Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko298
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
herzyk_wieczorkiewicz
Profil zweryfikowany

herzyk_wieczorkiewicz

Dołączył 4 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 440
  • Znaleziska 9
  • Mikroblog 431
  • Obserwujący 78
  • Obserwowane 4
DJ2020
DJ2020
01.07.2022, 22:08:52
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 105
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 22:17:17
  • 1
@DJ2020: jeśli chodzi o podawanie nicków to raczej będą tylko te bardzo znane (jak KBN) oraz te, których posiadacze zgodzili się, by je podać, większość na ich prośbę anonimuzjemy
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 22:29:44
  • 1
@DJ2020: mniej więcej, będą to historie chłopaków + omówienia badań, różnych publikacji naukowych, rozmowy z ekspertami
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 22:30:40
  • 1
@dizzy126: i to ja nie wiem nic o przegrywach? ( ͡° ʖ̯ ͡°) KBN to legenda.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 22:45:16
  • 1
@DJ2020: Patrycja
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 22:52:15
  • 0
@dizzy126: nie będzie mieć na celu uświadamiania komukolwiek czegokolwiek, zadaniem reportażu jest rzetelne przedstawienie faktów, a nie promowanie tej czy innej teorii.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 23:15:59
  • 0
@zero_dwa: jak mówiłam, w książce nie będzie naszych prywatnych opinii
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 23:28:33
  • 0
@TrzyGwiazdkiNaPagonie: Nie zgłoszę, bo mi nic nie zrobił ani nie byłam świadkiem (no poza całowaniem po rękach i czytaniem tekstów, które bywają dziaderskie), więc nie mam powodu, by cokolwiek w tej sprawie robić. Opisałam go jako rubasztego wuja, który się stara nadążyć, ale idzie mu średnio. Jeśli kogoś realnie skrzywdził to jest w gestii tej osoby, czy chce coś zrobić, czy nie. Ja znam tylko plotki, ale nie ma tam
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 03.07.2022, 15:44:20
  • 0
@SanSebastian666: Od kiedy autorzy dzielą się kasą z bohaterami swoich książek/artykułów? To jest niezgodne z etyką dziennikarską i ktokolwiek zrobiłby coś takiego, byłby cancelled. Bo ludzie wymyślaliby swoje historie dla kasy, pod taki temat, do jakiego akurat szukani są rozmówcy. Poświęciłam na pracę nad tą książką rok życia, nie widzę powodu, by dzielić się z kimś moim niewielkim zarobkiem (kilka tysi za rok roboty to faktycznie fortuna, wiem).
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 03.07.2022, 16:31:00
  • 0
@SanSebastian666: Awatar to mix 2 zdjęć, mojego i Herzyk, dlatego wygląda trochę creepy:)) Ale życie w Polsce smutne, to też.

Ebooki będą oczywiście, audiobook też.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 03.07.2022, 16:31:21
  • 0
@SanSebastian666: Tak, mam depresję od gimnazjum, dziękuję za "troskę".
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 03.07.2022, 21:57:16
  • 0
@SanSebastian666: Zapoznam się, ale jestem w terapii od wielu lat i leczę się ogólnie, efekty niewielkie.

A co do książki to myślę, że nie ma się czym martwić, wszyscy nasi bohaterowie wyrazili zgodę na publikacje ich historii, a nawet je do końca konsultowali — jesteśmy ostrożne, nie chcemy tym nikomu dowalić, a już najmniej im samym. Jesteśmy mega wdzięczne za zaufanie, ale nie dostałyśmy go od razu, miesiącami na nie
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.07.2022, 22:26:57
  • 1
@SIerraPapa: Ani ja ani Maja nie jesteśmy z KryPy, czasem tylko tam piszemy. Ale tak, prawda, że na lewicy to prawie wszyscy, których znam, mają depresję albo inne zaburzenie. :D To mi się zresztą wydaje sensowne, bo lewica przyciąga ponadprzeciętnie wrażliwe osoby (nie mówię, że wszyscy na lewicy są bardzo wrażliwi, ale jest to powszechne). No i też to jest jedno z nielicznych środowisk, gdzie można otwarcie mówić o swoich
  • Odpowiedz
przemek-
przemek-
10.07.2022, 10:18:58 via Android
  • 1
Albo jestem przechalany albo nie wiem o co chodzi #incel
przemek- - Albo jestem przechalany albo nie wiem o co chodzi #incel

źródło: comment_1657448338gkr1sndevsKTwiYcQtax5x.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.07.2022, 19:48:06
  • 0
@M_xxx: nie pamiętam, żebyśmy zabierały zdanie na ten temat. Opisywałyśmy jedynie społeczność kobiet, które tak się określają i kontrowersje z tym związane.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.07.2022, 20:18:01
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.07.2022, 20:23:39
  • 0
@M_xxx: XD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 10.07.2022, 20:32:27
  • 0
@M_xxx: Mam nadzieję, że w pełni trzymasz się oryginalnej definicji incela i nie jesteś hipokrytą. Tzn. jest nim każda osoba (bez względu na płeć), która pozostaje w mimowolnym celibacie przez jakiś czas.

Zdradzą ci sekrecik, nie dziękuj: słowa zmieniają znaczenie. ,,Kawaler" pierwotnie oznaczał pasowanego rycerza, a ,,bielizna'' białe szaty. Incele bardzo się starali, by kojarzyć się z mizoginią i wciąż to robią.

Najzabawniejsze, że najbardziej burzą się na zrównywanie inceli
  • Odpowiedz
Pralko-suszarka
Pralko-suszarka
07.07.2022, 09:59:54
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 110
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 07.07.2022, 16:42:36
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
MrSknerus
MrSknerus
01.07.2022, 20:23:38
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 20:56:16
  • 3
wzruszka mocno 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 03.07.2022, 16:00:40
  • 0
@trinty: uwielbiamy Sknerusika i nie ma opcji, byśmy zerwali kontakt po książce. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 01.07.2022, 21:38:27
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 115
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:44:28
  • 0
@Miler111111: Zaprawdę o większe pierdoły wykopki kręciły potężne młyny niż pierwsza książka o osobach z tagu przegryw. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:44:45
  • 0
@PomaranczaTesto: xDDDD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:45:09
  • 0
@PZPR: za późno już niestety
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:46:19
  • 0
@Miler111111: no właśnie myślę, że totalnie nie wiecie, dlatego mówię, że bd młyn. (;
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:50:22
  • 0
@Levander: wiem, że tak myślicie, dlatego uważam, że będziecie zaskoczeni
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:51:00
  • 1
@PZPR: będzie wspomniane o MRA, ale książka jest o incelach i przegrywach, skupia się na blackpillu
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:51:31
  • 1
@DJ2020: tak, właściwie to już jest na finiszu:)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:52:00
  • 1
@PZPR: to nie żaden KryPol, tylko W.A.B., neutralne politycznie, duże wydawnictwo
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:53:41
  • 1
@PomaranczaTesto: w jaki sposób 25-letni prawik chory psychicznie, bez matury, wykonujący proste prace fizyczne, jest normikiem?
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:56:48
  • 0
@dizzy126: jezu co xD wyślij priv
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 21:58:48
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:01:38
  • 3
@PomaranczaTesto: Nie wiem o co ci chodzi z niszczeniem kolegów z tagu, Sknerus opowiedział mi tylko historię swojego życia, myślę, że miał takie prawo. A jak dla ciebie przegryw musi nienawidzić kobiet i z nimi nie rozmawiać to iks de. Ciekawe czy czarodzieje z którzy nami rozmawiali, mają autyzm czy schizofrenię i zero znajomych to też normiki, bo rozmawiali z kobietami. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:11:53
  • 1
@PomaranczaTesto: My się z nimi po miesiącach pisania i rozmów głosowych spotykałyśmy w realu. Z niektórymi wiele razy. Widziałyśmy diagnozy, wypisy ze szpitali, byłyśmy przez rok w codziennym kontakcie. To tak jak powiedzieć, że dziennikarz nie jest w stanie napisać dobrego reportażu o wojnie, bo nie jest żołnierzem.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:13:18
  • 0
@Miler111111: porozmawiałyśmy z nim, bo na tagu często było wspominane, że ,,Starowicz to blackpillowiec" i wiele osób prosiło, żebyśmy z nim porozmawiały. Starałyśmy się rozmawiać z ludźmi z wszystkich stron i przedstawiać różne opinie.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:18:24
  • 0
@Miler111111: No to głupie strasznie. Ale jak mówiłam, chcemy pokazać, co o tym myślą osoby z różnych stron.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:20:54
  • 0
@PomaranczaTesto: No, a my nie opieramy się na tym, co same widzimy, ale głównie na wypowiedziach samych przegrywów, z których wielu cieszy się na tagu dużym uznaniem i nawet tych znanych z mocnej mizoginii. Większość to te trudniejsze przypadki, wykluczone na bardzo wielu polach. Każdy autoryzuje swoją historię, więc widzi, co będzie publikowane, zgłasza uwagi i dążymy do tego, by czuł, że to jego prawdziwa, obiektywna historia.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:26:25
  • 3
@PomaranczaTesto: przeczytałyśmy ok. 20 anglojęzycznych książek naukowych i popularnonaukowych na temat inceli i problemów młodych mężczyzn, setki badań i artykułów. Myślę, że pewną wiedzę mamy, ale niestety nie da się zrobić studiów z incelologii, bo to nie jest cała gałąź nauki, w przeciwieństwie do ekonomii. Dziennikarze, którzy piszą książki o innych krajach, rzadko spędzają w nich dłużej niż kilka miesięcy, obecnie prawie nikogo na to nie stać, my spędziłyśmy na
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:27:22
  • 0
@PomaranczaTesto: ale no pewnie najlepiej żeby reportaż o incelach napisał incel, wtedy byłoby obiektywnie sto pro. xD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:28:07
  • 0
@PomaranczaTesto: nicki zobaczysz w książce, cierpliwości :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:33:27
  • 0
@Levander: tak naprawdę nie wybierałyśmy za bardzo, trafiłyśmy na serwer Sknerusa, gdzie są same prawiki z zerowym doświadczeniem, znają się od lat i na tagu byli od wielu lat, a nawet od początku. Opisałyśmy historie ich wszystkich, zarówno tych, którzy nie byli do nas przekonani, są twardymi mizoginami i z tego słyną na tagu, jak i spokojnie chłopaki z bardzo ciężkim żyćkiem. Plus kilka innych osób z tagu, ale przytłaczająca
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:35:09
  • 0
@snieg47: No tylko że reportażu o islamskich terrorystach nie może pisać islamski terrorysta. Bo to jest gwarancja braku obiektywizmu, tylko perspektywa konkretnego bohatera piszącego o sobie. To zawsze musi być osoba z zewnątrz, która po prostu potrafi słuchać.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:38:23
  • 0
@zero_dwa: To tak jakbyś zapytał badacza holokaustu kto jest za niego odpowiedzialny, oczekując odpowiedzi, że Żydzi, bo jak nie to nic nie wiedzą o antysemityzmie. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 22:59:22
  • 1
@PZPR: Ani ja ani Herzyk nie milczałyśmy na temat zakazu wyjazdu mężczyzn z Ukrainy, więc nie do nas z tym zarzutem. Lewica ma sporo do przepracowania, ale jednak większość popiera nasze empatyczne podejście do przegrywów i chęć zrozumienia, co widać po stosunku reakcji na to, co publikowałyśmy do tej pory. Krzykacze (a zwłaszcza krzykaczki) to jest promil, tyle że głośny. W każdym razie my chcemy, żeby lewica lepiej przyjrzała się
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 23:01:17
  • 1
@PZPR: Ja się w ogóle nie zgadzałam na zakaz wyjazdów kogokolwiek, ale pisałam publicznie, że albo parytet albo nic, można przyjąć za kryterium, że wyjeżdża po 1 rodzicu z dzieckiem. Ale jednak powinniśmy się opierać na wojsku zawodowym, nie łapankach.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
01.07.2022, 23:13:53
  • 0
@FocentDiutt: jeśli pytasz czy w sensie romantycznym to było paru, którzy uważam, że dobrze wyglądają i są super osóbkami, taki Sknerus to złoty chłopak i to jest skandal, że nie ma dziewczyny, jego historia w naszej książce to będzie laurka, ale o żadnym nie myślałam w takich kategoriach.
  • Odpowiedz
Chodtok
Chodtok
11.05.2022, 22:11:54
  • 9
Chodtok

