Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko166
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

herzyk_wieczorkiewicz
Profil zweryfikowany

herzyk_wieczorkiewicz

Dołączył 4 lata i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 440
  • Znaleziska 9
  • Mikroblog 431
  • Obserwujący 75
  • Obserwowane 4
cichy-spokojny-grzeczny
cichy-spokojny-grzeczny
24.04.2024, 18:27:56
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 26.04.2024, 11:13:58 via Wykop
  • 1
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Dueil_angoisseus
Dueil_angoisseus
21.09.2023, 18:12:19
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.09.2023, 22:16:00 via Wykop
  • 1
@Dueil_angoisseus: wygryw.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 04.10.2023, 21:58:48 via Wykop
  • 0
@KubaGrom: dzięki uwu
  • Odpowiedz
volodia
volodia
04.10.2023, 14:21:08
  • 64
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 04.10.2023, 21:53:43 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Miguelos
Miguelos
09.12.2022, 19:50:21 via Zakop
  • 175
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 10:16:02
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 10:17:41
  • 0
@djtartini1: Ten facet ze zrujnowanym życiem to ten, co się przyznał do molestowania i pracuje dla największych mediów, znacznie większych niż przed oskarżeniem?:))
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 10:20:24
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 10:24:33
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 10:26:22
  • 1
@m_akarena: This. Samo się ma zrobić, kobiety mają za mało roboty, feministki zwłaszcza, a mirek będzie walił przed komputerem i smrodził na Wykopie. W sobotę następną jest protest przeciw poborowi w Warszawie. My będziemy. A z nich ilu?
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 10:33:14
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 13:11:56
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 13:24:39
  • 0
@mike-mo: Serio nie pamiętam szczegółów tej sprawy, wiem że media pisały o 20 osobach i podobnie słyszałam w środowisku. Pewnie błąd, że to tak stanowczo powtórzyłam, ale nie jest tak, że to ja z tym wyszłam. Powtórzyłam po tym, co było pisane.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 13:25:40
  • 0
@mike-mo: Nie przyszło mi do głowy, że jest zupełnie niewinny, bo jak mówiłam, to co wiem od osób prywatnie pozwala mi wierzyć, że nie jest - ale to nie znaczy, że zgwałcił 20 osób, tego nie twierdzę.
  • Odpowiedz
T.....e
T.....e
konto usunięte 25.04.2021, 19:19:16
  • 87
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.12.2022, 13:22:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
PROTEST_DOSC
PROTEST_DOSC
08.12.2022, 20:10:09
  • 645
Mirki i Mirabelki

Nagle ćwiczenia będą tylko w weekendy, powołają "tylko" 3000 osób i tylko specjalistów. Sieradz się "pomylił" i z 33 dni zrobi się 2.

Widzimy tutaj idealny przykład ratowania wizerunku przez organy państwa. Nie dajcie się omotać. Ustawa dalej obowiązuje i dalej mogą powoływać KAŻDEGO, kogo tylko chcą. Jeżeli chcecie wyrazić sprzeciw, alternatywę do tego wszystkiego, jeżeli dalej uważacie, że warto wyjść na ulicę, proszę Was o pomoc. W akcję

Czy będziesz na proteście 17.12.2022?

  • TAK 44.6% (438)
  • NIE 55.4% (543)

Oddanych głosów: 981

  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 08.12.2022, 21:11:05
  • 138
@PROTEST_DOSC: My będziemy. I wrzucimy na swoje sociale zapowiedź.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 08.12.2022, 22:44:25
  • 30
@pz2kk: Jesteśmy na razie jedynymi osobami które mogą zrobić akcji jakiekolwiek zasięgi, więc myślę, że możemy się przydać xD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 09.12.2022, 00:02:21
  • 2
@Leithain: UwU
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 09.12.2022, 00:04:35
  • 16
@symetrysta: osobami z zasięgami. Powiedziałabym "spoko nie to nie" ale nie zrezygnuję ze wsparcia słusznej sprawy tylko dlatego że jedna czy dwie osoby próbują mnie zniechęcić:)

