Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Ventic

Ventic

Dołączył 8 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 710
  • Znaleziska 436
  • Mikroblog 274
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 15
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
08.02.2017, 10:58:05
  • 3
USA (i Portoryko) podzielone na 50 stanów o (prawie) równej liczbie mieszkańców.

#mapporn #murica #usa #mapy #ciekawostki #kalkazreddita #
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII - USA (i Portoryko) podzielone na 50 stanów o (prawie)...

źródło: comment_J8MxJ7yF2WIfbvUEANHnTsdbaiZDWDSB.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ventic
Ventic 08.02.2017, 11:02:14
  • 3
Nazywanie tych obszarów stanami jest trochę naciągane, jednak znalazł się jeden poważny błąd merytoryczny: Portoryko nie jest stanem USA, tylko „państwem stoważyszonym” – czyt. terytorium zależnym – podobnie jak kilkanaście innych terytoriów tu pominiętych.
  • Odpowiedz
Ventic
Ventic 08.02.2017, 12:11:06
  • 0
@robin_caraway: oj prawda, pomyliłem się
  • Odpowiedz

436

Jak Stany Zjednoczone wspierają zbrodnie wojenne w Jemenie [ENG]

Pokaż treści 18+

Jak Stany Zjednoczone wspierają zbrodnie wojenne w Jemenie [ENG]

Krótki film o tym, jak wojsko Stanów Zjednoczonych wspiera naloty arabskie na Jemen, mające znamiona zbrodni wojennych. Jest to jedno z bardziej wstydliwych dziedzictw administracji Obamy.

Ventic
z
youtube.com
dodany: 07.02.2017, 20:02:48
  • 53
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    jemen
  • #
    arabiasaudyjska
  • #
    bliskiwschod
  • #
    wojna
Ventic
Ventic
Autor
07.02.2017, 20:49:45
  • 62
@Penancea: Bardziej: USA, jak się spojrzy pod pierzynę propagandy, prowadzi taką samą politykę jak inne imperia i potęgi światowe.
Ventic
Ventic
Autor
07.02.2017, 20:50:21
  • 32
@ungolianta9: Proszę. O zamieszaniu wiedziałem od dawna, natomiast udział USA w wojnie jest dla mnie nowością.
Ventic
Ventic
Autor
07.02.2017, 22:16:20
  • 2
@reflex1: W sumie to to nie dziwi.
Ventic
Ventic
Autor
07.02.2017, 22:25:27
  • 1
@Y_S_S_U_P: Że w wyniku pierwszego rajdu militarnego przeciw al-kaidzie w Jemenie autoryzowanym przez Trumpa zginęło wielu cywilów i żołnierz amerykański.
Ventic
Ventic
Autor
07.02.2017, 22:41:43
  • 5
@jarlaxle: Fajerwerki są gdzie indziej. O ile USA w Europie zapisało się względnie pozytywnie w dziejach, to Bliski Wschód zawalili kompletnie.
Ventic
Ventic
Autor
07.02.2017, 22:48:07
  • 0
@mieki: Intrygujące pytanie, jednak nie znam się na tym kompletnie. Może jakieś przeoczenie?
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 08:04:57
  • 0
@szuli12: Osobiście negatywnie oceniam relacje St. Zj. z Arabią Saudyjską, to zaangażowanie zaczyna się coraz bardziej odbijać czkawką – co gorsza obrywają głównie inni. Chodzi mi o całokształt, nie tylko kolejną odsłonę w Jemenie.
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 08:07:10
  • -2
@Tribolonutus: Pierwsze wojny, w jakich St. Zj. zdobywały doświadczenie, działy się w Ameryce Północnej, a ostatnia interwencja amerykańska to były bodajże lata ’80. Więc nie do końca tak jest.
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 08:10:04
  • -1
@mieki: O wojnie w Jemenie czytałem już kilka razy i podstawowe fakty się zgadzają, a przy okazji tego wykopu znalazłem kilka artykułów potwierdzających intensywne zaangażowanie Stanów Zj. Przypuszczam że najprawdopodobniejsze rozwiązanie podsunął @McFrytka .
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 08:12:48
  • 0
@Crosshairs: Można się doszukiwać kontekstu religijnego, ale bardziej w konflikcie arabsko-irańskim, czyt. sunnicko-szyickim. W końcu to Saudowie b--------ą Jemen, choć z pomocą USA.
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 08:14:30
  • 0
@frogfoot: prawdopodonie chodzi o inny samolot, np Super Hornet jak zasugerował McFrytka w innym komentarzu.
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 08:22:27
  • 0
@SeniorElCid: Ja się tam wyżej trochę źle wypowiedziałem – nowością jest to, że USA jest mocno zaangażowane konkretnie w ten konflikt, bo wcześniej słyszałem już o dronach w Jemenie atakujących cele al kaidy. Co do pierwszego stwierdzenia – określenie „w każdym” można łatwo obalić znajdując choćby jeden konflikt który temu zaprzecza ;)
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 09:15:53
  • 0
@Crosshairs: Jasne, a także wrzuca całe chrześcijańśtwo do jednego worka. Co nie zmienia tego, że można się doszukiwać podtekstu religijnego, tylko w innym kontekście.
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 09:18:54
  • 0
@filemonczyk: Ja jestem świadomy tego, że od lat 70 dolar jest oparty na saudyjskiej ropie i jest to dość ścisły sojusz oraz wielu kontaktów między bogatymi rodzinami amerykańskimi (np. Bushami) a Saudami. Całe zaangażowanie St. Zj. jest jednak jeszcze starsze i to jest ogólnie bardzo złożony temat.
Ventic
Ventic
Autor
08.02.2017, 10:57:28
  • 0
@szuli12: Znam historię petrodolarów, jednakże zakaz USA nie był tak bardzo przeciw szyitom – tylko Iran ma większość szyicką, Irak, Syria i Jemen mają mniejszość, ale już Libia, Somalia i Sudan są prawie wyłącznie sunnickie.

308

30 Koloryzowanych zdjęć francuskiej armii z czasów I wojny światowej

Pokaż treści 18+

30 Koloryzowanych zdjęć francuskiej armii z czasów I wojny światowej

Zdjęcia francuskiej armii z czasów I wojny światowej.

Irlfit
z
vintag.es
dodany: 06.02.2017, 14:32:36
  • 141
  • #
    zainteresowania
  • #
    zdjecia
  • #
    militaria
  • #
    wojsko
  • #
    wojna
  • #
    francja
Ventic
Ventic 06.02.2017, 15:27:00
  • 30
Takie podkolorowane fotki są zawsze ciekawe.
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ventic
Ventic 06.02.2017, 16:45:16
  • 8
@szary2: Zgadzam się.

373

Trump nie jest faszystą, tylko głosem milionów chcących zmian [ENG]

Trump nie jest faszystą, tylko głosem milionów chcących zmian [ENG]

Wybór Trumpa jest przejawem coraz większego zniechęcenia ludzi wobec elit. Protestujący amerykanie i demokraci wciąż nie rozumieją, dlaczego ludzie popierają nowego prezydenta USA. Trump został wybrany, tak jak Obama, w odpowiedzi na kryzys wywołany administracją Busha.

Ventic
z
theguardian.com
dodany: 05.02.2017, 18:09:44
  • 107
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    polityka
  • #
    amerykawybiera2016
  • #
    spoleczenstwo
Ventic
Ventic
Autor
05.02.2017, 20:26:40
  • 66
@kjjbox: podobieństwa rzeczywiście nie da się nie zauważyć ;)
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 07:48:54
  • 9
@Taki_Sobie: F-----m jako ideologia jest w krajach zachodu spalony. Podobnie jak komunizm – chciałoby się rzec. Ale jakoś to o komunizmie czasem słychać “idea była dobra ale to Stalin wszystko zniszczył” lub “to był kryptonacjonalizm nie komunizm” – wyobraźmy sobie takie mówienie o faszyzmie, nazizmie i Hitlerze... Ale w Azji na dalekim wschodzie Adolf ma podobno bardzo wysokie notowania.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 07:52:38
  • 31
@dominiksese: problem w tym, że obecnie faszystą staje się każdy kto nie podąża za jednym tokiem myślenia. F-----m natomiast jawnie dążył do dyktatury i obalał demokrację. Ale pytanie o granice wyboru demokratycznego jest ciekawe.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 07:56:39
  • 4
@Howea: To nie jest takie “proste”, niestety. Wiele spraw nie zależy od nas, do wielu nie mamy dostępu. Wydaje mi się, że problem leży w swoistej propagandzie sukcesu jaką jesteśmy karmieni – niektórzy mają tego dosyć, bo nie wszędzie jest różowo, a jak się nie zgadzają z tonem elit to stają się zacofanymi, nietolerancyjnymi burakami.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 10:14:41
  • 5
@Howea: Sądzę, że obecnego zniechęcenia elitami nie można sprowadzać jedynie do “kogoś na prowincji bez dobrej pracy”. Żyjemy w systemie, który nie jest idealny, i jeśli się ktoś urodził w biedniejszej rodzinie, lub po złej stronie granicy, ma na starcie trudniej. Tak niestety jest, bo w naszym systemie liczy się przede wszystkim kapitał. Wielu to motywuje do działania, ale wielu nie jest w stanie odnaleźć się w systemie. Jako ludzie
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 13:00:07
  • 1
@deviator: Ideologia komunistyczna i nacjonalizm są do siebie zbliżone, co zresztą zauważył już Marks z Engelsem w swoim Manifeście Komunistycznym. To, że wystarczy zmienić jedną, dwie rzeczy i już z komunizmu robi się f-----m, lub z nazizmu socjalizm tylko potwierdza tę tezę. Ostatecznie oba systemy były dyktaturami postulującymi lepszość jednych ludzi od drugich na bazie arbitralnych założeń o przynależności kastowej/etnicznej zabiegające o tą samą grupę ludzi, doprowadzając ostatecznie do rzezi.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 13:10:49
  • 5
@Zashi: Zgadzam się, Trump to nie Kaczyński. Ja bym Jarosława prędzej porównywał do G.W. Busha, bo PiS się trochę stylizuje na partię à la Republikanie i jednak większość ich czołowych polityków jest związana z polityką od lat. Oczywiście porównanie nie implikuje jednokładności. Jednak porównanie @kjjbox jest bardziej trafne, jeśli rozważymy nastroje polityczno-społeczne.

@haes82: Zgadzam się, następuje odchodzenie od pewnego programu ideowego rozwijającego się na zachodzie od lat
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 13:13:46
  • 1
Taki to paradoks, im bardziej lewacy i prawacy się radykalizują pragnąc odróżnić od siebie wzajemnie tym bardziej podobni do siebie się stają.


@deviator: Ponieważ nasze spojrzenie na scenę polityczną, jednowymiarowo-liniowe, jest dużym uproszczeniem i w skrajnych sytuacjach nie oddaje rzeczywistości.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 13:19:58
  • 1
@deviator: Już nie chciałem się rozpisywać ;) Tak, okrąg jest lepszym porównaniem, ale scena polityczna ma więcej wymiarów. Np. można być konserwatystą w kwestiach moralnych i socjalistą (z grubsza PiS) lub kapitalistą (demokraci w USA) w kwestiach ekonomicznych. Oraz na odwrót. Kombinacji jest sporo i nie jest powiedziane, że te dwa wymiary odzwierciedlają w pełni rzeczywistość.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 13:36:19
  • 1
@s1720nk: To jest takie trochę czepianie się demokracji, która jak sprzyja jednym to jest ok, a jak drugim to już nie. System demokratyczny w większości krajów jest reprezentatywny, a za tym – niezależnie od konstrukcji – ma swoje wady Jedną z przyczyn jest zasada, że „zwycięzca bierze wszystko” jeśli tylko uzyska 50% głosów zgodnie z ordynacją. W USA rozwinął się system dwupartyjny i to dodatkowo ogranicza swobodę wyboru. Porównaj to
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 13:44:05
  • 1
@kurczok: Bzdura. To jest jedna z cech dobrych mediów, niezależnie od tego z jakiego środowiska się wywodzi.
Ventic
Ventic
Autor
06.02.2017, 16:43:38
  • 1
@kurczok: Nie znam dobrego polskiego „lewackiego” dziennika. Nie są „po prostu”. Lewackość czy prawackość nie czyni czegoś rzetelnym, czy dobrym.

217

"Wstyd mi, że jestem Amerykaninem" - Marlon Brando i Indianie Ameryki...

"Wstyd mi, że jestem Amerykaninem" - Marlon Brando i Indianie Ameryki...

Poza niesamowitym rzemiosłem aktorskim, Marlon Brando pokazywał niejednokrotnie swe zaangażowanie w ochronę praw człowieka. Szczególne miejsce w jego życiu zajęli Indianie i ich los na amerykańskiej ziemi. Spróbujmy zatem zgłębić ten nieco lekceważony problem trapiący społeczeństwo USA.

tomaszmalecki
z
moviesroom.pl
dodany: 05.02.2017, 18:39:22
  • 44
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    kultura
  • #
    film
  • #
    marlonbrando
Ventic
Ventic 06.02.2017, 15:41:42
  • 37
Jednym z efektów kolonizacji jest traktowanie Indian jako jednego narodu. Tak jakby „biali” albo Europejczycy byli narodem. Ale ciekawe, że był tak zaangażowany.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

394

Feministka doigrała się po prowokacji podczas mszy świętej. Jest akt...

Feministka doigrała się po prowokacji podczas mszy świętej. Jest akt...

Znana feministka, lewacka działaczka proaborcyjna – Anna Zawadzka brała udział w pro

Szeptucha76
z
niezalezna.pl
dodany: 06.02.2017, 14:49:07
  • 164
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    kultura
Ventic
Ventic 06.02.2017, 15:21:51
  • 60
Jak chcesz być szanowanym, szanuj innych. To działa w każdą stronę.
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

11

Polacy nadal uważają Wałęsę za bohatera

Polacy nadal uważają Wałęsę za bohatera

Bez względu na ujawniane materiały służb specjalnych PRL większość Polaków nadal uważa Lecha Wałęsę za bohatera – wynika z badań IBRiS.

Ventic
z
rp.pl
dodany: 06.02.2017, 13:54:08
  • 15
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    lechwalesa
  • #
    bolek
  • #
    sondaz
  • #
    walesacontent
  • #
    komuna

500

5 miast, 5 ciekawostek: Polska | Architecture is a good idea

5 miast, 5 ciekawostek: Polska | Architecture is a good idea

Które polskie miasto ma najmłodsze zamki? Skąd się wzięły Planty? I która mazowiecka wieś mogłaby być stolicą Polski? Te i inne ciekawostki znajdziecie w najnowszym filmie AIAGI.

madever
z
youtube.com
dodany: 05.02.2017, 18:03:16
  • 51
  • #
    polska
  • #
    architektura
  • #
    ciekawostki
Ventic
Ventic 05.02.2017, 20:29:44
  • 57
@Mr--A-Veed: Rewelacyjna reakcja :D

529

Oriana Fallaci tak mówiła o Wałęsie: „próżny, pretensjonalny, pewny siebie...

Pokaż treści 18+

Oriana Fallaci tak mówiła o Wałęsie: „próżny, pretensjonalny, pewny siebie...

Fallaci była jedną z najwybitniejszych dziennikarek w historii – w swojej karierze żałowała jedynie wywiadu z Wałęsą. Od razu się na nim poznała i pisała o nim, że to ignorant. Fallaci poznała Wałęsę w 1981 r. kiedy przeprowadzała z nim wywiad. Tak później to wspominała: – Kiedy pytali...

SklepMiesny
z
parezja.pl
dodany: 04.02.2017, 15:55:16
  • 89
  • #
    polityka
Ventic
Ventic 04.02.2017, 21:27:03
  • 0
Wałęsa swoim zachowaniem i charakterem nie odróżnia się od wielu zwykłych Polaków. Taki „Leszek”. Nie wiem co o nim myśleć czasami – czy może cała sytuacja w której się znalazł go przerosła, czy w ogóle on do niej pasował? Czy w ogóle muszę mieć o nim wyrobione zdanie? Gość jest symbolem upadku komuny, czy tego chcemy, czy nie. Jednocześnie zmiana ustrojowa nie była przejrzysta, to była bardziej głęboka reforma PRL i w
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1

Jak TV zjada nasze życie

Jak TV zjada nasze życie

Dane, na które właśnie natrafiłam zastanawiając się nad tym jaką rolę w kształtowaniu naszej codzienności odgrywają media, w tym telewizja, są elektryzujące. Z relatywnie niedawnych badań Nielsen A…

jmandrosz
z
10xdialog.wordpress.com
dodany: 04.02.2017, 21:00:35
  • 2
  • #
    rozrywka
  • #
    zainteresowania
  • #
    uzaleznienie
  • #
    telewizja
  • #
    zarzadzanieczasem
Ventic
Ventic 04.02.2017, 21:13:48
  • 1
To samo można napisać np. o internecie.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

9

Był renesans, był barok, był klasycyzm, jest odbyt

Był renesans, był barok, był klasycyzm, jest odbyt

Współczesna sztuka znana z galerii sztuki współczesnej, lub inscenizacji teatralnych, próbuje być nowatorską, a jest tak naprawdę ciągłym plagiatem tych samych idei. Jedyną myślą wyrażoną przez sztukę to pustka odbytu rozszerzonego do niebotycznych rozmiarów – „wielkie analne nic”.

Ventic
z
wjbykowski.blogspot.ch
dodany: 04.02.2017, 21:06:12
  • 4
  • #
    swiat
  • #
    sztuka
  • #
    ciekawostki
  • #
    artysci
  • #
    kultura
  • #
    zainteresowania
Ventic
Ventic 04.02.2017, 17:00:08
  • 12
Dobre kino :D

#heheszki #kino #chemia
Ventic - Dobre kino :D

#heheszki #kino #chemia

źródło: comment_ItJukF5gNc0Mm7pKxIpMkMfDoDVw9WhD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1

Zybertowicz: mogę sobie wyobrazić, że rząd poprze Donalda Tuska

Zybertowicz: mogę sobie wyobrazić, że rząd poprze Donalda Tuska

Jest wiele poważnych zastrzeżeń do Donalda Tuska, ale mogę sobie wyobrazić, że - w ramach transakcji i negocjacji unijnych - Polska nie będzie bardzo stanowczo przeciwstawiać się jego kandydaturze na szefa Rady Europejskiej - powiedział prezydencki doradca.

Ventic
z
rp.pl
dodany: 04.02.2017, 14:05:49
  • 0
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    tusk
  • #
    uniaeuropejska

4

Warszawa nie chce ustawy metropolitarnej

Warszawa nie chce ustawy metropolitarnej

Jak poinformował wiceprezydent stolicy Michał Olszewski, w poniedziałek ma zostać przekazane pismo od samorządowców. W apelu czytamy, że jego sygnatariusze zwracają się z kategorycznym żądaniem wycofania spod obrad Sejmu ustawy o ustroju m.st. Warszawy.

Ventic
z
rp.pl
dodany: 04.02.2017, 13:59:58
  • 1
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    samorzady
  • #
    gminy

380

Wódka, strzykawki i dziura budżetowa. Tak upadały fińskie skoki narciarskie...

Wódka, strzykawki i dziura budżetowa. Tak upadały fińskie skoki narciarskie...

Po szesnastu latach mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym wracają do Lahti. Finowie, zamiast walczyć o medale, modlą się żeby nie ośmieszył ich Kazachstan.

Obserwator_z_ramienia_ONZ
z
przegladsportowy.pl
dodany: 03.02.2017, 19:35:50
  • 84
  • #
    europa
  • #
    skoki
  • #
    skokinarciarskie
  • #
    sport
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
Ventic
Ventic 03.02.2017, 22:34:51
  • 7
Tak dobrze napisane artykuły wciągają, nawet jeśli temat smutny. A co do Finów – ano szkoda. Choć zastanawia mnie, czemu afera dopingowa bardziej uderzyła w skoki (które podobno były czyste) niż biegi?
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ventic
Ventic 02.02.2017, 20:30:35
  • 2
#ladnepanie #muzyka #gruzja
Ventic - #ladnepanie #muzyka #gruzja
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

535

To będzie cios w interesy Berlina! Polska, Czechy i Słowacja porozumiały...

To będzie cios w interesy Berlina! Polska, Czechy i Słowacja porozumiały...

Wodny transport śródlądowy naszego zachodniego sąsiada jest gigantyczny. W 2014 r. po niemieckich rzekach i kanałach przetransportowano łącznie 228,5 mln ton towarów. W Polsce porównywalną ilość towaru przewożą w ciągu roku wszystkie pociągi towarowe razem wzięte. Ilość transportowanego niemieckimi

sailor_73
z
niewygodne.info.pl
dodany: 02.02.2017, 07:09:48
  • 93
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    transport
  • #
    gospodarka
  • #
    niemcy
Ventic
Ventic 02.02.2017, 18:51:59
  • 5
Pomysł z kanałem wydaje się ciekawy, choć reklamowanie go jako „cios w Niemcy” jest raczej zabawny niż rzeczowy.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ventic
Ventic 02.02.2017, 18:58:40
  • 1
@werezzz: Rzeki w Niemczech są „wyprostowane” i przygotowane pod transport, jest to też względnie ekologiczne (choć jest kwestia zniszczenia przyrodniczych obszarów nadrzecznych, w krajach zachodnich już to jednak zrobiono 100-200 lat temu). Jak się płynie z prądem to to też całkiem mało energożerne jest (ale nadrabia się w drugą stronę). W Polsce Odra i w mniejszym stopniu Wisła były też przygotowane pod żeglugę, jednak ta padła za komuny (choć coś
Ventic
Ventic 02.02.2017, 17:33:20
  • 6
Wiecie, że Radom ogłoszono parkiem narodowym! :D

#polska #radom #parknarodowy #ochronasrodowiska #heheszki
Ventic - Wiecie, że Radom ogłoszono parkiem narodowym! :D

#Polska #Radom #parknaro...

źródło: comment_mY0K3gJBkQsPodr3BeBhwd57K6v7fBFd.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

artax
artax
02.02.2017, 17:44:57
  • 1
Cóż, Warszawa tak się rozrosła, że wyparła Radom aż do Afryki.
  • Odpowiedz

1

PESA podsumowuje rok 2016 i planuje 2017

PESA podsumowuje rok 2016 i planuje 2017

Na portalu InfoRail.pl PESA podsumowała rok 2016. Dowiedzieliśmy się także jakie są plany producenta na rok bieżący. Rok 2016 był specyficzny – mówi Michał Żurowski, rzecznik prasowy PESY. Na początku każdej perspektywy unijnej trudno spodziewać się zamówień z rynku krajowego...

Ventic
z
inforail.pl
dodany: 01.02.2017, 12:26:40
  • 0
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    transport
  • #
    pesa
  • #
    kolej
  • #
    gospodarka

53

Profanacja cmentarzy wojennych w Bykowni i Hucie Pieniackiej

Pokaż treści 18+

Profanacja cmentarzy wojennych w Bykowni i Hucie Pieniackiej

Profanacja polskich i ukraińskich miejsc pamięci w Bykowni i Hucie Pieniackiej mogła być rosyjską prowokacją mającą psuć stosunki polsko-ukraińskie.

Ventic
z
new.org.pl
dodany: 26.01.2017, 20:58:53
  • 11
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    geopolityka
  • #
    rosja
  • #
    nacjonalizm
Ventic
Ventic
Autor
26.01.2017, 22:44:22
  • -1
@WielkiZderzaczHadronow: Niezależnie od tego, kto, co i gdzie zrobił to takie akcje są na rękę Rosji. Prowokacji nie można wykluczyć.
Ventic
Ventic
Autor
26.01.2017, 23:02:00
  • -1
@WielkiZderzaczHadronow: O ile się nie pomyliłem, to ten artykuł jest o konkretnych wydarzeniach a nie o nacjonalizmie ukraińskim, czy polskim.
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
  • Strona 7 z 15
  • >
  • Człowiek ni lewy ni prawy
  • Daleko

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 21.01.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.10.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 07.05.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking