Forgotten Lands - moja próba stworzenia nowego gatunku gier.
Dawno temu byłem wielkim fanem klasycznych gier RTS takich jak Warcraft 2, AoE czy Command & Conquer. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, że stworzę strategię czasu rzeczywistego gdzie każdą jednostką steruje inny gracz. Mamy 2 rasy, gracze dołączają do jednej lub drugiej i walczą o
z- 97
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Używam silnika libgdx, ale w zasadzie tylko do renderowania. Musiałem go też trochę podrasować bo wczytywanie tekstur jest tam w mało wydajny sposób zrealizowane. Jak zaczynałem tworzyć gry to musiałem wszystko samemu napisać bo nie istniały wtedy jeszcze sensowne silniki.
Do serializacji i komunikacji sieciowej używam biblioteki: kryonet Już od dawna nie rozwijana, ale muszę sie jej trzymać ze względu na kompatbilność wsteczną i w sumie nie mam
1 - Jakbym zaczynał od zera to bym użył jakiegoś bardziej rozbudowanego silnika, ale teraz to mi się już nie opłaca przepisywać wszystkiego na inny silnik.
2 - Spodziewałem się, że to będzie pierwsze zadanie pytanie, a dopiero teraz się pojawiło ;) Myślę, że kolo 30k, bywały lepsze i gorsze miesiące.
3 - Sam, ale mam wolontariuszy którzy tworzą nowe mapy, przygody, tłumaczy, moderatorów.
4 - Nie da się tego
9. Na początku były tylko proste questy typu zabij 5 wilków a dopiero później zaczęła się klarować głębsza fabuła. Stworzyłem tylko początek historii, później to już twórcy map dodawali kolejne rozdziały. Historia jest ciągle niezakończona.
10. Ciągle. Nagrody za poinformowanie o bugu i surowe kary za ich wykorzystywanie ;) Gra wykrywa i zapobiega używaniu autoclickerów. Sprawdza czy mamy zainstolowany
2. Jak będzie więcej graczy to wtedy mogę odpalić więcej serwerów.
3. Tyle się naczytałem jak to tagi na wykopie nie działają, że mi do głowy to nie przyszło :P