Właśnie wydaliśmy Planetiles na Steam, mamy klucze do rozdania!

Witam wszystkich! W związku ze świeżutką premierą naszej gry Planetiles na Steam ruszamy z #rozdajo. Nad grą bardzo intensywnie przez rok pracowały cztery osoby, a kolejne pięć wspierało nas w mniejszym zakresie. Ja odpowiadałem za część programistyczną, chętnie opowiem!
z- 318
- #
- #
- #
- #
2. W zależności od OS, ale w okolicy 350 MB. Cena to niecałe 40 zł.
3. Wraz ze wspólnikiem.
4. Planujemy nieśmiało darmowe DLC, być może jeszcze w Q2. Poza poprawianiem ergonomii na pewno pojawią się dodatkowe poziomy.
5. Wystartowaliśmy 30 minut temu.
6. Jesteśmy studiem indie, więc takiej
2. Praktycznie od początku udostępniliśmy Demo i braliśmy udział w Steam Next Fest, ale mimo sporej ilości graczy, którzy wtedy zagrali o wiele więcej feedbacku zebraliśmy prezentując grę na targach.
3. Unity. Z najfajniejszych technicznie rzeczy wymieniłbym wyginanie pól a'la Voronoi w vertex
2. Skomponował ją dla nas Rafał Sadowski, z którym regularnie współpracujemy.
3. Na Steam bardzo łatwo wydać grę, ale ląduje na nim 15 000 gier rocznie, z których przytłaczająca większość nie przyniesie twórcom nawet 1000 dolarów, nie mówiąc już o
2. 12,5 tysiąca.
3. Około miliona
4. Wszystkie krytyczne bugi tak, a przynajmniej tak sądzę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
2. Nic podobnego
2. Nie, wliczam tylko realne koszty. Sfinansowaliśmy to własnymi środkami oraz wkładem wydawcy, który jednak wycofał się z powodu własnych kłopotów.
programowanie: 1
grafika 2D: 1 + (1)
grafika 3D: 1
reżyser gry: 1
muzyka i
___yyyy, 100-TVarzyGrzybiarzy100, 123123321, 150bpm, 1988BaZyL, 3dkm3, 7ymekk, abara, Aboin, abyssos666, adamm4, adam237, agaewa, akeyo20, al22a, aleks0814, Alkath, Alucaaard, Alukes, amadi93, ambas, andrutto, Annonnim, aresius, asqzed, Avenfo, awakening88, awatarji, B4dPenguin, Badyl227, BaKaZ, bakowski85, Baldwind, Baleburg, Baniekv12, BaRi,
i @The_Landa - nie mogę wysłać PW, odezwijcie się, jeśli jesteście dalej zainteresowani.