Wpis z mikrobloga

Czy ktoś jest w stanie doradzić pomóc przy sporze ze sprzedawcą aliexpress?
Zamówiłem tylną część obudowy na telefon, część była też ze szkła. Case był zapakowany w styropianowe pudełko, ale przyszło rozbite. Na tle widać dużego pajączka na całej obudowie.
Otworzyłem już jeden spór, przedstawiłem dowody + historię rozmowy ze sprzedawcą, w którwj proszę o kontakt (sprzedawca na przestrzeni dni nawet nie odczytał wiadomości). Potem zarządali jakichś dodatkowych dowodów jak dokumenty od kuriera, że paczka przyszła (skąd ja to mam zabrać, dpd takiego czegoś nie daje wtf). Niestety spór przegrałem.
Otworzyłem raz jeszcze i znów jestem na tym samym etapie, że oczekują takich dowodów (ZDJĘCIE Z TREŚCIĄ DOWODÓW W ZAŁĄCZNIKU).

Co powinienem zrobić, ktoś jest w stanie pomóc? Filmiku też nie posiadam z rozpakowywania paczki. Napomnę, że uszkodzony jest przedmiot w styropianowym pudełku, natomiast styropianowe pudełko i opakowanie paczki jest nienaruszone.

Zdjęcie z poprzednim sporem: LINK

#aliexpress #dpd #kurier #zakupyzchin #zakupyzaliexpress #alipaczka #dpd #kurier #zakupyzchin #zakupyzaliexpress #alipaczka
MisiekD - Czy ktoś jest w stanie doradzić pomóc przy sporze ze sprzedawcą aliexpress?...

źródło: e5668d4435

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@MisiekD
Jeżeli chodzi o dokument potwierdzający doręczenie przesyłki, to można coś takiego otrzymać.
Natomiast jeżeli chodzi o potwierdzenie od przewoźnika, że to oni uszkodzili przesyłkę, to czegoś takiego tak łatwo nie otrzymasz. Najpierw musisz zgłosić reklamację do DPD na uszkodzenie zawartości przesyłki i masz na to 7 dni od dnia odbioru i tylko pod warunkiem że uszkodzenia przesyłki nie było widać z zewnątrz.
  • Odpowiedz
@MisiekD:
Zacznij od wypełnienia protokołu szkody na stronie https://protokol.dpd.com.pl/
Potem zgłaszasz reklamację na stronie https://zgloszenia.dpd.com.pl/showComplaintForm Jako typ przesyłki wybierasz "przesyłka krajowa", bo formalnie ta przesyłka została nadana w Polsce.

Na wszystko masz 7 dni od dnia odbioru. Oba terminy biegną równocześnie.

ps. Jeżeli opakowanie przesyłki było uszkodzone i odebrałeś przesyłkę bez uwag, to jednocześnie zrzekłeś się wszelkich roszczeń od przewoźnika. Jest to nieodwołalne i przewoźnik za bardzo nie ma pola
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@eMinimi ale jak to zrobić? W aliexpress nie wybierałem żadnej opcji czy chcę zwrot przedmiotu czy zwrot pieniędzy. Nie widzę takiej opcji jak kiedyś
  • Odpowiedz
@MisiekD produkt niepotrzebny lub zakupiono przez pomyłkę.... PO prostu ci się nie podoba i zwracasz, generują ci etykietę zwrotną i odsylasz. Następnie masz zwrot pieniędzy....
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@eMinimi okej, a mogę trzeci raz otworzyć spórr jakbym drugi raz przegrał i wybrać tą opcję?
Albo czy jakbym anulował ten spór to mógłbym otworzyć z takim powodem jak napisałeś wyżej (pytam na przyszłość)?
  • Odpowiedz
@MisiekD jeżeli mieścisz się w limicie 90dni na spòr, to możesz anulować teraz, i otworzyć później na innych zasadach, choć nie wiem jak bardzo masz tam teraz namieszane....
  • Odpowiedz
  • 0
produkt niepotrzebny lub zakupiono przez pomyłkę.... PO prostu ci się nie podoba i zwracasz, generują ci etykietę zwrotną i odsylasz. Następnie masz zwrot pieniędzy....


@eMinimi: siemka, właśnie zaraz mam zamiar otworzyć spór i odesłać z racji, że już nie potrzebuje dłużej przedmiotu, tylko kurcze mam wypisane te podpunkty (co o tym sądzisz?):
MisiekD - >produkt niepotrzebny lub zakupiono przez pomyłkę.... PO prostu ci się nie ...

źródło: 492c20cd6c

Pobierz
  • Odpowiedz
@MisiekD zrobiłem przed chwilą testowy zwrot i takiej litanii nie dostałem.... W każdym razie jeśli ci wygeneruje etykietę zwrotną, do Lubińska, to bym szedł dalej....
  • Odpowiedz