie ma podobny "planszówkowy" klimat.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:37:38 via Wykop
  • 72
@Desolator: 1. Nie korzystaliśmy z konsultingu, a co do zasady staramy się nie poruszać drażliwych kwestii.
2. 12,5 tysiąca.
3. Około miliona
4. Wszystkie krytyczne bugi tak, a przynajmniej tak sądzę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:40:18 via Wykop
  • 28
@Tojot: Dzięki! Zgodnie z zapowiedzią podwajamy klucze :)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 18:43:13 via Wykop
  • 0
@Ucik: Dzięki wielkie! Co do braku kampanii to chodziło mi o fizyczny event - taki z zapraszaniem gości itp. Gdyby nie nasze działania marketingowe, pokazywanie gry na konferencjach czy zgłaszanie jej do różnych wydarzeń na Steam to pewnie Planetiles miałaby 20% wishlist, które ma.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 19:55:15 via Wykop
  • 2
@Biskupator: Super, dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 19:55:32 via Wykop
  • 0
@Ted_Kaczynski: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 19:56:38 via Wykop
  • 5
@dielel_: Tak, szczególnie te łatwe w zrozumieniu i trudne do mistrzowskiego opanowania :)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 19:58:05 via Wykop
  • 1
@krzaczor93: Niekoniecznie wprost się inspirowaliśmy, ale grałem w nią kiedyś, więc kto wie?
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 20:04:22 via Wykop
  • 0
@Brut_all: Dzięki! Co do pól, to od początku byliśmy przekonani, że powinny przypominać kwadraty, aby było jasne, z czym się stykają, gdy się je położy. Myślę, że inaczej byłoby to jednak nieco odleglejsze od gier planszowych. Frostpunk jest niezły, swoją drogą ;)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 20:05:40 via Wykop
  • 1
@Mihau_140: Dzięki za chęć pomocy, ale myślę, że warto to zrobić tylko, jeśli miałbyś ochotę w nią kiedyś zagrać, tzn. nieaktywne wishlisty niewiele (pewnie) zmieniają.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 20:08:23 via Wykop
  • 4
@DFWAFDS: Dzięki, fajnie móc się przyczynić do powstania czegoś.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 20:09:08 via Wykop
  • 0
@szablix: Nie grałem w nią, ale w ramach rozpoznawania istniejących produkcji i planetach widziałem screeny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.04.2024, 20:47:06 via Wykop
  • 0
@GratisLPG: Nie u nas :)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 05:51:30 via Wykop
  • 2
@BaKaZa: Tak, od początku pokazywaliśmy ją w czasie targów na Steam Decku.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:34:05 via Wykop
  • 1
@adam237: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:39:06 via Wykop
  • 0
@WygrywamZdrapki: Z rozmysłem nie poruszamy spraw światopoglądowych w naszych grach, natomiast zależy nam na tym, żeby dawały graczom coś pozytywnego - np. odrobinę wysiłku umysłowego.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:43:40 via Wykop
  • 17
@PlesniakPospolity: Zgadza się, to dość ryzykowny biznes, zwłaszcza jeśli unika się toksycznych loopów retencyjnych, tworzenia klonów czy skandalizowania. Tym niemniej w dłuższej perspektywie i przy uwzględnieniu wszystkich dostępnych platform niezła gra ma szansę wyjść na plus (np. Hexologic zajęło to 6 lat).
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:50:04 via Wykop
  • 12
@hoodoovoodoo: Rozumiem, że Steam trzyma jakiś nierealny kurs złotówki i może faktycznie warto będzie się temu przyjrzeć, ale nie ustawialiśmy ceny ręcznie w Polsce, to wprost propozycja Steam, więc niestety mijasz się z prawdą. Trochę przykro się czyta, że jesteś pewien, że chcemy orżnąć krajan, a właśnie na polskim portalu oddajemy za darmo więcej kluczy niż sprzedamy w Polsce przez rok :(
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:53:26 via Wykop
  • 0
@KingRStone: Co do zasady dokłada się kafelki składające się z płytek reprezentujących różne rodzaje terenu do już istniejących i w ten sposób wypełnia planetę. Aby otrzymywać kolejne kafelki musimy wykonywać misje (np. zabudować obszar o wielkości przynajmniej 6 lasów), w czym pomagają nam struktury specjalne uzyskiwane, gdy ułożymy np. obszar 3x3 gór. Zachowanie balansu pomiędzy wykonywaniem misji i wznoszeniem struktur wydaje się kluczowe do uzyskiwania naprawdę dobrych wyników.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:53:48 via Wykop
  • 0
@Kaolin28: Zgadzam się, że byłoby świetnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:54:48 via Wykop
  • 0
@Karling: Uznamy to za umiarkowany sukces, gdyby zwróciła się w ciągu 2-3 lat na wszystkich platformach (PC + konsole).
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:56:26 via Wykop
  • 1
@Mirkoncjusz: 1. Na pewno będziemy na PS5, ale nie mamy jeszcze daty premiery. Ogólnie do zmiany są oznaczenia w interfejsie i kilka zmian wynikających z wymogów "certyfikacji" gry. To samo dotyczy Xbox i Switch.
2. Nic podobnego
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:56:41 via Wykop
  • 0
@Mirkoncjusz: Dzięki wielkie!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:56:48 via Wykop
  • 0
@Niebieski40: Oczywiście!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 06:57:43 via Wykop
  • 1
@ramirezvaca: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:20:44 via Wykop
  • 1
@UciekajKur__Stad: 1. Całkiem jestem zadowolony z tego, co udało się uzyskać - dla jasności prezentacji płytki zbliżone do kwadratów wydawały nam się zdecydowanie najlepsze.
2. Nie, wliczam tylko realne koszty. Sfinansowaliśmy to własnymi środkami oraz wkładem wydawcy, który jednak wycofał się z powodu własnych kłopotów.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:24:53 via Wykop
  • 1
@Podstarzaly_Mandalorianin: Demo musimy zaktualizować, bo ostatnie tworzyliśmy na Steam Next Fest i już się poważnie zestarzało. Teraz najważniejszy będzie patch z poprawkami i ulepszeniami, więc konkretnej daty na powrót dema niestety nie mam.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:33:31 via Wykop
  • 1
@worm_nimda: U nas zwykle wygląda to tak, że albo ktoś wpada na jakiś pomysł na grę i od razu o nim opowiada obserwując reakcję innych albo umawiamy się na spotkanie podczas którego w bardziej zorganizowany sposób każdy przedstawia swoje pomysły. W obu przypadkach dość szybko przechodzimy do grupowej burzy mózgów i pomysł zaczyna ewoluować albo dochodzimy do wniosku, że jednak nic z tego nie będzie. Jeśli da się do danej
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:40:22 via Wykop
  • 3
@Syde_Syrius: Super, dzięki wielkie!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:46:33 via Wykop
  • 1
@Norciu: Byłoby świetnie, gdyby mógł zagrać. Na Decku jak najbardziej działa.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:58:19 via Wykop
  • 5
@OseQ: Co do zasady zdefiniowałbym toksyczny loop retencyjny jako coś, co trzyma gracza w grze, kiedy gra sama w sobie już przestała mu sprawiać przyjemność. Aby to uzyskać można np. wytworzyć u gracza jakiś nawyk (np. misjami dziennymi) albo dać mu wrażenie, że zostając w grze jeszcze chwilkę dokona czegoś przełomowego (np. 200 ukrytych zadań i zawsze przynajmniej jedno jest skompletowane na poziomie 16/17). Uczymy się i eksperymentujemy przez zabawę,
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 07:59:32 via Wykop
  • 3
@Zachodniopomorzanin97: Już jesteś w grze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 08:00:50 via Wykop
  • 0
@Toksykolog: Dzięki, widziałem Terra Nil, ale nie miałem okazji zagrać.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 08:02:39 via Wykop
  • 1
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: Zrobione :)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 08:06:44 via Wykop
  • 19
@INSANITY: Cena w Polsce wynikała z szablonu ustawionego przez Steam dla $9.99 USD, podobnie jak ceny dla innych krajów. Faktycznie używają bardzo nieprzyjemnego kursu, ale to nie jest nasza celowa zagrywka.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 09:14:10 via Wykop
  • 1
@Aramil: Na razie nie sprzedawaliśmy nic przez GOG, ale przemyślimy temat.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 09:22:16 via Wykop
  • 13
@OseQ: Te mechaniki są szeroko stosowane, co nie zmienia faktu, że często (a na pewno w nadmiarze) w mojej ocenie są szkodliwe dla odbiorcy. W modelu płatnym z góry nie jest to aż takie ważne, ale nie jest też obojętne (rośnie wtedy CCU, gracze mają więcej czasu, aby "polecać" innym grę, jeśli widzimy w co grają znajomi na Steam, rośnie szansa na umowę z serwisami subskrypcyjnymi itp.). Chciałbym tworzyć gry,
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 09:23:10 via Wykop
  • 0
@Kaolin28: Steam
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 09:31:29 via Wykop
  • 0
@pozytrum: 1. To nie do końca jest UV-sphere. Jeśli w planetiles spojrzysz z góry na dowolne pole, to będzie ono przypominało kwadrat. Można sobie wyobrazić, że jest to wstęga z kwadratów owinięta na części sfery. Przy biegunach poziom deformacji byłby nieakceptowalny, stąd czapy, które zastosowaliśmy. To daje ciekawe możliwości i np. - poiler alert - wstęga na ostatniej planecie (Atlas Infinitus) jest praktycznie nieskończona, tzn. nie da się obrócić planety
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 09:41:22 via Wykop
  • 1
