Do strażackich statystyk trafi, że gasili 11 spalinowych, a fanboje elektryków będą się onanizowali cyferkami, że spalinowe palą się częściej ¯(ツ)/¯
@fonderal: straż pożarna operuje statystykami interwencji, więc to zdarzenie zostanie ujęte w statystykach jako 1 pożar.
@Holyto: bzdura. Para dyżurna myśliwców była dostępna m.in. w bazie w Cape Cod skąd została jako pierwsza poderwana do namierzenia lotu. Mniej więcej w tym samym czasie samolot uderzył w wieżę.
To nie brak myśliwców czy ich odległość była problemem, tylko a) czas potwierdzenia porwania, a
@Holyto: a DZIEWIĘĆ minut wyniósł czas od momentu powiadomienia NORAD o porwaniu samolotu, do momentu uderzenia tego samolotu w wieżę. Przy czym myśliwce nie dostały nawet celu, bo porywacze wyłączyli transpondery w samolotach.
@Gandalf_bialy: *po 7h niekontrolowanych pożarów na 7-10 piętrach, długo po tym gdy budynek został spisany na straty przez straż pożarną.
Chief Mark Ferran, Battalion 12; Firehouse Magazine,
Tutaj masz całą analizę, nie tylko tego ale i innych elementów silnika znalezionych na miejscu.
Zaskoczenie. Wszystkie pasują do RB211-535 z Boeinga 757.
https://aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml
@osetnik: możliwe. Przy uderzeniu z prędkością 850 km/h wał sprężarki miał prawo zostać połamany na kawałki.
OK, odciągaj po kolei szczątki i gruz w tle, a ja będę szukał.
Bo dziura po kadłubie jest tam gdzie zielone. Za to obok tego co wskazujesz jest zmiażdżony generator.
Zgadnij co ma na tyle dużą rozpiętość i konstrukcję, żeby jednocześnie wywalić zieloną dziurę i zmiażdżyć generator.
I jeszcze po drodze skosić kilka latarni na sporej szerokości.
Nie widzisz tam wyrwy sięgającej od parteru do drugiego piętra, bo skoro ją zasłania dym i prąd gaśniczy, to znaczy, że jej tam nie ma, a nie będziesz się fatygował, żeby to zweryfikować na innych zdjęciach? Tak to wygląda Sherlocku?
Btw. już znalazłeś coś o takiej rozpiętości co miało
@osetnik: nie, to kompletnie nie to miejsce. To nie jest ściana zewnętrzna budynku, tylko wolna przestrzeń A-E. Tam się miało zmieścić tylko to co po kadłubie zostało, po tym jak przebił się kolejno przez pierścienie E, D i C.
@osetnik: TO jest parter? Powiedz mi gdzie widzisz parter - zielone czy czerwone? ( ͡º ͜ʖ͡º)
I w takim razie na jakiej wysokości mniej więcej znajduje się najwyżej położona czerwona strzałka?
@osetnik: ok, rozumiem, że wchodzimy na ten etap dyskusji gdzie zaczynasz odgrywać upośledzonego.
To tyle z mojej strony.
@Gandalf_bialy: bywają naukowcy i inżynierowie, którzy twierdzą, że skrzydło samolotu nie może złamać brzozy, a Ziemia nie ma prawa być kulista. Tylko co z tego wynika. Po drugiej stronie jest cała reszta świata naukowego, która puka się wtedy
@Gandalf_bialy: aha... tymczasem inżynierowie FEMA przeprowadzili 130 inspekcji na różnych gruzowiskach w poszukiwaniu elementów konstrukcji, które były następnie przekazywane do dalszych badań. Jest dokumentacja tekstowa, zdjęciowa i filmowa tych działań. Wcześniej setki strażaków, robotników, śledczych pracowało dniami i nocami na gruzach. Analogicznie - pełna dokumentacja wizualna.
Nie znaleziono nawet śladu po materiałach wybuchowych, żadnego okablowania, detonatorów, elementów montażowych. Żadnych śladów na belkach po montażu, żadnych produktów reakcji. Nikt nie widział prac instalacyjnych, wnoszenia takich ilości sprzętów do budynku, pracowników. To byłyby dziesiątki ton materiałów wybuchowych, długotrwałe prace na wielu piętrach, z przebijaniem się przez ściany do elementów strukturalnych.
Na jedno i drugie nie ma żadnych logicznych przesłanek poza wyobrażeniami części obserwatorów. Którym pionowy kolaps kojarzy się wyłącznie z wyburzeniami i nie rozumieją wpływu temperatur na konstrukcje i stabilność budynków.
@Gandalf_bialy: oficjalne informacje o etatowych psach do wykrywania ładunków wybuchowych w biurowcach WTC? Które odwołano przed atakiem, z powodu prac remontowych, o których wiesz od kolegi, który dowiedział się od kolegi, który je widział?
Może zróbmy tak. Jak wypracujesz już sobie umiejętność wyszukiwania podstawowych informacji i podasz jakiekolwiek źródło którejkolwiek ze swoich tez, to wtedy zajmiemy się tym na poważnie. Bo póki co to mam wrażenie,
@Gandalf_bialy: w tym samym czasie np amerykańskie stowarzyszenie inżynierów cywilnych ASCE liczące ok 140 000 specjalistów publikowało kolejne analizy i raporty pozostające w zgodzie z wersją oficjalną. A to tylko jedno z wielu stowarzyszeń i instytucji zajmujących się tematem. Sam NIST to 3000 członków. CTBUH zrzesza 10 000 przedsiębiorstw
I teraz czy Ty się chociaż przez 1 sekundę zastanowiłeś nad tymi bredniami?
Właściciel budynku z dowódcą straży decydują o wysadzeniu wieżowca?! Bo nie są w stanie opanować pożaru? Od kiedy na boga wysadza się budynki przez niemożność ugaszenia pożaru? Jak by to miało wyglądać technicznie? W trakcie rozwiniętego pożaru, gdzie straż pożarna, jak
@Gandalf_bialy: skoro tak było, co jest oczywiście bzdurą, to na czym w końcu polega ten WIELKI spisek? Weź sklej z tego jakąkolwiek spójną logicznie wersje.
@osetnik: nie musiała się nagrzać do 1000°C, bo już przy 600°C traci ponad połowę swojej wytrzymałości. I 80% przy 700°C.
Eurokod 3: Projektowanie konstrukcji stalowych
Część 1-2: Reguły ogólne - Obliczanie konstrukcji z
@osetnik: widzę, że podanie źródła, strony i nawet numeru wykresu to za mało dla niezależnego myśliciela ( ͡° ͜ʖ ͡°)