Choć fakt że po tym sprostowaniu to ma niewielką szansę wypalić imho
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 09.12.2022, 08:34:25
  • 2
@pz2kk: no już nie bądź taka zazdrosna :*
  • Odpowiedz
Miguelos
Miguelos
30.11.2022, 16:47:35
  • 75
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.12.2022, 21:11:41
  • 7
@Miguelos: Facecik to nie jest synonim mężczyzny młotku. Facecik to bardzo specyficzny rodzaj faceta: fragile ego, mansplainowanie, promowanie toksycznego wzorca smalca alfa, twierdzenia takie jak "jak w rurkach to pedał" czy "prawdziwy mężczyzna powinien coś tam". I tak, żart o delegalizowaniu jest żartem, nie wiem jak sobie wyobrażasz w ogóle delegalizację takich kolesi. XD /P.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 02.12.2022, 08:44:36
  • 4
@Miguelos: Typie literalnie obciąłeś dół tego story, gdzie było napisane, że facecik to nie każdy mężczyzna i że jest mnóstwo super kolesi. Ładnie tak manipulować mirkami? No ale rozumiem, że ty się utożsamiasz ze słowem "facecik", dlatego poczułeś się urażony.

W żart o delegalizacji nie jest tym samym co teksty o ławce i Żydach - to drugie nawiązuje to realnych wydarzeń i prześladowań, pierwsze jest oczywistą hiperbolą.
  • Odpowiedz

695

"Mężczyzna powinien dobrze zarabiać, inaczej jest frajerem". Mizoandria jest...

Pokaż treści 18+

"Mężczyzna powinien dobrze zarabiać, inaczej jest frajerem". Mizoandria jest...

Patrycja Wieczorkiewicz niedawno w swoich mediach społecznościowych opublikowała opinię na temat seksizmu wobec mężczyzn. Wieczorkiewicz tłumaczy, że seksizm to dyskryminacja względu na płeć i nierówne traktowanie ludzi w oparciu o stereotypy płciowe. Uważa, że seksizm wobec mężczyzn istnieje bo...

Cialis18
z
google.com
dodany: 28.11.2022, 10:03:29
  • 391
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    przegryw
  • #
    zwiazki
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    logikaniebieskichpaskow
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.11.2022, 07:30:09
  • 16
Co tu się. Nawet nie wiedziałam że zrobili se artykuł z mojego posta. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.11.2022, 07:35:47
  • 3
@Cialis18: Ale z tą "panią" to kto to widział dajcie spokój. Besos! :3
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.11.2022, 09:45:27
  • -2
@bregath: Książki po napisaniu czekają na wydanie często po kilka lat. Nasza zostanie wydana nieco ponad pół roku po oddaniu, co jest bardzo szybkim procesem. Publikacja książki to nie tylko zebranie materiału i napisanie jej, ale w porządnym dużym wydawnictwie również kilka redakcji, kilka zatwierdzeń redakcji przez osoby autorskie, kilka korekt językowych, proofreading tekstu przez osoby eksperckie z różnych dziedzin. Książka wyjdzie jakoś na początku przyszłego roku nakładem wydawnictwa W.A.B.
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.11.2022, 10:13:58
  • -7
@bregath: Z Mają się w większości rzeczy zgadzam i uważam, że głupio ją hejtujecie, bo jest jedną z tych feministek, które mówią również o krzywdach mężczyzn czy że kobiety też potrafią być przemocowe. A co do książki to każdą historię w niej zawartą konsultowałyśmy aż do ostatecznej wersji z naszymi bohaterami. :) Nie wiem dlaczego miałybyśmy pisać o jakichś terrorystach, skoro opisujemy polską społeczność, a nie amerykańską.
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.11.2022, 10:47:20
  • -1
@bregath: Taaak, trochę, ale większość reakcji była pozytywna. Ci hejtujący zawsze się wyróżniają bo są głośni, nawet jak w mniejszości. Nieszczególnie mi zależy na ich opinii. Jak ktoś mi pisze, że nie powinnam próbować zrozumieć inceli czy jakiegokolwiek zjawiska bo to jest usprawiedliwianie czegoś tam to jest debilem. Ogólnie mam dużo wsparcia ze strony środowiska, wielu osobom brakowało takiej narracji tylko nie mieli odwagi się wychylić. Wszystkie moje znajome feministki
Miguelos
Miguelos
25.11.2022, 19:41:21
  • 53
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 26.11.2022, 04:00:17
  • 3
No tak, mężczyźni = wykop xD i kto tu obraża mężczyzn? Nie no jak można pisać że portal to ściek, same eleganckie chłopaki miłe zero nienawiści pogardy do kogokolwiek, w dodatku piszący same wybitne intelektualnie komentarze oparte o rzetelną naukę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bractwo jest kilka poziomów niżej i tylko parę osób potrafi rozmawiać inaczej niż w stylu mmm puuu p0lka puuu szmata mmmm. Przepraszam że nie
  • Odpowiedz
Miguelos
Miguelos
20.11.2022, 17:50:41 via Zakop
  • 41
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 19:13:13
  • 3
@Nieznajomy_U_Bram: Niczego nie drukujemy własnym nakładem. Książka od dawna jest skończona, obecnie w redakcji, potem jeszcze korekta, kolejna redakcja i kolejna korekta. Tak to działa w największych wydawnictwach. Luty przyszłego roku został uznany za najlepszy marketingowo, bo w okresie okołoświątecznym publikuje się książki, które można kupić bliskim pod choinkę. Wydawnictwo wierzy w sukces naszej książki i chce ją wydać w optymalnym momencie. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 19:13:59
  • 0
@iryzacja: Książka nie jest bazowana ani na wykopowej społeczności ani tym bardziej cudzych artykułach. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 19:15:45
  • 0
@Nieznajomy_U_Bram: Jedyny problem obecnie jest z okładką, odrzuciłyśmy już ponad 50 projektów i czekamy na ten idealny.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 19:17:32
  • 2
Dodam jeszcze, że wszystkie osoby, których historie opisujemy w książce, udzieliły nam osobistych wywiadów i zgodziły się na publikację, a nawet dostały gotowe historie do autoryzacji, więc nie wiem o co chodzi z tym oczernianiem :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 21:32:48
  • 1
@Miguelos: Serio znalazłeś na moim insta coś co miałoby szkodzić chłopakom? XD bo raczej dostaje hejty z drugiej strony - że mówię o problemach mężczyzn i potrzebnie uznania ich krzywd. Wszystkie osoby świadomie wzięły udział w powstawaniu książki, więc nie wiem komu niby chcemy zaszkodzić.

Wydawnictwo poprosiło mnie o usunięcie dokładnej daty premiery - jest planowana na luty, ale proces wydawniczy jest długi, trudny i czasem nieprzewidywalny, niektórzy autorzy czekają
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 21:34:00
  • 0
@drylu09: Zaskoczę Cię, na razie interesuje to wszystkich. Gdziekolwiek pójdę ludzie o to pytają i słuchają godzinami. Wywiady mamy zamówione na rok do przodu.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 21:34:43
  • 0
@agent733: To skomplikowane, bo mieszka dość daleko. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 21:36:44
  • 1
@drylu09: A co do końca zainteresowania tematem, ja będę teraz pisać o tym magisterkę i robić badania, mamy już też wstępne propozycje zrobienia filmu/serialu. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 21:58:17
  • 0
@Zgrywus1: Nie!!! Fabuła na pewno
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 21:58:38
  • 0
@Usmiech_Niebios: Spell nie jest incelem w żadnym razie :))
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 22:20:21
  • 0
@Zgrywus1: Mamy już swoje typy i nie są to przystojniaki w rozumieniu kanonu, o to się nie martwcie. To będzie smutny film bez żadnego uga buga.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 20.11.2022, 22:33:27
  • 0
@drylu09: Nie zostanie. Wydaje mi się, że z wywiadów których udzieliłyśmy do tej pory to wynika.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 21.11.2022, 09:42:34
  • 0
@GhostofChristmasPast: nie, głównie biologia ewolucyjna, trochę socjologii i historii :) ale wy już wszystko wiecie co będzie w książce, dokładnie odwrotnie co tego co mówiłyśmy dotąd w wywiadach i pisałyśmy w tekstach :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 21.11.2022, 09:47:12
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 21.11.2022, 20:45:54
  • 1
@Toby89: Tak, specyfika w każdym kraju jest nieco inna, zwłaszcza jeśli chodzi o to, co dzieje się po gwałcie, jak działa policja i wymiar "sprawiedliwości".
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 21.11.2022, 20:47:10
  • 0
@GhostofChristmasPast: Nie robiłyśmy własnych badań. Korzystałyśmy jedynie z osiągnięć naukowców i naukowczyń z różnych części świata. :) Ale tak tak wiem, że największą wartość mają badania prowadzone przez Instytut Chłopskiego Rozumu i Wykopkologii
  • Odpowiedz

1494

Wśród wyborców Lewicy występuje najwięcej zaburzeń psychicznych

Wśród wyborców Lewicy występuje najwięcej zaburzeń psychicznych

"To właśnie elektorat lewicy jest najbardziej emocjonalnie rozchwiany. (...) pytania o to, jak często ankietowani odczuwają stany lękowe, jak postrzegają przyszłość, czy czują się samotni. (...) lewicowy udzielał najbardziej pesymistycznych.(...) wyborca lewicy najbardziej potrzebuje psychoterapii."

DiMaria
z
newsweek.pl
dodany: 14.11.2022, 18:30:38
  • 442
  • #
    polityka
  • #
    polska
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 16.11.2022, 17:08:24
  • -9
@Usmiech_Niebios: Potwierdzam. I dzięki za tytuł, wpiszę sobie do CV
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 06.10.2022, 16:14:45
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....e
konto usunięte 06.10.2022, 16:19:16
  • 26
@herzyk_wieczorkiewicz: ok p0lka
  • Odpowiedz
K.....D
konto usunięte 06.10.2022, 16:23:01 via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
@herzyk_wieczorkiewicz: won
  • Odpowiedz
Dyzmiak
Dyzmiak
29.08.2022, 16:50:45
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.08.2022, 19:51:50
  • 2
o, miło, mam nadzieję, że się podobało, byłam trochę zestresowana /H.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 29.08.2022, 20:11:10
  • 2
@Dyzmiak: miałam boost do pewności siebie jak sala się śmiała z moich żartów xD w każdym razie cieszę się że miło spędzony czas i że ta prelekcja się tak udała
  • Odpowiedz
gimnazjumqqq
gimnazjumqqq
26.07.2022, 22:32:08
  • 81
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:28:15
  • 1
@sidhellfire: ty masz rozum i godność człowieka? chyba nie bardzo, więc rozjaśnię: wiemy, że to był sarkazm, bo mamy z tym typem humorku, tych konkretnych osób, do czynienia codziennie od 1,5 roku. ,,xD" na końcu posta powinno ci to zasugerować, choć nawet bez tego byłoby oczywiste, ale tu już by trzeba mieć to minimalne trzycyfrowe iq. /P.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:29:16
  • 0
@Shatter: ,,xD" ponieważ to był sarkazm, żart, osoby wymyśliły te terminy dla beki. Ależ wy szukacie na siłę, żeby się przywalić, niezwykłe xD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:32:29
  • 2
@gimnazjumqqq: Ale to nie przegrywom przeszkadzało, że ktoś ich tak nazywa, tylko właśnie normikom i różnej maści lewakom, którzy nie znają tematu, a nas followują. Przegrywy z książki to wyśmiały i o tym jest niniejszy wpis. Serio boli was myślenie i czytanie ze zrozumieniem.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:34:08
  • 0
@Wojt_ASR_: Jak można nie zrozumieć, że zrozumiałyśmy sarkazm doskonale i stąd ten wpis, zakończony zresztą ,,xD"?
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:44:40
  • 1
@gimnazjumqqq: Ja chyba chciałam odpisać osobie, która pisała, że gadamy do książki z normikami, bo prawdziwym przegrywom nie przeszkadza nazywanie ich przegrywami, a kliknęłam Twoją odpowiedź na tamten komentarz - sorry. W każdym razie: nie, to nie bohaterom naszej książki przeszkadza, oni to tylko zabawnie wyśmiali i postanowiłyśmy (za ich zgodą) się tym podzielić. Nam samym ten rodzaj humorku bardzo umilił pracę nad książką i doceniamy go.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:47:59
  • 0
@sidhellfire: Post Herzyk nie był sarkazmem, sarkazmem były hasła ,,osoba niewygrywająca" i ,,osoba w kryzysie s----------a", a my miałyśmy z tego bekę, bo po prostu chłopaki mają wybitne poczucie humoru, stąd iks de :d
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 13:56:59
  • 0
@Shatter: Jak ktoś się tak identyfikuje to będę tak nazywać. Akurat osoby, które to wymyśliły, identyfikują się jako przegrywy, a to były śmieszki.

Wy = wychodki
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 14:03:53
  • 0
@Shatter: Ale te nowe terminy uważam super i chętnie będę używać wobec osób, które chcą być tak nazywane. :) Ogólnie to bardzo byśmy chciały żyć z wami w pokoju, bo naszym celem nie jest kompromitacja tagu i ukazanie przegrywów w najgorszym świetle. Ale no nie da się, bo szukacie za wszelką cenę przejawów złej woli, nawet w takim śmieszkowym poście, mimo że w dotychczasowych artykułach pisałyśmy o przegrywach i incelach
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 14:04:25
  • 0
@Shatter: Oburzyły się normiki, niemające pojęcia o społeczności, tylko i wyłącznie.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 14:14:14
  • 0
@sidhellfire: typie xDDDDD po raz enty: żaden przegryw nam nie mówił, że mamy nie pisać ,,przegrywy". Pisały to lewaki, które nas followują i nie mają z przegrywem nic wspólnego. Przegrywy, z którymi mamy kontakt, wyśmiały tę poprawność, wymyślając sarkastyczne ,,osoba w kryzysie s----------a". Doceniamy ten humorek i się nim za zgodą osób podzieliłyśmy.

Więc żeby było ci łatwiej misiu, użyję twojego przykładu: to tak, jakby czarni określali się mianem czarnuchów
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 14:23:09
  • 0
@sidhellfire: ty serio masz 10iq
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 14:24:00
  • 0
@sidhellfire: powinnyśmy napisać książkę o przegrywach z tagu przegryw bez użycia słowa przegryw xD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 14:27:25
  • 1
@Voiman_etsija: Ok, mówię tylko, kto się do nas rzucał o to, że używamy słowa ''przegryw'' pisząc o osobach, które się z nim utożsamiają. To nie znaczy, że uważamy te osoby za beznadziejne, tak jak one siebie uważają. Przeciwnie, wielu ma super humorek, sporo jest wrażliwych, inteligentnych osób, albo po prostu miłych, fajnych, bystrych. Ale niestety nie możemy opisywać społeczności osób, które identyfikują się jako przegrywy, bez użycia tego słowa.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 20:48:02
  • 0
@Wojt_ASR_: Eeee, to ,,Wykop zapłonie" to dlatego, że cokolwiek zrobimy, będziemy tu hejtowane, łapane za słówka i nie zdołamy wszystkich zadowolić. Podobnie jak na leftbooku. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 23:54:36
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
the_doors
the_doors
27.07.2022, 16:07:42
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 20:43:31
  • 0
@the_doors: Będzie! No, mniej więcej. O dickshamingu i dickpillu na pewno. :) /P.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 27.07.2022, 20:44:36
  • 0
@RedSensej: Nie będziemy wciskać żadnych swoich przekonań, bo to książka reportażowa, nie publicystyka. :) /P.
  • Odpowiedz
paniswiata
paniswiata
26.07.2022, 14:37:39
  • 411
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 26.07.2022, 20:21:33
  • 2
@anonanonimowy321: osoba 28 lat, mieszka na wsi z rodzicami, nie ma pracy, ma depresję, nigdy nie była na randce i nie ma ani 1 znajomego. Ale najbardziej szczują, że ,,to nie prawdziwe przegrywy" chłopcy, co się nazywają przegrywami, bo od roku nie ruchali i łapią jesienne doły. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 26.07.2022, 20:36:52
  • 0
@kfpwa: a, czyli ja też mam prawo, paznokieć mi się złamał kurde ale ze mnie przegryw ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 26.07.2022, 22:19:58
  • 1
@anonanonimowy321: no w naszej książce nie będzie żadnych ,,leniwych grubasów", większość chłopaków jest w naprawdę trudnej sytuacji i ,,wyjście z przegrywu" jest ponad ich siły. A my nie nazywamy przegrywami ludzi z depresją (też się leczę od gimnazjum), tylko osoby, które same siebie określają jako przegrywów, współtworzą przegrywosferę - ale też nie nazywamy ich tak w rozmowach, nasi bohaterowie wiedzą, że uważamy ich za wartościowe osoby i nie zgadzamy się,
  • Odpowiedz
MrSknerus
MrSknerus
24.07.2022, 17:28:56
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 24.07.2022, 17:48:33
  • 0
@MrSknerus: Ja nie wiem jak można oskarżać, że nasza sympatia do Ciebie jest udawana, jak ja kota Twoją ksywką nazwałam. JAKI W OGÓLE MOŻE BYĆ WIĘKSZY DOWÓD SYMPATII
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 24.07.2022, 17:50:27
  • 0
@ikimrdbeietocytynal: Sprawdź za parę lat jak nasza znajomość ze Sknerusem. Bo urywać jej nie zamierzamy.
  • Odpowiedz
wypok312
wypok312
21.07.2022, 19:14:03
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 14:35:12
  • 1
@wypok312: Osoba została wyrzucona z deski, jej zachowanie od miesięcy było ganione przez pozostałych. W jaki sposób osoba została wykorzystana? Typ sam się zgłosił, udzielił obszernego wywiadu, potem dostał swoją historię do autoryzacji (nie miałam żadnego obowiązku mu jej wysyłać, nikt tego nie robi, ale zależało mi, by czuł się z nią ok). Wprowadził drobne zmiany, niektóre wątki rozwinął, ja te zmiany zaakceptowałam (poza zamianą ,,wam" na ,,Wam" w jednym
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 14:37:44
  • 1
,,Chciały obśmiać, wszystko opisać i zarobić pieniądze, oraz wzmocnić swoją agendę" - typ literalnie widział historię o sobie i ją zaakceptował, wprowadzając drobne zmiany. xD Tak samo jak pozostali. Tyle że poza tą jedną osobą nikt nie robi dymów.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 14:57:08
  • 1
@wypok312: Nie będzie żadnego obśmiania ani obsmarowywania. Tak, osoba od początku widziała, że rozmawia z nami do publikacji — tyle że początkowo miał to być artykuł w Gazecie Wyborczej, potem dostałyśmy propozycję napisania książki. Tak czy inaczej chłopak wiedział, że to idzie w eter i wyraził na to zgodę. Od początku było wiadomo, że jesteśmy w incelosferze, by zebrać materiał do publikacji. Wsparcia okazałyśmy mnóstwo wielu chłopakom, których w niej
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 15:02:24
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 15:03:33
  • 1
@wypok312: Więc niech się cieszy, że nie poszłam z tym od razu na policję. Wiem o tej osobie wszystko (bo sama mi powiedziała, nawet wysłała swoje zdjęcia), więc problemu z ustaleniem tożsamości by nie było. I pójdę, jeśli groźby się powtórzą.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 15:07:55
  • 2
@wypok312: To nie jest moja odpowiedzialność i nie dam się za to obwinić. Jeśli to zrobi, to tylko w konsekwencji własnych decyzji. Ja zachowywałam się maksymalnie w porządku przez cały czas, dziesiątki razy wyciągałam rękę, dążyłam do porozumienia już po wielokrotnych, obrzydliwych tekstach w moją stronę. Co, teraz mi każdy zacznie grozić samobójstwem i mam wyrzucić 14 miesięcy mojej ciężkiej pracy do kosza, bo osoba żałuje, że zgodziła się mi
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 15:10:31
  • 1
@wypok312: Oraz w najmniejszym stopniu nie jest mi żal osoby, która groziła mi śmiercią i pisała mnóstwo innych skrajnie obrzydliwych rzeczy w moją stronę. Może tylko być mi wdzięczny, że jego zdjęcia nie wylądowały na komisariacie wraz ze screenami.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.07.2022, 15:39:33
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 24.07.2022, 15:18:29
  • 1
@czokobons: Jeszcze raz: koleś nie tylko się przede mną otworzył, ale przeczytał swoją historię, autoryzował swoje wypowiedzi i wszystko było ok, dopiero parę miesięcy później mu odwaliło, bo pojechał na obóz przyrodniczy, na którym wszyscy mieli go w dupie i nie umiał się odnaleźć, uznał, że ostatecznie it's over i zaczął się na nas wyżywać, miesiącami wyzywając, pisząc najobrzydliwsze rzeczy (m.in. uderzył w to, że kilka miesięcy wcześniej zaginęła moja
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 24.07.2022, 15:20:58
  • 1
@czokobons: Zauważ, że żadna z osób, która jest na serwerze, na którym przebiegały nasze interakcje, go nie broni. Zaczął tworzyć podziały, wyzywać każdego, kto ma z nami ok relacje od cuckoldów i innych, nie pozwalał na żadne kulturalne dyskusje, bo non stop odwalał młyn, wyzywając na prawo i lewo, usiłując nas i innych sprowokować, próbując uderzać tam, gdzie najbardziej boli.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Aleksandra Herzyk, Patrycja Wieczorkiewicz

  • Tutaj jest potwierdzenie, że profil jest autentyczny: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1822159751306636&id=100005378862438

Osiągnięcia

  • VIP
    od 02.07.2022

    VIP
  • Rocznica
    od 25.04.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl