Aktywne Wpisy

SystemHalted2_0 +127
Moment przejścia z Windows 11 na Fedorę był chyba najlepszą decyzją od bardzo dawna. Serio, jakby ktoś mi wcześniej powiedział, że system może nie walczyć ze mną tylko po prostu działać, to bym nie uwierzył. To dojrzały, szybki i elegancki system, który daje mi pełną kontrolę i nie próbuje na każdym kroku wciskać konta online, telemetrii, reklam ani asystentów z AI, których nikt nie prosił.
System wstaje błyskawicznie, nie mieli dyskiem w tle,
System wstaje błyskawicznie, nie mieli dyskiem w tle,
źródło: temp_file1560360692872629706
Pobierz
naganiaczherculesa +343
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Zamówiłem tylną część obudowy na telefon, część była też ze szkła. Case był zapakowany w styropianowe pudełko, ale przyszło rozbite. Na tle widać dużego pajączka na całej obudowie.
Otworzyłem już jeden spór, przedstawiłem dowody + historię rozmowy ze sprzedawcą, w którwj proszę o kontakt (sprzedawca na przestrzeni dni nawet nie odczytał wiadomości). Potem zarządali jakichś dodatkowych dowodów jak dokumenty od kuriera, że paczka przyszła (skąd ja to mam zabrać, dpd takiego czegoś nie daje wtf). Niestety spór przegrałem.
Otworzyłem raz jeszcze i znów jestem na tym samym etapie, że oczekują takich dowodów (ZDJĘCIE Z TREŚCIĄ DOWODÓW W ZAŁĄCZNIKU).
Co powinienem zrobić, ktoś jest w stanie pomóc? Filmiku też nie posiadam z rozpakowywania paczki. Napomnę, że uszkodzony jest przedmiot w styropianowym pudełku, natomiast styropianowe pudełko i opakowanie paczki jest nienaruszone.
Zdjęcie z poprzednim sporem: LINK
#aliexpress #dpd #kurier #zakupyzchin #zakupyzaliexpress #alipaczka #dpd #kurier #zakupyzchin #zakupyzaliexpress #alipaczka
źródło: e5668d4435
PobierzJeżeli chodzi o dokument potwierdzający doręczenie przesyłki, to można coś takiego otrzymać.
Natomiast jeżeli chodzi o potwierdzenie od przewoźnika, że to oni uszkodzili przesyłkę, to czegoś takiego tak łatwo nie otrzymasz. Najpierw musisz zgłosić reklamację do DPD na uszkodzenie zawartości przesyłki i masz na to 7 dni od dnia odbioru i tylko pod warunkiem że uszkodzenia przesyłki nie było widać z zewnątrz.
Zacznij od wypełnienia protokołu szkody na stronie https://protokol.dpd.com.pl/
Potem zgłaszasz reklamację na stronie https://zgloszenia.dpd.com.pl/showComplaintForm Jako typ przesyłki wybierasz "przesyłka krajowa", bo formalnie ta przesyłka została nadana w Polsce.
Na wszystko masz 7 dni od dnia odbioru. Oba terminy biegną równocześnie.
ps. Jeżeli opakowanie przesyłki było uszkodzone i odebrałeś przesyłkę bez uwag, to jednocześnie zrzekłeś się wszelkich roszczeń od przewoźnika. Jest to nieodwołalne i przewoźnik za bardzo nie ma pola
źródło: 221ab1e74b
PobierzJaki dajesz powód? Ja dałem powód, że damaged.
Albo czy jakbym anulował ten spór to mógłbym otworzyć z takim powodem jak napisałeś wyżej (pytam na przyszłość)?
@eMinimi: siemka, właśnie zaraz mam zamiar otworzyć spór i odesłać z racji, że już nie potrzebuje dłużej przedmiotu, tylko kurcze mam wypisane te podpunkty (co o tym sądzisz?):
źródło: 492c20cd6c
Pobierz