źródło: comment_1652307112cPj5FtDlcRr4VGtR9xZUR4.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 13.05.2022, 00:31:58
  • 1
@Chodtok: jeszcze jak /H.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 22.05.2022, 00:30:26
  • 1
@KojotyPlastusia: Domykamy książkę, więc nie ma czasu smrodzić na Wypok, choćby się chciało, ale lurkujemy. ( ͡° ͜ʖ ͡°) /P.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 11.12.2021, 19:11:49
  • 41
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

superTERKA
superTERKA
11.12.2021, 19:12:51
  • 44
@herzyk_wieczorkiewicz: a tam mi pani na telefonie nie powie, żebym po prostu się wziął w garść i ogłem ten... żebym nie przesadzał i nie wymyślał?
  • Odpowiedz
eschatoestetyzm
eschatoestetyzm
11.12.2021, 19:15:58
  • 92

Komentarz usunięty przez moderatora

1468

Krytyka Polityczna w przypływie szczerości o imigrantach XD

Pokaż treści 18+

Krytyka Polityczna w przypływie szczerości o imigrantach XD

"Martwimy się o asymilację? Nie ma lepszego sposobu na asymilację niż małżeństwo. Orientalna uroda to jednak coś innego niż karki z kartoflanymi nosami i ze świńskimi głowami na kiju"

konto usunięte
z
mobile.twitter.com
dodany: 15.11.2021, 16:03:05
  • 237
  • #
    polska
  • #
    bialorus
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    heheszki
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.11.2021, 17:02:45
  • -34
@Vort: Trochę jestem że złapała na tak oczywisty bait tylu wykopków
konopiapolska
konopiapolska
konopiapolska
15.11.2021, 14:55:22
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.11.2021, 16:09:36
  • 2
@konopiapolska: Kimkolwiek jesteś, nie sprawdzałam Twojego konta ani ja ani Herzyk, doszła do nas tylko inba, zresztą mówione było, że konto zostało usunięte i nie ma nawet jak sprawdzić. Nie wnikałam bo nie będę się tłumaczyć z cudzych baitów, nie mam czasu, energii oraz mało mnie to interesuje, ew. trochę bawi. Nie wiem czy naprawdę są/były na nich mizoandryczne treści, śmiejemy się tylko z baitu i tego o co nas
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.11.2021, 16:20:22
  • 1
@konopiapolska: Ale ile się można nowych rzeczy dowiedzieć od wykopków, niesamowite. Np. okazuje się, że jestem córką jakiegoś historyka Pawła Wieczorkiewicza, a nie zwykłego strażaka, w dodatku singielką i... femcelką! Potrzebuję chwili, żeby się z tym oswoić. (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.11.2021, 16:27:05
  • 0
@konopiapolska: U mnie natomiast się nikt ze znajomych nie zaręczył ani nie ohajtał, poza jedną przyjaciółką, bo w lewicowo-feministycznym środowisku to nie jest zbyt częste. Uciekaj z Podkarpacia!
  • Odpowiedz
Przegrywex
Przegrywex
16.10.2021, 19:50:15
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 19.10.2021, 17:25:34
  • 1
@WykopekBordo: Nie będę tu oceniać która gorsza która lepsza, ale prawda, że dziewczyny, z którymi spotykał się Wykopek, były mocno w kanonie (akurat Kinderki nie widziałam, tylko jakieś niewyraźne foty).
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 19.10.2021, 22:47:10
  • 1
@Ktotegojeszczeuzywa: Ale jakie porównywanie? Napisałam, że nie wiem jak wygląda Kinderka, widziałam tylko niewyraźne fotki, a nawet gdybym widziała wyraźne to bym nie porównywała. Napisałam tylko, że raczej wszystkie dziewczyny, z którymi spotykał się Wykopek, były raczej w obowiązującym (dość wąskim niestety) kanonie. Ze strony Wykopka faktycznie chamsko i niefajnie robić takie porównania.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 25.10.2021, 09:12:38
  • 1
@M_xxx: Określenie "w kanonie" jest o wiele bardziej precyzyjne. Jak na jednym z incel serwerów pokazałam portret najbardziej atrakcyjnego dziennikarza okresu Rewolucji Francuskiej to uznali, że wygląda jak brzydka kobieta, a wtedy uchodził za bardzo przystojnego. Więc tak, był w kanonie ale najwyraźniej już nie jest. Pełniejsze kobiety w Renesansie były "w kanonie", a dzisiaj nie są. Serio, to nie jest trudne zrozumieć, dlaczego określenia "ładny" i "brzydki" niosą ze
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 25.10.2021, 13:08:39
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
J.....t
J.....t
konto usunięte 15.10.2021, 19:13:55
  • 56
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 19:55:28
  • 5
@krystianeek: Po pierwsze nie mamy z tym spektaklem nic wspólnego. Twórcy się do nas odezwali z propozycją zaproszenia osób z tagu, to tyle. Już nie będę się rozpisywać czemu ta interpretacja jest bezsensowna - narzekanie, że ER pokazany w negatywnym świetle jest śmieszne. Poza tym spektakl jest oparty ściśle na wpisach z Wykopu, 50% scenariusza to niemal dosłowne wpisy, więc miałabym ew. żal do ich autorów. Incele nie są tam
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 19:56:18
  • 1
@Waffenfarbe: Nikt nie musiał wydawać kasy, zapraszałyśmy za darmo. Co do kobiety - ona symbolizuje tam jego matkę, a nie jakąś loszkę, którą miałby sobie znaleźć, więc średni ten bluepill.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:01:17
  • 1
@Waffenfarbe: Also myślę, że jest to bardzo w stylu piekła Dantego. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:04:38
  • 0
@Waffenfarbe: Obczaj nasz ostatni post, masz tam odpowiedzi na swoje pytanie. :))
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:09:09
  • 2
@krystianeek: No postać samego Elliota jest ukazana jako postać osoby zagubionej, żałosnej, budzącej niepokój, ale też litość - dziwnie gdyby było inaczej. Ale pozostałe postaci inceli nie są już ukazane w tak negatywny sposób, owszem, pojawia się mizoginia i tu też trudno, żeby było inaczej, sama spotykam się z nią bez przerwy w incelosferze, ale na pewno nie ma robienia z wszystkich inceli terrorystów czy jakichś jednoznacznie negatywnych postaci -
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:10:04
  • 1
@Waffenfarbe: A - książka będzie mieć raczej 400 niż 100 stron. :) Nie piszemy artykułu (powstały już dwa, ale nie ten, który miał być docelowy, tj. reportaż) bo wtedy w książce byłby recykling treści, tj. powtarzanie, a tego chcemy uniknąć.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:21:24
  • 1
@Waffenfarbe: Będzie to co nam opowiedzą sami przegrywi, nie będzie naszych opinii, to książka reportażowa. Będą historie konkretnych osób, wpisy z forów, również opisy zranienia/skrzywdzenia/odrzucenia ze strony kobiet.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:24:16
  • 1
@Waffenfarbe: Raczej nie ma szans żebyśmy na tym zarobiły więcej niż przeciętny incel przez taki sam okres czasowy w Januszexie. Większość autorów w Polsce dokłada do wydawania swoich książek (bodajże 9/10), sama za poprzednią (rok pracy) dostałam w sumie 4,5k, ale na pewno się ucieszę, jeśli tym razem będzie trochę lepiej. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:30:01
  • 1
@Waffenfarbe: No ukrzyżowali nas trochę na lewicy, tj. na części lewicy, ale cóż, lubimy brejkować schematy. Co do Blackpill_RAWa i Wykopka Bordo to wiedziałyśmy, że są trollami na długo przed wami. :D I wspomnimy o nich w książce, ale nie poświęcimy im wiele miejsca, tyle że zarysujemy inby, które się wydarzyły (i będą występować jako trolle, nie incele). Raczej trudno nas okłamywać intensywnie i codziennie przez pół roku zwierzając się
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:30:33
  • 1
@Waffenfarbe: Naprawdę myślicie, że pisanie książek to nasza praca? Herzyk pracuje w korpo, ja na zleceniach, książkę piszemy raczej hobbystycznie, po godzinach.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:31:48
  • 1
@Waffenfarbe: No i też gadamy z osobami, które się od lat udzielają na tagu i są tu powszechnie uznawane za trueceli - tylko się do nas nie przyznają, bo boją się linczu.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:43:55
  • 1
@Waffenfarbe: Jak się ktoś przez rozmowy z nami przekona do lewicy to miut na serce, ale myślę, że osoby z którymi gadamy mają własne rozumy i nie da się ich "przerobić". Ale wymieniamy się czasem argumentami i dyskutujemy otwarcie, myślę że wszystkim stronom to otwiera oczy na wiele kwestii, nam też. :) Ale jednak przede wszystkim słuchamy historii, nie jesteśmy tu jako aktywistki/polityczki.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 20:54:10
  • 1
@Waffenfarbe: Rozmawiamy tylko z tymi, którzy chcą z nami rozmawiać, nikogo nie zmuszamy, nie rozumiem czemu chcesz mówić innym incelom co mają robić, jeśli akurat chcą podzielić się swoimi obserwacjami/historiami. I jestem przekonana, że jeśli ta książka zmieni coś w narracji o incelach w Polsce, to tylko na lepsze (choć ofc. nie zamierzamy pomijać, że w tym środowisku jest sporo mizoginii, same spotykamy się ze słowną agresją bardzo często, ale
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 15.10.2021, 21:01:56
  • 1
@Waffenfarbe: Na pewno są truecelami co nigdy za rękę nie trzymali. Nie są reprezentatywną o tyle, że nas nie nienawidzą i rozmawiają z nami normalnie, ale to załatamy postami z otwartych forów, na pewno pojawi się w książce krytyka nas samych ze strony środowiska. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 17.10.2021, 13:11:04
  • 0
@pawel8989: Daj mi jakiś przykład gdzie bohaterowie reportażu na nim zarabiają. To by było zajebiście nieetyczne, bo masa ludzi by kłamała i zmyślała, żeby zarobić.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 17.10.2021, 13:17:04
  • 0
@EastWestEast: Nie macie pojęcia o procesie pisania książek i ciężko z wami o tym dyskutować, bo to jak ze ślepym o kolorach. To że bazujemy na historiach prawdziwych osób nie znaczy że po prostu spisujemy dosłownie to co mówią. To są długie wywiady, słuchanie, redagowanie, budowanie struktury, dopytywanie, zamykanie w całość, potem autoryzacja. Moja ostatnia książka była w 100% pisana narracją pierwszoosobową, złożona z historii opowiedzianych mi przez osoby, a
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 17.10.2021, 13:20:44
  • 0
@EastWestEast: A co do wpisów Wołosia to on was okłamuje, a wy łykacie jak młode pelikany. Nie ma żadnego zamętu ani podziałów na serwerze o którym mówi. Odkąd tam jesteśmy odszedł on i jeszcze jedna osoba, przy czym ta osoba nie z naszego powodu, a w związku z nawałem pracy. Jedyny podział jaki się wytworzył zrobił Wołoś i jest to konflikt na linii on - cała reszta serwera, w tym
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 17.10.2021, 13:39:47
  • 0
@EastWestEast: Prawda, jeszcze jak.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 17.10.2021, 13:41:18
  • 0
@EastWestEast: Nikt nie traktuje źle Wołosia. Odkąd odszedł nikt na serwerze nie powiedział o nim złego słowa i wszyscy byli pewni, że wróci. Dopiero jak zaczął wynosić kontent z serwera na Wykop i kłamać na jego temat stworzył się faktycznie jakiegoś rodzaju konflikt, ale wciąż nikt go tam nie wyzywa ani tym bardziej nie zaszczuwa.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 17.10.2021, 13:43:06
  • 0
@EastWestEast: Oraz Wołoś ich nie zaprosił na Diskorda, nas zaprosił.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 14.10.2021, 10:50:44
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 10:56:18
  • 2
@Kindybal_xD: Książka będzie mieć tytuł "#przegryw" więc dość bezpośrednio ich to dotyczy:)) No i zapraszam na spektakl.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 11:00:10
  • 1
@Kindybal_xD: No zdziwiłbyś się, już paru uznanych na tagu użytkowników było i kolejni są wpisani na kolejne grania. Nie przyznają się, bo boją się linczu z waszej strony, co jest dość przykre.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 11:01:14
  • 0
@Oczymtydomniemowisz: Sama podawałam ten przykład w dyskusji na ten temat. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 11:04:49
  • 0
@Kindybal_xD: Umiemy odróżniać trueceli od fakeceli. B.RAW ani Wykopek nie będą bohaterami naszej książki, choć ten drugi z tego co wiem faktycznie wybiera się na spektakl - ale myślę, że mielibyście ładny mindfuck wiedząc, kto jeszcze był/będzie. :)
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 11:05:36
  • 1
@Kindybal_xD: Uznanych w sensie, że nikt raczej nie podważa ich tożsamości przegrywowo-incelowej.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 13:01:47
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
14.10.2021, 13:05:25
  • 1
@EastWestEast: Że inteligentny człowiek potrafi na przestrzeni lat zmienić podejście do tematu. Wtedy reagowałam w dużych emocjach i moja reakcja była adekwatna w stosunku do zachowania skierowanego w moją stronę, nie miałam potrzeby niuansowania tematu.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
17.10.2021, 13:24:35
  • 0
@EastWestEast: Zabawne, bo akurat ja mówiłam we wszystkich wywiadach na ten temat, że nie wierzę w istnienie wolnej woli, hasła typu "każdy jest kowalem własnego losu" i nie można zwalać problemu incelizmu na jednostki xD
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz
Autor
17.10.2021, 13:25:48
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
karix98
karix98
12.10.2021, 13:07:10
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 12.10.2021, 19:04:19
  • 0
@Ark00: Nie. Dajcie spokój, Herzyk jest chucherkiem. :) /P.
  • Odpowiedz
herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 14.10.2021, 00:56:56
  • 1
@Decode: Serce to się chyba da lewakowaniem, posiadaniem długich włosów i wiedzą z zakresu Rewolucji Francuskiej. Ale z większych komplikacji to trzeba być też na spektrum aseksualności, jak ona. ;)) /P.
  • Odpowiedz
przegro_pisarz
przegro_pisarz
25.09.2021, 21:18:45
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

herzyk_wieczorkiewicz
herzyk_wieczorkiewicz 25.09.2021, 21:23:44
  • 1
Na maksa żałuję że nie mogłam z wami dzisiaj być, pozdrówki!!! /P.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 2 z 3
  • >

Aleksandra Herzyk, Patrycja Wieczorkiewicz

  • Tutaj jest potwierdzenie, że profil jest autentyczny: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1822159751306636&id=100005378862438

Osiągnięcia

  • VIP
    od 02.07.2022

    VIP
  • Rocznica
    od 25.04.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking