Witam wszystkich!
W związku ze świeżutką premierą naszej gry Planetiles na Steam ruszamy z #rozdajo. Nad grą bardzo intensywnie przez rok pracowały cztery osoby, a kolejne pięć wspierało nas w mniejszym zakresie. Ja odpowiadałem za część programistyczną, więc chętnie odpowiem na pytania z tej działki. Do rozdania mam 10 kluczy na Steam, do których będę dodawał kolejne 10 za każde 100 wykopów. Losowanie odbędzie się za 48 godzin, a jeśli dotrzemy na główną, to po podwoję ilość kluczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O samej grze najlepiej chyba opowie krótki trailer - co do zasady chcieliśmy stworzyć grę z mechanikami przywodzącymi na myśl planszówki (o ile w Carcasonne czy Dorfromantik ważne są krawędzie kafelków, to u nas kluczowy jest sam typ kafelka, ale dla utrudnienia jest on połączony z innymi, które musimy ułożyć razem z nim), a przy tym mającą nietypową oprawę wizualną:
Mam nadzieję, że gra się Wam spodoba. Dajcie proszę znać, co myślicie!
Komentarze (329)
najlepsze
2. Możecie się pochwalić ile osób miało Wasza grę na liście życzeń przed premierą?
3. Ile mnie więcej kosztowało wyprodukowanie tej gry?
4. W jakim stanie wypuściliście grę? Czy udało Wam się załatać wszystkie wykryte bugi i inne problemy przed premierą?
2. 12,5 tysiąca.
3. Około miliona
4. Wszystkie krytyczne bugi tak, a przynajmniej tak sądzę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
- zainwestowaliście 1mln złotych + bieżące koszty utrzymania i rozwoju
- gra kosztuje 40zł
- Steam pobiera 30%
- podatek od sprzedaży 8.5%
2. Ile waży, ile kosztuje i czemu tak drogo?
3. Sam zatrudniasz całe studio?
4. Będzie kontynuacja? Jaki pomysł?
5. Jak wyniki po pierwszym dniu?
6. Planujecie kampanię reklamową? Szukacie modelek?
2. W zależności od OS, ale w okolicy 350 MB. Cena to niecałe 40 zł.
3. Wraz ze wspólnikiem.
4. Planujemy nieśmiało darmowe DLC, być może jeszcze w Q2. Poza poprawianiem ergonomii na pewno pojawią się dodatkowe poziomy.
5. Wystartowaliśmy 30 minut temu.
6. Jesteśmy studiem indie, więc takiej
@tomaszbiznesu: Moim zdaniem to jedna z gorszych opcji jaką robią twórcy. Strasznie irytuje, szczególnie gdy nie da się tego wyedytować z poziomu gry.
Niemniej, powodzenia!