Czy ktoś jest w stanie doradzić pomóc przy sporze ze sprzedawcą aliexpress?
Zamówiłem tylną część obudowy na telefon, część była też ze szkła. Case był zapakowany w styropianowe pudełko, ale przyszło rozbite. Na tle widać dużego pajączka na całej obudowie.
Otworzyłem już jeden spór, przedstawiłem dowody + historię rozmowy ze sprzedawcą, w którwj proszę o kontakt (sprzedawca na przestrzeni dni nawet nie odczytał wiadomości). Potem zarządali jakichś dodatkowych dowodów jak dokumenty od kuriera, że
Zamówiłem tylną część obudowy na telefon, część była też ze szkła. Case był zapakowany w styropianowe pudełko, ale przyszło rozbite. Na tle widać dużego pajączka na całej obudowie.
Otworzyłem już jeden spór, przedstawiłem dowody + historię rozmowy ze sprzedawcą, w którwj proszę o kontakt (sprzedawca na przestrzeni dni nawet nie odczytał wiadomości). Potem zarządali jakichś dodatkowych dowodów jak dokumenty od kuriera, że



















od tego jest spam
Zostaje filtrować. Można dodać reguły, że coś jest na pewno spamem np. "you just won" nie ma opcji by to było legitne (domen i adresów raczej nie ma sensu, co chwilę zmieniają). Oraz reguły, że coś nie jest np. zaufane adresy kierować