@paki82: Myślę, że możemy wylosować już o 14, żeby kody zdążyły na pewno dotrzeć na piąteczek. Chciałem skorzystać z https://mirko.pro/mirko-loteria. Dajcie proszę znać, co o tym myślicie. Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 09:42:29 via Wykop
  • 1
@krettorio_intergrale: Na razie nie mieliśmy takich planów, ale może wejdziemy na GOG szerzej z Planetiles, Harmony's Odyssey i Hexologic.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 11:24:49 via Wykop
  • 1
@miazdzacyorangutan: Mody byłyby fajne, choć np. meshe wymagają opanowania vertex colorów odpowiadająych za deformacje itp. Wszystko jest dla moderów do ogarnięcia, ale niestety mało który obiekt 3D zadziała "prosto z pudełka". Co do kampanii, to najważniejsze jest teraz wsparcie premiery na Steam, a kolejnym krokiem będzie za to premiera na konsolach. Na pewno będziemy zgłaszali grę to wszelkich prezentacji i brali udział w targach. Pojawi się także darmowe DLC i
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 11:29:27 via Wykop
  • 0
@Poyebsky99: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 11:29:36 via Wykop
  • 1
@JestemTard: Dziękuję!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:07:26 via Wykop
  • 1
@Prawy_i_Sprawiedliwy: Działa!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:08:35 via Wykop
  • 2
@jasiek13: Dzięki. Mars Power Industries też Wam fajnie wyszedł!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:11:25 via Wykop
  • 2
@Vexer13: Najlepsza była premiera i zapowiedź, więc tutaj niewiele mogę doradzić. W przypadku innych gier dobrze też działał Steam Next Fest, ale w tym roku było bardzo dużo gier i chyba przeciętna promocja. Patrząc z perspektywy kilku gier wydawanych w różnych latach najlepiej próbować z każdym pasującym wydarzeniem na Steam i liczyć, że w końcu któreś się przebije.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:12:37 via Wykop
  • 1
@Rusharh: Przy okazji różnych wydarzeń steamowych będzie jeszcze wracało demo, ale póki co jest już trochę nieaktualne wobec wersji pełnej.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:13:44 via Wykop
  • 0
@xenofob: Jeszcze nie, ale myślimy o wejściu na niego z Planetiles, Hexologic i Harmony's Odyssey.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:14:19 via Wykop
  • 1
@Let_Me_2_Be: Motywujesz mnie do tego, żeby był ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:15:21 via Wykop
  • -1
@redalert-gt: Tak, jest ich w sumie 44.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 12:48:58 via Wykop
  • 0
@piotrsnow: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 14:56:47 via Wykop
  • 2
@ArtoWski: Tak, testując na Mac mini z 2020 roku miałem 70 FPS
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 15:04:55 via Wykop
  • 3
@Wap30: Dzięki wielkie! Część kosztów pokrył wydawca, który jednak wycofał się z projektu z powodu własnych kłopotów z płynnością, więc zdecydowana większość poszła z oszczędności. W sam projekt zaangażowane były przez cały czas w pełni cztery osoby, a do tego pięć w mniejszym wymiarze, poza tym wynajem biura, licencje, księgowość.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 15:05:40 via Wykop
  • 4
@Akuzativ94: Ale gdybym kupił mieszkanie, to nie byłoby tego wykopu ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 16:48:17 via Wykop
  • 0
@Julek85: Gra działa na Decku, ale Steam wstawia gry oczekujące na weryfikację do kolejki... Czym większa gra, tym zwykle szybciej udaje im się ją ograć.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 16:59:01 via Wykop
  • 1
@Suchyzmombasu: 1. To zależy od projektu, ale nad Planetiles pracowała cała firma (4 full+ 5 częściowo). 2. Mamy dość duże wymagania, jeśli chodzi o warsztat i oryginalność stylu, a do tego staramy się wybierać osoby, które rokują na dłuższą współpracę - jeśli ktoś np. maluje głównie demony i noże, to raczej nie będzie długofalowo zadowolony z pracy przy Planetiles czy Hexologic.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:03:27 via Wykop
  • 1
@planarize: Oczywiście, zwłaszcza, że wcześniej też współpracowałem ze świetnymi ludźmi.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:04:40 via Wykop
  • 0
@Tanczacy_paralityk: Obawiam się, że tutaj tylko można wylosować, ale daj proszę znać na Lurkit albo Keymailer ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:06:22 via Wykop
  • 0
@Quassar: Dzięki za dobre słowo!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:11:47 via Wykop
  • 2
@applicattura: Zakładam, że premiera na Steam to bardzo ważny, ale dopiero początek drogi dla tego tytułu. Mam nadzieję, że owoce będziemy zbierali długie lata tak, jak z poprzednimi grami - szybki zwrot raczej jest mało prawdopodobny. To, czy sprzedamy w tydzień tysiąc czy pięć tysięcy sztuk raczej wiele nie zmieni, a dla większości gier da się łatwo oszacować sprzedaż mnożąc ilość recenzji na Steam x 30.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:12:11 via Wykop
  • 2
@Morino: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:12:18 via Wykop
  • 0
@MooonieK: Dziękuję!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:12:41 via Wykop
  • 0
@ray7: Powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:19:30 via Wykop
  • 0
@WuBe: Daję jakieś 70% na zwrot kosztów w ciągu 2-3 lat uwzględniając wszystkie platformy, na jakich wyjdziemy.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:47:19 via Wykop
  • 0
Sam siebie nie zwolnię ( ͡° ͜ʖ ͡°) A tak poważnie, to trochę masz oczywiście racji, ale od początku testujemy buildy na Switchu, żeby mieć pewność, że nie trzeba będzie robić rewolucji technicznej przy portowaniu potem.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:49:36 via Wykop
  • 1
@Drake1: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:49:53 via Wykop
  • 0
@150bpm: Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 17:55:37 via Wykop
  • 1
@VGT: Tak, to były nieprzyjemne dni, ale mieliśmy od początku nadzieję, że przynajmniej część z nich wycofają. Osobiście sądzę, że pomysł na oddzielenie licencyjne komponentów runtime od edytora jest potencjalną b---ą dla nich samych, bo z czasem może pojawić się np. opensourcowy runtime. Na razie zostajemy, bo jednak wsparcie Unity dla wielu platform jest trudne do zastąpienia i dobrze znamy silnik.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 18:01:40 via Wykop
  • 0
@obieq: Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 18:07:28 via Wykop
  • 0
@JestemKolejnymRozowymPaskiem: przepisując za credits:
programowanie: 1
grafika 2D: 1 + (1)
grafika 3D: 1
reżyser gry: 1
muzyka i
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
04.04.2024, 18:44:49 via Wykop
  • 2
@Pan_Farmazon: W piątek o 14.00 zamykam listę i będę wołał :) Postaram się wysłać wszystkie kluczyki jutro, ale jeśli przekroczę limit wiadomości prywatnych, to będę wysyłał w partiach.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 11:12:55 via Wykop
  • 1
@inXe: Wszystkie zadania na planetach zajmują kilkanaście godzin. Co do streamerów, to z ofert, które nam składano nie widzę na razie prostej zależności np. mnożnika zasięgów, więc z CohhCarnage musiałbym strzelać.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 12:02:10 via Wykop
  • 6
Zamykam zapisy, pobieram listę wykopujących, nadaję numery i pobieram losowy zbiór liczb z random.org. Dam znać, jak tylko skończę!
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 12:27:08 via Wykop
  • 12
Opublikuję tu listę zwycięskich nicków, a potem rozpocznę wysyłkę kluczy na priv - jak tylko wskoczy mi limit wiadomości, to dam oddzielnie znać. W sumie rozdaję 492 klucze. Wielkie dzięki za wsparcie gry!
___yyyy, 100-TVarzyGrzybiarzy100, 123123321, 150bpm, 1988BaZyL, 3dkm3, 7ymekk, abara, Aboin, abyssos666, adamm4, adam237, agaewa, akeyo20, al22a, aleks0814, Alkath, Alucaaard, Alukes, amadi93, ambas, andrutto, Annonnim, aresius, asqzed, Avenfo, awakening88, awatarji, B4dPenguin, Badyl227, BaKaZ, bakowski85, Baldwind, Baleburg, Baniekv12, BaRi,
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 13:25:15 via Wykop
  • 0
@tomaszbiznesu: Pierwsza setka już poszła (nicki od początku do en* włącznie), co niestety wykorzystało mój limit PW na wykopie na następną godzinę. Co jakiś czas będę próbował wysyłać dalej. Jeśli ktoś z listy zwycięzców chciałby dostać kod szybciej, to bardzo proszę o wysłanie mi PW. Przepraszam od razu za nieidealną listę, ale chciałem jak najszybciej ją opublikować, a teraz wolę już jej nie poprawiać ( ͡~ ͜ʖ ͡
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 14:35:14 via Wykop
  • 0
@tomaszbiznesu: Kolejne sto wyszło i znów limit PW. Przez kilka godzin będę teraz offline, ale wznowię wysyłkę wczesnym wieczorem.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 19:44:37 via Wykop
  • 0
@tomaszbiznesu: Kolejny limit zużyty, następna partia pójdzie za godzinę. @KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota nie mogę wysłać PW
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
05.04.2024, 21:47:54 via Wykop
  • 1
@tomaszbiznesu: Ostatni limit na dziś zużyty, jutro z rana wyślę finalną część.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
06.04.2024, 06:35:23 via Wykop
  • 0
@tomaszbiznesu: To już wszystko! @POPCORN-KERNAL, @KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota
i @The_Landa - nie mogę wysłać PW, odezwijcie się, jeśli jesteście dalej zainteresowani.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
07.04.2024, 07:11:21 via Wykop
  • 2
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3454

Głośne apele o bojkot produktów Nestle

Głośne apele o bojkot produktów Nestle

Nestle wciąż zaopatruje Rosję w produkty pierwszej potrzeby. Szwajcarski koncern żywnościowy, największa na świecie firma spożywcza, mimo agresji Moskwy na Kijów nie zamierza wycofywać się z rosyjskiego rynku. Mirki kur.a mać wytrzymacie chyba bez kiki keta...

zatrwazajacy
z
biznes.interia.pl
dodany: 18.03.2022, 11:47:07
  • 242
  • #
    swiat
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 18.03.2022, 12:46:00
  • 5
Mam za sobą 25 lat jedzenia Chocapic na śniadanie. Czas na zmianę nawyków!
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 18.03.2022, 13:44:49
  • 6
@Kolejnylogin: Plus za żart. A tak poważniej, to RU demoluje właśnie życie milionom ludzi, więc dlaczego mam wspierać firmy, które starają się tego nie widzieć?
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 18.03.2022, 14:02:46
  • 2
@Kolejnylogin: Też mi się wydaje, że lepiej przestać teraz niż wcale i pewnie będę jedną z tych trzech osób ( ͡° ͜ʖ ͡°)

897

OXXO - Zagralibyście w nowe puzzle od Chomiczka? Dziękuję :)

OXXO - Zagralibyście w nowe puzzle od Chomiczka? Dziękuję :)

Cześć :) Minął rok i nowa gra logiczna szuka graczy! Pcham ją za 2$, ale co powiecie na układ: PŁOMIEŃ = ROZDAJO dla każdego (przez 48h od wejścia na główną). Pomożecie? :)

omx
z
wykop.pl
dodany: 07.08.2019, 08:07:22
  • 112
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    android
  • #
    ios
  • #
    rozdajo
  • #
    puzzle
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 07.08.2019, 08:26:41
  • 1
Fajnie, że działasz! Zakupiłem i z chęcią przetestuję dokładniej na urlopie :)
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 20.08.2019, 07:16:24
  • 0
@omx: Dzięki wielkie, faktycznie wypocząłem - chyba pierwszy raz od 15 lat nie wziąłem laptopa na urlop. Gra mi się podoba - szczególnie spora rotacja mechanik i nawiązania do domino, więc to dobrze wydane pieniądze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

11

Nasz Hexologic zdobywcą nagrody "Best of 2018" Google Play w 27 krajach

Nasz Hexologic zdobywcą nagrody "Best of 2018" Google Play w 27 krajach

Cześć! Chciałem podzielić się z Wami informacją, że Hexologic zdobył nagrodę Google Play dla najlepszej gry niezależnej 2018 i/lub najbardziej innowacyjnej gry 2018 w 27 krajach (m.in. Indie, Turcja).  Dziś wstawiliśmy wersję darmową (w sumie 54 poziomy) na Kongregate, aby dało się w nią zagrać...

tomaszbiznesu
z
wykop.pl
dodany: 06.12.2018, 10:21:01
  • 2
  • #
    gamedev
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    unity3d
  • #
    google
  • #
    steam
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
06.12.2018, 11:23:32
  • 0
@qdt2k: Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

515

Hexologic - nasza gra logiczna wprowadzająca trochę liczenia. Rozdajemy klucze!

Hexologic - nasza gra logiczna wprowadzająca trochę liczenia. Rozdajemy klucze!

Naszą ideą było stworzenie gry, która może śmiało konkurować z topowymi grami logicznymi, a która dodatkowo posiadałaby elementy matematyczne... Jesteśmy od wczoraj na Steam! Pomożecie?

tomaszbiznesu
z
wykop.pl
dodany: 30.05.2018, 12:17:01
  • 107
  • #
    gamedev
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    rozdajo
  • #
    steam
  • #
    gry
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
30.05.2018, 12:28:46
  • 12
@Vanatox: Czemu zawsze piszą, to nie wiem, ale dotąd nie potrzebowałem konta i wykop był dla mnie portalem newsowym. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy w to uwierzy. ¯\_(ツ)_/¯
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
30.05.2018, 14:17:44
  • -2
@zegarmistrz001: W pełni rozumiem podejrzliwość, co do nowego konta, ale to dla mnie jedyny sposób na napisanie o czymś ciekawym, co współtworzyłem.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
30.05.2018, 20:30:50
  • 16
@Vanatox: Udało mi się znaleźć mój post z Facebooka z 2014, w którym dzieliłem się wykopem ze znajomymi.

tomaszbiznesu - @Vanatox: Udało mi się znaleźć mój post z Facebooka z 2014, w którym ...

źródło: comment_YAqc1UgQWmdmwOzqLMct5GPy8sQdHLrD.jpg

Pobierz
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 05:13:18
  • 1
@craic: Jak najbardziej - zarówno na iOS, jak i Androidzie, ale do wylosowania mamy tylko klucze Steam (limit kluczy, które otrzymuje deweloper dla danej wersji gry na iOS to 100 na cały świat).
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 05:22:00
  • 3
@kosma1: Ja to raczej widzę jako Zobeczcie i zgłeście się do loterii ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 06:34:21
  • 1
@Hooorus: Dzięki wielkie!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 11:11:01
  • 4
Trafiliśmy na główną! Bardzo się cieszę i dziękuję! Jak na porządnego Tomasza Biznesu przystało dodaję też 50 kodów extra do puli. Powodzenia w losowaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 11:12:28
  • 3
@Puszy133: Dzięki i udanej gry!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 11:21:19
  • 0
@Kicer86: Już się piecze. Chętnie skorzystalibyśmy z pomocy przy testach builda
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 11:22:33
  • 0
@Eksagnem: Unity (wersja 2017.2, bo przy początku prac nad Switchem tylko ta była wspierana produkcyjnie)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 12:23:19
  • 1
@schottkey: Ja nie grałem, ale faktycznie wyglądają fajnie.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 12:25:38
  • 0
@Puszy133: Pomysł faktycznie jest nasz - na mechanikę wpadł Kuba Siwek, a potem dopracowywaliśmy jej szczegóły w zespole.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 12:45:09
  • 1
@Xaabi: Jak najbardziej planujemy nowe etapy. Zależało nam, aby 60 poziomów podstawowych było przystępnych dla każdego. Dodatkowe 15


prezentuje już nieco wyższy poziom. Wersja na Steam posiada też kreator poziomów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 15:29:49
  • 0
@omx: Dzięki! Bardzo to miło usłyszeć. Steam traktujemy jako nieco inną platformę niż mobilki - nie tylko dla odbiorców łamigłówek, ale i twórców, więc udostępniamy wyłącznie na niej edytor poziomów.

Jeśli chodzi o wielkość zespołu, to gra ma całkiem sporo do zaoferowania graficznie i muzycznie. Nie jest to minimalistyczna produkcja, choć stworzenie dobrej minimalistycznej gry też jest na pewno niełatwe ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 15:39:12
  • 0
@henkgreen: Pomysł dobry, niestety mam zbyt krótki staż...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mythicowl.hexologic
https://itunes.apple.com/us/app/hexologic/id1343246862?mt=8
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 15:51:04
  • 0
@Kicer86: Bardzo chętnie, dam znać, jak tylko build przejdzie nasze własne testy!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 17:47:14
  • 0
@fwraven: Dzięki!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 18:21:33
  • 1
@trocha: Jak najbardziej planujemy, choć jeszcze nie mamy żadnych ustalonych dat. Zacznij proszę od klikania w


aby odblokować kolejnych 15, nieco trudniejszych. Dzięki za grę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
31.05.2018, 20:40:55
  • 1
@il68: Dzięki! To zależy od rynku - opłata konsumenta w wysokości tego samego dolara da inną kwotę dla dewelopera, gdy zapłaci ją ktoś w Polsce, a inną ktoś w Stanach (np. brak VAT). Większość platform pobiera prowizję w wysokości 30% (co dla mnie wydaje się całkiem uczciwe), więc z 7.69 zł dostaniemy około 5.38 zł, jeśli w danym kraju nie dolicza się od razu do ceny podatku.
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 09:13:06
  • 0
@ameliniummm: Lepiej udawać, że jest się aktywnym użytkownikiem niż działać z otwartą przyłbicą?
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:06:18
  • 0
@shpyo: Super!
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:17:57
  • 0
@shpyo: iOS niestety szybko wyszły, ale chętnie podzielę się innymi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:20:39
  • 0
48 godzin właśnie minęło. Wielkie dzięki wszystkim wykopującym za wsparcie! Zaraz zaczynam rozdawanie 110 kodów - uwaga, będę wołał
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:28:33
  • 0
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@Ajlson @alegoraco @AllowSh0w @Ananaos @andrzejek1989 @Anmares @aptitude @aqka @Avernus @Bilajk
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:28:59
  • 2
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@bleansen @BotRekrutacyjny @Brodzacy_w_Zbozowej @cex-k13 @Ciastekk @craic @cytryna15 @cytrynowysok @czyznaszmnie @danio-pro1
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:29:23
  • 1
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@DannylLynnaD @daraya @Davidian @deadsoldier26 @demonical1 @desperek @Dru @dwaemu @dyrektor-pepe @espaniak
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:29:47
  • 1
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@Felonious_Gru @freerider @GrabkaMan @Grz_58_fighter @HadHod @HeavyFuel @henkgreen @hqvkamil @ICantHealU @Ichirooo
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:30:04
  • 0
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@ile-prawdy-jest-w-jednym-slowie @jackowa @JaroslawPolskeZbaw @Jjjablosss @jk26 @Jossarian @k041n @Kamero @KitisTitis @Kmicic007
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:30:18
  • 1
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@knur666 @konrad0 @korobs @krzysiekg65 @LawAbidingCitizen @luchter @mailtalk @majka93 @majsterkong @MalpkaJeanPaul
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:30:33
  • 2
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@Mam_slabe_poczucie_humoru @mamFAJNYnick @MarkiMarka @michinpl @Michrou @Minemaniak1 @minvt @MirkoManx @Modern @MR_Tanaka
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:30:50
  • 2
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@MrMeeseeks @MrWeed @murarz13 @Niewerbalny @NjeMjetek @NooB1980 @NukeButton @Oxygenium @Oxymesteron @Pawel_Pe
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:31:07
  • 2
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@pazn @pewex @Pniaczek @Podprogowiec @ppsxx @praise_it @proutreach @qdt2k @rafu @rannyrabarbar
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:31:23
  • 0
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@rzymo0 @Samii @skoczek @stefan_71 @stop4szpion @Szarobury_drut_kolczasty @Szarozielony @szuwarek-mini @TaQk @toyenka
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:31:40
  • 2
Zapraszam do mnie na PW po odbiór kluczy!
@tranzts @vveasel @Wujek_Mosze @xraying @YarpenZid @yaso @zbigniew23 @ZdepresowanyKot @Zieloniak12 @Ziomalina
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 12:33:33
  • 0
To już wszyscy, ale możecie też spróbować dziś na https://www.indiedb.com/giveaways
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 13:14:54
  • 0
Przekroczony limit. Zaczekaj kilka minut... Mam nadzieję, że to szybko mija
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
01.06.2018, 13:33:48
  • 0
@deadsoldier26: Poproszę PW, ale chwilowo nie mogę odpowiadać z racji przekroczenia limitu czegoś
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
02.06.2018, 07:09:17
  • 0
@henkgreen: Nie ma problemu. Jest w takim razie tutaj:


Prośba o danie znać, gdy się zużyje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
03.10.2018, 07:33:17
  • 0
@Puszy133: Faktycznie na iOS i Androidzie nie mamy cloud save i dodaliśmy to tylko na Steamie i Switchi, gdzie wydawało nam się to ważniejsze (gry na mobilkach jednak są bardziej "ulotne" i reinstalacja minimalistycznych gier logicznych zwykle skutkuje koniecznością powtórzenia całej przygody). Dodanie go nie jest bardzo czasochłonne, ale czasem potrzebne SDK gryzą się z innymi komponentami z gry (to jest problem zwłaszcza Google Play) i oczywiście czas poświęcony na
tomaszbiznesu
tomaszbiznesu
Autor
06.12.2018, 11:03:36
  • 0
Dodałem w powiązanych link do nagrody Best of 2018 Google Play, którą Hexologic otrzymał w 27 krajach ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 03.10.2018, 07:38:16
  • 2
@tomaszbiznesu: Wypuściliśmy kilka dni temu darmową aktualizację do Hexologic. Dodaliśmy w niej 2 nowe światy, 36 poziomów i dodatkowy poziom trudności (hard), który pozwala przejść na nowo każdy z 111 etapów, tym razem bez podpowiedzi i w nieco zmodyfikowanej formie. Powinno to dać jakieś 6 godzin gry dla wyjadaczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ppsxx
ppsxx
01.06.2018, 13:37:15
  • 1
@tomaszbiznesu: Doberek, wielkie podziękowania za świetną gierkę! Zawołany zgłaszam się po kluczyk ;)
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 01.06.2018, 13:40:59
  • 0
Dzięki! Poprosiłbym o PW, żeby mieć łatwą w obsłudze listę. Niestety limit wiadomości mi wskoczył, więc czekam na odblokowanie i sprawdzam co kilka minut
  • Odpowiedz
murarz13
murarz13
01.06.2018, 12:50:12
  • 2
@tomaszbiznesu: Można klucz jeśli aktualne?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 01.06.2018, 12:52:42
  • 1
Już niestety zakończyłem akcję, ale trwa jeszcze podobna na https://www.indiedb.com/giveaways, jeśli masz lub możesz założyć tam konto.
  • Odpowiedz
P.....3
P.....3
konto usunięte 31.05.2018, 12:01:26
  • 2
@tomaszbiznesu: planujecie więcej poziomów? Bo już przeszedłem i chciałbym więcej xD
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tomaszbiznesu
tomaszbiznesu 31.05.2018, 12:21:46
  • 1
Super! W grze jest w sumie 75 etapów (15 ukrytych). Wersja Steam ma do tego kreator poziomów. Planujemy też dodatki, ale jeszcze za wcześnie na dokładne plany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 31.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 04.06.2018

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 05.04.2024

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking