Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko158
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
GrumpyStar
Profil firmowy

GrumpyStar

Dołączył 8 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5386
  • Znaleziska 203
  • Mikroblog 5183
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 47
kt13
kt13
04.03.2021, 20:50:23
  • 7
#wroclaw
Zajebiste wam się te mieszkania dla młodych rodzin wykluczonych na tynku najmu budują xD
https://www.inwestgrupa.pl/oferta-mieszkaniowa/burban/inwestuj-i-zarabiaj/?fbclid=IwAR10zFpIsetMiaNjupzoEYhOjjyQv4viZVTqfRTX0RCWUvpza8d5IPSATKI
Ps. o co chodzi z kuchniami w przedpokoju w nowych mieszkaniach?
#deweloperka
kt13 - #wroclaw
Zajebiste wam się te mieszkania dla młodych rodzin wykluczonych na t...

źródło: comment_1614891016LC5xObt1C7VfEfX1QDNCkH.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 05.03.2021, 08:17:03
  • 0
@kt13: ale to nie jest mieszkanie dla rodzin. Grupą docelową nie są rodziny, a tym bardziej rodziny z dziećmi, a pracownicy korporacyjni (np. pracodawca może wynająć takie mieszkanie swoim pracownikom) lub osoby zaczynające "dorosłe życie", czyli w pojedynkę. Na uj Ci 50 metrów, jak mieszkasz sam? No i chodzi głównie o pozyskanie inwestorów, którzy potem sobie będą takie mieszkanka wynajmować.

Zapewne budowa i plan budynków powstał jeszcze przed pandemią i
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 05.03.2021, 15:54:37
  • 0
@kt13: @kt13: No ale wynajem dla pracowników jest tymczasowy; są to pracownicy delegacyjni itd. Jak taki pracownik ma zamiar kupić mieszkanie dla całej rodziny, to kto mu zabroni :) Podobnie jak mieszkania inwestycyjne, które są wynajmowane przez pracowników/studentów/ludzi młodych/ czy też pod najem krótkoterminowy. I taka właśnie taka jest ta inwestycja, więc kompletnie nie rozumiem Twojego zdziwienia i wyśmiania.

We Wrocławiu jest jeszcze cała masa nowych inwestycji, które
  • Odpowiedz
MagicznyKarolek
MagicznyKarolek
21.02.2021, 09:56:02 via iOS
  • 44
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 21.02.2021, 16:02:54
  • 2
@kirsen: raczej im bardziej ktoś jest nieodpowiedzialny, to tak myśli. Szanujący się ludzie wiedzą, jakim finansowym przedsięwzięciem jest posiadanie dzieci. Natomiast większość ludzi nie łączy tych dwóch faktów ze sobą. Dzietnośc jest niska, bo ludzie nie tylko są bardziej świadomi i odpowiedzialni, ale też warunki życia uległy zmianie. Mam 25 lat i w moim wieku dzieci mają laski, które nie poszły na studia i zaraz po szkole średniej zaczęły pracę
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 23.02.2021, 10:31:06
  • 0
@kirsen: > Na prawdę myślisz, że gdyby te laski miały umowy na czas nieokreślony to zdecydowałyby się na 3 dzieci? Bo dla podtrzymania zastępowalności pokoleń należy mieć 2.3 dziecka

Tak.

W moim otoczeniu większość ludzi ma stabilną sytuację zawodową i bezpieczeństwo. A i tak połowa nie ma dzieci, a Ci co mają, to najwyżej jedno. Normy społeczne się zmieniają. W mediach, w reklamach, w społecznej świadomości normą staje się model rodziny
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 04.03.2021, 08:53:09
  • 0
@kirsen: > "Jak można myśleć?", "Powinno być normalne" czyli klasyczne "Ja sobie nie wyobrażam jak...". A jakoś w Afryce, Azji i krajach bliskiego wschodu sobie wyobrażają. I nie - na tej planecie wakacje nie są normą. Są luksusem i zbytkiem na który może sobie pozwolić wąska grupa najbogatszych ludzi.

@kirsen: ale my nie żyjemy w Afryce w Azji ani nie żyjemy 100 lat temu, ani nawet 60, kiedy głównym
  • Odpowiedz

416

Rekordowa sprzedaż książek Krzysztofa Stanowskiego. Ponad 2 mln złotych w 3 tyg.

Rekordowa sprzedaż książek Krzysztofa Stanowskiego. Ponad 2 mln złotych w 3 tyg.

Wznowiona sprzedaż książek K. Stanowskiego opowiadających o karierach polskich piłkarzy osiągnęła sukces komercyjny. W ciągu niecałych 3 tyg. tytuły sprzedawane w systemie self-publishingu za pośr własnych kanałów internetowych sprzedały się w liczbie ponad 28,5 tys. za kwotę przekraczającą 2 mln zł

HaHard
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 02.03.2021, 06:49:52
  • 201
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    sport
  • #
    kanalsportowy
  • #
    ksiazki
GrumpyStar
GrumpyStar 02.03.2021, 10:39:07
  • 54
@Darmowa_Kolonoskopia: może ktoś po prostu interesuje się sportem? Ludzie mają różne hobby - niektórzy zbierają znaczki, inni malują paznokcie, a jeszcze inni czytają o starych piłkarzach z czasów gdy polska liga to było jeszcze wieksze bagno niż dzisiaj a pilkarze chodzili n------i :)
GrumpyStar
GrumpyStar 02.03.2021, 17:46:24
  • -1
@lnsane: Może lubi Pana Stanowskiego i po prostu chciał kupić sobie jego książkę? Ale rozumiem, że jak Tobie się coś nie podoba, to jest fee i trzeba być głupim, żeby się to komuś podobało XDDD

Pod kątem marketingowo-sprzedażowym Stanowski wygrał.
GrumpyStar
GrumpyStar 03.03.2021, 08:50:23
  • -2
@lnsane: nie, nie musi i nawet nie wymagam lubienia czegoś, ale można o czyjś upodobananiach mówić bez negatywnej oceny i z szacunkiem.

872

Sondaż: Polacy chcą bardziej liberalnego dostępu do aborcji

Pokaż treści 18+

Sondaż: Polacy chcą bardziej liberalnego dostępu do aborcji

Co czwarty Polak uważa, że w szczególnych przypadkach, po konsultacji z lekarzem i psychologiem, kobieta powinna mieć prawo przerwać ciążę do 12. tygodnia - wynika z sondażu IBRiS na zlecenie “RP". Podobna liczba badanych popiera powrót do tzw. kompromisu aborcyjnego, który obowiązywał przez lata.

Szewczenko
z
rmf24.pl
dodany: 01.03.2021, 07:02:22
  • 320
  • #
    polska
  • #
    sondaz
  • #
    aborcja
  • #
    dzieci
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 09:33:14
  • 21
@szelma77: przecież kolejki do psychologów są tak długie, że do 12 tygodnia ciąży trudno o termin. Chyba że pacjentki miałyby to robić prywatnie, czyli znowu z tego prawa będą mogły korzystać osoby, które mogą sobie pozwolić na prywatną opiekę medyczną.
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 11:31:05
  • 5
@brajek: na NFZ? jako pierwsza wizyta, kontynuacja cxy osoba ktora wraca na terapię?

Gdyby w Pl w ciążę mialy zachodzić tylko osoby, które stac na prywatną opiekę, to dosyć szybko byśmy wyparowali. Zresztą jedynym z powodów, dla których aborcja jest przeprowadzana, jest sytuacja finansowa, więc może dlatego, taka osoba chce się "wypchać z ciąży".
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 12:14:14
  • 0
@rav2: no jeśli lewicowe postulaty nie mówią inaczej, to tak
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 15:50:34
  • 0
@wlodzimierz-kuzborski: amen
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 23:50:32
  • 1
@fulloflead: o, dziękuję za informację!

706

Więcej aborcji, mniej badań genetycznych. Rzeczywistość po wyroku TK

Pokaż treści 18+

Więcej aborcji, mniej badań genetycznych. Rzeczywistość po wyroku TK

Miesiąc po publikacji wyroku TK w sprawie przesłanek uprawniających do usunięcia płodu widać wielokrotny wzrost zainteresowania kobiet w zagrożonych ciążach wyjazdami z Polski - podaje w poniedziałek "Dziennik Gazeta Prawna".

rybak_fischermann
z
polsatnews.pl
dodany: 01.03.2021, 06:24:10
  • 101
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    ciaza
  • #
    europa
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 09:39:50
  • 152
@1pikoFarad: nie reklama, a brak dostępu do leczenia, lekarzy, do własnego wyboru i przymus do skazania siebie i swojej rodziny na cierpienie i do heroicznych postaw. Natomiast fakt - bardzo dobrze, że się mówi teraz dużo o aborcji, o tym, jak to wygląda za granicą, jakie mamy możliwości i gdzie szukać pomocy. A prolife po raz któryś udowodnili, że są po prostu probirth.
GrumpyStar
GrumpyStar 01.03.2021, 13:52:08
  • 42
@cerastes: nie samym klinikom, ale organizacjom, które pomagają w przerwaniu ciąży i też takim, które ułatwiają dostęp do antykoncepcji hormonalnej i awaryjnej. No i bardzo się cieszę, że ten temat jest na językach.

1362

Nie każda osoba w ciąży to kobieta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokaż treści 18+

Nie każda osoba w ciąży to kobieta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

lgbtwuerty xD

Mintaa
z
streamable.com
dodany: 24.02.2021, 12:53:31
  • 390
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    heheszki
GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 14:58:19
  • -35
No i co w tym dziwnego? Co Was tak burzy?
  • 22
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 15:17:50
  • -20
@In_thrust_we_trust: są osoby, które np. są w czasie zmiany płci i jeszcze "mają macicy" i także miga zajść w ciążę, ale identyfikują się jako mężczyźni. Lub nie identyfikują się z żadną płcią.
GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 15:18:23
  • -17
@In_thrust_we_trust: akurat helikopter chyba nje może rodzić dzieci (╯︵╰,)
GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 15:27:29
  • -7
@NoKappaSoldier73: a to nie wiem.
GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 15:39:55
  • -12
@Androo: nie wiem, a Ty wiesz?
Pojęcie płci istnieje na różnych poziomach - biologicznej, psychicznej, kultorowej. Zresztą nie jestem ekspertem, aby się wypowiadać na te tematy.
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 08:18:16
  • -2
@Androo: po raz kolejny odsyłam do pojęcia płci na innych niż biologicznym poziomie :)
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 08:19:09
  • -1
@In_thrust_we_trust: nie wiem, nie poznałam jeszczr helikoptera ani drzewa w ciele człowieka. Ale osobę w czasie zmieni płci już tak.
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 08:19:45
  • -2
@lupasss: myli Ci się pojęcia gatunku z płcią
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 08:21:52
  • -1
@kebab_z_kota: jak chcesz unormalnic osoby, które urodziły się w ciele kobiety, a czują, że są mężczyzną? Lub odwrotnie?
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 09:27:14
  • -2
@In_thrust_we_trust: no i fajnie, pozdrów je ode mnie.
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 11:14:01
  • 0
@In_thrust_we_trust: no to nie pozdrawiaj :)
GrumpyStar
GrumpyStar 25.02.2021, 11:39:59
  • 0
@In_thrust_we_trust: nie wiem, nie identyfikuję się z tym, a za Twoje odczucia nie odpowiadam ¯\_(ツ)_/¯
murdoc
murdoc
24.02.2021, 11:50:15
  • 1384
#koronawirus
murdoc - #koronawirus

źródło: comment_1614167407Lttb2heKODfiHgrXRA2gmu.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 15:19:31
  • 0
@xaliemorph: bo jakbyś zobaczył panią w okienku w banku bez makijażu, to bys się zdziwił, że taka soute do pracy przychodzi.
  • Odpowiedz
NaglyAtakGlazurnika
NaglyAtakGlazurnika
24.02.2021, 06:22:16
  • 121
Biedronka to jest stan umysłu.

Tl:dr Do biedronek owoce już przyjeżdżają spleśniałe, a Biedronka ma to w dupie, bo Polaki i tak to kupią.

O 6.30 wszedłem do biedronki. Chciało mi się pić, a że dawno w tym sklepie nie byłem - a do frog szop było daleko - to z ciekawości chciałem zobaczyć czy nadal jest chlewem. Wszedłem 2 min po otwarciu, na półkach już był r--------l, podłoga już się lepiła, a miły
NaglyAtakGlazurnika - Biedronka to jest stan umysłu.

Tl:dr Do biedronek owoce już ...

źródło: comment_1614147733vxx9qb0ZbCDnSpBFNXDiwP.jpg

Pobierz
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 24.02.2021, 08:57:44
  • 1
@NaglyAtakGlazurnika: to chyba plaga wszystkich marketów i szczególnie już gotowo pakowanych warzyw i owoców. Nie ważne czy kilogram pakowanych mandarynek w lidlu, Carrefourze czy w biedronce i tak jakąś będzie spełniała, a potem wszystkie. Papryki i cebule mogą wyglądać najpiękniej, a po przekrojeniu są zgniłe.

A fakt - Biedronka to król syfu.
  • Odpowiedz
Ustrojstwo
Ustrojstwo
21.02.2021, 10:54:31
  • 140
Czy przyszły obowiązek noszenia maseczek klasy FFP2 ma coś wspólnego z tym że Sebastian Kulczyk produkuje w Bydgoszczy w firmie Ciech maseczki klasy FFP2?
https://spidersweb.pl/bizblog/ciech-maseczki/
#koronawirus
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 21.02.2021, 15:48:44
  • 0
@Ustrojstwo: nie jest tak, że w innych krajach tylko w takich maseczkach można gdzieś wejść?
  • Odpowiedz

962

Według Sylwi Spurek seks z kobietą po alkoholu to gwałt.

Pokaż treści 18+

Według Sylwi Spurek seks z kobietą po alkoholu to gwałt.

według Sylwi Spurek "stan odurzenia narkotykami lub alkoholem wyłącza możliwość wyrażenia zgody na seks". Czyli jeżeli macie stosunek z kobietą, która sobie wypiła, to zdaniem tej pani dokoknujecie gwałtu.

Marekkk12345
z
facebook.com
dodany: 14.02.2021, 18:39:59
  • 477
  • #
    polska
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    rakcontent
  • #
    p0l
  • #
    bekazfeministek
  • #
    polityka
GrumpyStar
GrumpyStar 15.02.2021, 07:24:58
  • -7
@Polinik: @konkarne: @Cztero4tomowyy: przecież ona mówiła o BRAKU KOMUNIKATU, że brak odpowiedzi nie jest zgodą. Czyli o sytuacjach, kiedy po prostu łaska niekontaktowa, a ktoś sobie chxe pokorzystać. A nie nawalona laska chce iść do łóżka i gwałtem jest, jeśli ktoś się z nią prześpi.

9683

TVN nokautuje TVPiS. Zrobili "best of" TVP

Pokaż treści 18+

TVN nokautuje TVPiS. Zrobili "best of" TVP

TVN w pięknym stylu punktuje stronniczość TVPiS.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 11.02.2021, 18:27:02
  • 463
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
  • #
    mediabezwyboru
  • #
    polska
GrumpyStar
GrumpyStar 12.02.2021, 08:29:30
  • 0
@PrzywodcaFormacjiSow: Ale Ci publicyści wypowiadają się na antenie TVP pod szyldem TVP. Nikt nie reagował, kiedy jedna z typiarek powiedziała, że Pani Lempart ciąża nie grozi. Jakimowicz pracuje dla TVP, nie jest tam gościem, a prowadzącym jakiegoś programu. TVP bierze za to odpowiedzialność, a przez brak reakcji po prostu się z tym zgadza
Amishia
Amishia
10.02.2021, 16:13:06 via Wykop Mobilny (Android)
  • 867
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 10.02.2021, 22:16:37
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 11.02.2021, 06:26:19
  • 3
@czaro05: nie, jeśli ktoś bardzo nie będzie chciał dziecka, to i tak przerwie ciąże. Podałeś jeden przykład, a ja znam masę ludzi, którzy są za pełnym dostępem do aborcji. A są za tym m.in. po aferze, jaka dzieje się teraz. I może kilka kobiet powoła się na Twój argument, ale zakaz czegoś nic nie zmieni, kiedu i tak jest wiele sposób na skorzystanie z możliwości przerwania ciąży.
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 11.02.2021, 11:49:45
  • 0
@czaro05: nie ma prawa do zabijania. Jest prawo do przerwania ciąży.
Napisałeś, że skoro ktoś stwierdził, że skoro teraz prawo zakazuje aborcji, to znaczy, że jest ona zła, więc nie będzie jej robił. I że skoro tak ktoś pomyślał, to warto to prawo utrzymać, bo może to także kolejne osoby powstrzyma przed dokonaniem aborcji. A ja Ci pokazuje realne sposoby na to, aby aborcji robilo się mnej.

Tak, znam osoby,
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 11.02.2021, 15:31:06
  • 1
@czaro05: Nie, bo Twój niczego nie zmienia. Nadal kobiety będą zachodziły w niechciane ciąże. A wiesz, co trzeba zrobić, aby zmniejszyć liczbę aborcji ciąży niechcianych? Edukować ludzi tak, aby odpowiednio zabezpieczali się przed ciążami. Nie jesteś gotowy_a na dziecko - postępój tak i tak, aby zapobiec ciąży. Twój status materialny nie pozwala na kolejnego członka rodziny - rób tak i tak. Wprowadzenie zakazu aborcji niczego nie zmienia, a jedynie oczyszcza
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 11.02.2021, 18:18:59
  • 0
@czaro05: to jak działasz? Jak chcesz wpłynąć na zmniejszenie liczby niechcianych ciąż? Jak działasz na rzecz rodzin, w których wykryto ciąże z wadami genetycznymi lub z martwymi płodami?
  • Odpowiedz
GrumpyStar
GrumpyStar 11.02.2021, 19:09:33
  • 0
@czaro05: dobra jestes zwykłym trollem. Nie można być aż takim głupim człowiekiem.
  • Odpowiedz

418

NIK o opiece nad pacjentkami w przypadku poronień i martwych urodzeń -...

Pokaż treści 18+

NIK o opiece nad pacjentkami w przypadku poronień i martwych urodzeń -...

"W skontrolowanych przez NIK szpitalach pacjentkom [...] nie zapewniono prawidłowej i wystarczającej opieki". Czyli jak szpitale są przygotowane na przyjęcie kobiet w ciąży z dziećmi z wadami letalnymi.

GrumpyStar
z
nik.gov.pl
dodany: 09.02.2021, 10:27:42
  • 36
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    szpital
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    strajkkobiet
GrumpyStar
GrumpyStar
Autor
10.02.2021, 09:50:44
  • 10
@qualin: Bardzo Wam współczuję. Nie wiem nawet, co mogłabym teraz napisać. Życzę Wam dużo spokoju i abyście znaleźli siły, by poradzić sobie z tym, co Was spotkało.
GrumpyStar
GrumpyStar
Autor
10.02.2021, 22:31:40
  • 0
@Willy666: tak, bo to głównie kościół wmawia ludzia, że aborcja to morderstwo i te okrutne kobiety, które nie mogą opakować chcicy, potem chcą aborcji. I przez takie fanatyczne myślenie więcej kobiet będzie musiało przechodzić przez to piekło.
m.....s
m.....s
konto usunięte 10.02.2021, 16:54:06
  • 1909
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 444
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 10.02.2021, 22:01:24
  • 0
@miedzywymiarowy_szympans: ja po covidzie razem z mamą, która nie wierzyła, że się zarazi. Myślę, że znam ok 15-20 osób, które przeszły wirusa w otoczeniu moim lub moich bliskich. Z osób śmiertelnych również z mojej rodziny lub otoczenia znam 3, ale coś mi się kojarzy, że było ich więcej. Znam także 3 osoby, które wymagały hospitalizacji.

Mój covid poza pierwszymi 3 dniami, które były bardzo grypowe, przeszedł dobrze. Porównałabym to do
  • Odpowiedz
Amishia
Amishia
03.02.2021, 14:25:27 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1299
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 137
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GrumpyStar
GrumpyStar 04.02.2021, 21:18:31
  • 0
@jiwe: ale aborcje przeprowadza się nawet wśród par, które by chciały mieć dziecko.

I nie każda antykoncepcja ma 100% skuteczność.
  • Odpowiedz

1735

"Większość aborcji, które widziałem, odbyło się z miłości i współczucia"

Pokaż treści 18+

"Większość aborcji, które widziałem, odbyło się z miłości i współczucia"

"Kiedy rodzi się płód tak zdeformowany, że nie wiemy, gdzie włożyć rurkę intubacyjną..." - conieco dla prawaczków z katolickim odpowiednikiem syndromu bambi.

Wujek_Fester
z
magazyn.wp.pl
dodany: 04.02.2021, 15:18:11
  • 426
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
GrumpyStar
GrumpyStar 04.02.2021, 21:09:40
  • 9
@marekmarecki44: ale faktem jest, że to kobieta posowieca swoje zdrowie i życie na rzecz dziecka. To ona chodzi w ciąży i zmaga się z połogiem. Nie ujmując roli ojca, jednak zupełnie innego rodzaju relacja i przywiązanie rodzi się w kobiecie. Statystycznie to tsz ona najprawdopodobniej zostanie sama z dzieckiem i to ona poświęci swoją pracę i życie nad opiekę nad nim. To kobieta będzie zmagać się z depresją poporodową i

3263

"Możliwość wypłakania się" i osobny pokój dla kobiet z wadami ciążowymi

Pokaż treści 18+

"Możliwość wypłakania się" i osobny pokój dla kobiet z wadami ciążowymi

Rzeczniczka Ziobry, o tym, co rząd ma do zaoferowania kobietom w ciąży z wadami letalnymi: Na przykład osobny pokój, możliwość wypłakania się, możliwość spotkania z psychologiem, specjalne konsylium lekarskie, specjalną opiekę, wskazanie co dalej.

Logan00
z
natemat.pl
dodany: 03.02.2021, 08:47:19
  • 309
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    strajkkobiet
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
  • #
    protest
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 09:22:58
  • 228
"Wskazanie co dalej" XD A co ma powiedzieć lekarz do kobiety, która właśnie urodziła martwe dziecko "czas leczy rany" czy co? Chyba że NFZ chce opłacić terapie u psychologa i możliwe, że psychiatry, czy pacjentka na swój koszt musi się leczyć? A co z ojcem i z pozostałymi członkami rodziny, którzy doświadczali ciąży razem z matką? Wg rządu ich już nie dotyczy ta sprawa?
  • 24
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 10:04:51
  • 20
@patyszon: @jaroslaw-krupa: nie utożsamiam się w pełni z postulatami strajku czy rządu za aborcją. Pomija się w tym wszystkim całe rodziny, które razem z matką - pewnie nie w takim stopniu, ale na swój sposób - przeżywają tę sytuację. Bo nie chciałabym być dzieckiem matki ani mężem kobiety, która przechodzi przez takie piekło. Niestety, ale w dyskusji publicznej się o tym zapomina, a to błąd, bo to cała
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 10:08:40
  • 14
@Cinkito: Niby tak, ale idziesz do ginekologa np. na NFZ. Stwierdza ciążę, robisz badania prenatalne, w których ujawnia się wada. Albo nawet w samym USG. I co wtedy? W Twoich papierach jest ślad po ciąży, po badaniach I nagle co? Wyjeżdżasz, usuwasz ciążę?
Ja bym już same badania robiła za granicą, żeby nie było żadnego śladu. Może świruję, ale cholera wie, co jeszcze wymyślą.
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 10:14:09
  • 16
@Zevis: z drugiej strony nie mogę pojąć, że po 1. Państwo zmusza Cię do rodzenia takiego dziecka, co wpędza Cię w depresje/traumę itd. Po 2. po wszystkim państwo wysyła Ci specjalistę, który ma ci pomóc uporać się z tą traumą, którą sam ci zafundował (!!!). Przecież ja bym takiemu psychologowi w specjalnym gabinecie napluła w twarz. I po to chyba byłyby tam potrzebne chusteczki.

I inna kwestia - pomoc po
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 10:21:11
  • 8
@jaroslaw-krupa: to olbrzymi błąd. A sama to widzę, bo moja rodzina jest dotknięta chorobą alkoholową i to działa na całą rodzinę. Podobnie jest w przypadku, kiedy w rodzinie jest ktoś chory np. przewlekle - często dzieją się te same schematy współuzależnienia. A życie z osobą w depresji jest bardzo trudne i osoba towarzysząca także wymaga wsparcia. Więc tak naprawdę wyrządzamy piękło nie kobietom, a także ich rodzicom i dzieciom, które
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 10:29:23
  • 17
@LegoBatmanRules: próbuje często wchodzić w dyskusję na Twiterze z prolifami i to jest przerażające, że oni nie widzą tego. Dla nich usunięcie takiej ciąży wiąże się z egoizmem i wygodą. Nie przemawiają do nich fakty, że urodzenie chorego dziecka to ogromna odpowiedzialność przede wszystkim finansowa. Dla nich to argument na zasadzie wole ten samochodów, bo jest łatwiejszy w utrzymaniu. Zresztą zostałam nie raz zwyzywana za "niekobiecą", wredną, egoistyczną, bo powiedziałam,
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 10:34:14
  • 8
@Cinkito: mnie już chyba nic nie zaskoczy w tym kraju. Kogo będzie stać na prowadzenie ciąży za granicą, tego będzie, a zapewne będą do żony i córki polityków.
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 15:20:16
  • 3
@calka-rekurencyjna: oczywiście, to są kolosalne koszty. A raczej chodzenie raz na miesiąc to mało, szczególnie na początku terapii. Miałam za sobą terapię na NFZ i bardzo słabo ją wspominam, ale sama forma terapii mi nie odpowiadała.
GrumpyStar
GrumpyStar 03.02.2021, 15:26:42
  • 1
@calka-rekurencyjna: A jak mi jeden prolife odpisał - jak rodzice nie mają pieniędzy, to od czego jest reszta rodziny, jak nie od tego, żeby sobie pomagać, A NIE BĘDZIECIE TE DZIECI USUWAĆ DLA WŁASNEJ WYGODY XDDD

608

Koniec zabawy. Disco zamknięte, sanepid wreszcie dopiął swego

Koniec zabawy. Disco zamknięte, sanepid wreszcie dopiął swego

Lubuski sanepid zdecydował, że w przypadku dyskoteki Club Reset ze Świebodzina konieczne jest wydanie nakazu zaprzestania działalności. Wszystko dlatego, że przed tygodniem właściciele lokalu postanowili go otworzyć.

MoneyPL
z
money.pl
dodany: 31.01.2021, 12:02:07
  • 60
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    gospodarka
GrumpyStar
GrumpyStar 01.02.2021, 08:31:45
  • -6
@mietkomietko: nie bronię kościołów i nie uważam, że powinny być otwarte. Jest jednak taka różnica, że w kościele nie jesteś po kilka godzin, pijany, spocony, ocierając się o innych ludzi, a w niektórych przypadkach nie wymieniasz z nimi śliny czy innych płynów ustrojowych.
GrumpyStar
GrumpyStar 01.02.2021, 08:49:12
  • -2
@mietkomietko: to, że napijesz się alkoholu, nie oznacza, że nie zachorujesz. Brak banu na kościoły to idiotyzm, a otwieranie klubów, to jeszcze większy idiotyzm i bezmyślność.

Zapraszam do minusowania.
GrumpyStar
GrumpyStar 01.02.2021, 12:13:38
  • 0
@de-jot: nie rozumiem faktu zamknięcia sztoków narciarskich, a szczególnie małych orczykowych, na których nie ma się z nikim kontaktu. Dodatkowo kominy, bandanki, rękawice itd. itp. Więc nie przypisuj mi rzeczy, których nie powiedziałam. A powiedziałam jedynie tyle, że nie pojęte jest dla mnie to, że kościoły są otwarte i że dyskoteki właśnie zaczynają się otwierać. Nie wnikam w prawne rozwiązania. Wytykam jedynie skrajną nieodpowiedzialność ludzi, którzy wybrali się na cluby.
GrumpyStar
GrumpyStar 01.02.2021, 12:56:33
  • 1
Przeciez sie nie teleportuja. Jada przewaznie komunikacja miejska bo nikogo to nie obchodzi jak sie dostaja tylko wazny jest p--------y test i statystyki.


@de-jot: z tym nie mogę się zgodzić. Sama jechałam na test i mogłam pojechać sama lub z osobą, która ze mną mieszka. Jeśli nie miałabym tej możliwości, przyjechałaby do mnie karetka. Tak przynajmniej było w mojej przychodni.

Zapewne bardzo przestrzegasz zasad jakie Tb narzucaja i denerwujesz sie, ze

1885

Tajemna wiedza pozyskiwania cukru pudru.

Pokaż treści 18+

Tajemna wiedza pozyskiwania cukru pudru.

Julka odkrywa że cukier puder to zmielony cukier. Przyszłość narodu..

Mintaa
z
streamable.com
dodany: 31.01.2021, 22:25:47
  • 568
  • #
    polska
  • #
    heheszki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    rozowepaski
  • #
    p0lka
GrumpyStar
GrumpyStar 01.02.2021, 08:15:39
  • 0
@monarchy88: Nie każdy ma taki młynek na chacie. Znam ten ból, jak na asapie mieliłam cukier blenderem xdd
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
  • Strona 4 z 11
  • >
  • Woda to życie, a chemia to przyszłość.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 19.05.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.09.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 09.09.2017

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking