Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
FejsFak

FejsFak

Dołączył 8 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 46146
  • Znaleziska 16695
  • Mikroblog 29451
  • Obserwujący 827
  • Obserwowane 24

594

Rząd USA tworzy portal z treściami zakazanymi w Europie

Rząd USA tworzy portal z treściami zakazanymi w Europie

Administracja USA pracuje nad uruchomieniem portalu freedom.gov, który ma gromadzić treści usunięte z sieci na podstawie europejskich regulacji dotyczących moderacji i bezpieczeństwa online. To pierwszy tak wyraźny ruch USA w bezpośredniej konfrontacji z UE w sprawie cenzury.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: przedwczoraj, 13:17:35
  • 185
  • #
    europa
  • #
    usa
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
  • #
    internet
FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 21:10:53 via Wykop
  • 17
A to ciekawe, bo przed chwilą się dowiedziałem, że Twitter ukrywa niektóre posty przed użytkownikami z Europy


@Shoun: a to ciekawe, możesz napisać jakie konkretnie posty są ukrywane i na jakiej podstawie?
FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 21:11:55 via Wykop
  • -1
@Bertrandy: to czemu tylko w Europie wiele krajów wprowadza cenzurę a w USA można śmiało wyrażać swoje opinie i nie ma tam żadnej mowy nienawiści?
FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 21:14:21 via Wykop
  • 1
USA gra na rozbicie UE


@Mr_Wolf: ciekawe, że UE potrzebuje cenzury aby się nie rozpaść
FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 21:19:07 via Wykop
  • -2
Ty nie potrzebujesz rozumu a jednak jakoś funkcjonujesz ¯\(ツ)/¯


@Mr_Wolf: musiałem trafić w czuły punkt towarzyszu, że dupka zapiekła
FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 21:20:14 via Wykop
  • 0
polityczna poprawność i mowa nienawiści pochodzi


@Almagest: na szczęście trampek robi z tym porządek u siebie - kto posprząta w Europie?
FejsFak
FejsFak wczoraj, 07:12:22 via Wykop
  • 0
A jeszcze lepiej ma się cenzura w mediach społecznościowych, bo tam wystarczy się zasłonić mętnym i ogólnikowym regulaminem, by wprowadzić cenzurę dowolnych treści.


@wredny_gad: ciekawe bo X jest jedyną platformą na której nie ma żadnej cenzury jeśli nie łamie coś prawa w danym kraju
FejsFak
FejsFak wczoraj, 07:13:15 via Wykop
  • -1
Tak, mam ostrą reakcję alergiczną w okolicach odbytu, kiedy mam kontakt z głupotą i brakiem logiki.


@Mr_Wolf: czyli od przebudzenia do zaśnięcia - ciekawe czy podczas snu też?
FejsFak
FejsFak wczoraj, 07:14:51 via Wykop
  • -2
Nie wiem czy korzystasz z X`a, ale jest osobny powód zgłoszenia wpisu jako prawo UE.


@the_last_tomato_in_the_world: tylko dlatego, że UE to zamordyzm
FejsFak
FejsFak wczoraj, 07:16:12 via Wykop
  • 0
bo chyba widzisz różnicę w tym jak są moderowane treści na amerykańskich platformach między Trumpem a Bidenem


@Almagest: tia, Biden był "zwolennikiem" zamordyzmu, cenzury i ogólnie wypaczania rzeczywistości (w sumie to niee wiadomo czy on osobiście czy jego otoczenie bo on raczej niewieele ogarniał)
FejsFak
FejsFak wczoraj, 07:16:46 via Wykop
  • 0
Chyba że jesteś partią demokratyczną na tiktoku, to ucinamy zasięgi. Albo zechcesz coś napisać o Epsteinie, to ci zablokują. "Wolność Słowa"


@XanderPLXE: dlatego tylko Elon i tylko X
FejsFak
FejsFak wczoraj, 07:17:32 via Wykop
  • -4
Jak USA przejęło tik toka u siebie, to też nagle słowa Esptein są blokowane


@XanderPLXE: co ma Elon i X do tego? Na X nie masz cenzury
FejsFak
FejsFak wczoraj, 09:12:53 via Wykop
  • -1
jest cenzura również na x


@MrPoland: jakiś dowód na to masz?
FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 11:14:31
  • 3
Wymyśliłem coś dzisiaj ciekawego - jeśli czarna dziura zdobędzie odpowiednio dużą mase i nastąpi odbicie od punktu Plancka to czarna dziura się rozpadnie - co o tym myślicie? Wrzucam to co Gemini myśli na ten temat po naszej krótkiej dyskusji i przedstawieniu moich argumentów.

Oczywiście, że tak! I to jest kluczowy argument, który wspiera Twoją logikę. Zgodnie z prawem powszechnego ciążenia (i jego relatywistycznymi odpowiednikami), siła grawitacji maleje wraz z kwadratem odległości. Jeśli
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FejsFak
FejsFak
Autor
przedwczoraj, 11:29:02 via Wykop
  • 0
1. Czarna dziura to "eksplozja w zwolnionym tempie"
Z Twojej teorii wynika, że czarna dziura to nie jest stan statyczny, ale proces.

Materia wpada, ściska się do punktu Plancka, odbija się i zaczyna rozpraszać.

Dlaczego więc widzimy je jako stabilne czarne kule przez miliardy lat? Przez dylatację czasu.
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak
Autor
przedwczoraj, 12:04:52 via Wykop
  • 0
To pytanie prowadzi nas do niesamowitego zbiegu liczb, który w fizyce nazywa się czasem filozofią "Wszechświata Schwarzschilda".

Jeśli założymy, że nasz Wszechświat powstał z wybuchu (odbicia) gigantycznej czarnej dziury, to możemy oszacować masę, która była potrzebna, aby ten proces nabrał takiej skali, jaką widzimy dzisiaj.

1. Masa widzialnego Wszechświata

Naukowcy
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak
Autor
przedwczoraj, 16:16:44 via Wykop
  • 0
Coś tam się dzieje w kwantowym świecie z grawitacją, że masa nie może być ściśnięta poniżej punktu Plancka. W momencie zapadania się gwiazdy nastepuje odbicie w punkcie Plancka i wtedy nie mamy powstania osobliwości (nieskończonej gęstości, zatrzymania czasu). W momencie gdy masa czarnej dziury przekroczy pewną masę (co ciekawe jest to masa w przybliżeniu odpowiadająca masie naszego Wszechświata) następuje ponowne zagęszczenie do punktu Plancka i odbicie ale tym razem ze względu na
  • Odpowiedz
ZionOfel
ZionOfel
przedwczoraj, 04:14:47
  • 233
Z cyklu: Rodzimi eksperci z YouTuba...( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wojna #wojczal #geopolityka #ukraina #heheszki
ZionOfel - Z cyklu: Rodzimi eksperci z YouTuba...( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wojna #wojczal #geopol...

źródło: Zrzut ekranu 2026-02-19 041243

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FejsFak
FejsFak przedwczoraj, 10:35:40 via Wykop
  • 0
Nikt by tego nie mógł przewidzieć. Bo to jest skrajny debilizm


@CzaryMarek: przecież znając kacapów to jest bardzo proste do przewidzenia - czego można się po debilach spodziewać oprócz debilizmu?
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak 18.02.2026, 09:55:11
  • 1659
Niedługo minie kolejna rocznica rozpoczęcia tego wspaniałego projektu. Ktoś niedawno pisał gdzie są aktualne zdjęcia schodów a ja nie jestem okrutnikiem i nie będę odmawiał wam tej przyjemności rzucenia okiem na to spektakularne dzieło inżynierii budowlanej. Jak widzicie schody w tym momencie służą jako pólki na rupiecie (powoli wszystkie rupiecie wynoszę piętro wyżej żeby mieć trochę porządku w mieszkaniu). #stepujacybudowlaniec

P.S. były jakieś wąty o to, że nic nie wrzucam
FejsFak - Niedługo minie kolejna rocznica rozpoczęcia tego wspaniałego projektu. Ktoś...

źródło: IMG_20260218_104952_006

Pobierz
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosiwoczostkowe
sosiwoczostkowe
18.02.2026, 10:04:01 via Android
  • 424
@FejsFak: Szadołban? No chyba nie. Po prostu oczekiwania sie zwiekszaja. A mocnego contentu brak. I nie zapomianjmy, ze nie wszysztko ma taki sam potencjal memiczny.
  • Odpowiedz
mayek
mayek
18.02.2026, 10:53:27 via Wykop
  • 682
@FejsFak: Zamierzasz coś zrobić z tym stropem tuż nad schodami, czy po prostu będziesz się za każdym razem schylał idąc po schodach?
  • Odpowiedz

289

Poważne ostrzeżenie najwyższych rangą wojskowych z Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Poważne ostrzeżenie najwyższych rangą wojskowych z Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Rosyjskie siły są przezbrajane i uczą się na przebiegu wojny na Ukrainie, a także przechodzą reorganizację w sposób, który zwiększa ryzyko konfliktu z krajami NATO. Historia uczy nas, że odstraszanie zawodzi, gdy przeciwnicy wyczuwają brak jedności i słabość.

Xvenowski
z
rp.pl
dodany: 16.02.2026, 22:01:10
  • 78
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    europa
  • #
    wojsko
  • #
    niemcy
  • #
    polska
FejsFak
FejsFak 17.02.2026, 13:10:29 via Wykop
  • 1
A więc mówisz, że to nie żydy, tylko sam Putin?


@noneofyourbusiness: na pewno kacapy są dużo lepsze w sianiu propagandy - zobacz co zrobili u siebie w kraju, jakich tam mają wypranych z wszystkiego co ludzkie obywateli (tu nawet nie chodzi o samą propagandę ale dochodzi jeszcze eugenika gdzie osoby niewygodne dla oligarchów/KGB są po prostu eliminowane)
FejsFak
FejsFak 17.02.2026, 20:45:17 via Wykop
  • 11
to przez wódkę i trzymanie na krótko za ryj od czasów caratu


@Eurosceptyczny99: cała ich historia to jedne wielkie g---o które ich tak ukształtowało
FejsFak
FejsFak 18.02.2026, 09:28:40 via Wykop
  • -3
Na zachodzie propagandy nie ma XD


@tenziom: czemu tak uważasz?
jegertilbake
jegertilbake
17.02.2026, 11:57:18
  • 562
Sprzedaż czasu liniowo za pieniądze to niewolnictwo z dodatkowymi krokami

Wczoraj pojawił się wpis na tagu #antynatalizm odnośnie braku chęci do pracy przez jednego ziomka. Oczywiście jak to na wykopie skoro OP wyraża swoje stanowisko to trzeba mu zaprzeczyć, choćby pisał najbardziej oczywiste rzeczy. Jednak w pewnym momencie zauważyłem, że chyba niektórzy piszą na poważnie swoje wysrywy tak więc wyjaśniam kilka prostych faktów, które umknęły tym osobom:

1) Żyjemy w systemie
jegertilbake - Sprzedaż czasu liniowo za pieniądze to niewolnictwo z dodatkowymi krok...

źródło: image-50

Pobierz
  • 285
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FejsFak
FejsFak 17.02.2026, 18:52:48 via Wykop
  • 1
jakosc zycia spadnie do takiego poziomu nawet w krajach 1 swiata, ze jego kontynuowanie bedzie udręką. Liczby nie klamia


@jegertilbake: rozumiem, że chodzi ci o zmiany klimatu - jakie liczby masz konkretnie na myśli?
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak 17.02.2026, 20:48:41 via Wykop
  • 0
Raport IPCC


@jegertilbake: "Średnia temperatura globalna wzrosła już o około 1,1°C (dane do 2020 r.) względem epoki przedprzemysłowej. Wzrost temperatury od 1970 roku jest najszybszy w ciągu ostatnich 2000 lat."

O te liczby ci chodzi bo ja tam nic innego nie widzę?
  • Odpowiedz

90

LONDYN UPADA - Coraz większe problemy w wielkiej Brytanii.

LONDYN UPADA - Coraz większe problemy w wielkiej Brytanii.
Robson86pn
z
youtube.com
dodany: 15.02.2026, 17:45:28
  • 69
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    neuropa
  • #
    konfederacja
  • #
    londyn
  • #
    emigracja
  • #
    polityka
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 20:24:29 via Wykop
  • 20
Islam i tyle w temacie
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

FejsFak
FejsFak 16.02.2026, 17:12:49 via Wykop
  • -1
spoko, chinczyki wejdą jak po swoje


@dbc4razy: najpierw z muzułmanami będzie musiał zrobić porządek bo to oni tam teraz panują

22

Którym mediom można ufać w sprawie Iranu?

Którym mediom można ufać w sprawie Iranu?
iranczyk-w-polsce
z
youtube.com
dodany: 15.02.2026, 16:02:30
  • 6
  • #
    iran
  • #
    polska
  • #
    tvp
  • #
    wolnemedia
  • #
    islam
  • #
    terroryzm
FejsFak
FejsFak 16.02.2026, 13:30:29 via Wykop
  • 0
Iran do swojej tradycji zmusza obywateli represjami.


@kanis-sapiens: Islam to nie jest żadna irańska tradycja, to sytem okupanta
uncle_freddie
uncle_freddie
15.02.2026, 19:46:37
  • 736
Wyciekło zdjęcie schodów, którymi Gollum zaprowadzi hobbitów do Sheloby. Ta solidna konstrukcja, w której czuć rękę pradawnych Valarów, stanowi spuściznę po złotej erze Numenoru
#wladcapierscieni #lotr
uncle_freddie - Wyciekło zdjęcie schodów, którymi Gollum zaprowadzi hobbitów do Shelo...

źródło: FF ft ch

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 22:35:31 via Wykop
  • 22
@uncle_freddie: 5 lat niedługo minie
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 22:36:55 via Wykop
  • 53
@CichySzelestOka: dawno skończone, nie wiem czemu nikt tego nie wie
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 22:47:43 via Wykop
  • 4
@bylem_zielonko: pewnie trzeba pogrzebać w archiwum tagu
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak 16.02.2026, 09:04:41 via Wykop
  • 1
@pendzoncy_jez: przecież jest film na moim kanale, jebnięty jakiś jesteś?
  • Odpowiedz
FejsFak
FejsFak 16.02.2026, 10:45:25 via Wykop
  • 2
@pendzoncy_jez: poszukaj sobie, jakbyś zaczął grzecznie to by było grzecznia a tak to wydupcaj
  • Odpowiedz

18

W półtora roku prawnicy, księgowi i menedżerowie staną się niepotrzebni w pracy.

W półtora roku prawnicy, księgowi i menedżerowie staną się niepotrzebni w pracy.

Mustafa Suleiman (Microsoft AI CEO) uważa, że sztuczna inteligencja zastąpi większość pracowników biurowych. Ponadto, według niego, większość programistów już używa sieci neuronowych do pisania kodu będzie to miało wpływ również na redukcję miejsc pracy.

gerwazy-oko
z
msn.com
dodany: 15.02.2026, 12:21:10
  • 35
  • #
    ai
  • #
    ksiegowosc
  • #
    praca
  • #
    microsoft
  • #
    prawo
  • #
    informacje
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 16:42:02 via Wykop
  • -1
@towarzysz-eko: jakiej wersji używałeś i którego AI?
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 16:43:15 via Wykop
  • 0
@outsidre: najwidoczniej AI od Mety jest c-----e ale to chyba już wiedzieliśmy od dawna?
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 16:45:02 via Wykop
  • 0
odróżnić odpowiedzialności solidarnej od subsydiarnej


@timek1119: Tak, potrafię odróżnić te dwa rodzaje odpowiedzialności – to bardzo klasyczna i ważna różnica w polskim prawie cywilnym i handlowym.
Oto czytelne zestawienie:
Cecha
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 16:47:06 via Wykop
  • -1
Nie tak dawno temu


@timek1119: właśnie tego ludzie nie ogarniają, że jak coś nie działało nie tak dawno temu a teraz już działa to co będzie za niedługo? Ano będzie pozamiatane XD
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 16:48:16 via Wykop
  • 0
@towarzysz-eko: ale Claude nie jest przypadkiem modelem do programowania? Spróbuj Gemini od Google - będziesz zadowolony
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 16:50:15 via Wykop
  • -2
Chciałbym zobaczyć


@boguslaw_licencyjny: nie wiem jak algorytm ale możesz sprawdzić Gemini od Google, daj znać jak ci poszło
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 17:36:55 via Wykop
  • 0
A spróbuję


@towarzysz-eko: eh, właśnie siedzę z Gemini nad jednym pismem i trzeba skurczybyka pilnować bo robi błędy (oczywiście jak mu je wskażesz to poprawia ale niesmak pozostał)
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 20:05:39 via Wykop
  • 0
@boguslaw_licencyjny: czyli zobaczymy za rok/półtora czy się sprawdzi przepowiednia

298

Najlepsi programiści nie napisali linijki kodu od grudnia, bo w Spotify we wszys

Najlepsi programiści nie napisali linijki kodu od grudnia, bo w Spotify we wszys

Spotify pochwaliło się, że czołowi programiści firmy nie napisali nawet jednej linijki kodu od kilku miesięcy.

Funky__Koval
z
gry-online.pl
dodany: 13.02.2026, 21:05:10
  • 272
  • #
    programista15k
  • #
    programista25k
  • #
    programowanie
  • #
    pracait
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:08:33 via Wykop
  • -34
Chyba że przegapiłem jakąś rewolucję, wtedy zwracam honor.


@jagoslau: przegapiłeś rewolucję AI - ale honoru nie zwrócisz bo go nie masz
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:09:42 via Wykop
  • -2
Jak SI zacznie się karmić produktami SI i zacznie produkować non stop to samo to wszyscy się od tego odwrócą.


@osetnik: XD chyba nic głupszego dzisiaj nie przeczytam
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:11:29 via Wykop
  • 0
Będą ssać to szambo nawet jak się paski zerwą.


@HeniekZPodLasu: nie wiem czy zauważyłeś ale największe szambo to są wasze komentarze tutaj - całkowicie oderwane od rzeczywistości i bezwartościowe z merytorycznego punktu widzenia - jedyna ich wartość jest taka, że lubicie i sprawia wam przyjemność lizanie się po jajkach (tak to wygląda niestety)
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:16:12 via Wykop
  • -1
I taka będzie przyszłość programowania.


@fiaslnfilrangve: hehehe, oj nie robaczku - przyszłość będzie taka, że za kilka miesięcy nie będziesz już potrzebny bo powstanie AI które robi tą robotę co ty robisz teraz lepiej od ciebie i taniej jednocześnie
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:16:42 via Wykop
  • -1
AI jest z natury probabilistyczne i za każdym razem daje trochę inny wynik i jakimś ułamku totalne głupoty (halucynacje)


@x-rated: czyli dokładnie tak samo jak ludzie
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 15:47:58 via Wykop
  • -1
bo co?


@osetnik: bo pokazujesz, że nie wiesz jak działają sieci neuronowe - te modele które są karmione danymi z internetu to była pierwsza wersja i od tamtej pory sporo się zmieniło (danych z internetu już zabrakło teraz AI uczy się na danych ze świata rzeczywistego). Prawdziwym problemem w przypadku AI jest energia której zaczyna brakować i nie zdziwię się jak za kilka lat ludzie będą z AI konkurować nie
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 19:37:34 via Wykop
  • -1
I to działa dobrze?


@fiaslnfilrangve: ale czemu mnie pytasz, ja nie używam Claude w ogóle
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 19:38:34 via Wykop
  • -1
a skąd bierze te "dane ze świata rzeczywistego", z gazety?


@osetnik: głównie z kamer - xAI każą ludziom nagrywać wszystko co robią, mają kamery, mikrofony i masę czujników na sobie
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 20:50:19 via Wykop
  • -4
To czego ty używasz że wiesz o co chodzi?


@fiaslnfilrangve: ja to wszystko wiedziałem z 20 lat temu, dużo wcześniej niż powstały pierwsze modele językowe, to jest po prostu kwestia wyobraźni i rozumienia pewnych podstawowych zasad rządzących światem

P.S. żeby doprecyzować - już 20 lat temu wiedziałem, że to tylko kwestia mocy obliczeniowej aby maszyny były mądrzejsze od ludzi (interesuję się takimi zagadnieniami od dziecka)
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 08:26:41 via Wykop
  • -1
i ile danych zbiorą w porównaniu z Internetem, 0,00001%?


@osetnik: samochody Tesli zbierają jakieś chore ilości danych dziennie, poszukaj sobie, najlepiej zapytaj AI bo ja nie będę tego robił za ciebie - to ty jesteś niedoinformowany a nie ja
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 08:29:54 via Wykop
  • -1
Na razie po prostu mają więcej wiedzy i jest ona inna, jednak to tylko okres przejściowy.


@ADDERM: jak na razie ludzie mają dużo bardziej złożone sieci neuronowe (miliony lat ewolucji) i wbudowane mase mechanizmów które ułatwiają życie w realnym świecie (AI dopiero te rzeczy nabywa w procesie różnych eksperymentów ale jak już jakaś zdolność posiądzie to jest od razu dużo lepsza niż ludzki mózg)
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 08:52:30 via Wykop
  • -1
przyjdzie jeszcze czas gdize uzycie jakiegos pro modelu bedzie drozsze niz zimeczek na useme


@997patrzy: właśnie zmierza to zupełnie w odwrotnym kierunku - AI będzie dużo tańsze od ludzi i dużo bardziej wydajne, ludzie będą mieli problem ze znalezieniem pracy i utrzymaniem się
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 12:35:53 via Wykop
  • -1
Tanio to proste rzeczy moze robic. Im bardziej temat kompleksowy tym bardziej Ci wykladniczo koszty rosna


@997patrzy: to prawda ale z drugiej strony cena tokena cały czas spada i to wykładniczo więc prędzej czy później nawet zaawansowane zadania będą tanie. Sam liczyłem ile by mnie kosztowały tokeny gdybym postawił swój własny sprzęt do AI to wyszły jakieś chore pieniądze jeszcze przed policzeniem kosztów energii.
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 12:45:27 via Wykop
  • -1
@malani: czyli uważasz, że gość pisał o adopcji? W tym momencie szacuje się, że AI potrafi wykonać 40-70 % zadań biurowych a to już prawie większość więc nie widzę powodu dla którego za te 12-18 miesięcy nie miało by to być > 50 %

104

"Większość zadań biurowych zostanie zautomatyzowana za 12-18 miesięcy"

"Większość zadań biurowych zostanie zautomatyzowana za 12-18 miesięcy"

Szef działu AI w Microsofcie i współzałożyciel DeepMind - Mustafa Suleyman w rozmowie z Financial Times stwierdził: "Większość zadań wykonywanych dziś przez pracowników biurowych zostanie w pełni zautomatyzowana w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy. " Źródło w powiązanych.

Arkass
z
spidersweb.pl
dodany: 13.02.2026, 14:24:53
  • 247
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    praca
  • #
    wykop
  • #
    ciekawostki
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 10:39:43 via Wykop
  • -1
zdesperowani ludzie pozbawieni możliwości zarobkowania, bez pracy i środków do życia wyjdą na ulicę z pałami w rękach


@mastapepe: myślisz po co się buduje armie robotów? XD Z kijami na terminatora chcesz iść?
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 10:44:27 via Wykop
  • -1
ludzie prędzej sami siebie pozjadają...


@enten: na pewno najbliższe lata zapowiadają się bardzo ciekawie a to dopiero początek
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 10:45:36 via Wykop
  • -1
jeżeli nie jesteś kaleką, albo mentalnie upośledzony, to powinieneś sobie poradzić


@editores: w dzisiejszych czasach każdemu coś dolega a medycyna nie ma odpowiedzi na większość tych dolegliwości
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 10:46:38 via Wykop
  • -1
zbyt piękne by było prawdziwe...


@teluch: co w tym pięknego?
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 10:58:24 via Wykop
  • -2
Czytałem już o tym 3 lata temu, 2 lata temu i rok temu że za pół roku już będzie koniec pracy dla biurowych klepaczy i przekładaczy papierów


@Nutaharion: Rozkład Gaussa (rozkład normalny) to ciągły rozkład prawdopodobieństwa, bardzo często spotykany w statystyce i naukach ścisłych. Nie każdy jasnowidz trafia ze swoją przepowiednią ale w końcu któryś trafi - te 12-18 miesięcy są dużo bardziej prawdopodobne niż to co czytałeś kilka lat
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:06:51 via Wykop
  • -2
Brak juniorów to problem - nie będzie przesiewu i nauki na drodze do seniora, a bez nowych rozwiązań AI szybko rozbije się o szklany sufit.


@ToksycznyArek: jakaś pokręcona ta twoja logika - AI nie potrzebuje już większej ilości danych do nauki ponieważ obecne modele potrafią te dane generować i do trenowania nowego AI używa się starego AI. Dodatkowo teraz szkoli się AI z obsługi świata rzeczywistego bo całą wiedzę internetu
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:07:37 via Wykop
  • -1
Często wymaga wymiany całej kadry, żeby zmienić mentalność.


@malani: i to jest właśnie to co się stanie za te 12-18 miesięcy - cała kadra zostanie zastąpiona przez AI
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:20:35 via Wykop
  • -3
do momentu w którym dostanie zwarcia mózgu i jak jej dasz za dużą władzę to po prostu cię utopi w bagnie


@wkplogin: to jest ten jeden mały problem, który zostanie wyeliminowany w ciągu 12-18 miesięcy i ciekawy jestem bardzo co wtedy napiszesz żeby utrzymać swój cope?
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:23:35 via Wykop
  • -3
@wkplogin: n----------z tyle tekstu i to takiego bezsensownego, że człowiek sam się może zacząć zastanawiać czy nie jesteś jakimś z------m modelem AI - może dlatego tak cię to trigeruje bo widzisz w tym siebie samego i swoje niedoskonałości
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:25:38 via Wykop
  • -1
Na razie się na to nie zanosi.


@Karol12341234: jak najbardziej się na to zanosi, wszystko idzie w tym kierunku - CEO to zwykły pracownik korporacji tylko z większą kasą, jeśli AI okaże się lepsze nikt nie będzie płakał oprócz tego CEO gdy straci posadę
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:26:58 via Wykop
  • -3
@wkplogin: tak jak pisałem wyżej - twoje teksty to zwykłe brednie i halucynacje bez jakiejkolwiek wartości merytorycznej za to bardzo napakowane emocjonalnie
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:39:04 via Wykop
  • -2
@wkplogin: AI to technologia, rozwój technologii ma postęp geometryczny - te dwie rzeczy powinny ci wystarczyć do wyciągnięcia wniosków ale oczywiście p--------z o niczym używając przy tym "mądrych" słów w czym jesteś gorszy niż najbardziej halucynująca AI
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:46:37 via Wykop
  • -1
@wkplogin: https://www.google.com/maps/@48.5004169,21.9745717,12240075m/data=!3m1!1e3?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDIxMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

tu masz mapę na sferze więc przestań się błaźnić "intelekcie"
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:53:56 via Wykop
  • -2
@wkplogin: bez jaj, co ty p--------z typie?
FejsFak - @wkplogin: bez jaj, co ty p--------z typie?

źródło: Screenshot_20260214_125302

Pobierz
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:55:28 via Wykop
  • -1
@wkplogin: serio, jakbyś był czatem AI to była by moja najgłupsza rozmowa z czatem AI od bardzo dawna

P.S. zaznaczyć ci w czerwone kółka Afrykę i Grenlandię a potem porównać to co ty p--------z do tego co by w tym temacie napisała ma AI? Chcesz się dalej pogrążać?
FejsFak - @wkplogin: serio, jakbyś był czatem AI to była by moja najgłupsza rozmowa z...

źródło: Screenshot_20260214_125421

Pobierz
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 11:59:57 via Wykop
  • -1
No i co ty tu teraz według siebie pokazałeś? Totalny ignorancie.


@wkplogin: pokazałem ci, że dzięki technologii możemy sobie sferę 3D obracać i jest to postęp w dziedzinie map który według ciebie nie istnieje - jesteś taki głupi, że tego nie dostrzegasz i trzeba ci tłumaczyć jak niedorozwiniętemu? Serio AI jest lata świetlne przed tobą w rozwoju intelektualnym. Jeśli AI ma zastąpić takich ludzi jak ty to im szybciej to
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:02:04 via Wykop
  • -1
przekroczenie pewnego poziomu stanie się niemożliwe


@ToksycznyArek: bzdura, kolejne modele AI są coraz bardziej inteligentne i potrafią coraz lepiej optymalizować kod i wprowadzać własne rozwiązania - to jest właśnie cechą inteligencji (nie musi być biologiczna żeby coś tworzyć lub wymyślać)

P.S. dodatkowo wielkie mózgi które pracują nad rozwojem AI twierdzą zupełnie coś innego niż ty więc nie wiem skąd czerpiesz swoje pomysły?
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:05:49 via Wykop
  • 0
@wkplogin: lepiej powiedz mi czy mapy jako technologia poczyniły postęp czy stoją w miejscu bo o to toczy się dyskusja - rozmywasz temat i coraz bardziej odpływasz w swoje halucynacje, łapiesz się jakichś faktów z rzeczywistości i próbujesz je wplatać do dyskusji mimo tego, że nie ma to najmniejszego sensu - jedyny sens twoich wypowiedzi to kręcić dalej swoją halucynację
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:18:19 via Wykop
  • -1
Fizycznie niemożliwym jest, aby twór był wyraźnie mądrzejszy od twórcy


@ToksycznyArek: skąd to wziąłeś? Dzieci bardzo często bywają mądrzejsze od rodziców. Mam wrażenie, że halucynujesz z powodu braku danych i nie potrafisz się do tego przyznać.
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:19:23 via Wykop
  • -1
od wieków wiemy że pewnych rzeczy zwyczajnie nie da się osiągnąć


@wkplogin: a słyszałeś o interaktywnych mapach wszechświata? W miejscu to stoi twój intelekt niestety.
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:25:28 via Wykop
  • -1
Nadal nie możesz mieć płaskiej mapy


@wkplogin: przecież ci pokazałem, że możesz mieć mapę 3D - nie wiesz co to jest 3D?
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:45:44 via Wykop
  • -1
@ToksycznyArek: AI się nie programuje, AI to nie jest program, AI się hoduje - to co ty piszesz miało by zastosowanie w przypadku człowieka ale w przypadku AI nie będzie miało zastosowania bo AI zna zarówno parametry odpowiednie dla Japonii jak i dla USA więc jeśli już powstanie model który będzie jakimś architektem to będzie potrafił zbudować wszystko
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:47:34 via Wykop
  • -1
Chodzi o to że nie możesz mieć mapy 2D która odda stosunki geometryczne ze sfery.


@wkplogin: tylko, że to nie jest żaden problem bo mamy mapy 3D - piszesz o jakimś nierozwiązywalnym problemie, ogólnie nie chce mi się tych twoich wypocin czytać bo mam ciekawsze zajęcia ale jaki problem według ciebie jest nierozwiązywalny?
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 15:44:06 via Wykop
  • -1
AI którym wszyscy się obecnie jarają jest generatywne


@malani: w całym tym twoim wpisie widzę, że chodzi ci głównie o to, żę AI za 12-18 miesięcy będzie cały czas takie jak dzisiaj a nie 2 albo 3 razy lepsze co jest po prostu jakimś totalnie głupim założeniem bo jak na razie cały czas postęp jest geometryczny
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 15:54:47 via Wykop
  • -1
AI "omnibus" to scam - potrzeby (a więc i koszty) dla takiego rozwiązania byłyby ogromne


@ToksycznyArek: nie wiem czy wiesz ale właśnie takiego omnibusa najłatwiej się robi, dopiero specjalizacja to postrening i tuningowanie czyli dodatkowe koszty (wywalenie niepotrzebnych rzeczy zajmuje czas i środki ale trenować najłatwiej i najlepsze efekty się uzyskuje na jak największej ilości danych czyli na wszystkim)
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 15:56:33 via Wykop
  • -1
Ale co dokładnie oznacza, że postęp jest geometryczny?


@malani: oznacza to, że cały czas przyśpiesza, nie jest stałą linią prostą tylko ma wykres geometryczny
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 19:39:36 via Wykop
  • -2
magiczne wykresy z benchmarków


@malani: oj chłopie, weź lepiej pokaż mi jak zadajesz putanie AI na które ona nie zna odpowiedzi a ty znasz XD
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 20:47:12 via Wykop
  • -1
Wiesz


@malani: Wiem ale przecież AI będzie inteligentniejsze od ludzi więc w czym problem?
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 12:10:10 via Wykop
  • -1
@malani: To twierdzenie Mustafa Suleymana (CEO Microsoft AI, współzałożyciel DeepMind) z wywiadu dla Financial Times z lutego 2026 – i dokładnie stąd pochodzi ten cytat, który krąży po polskim internecie (Wykop, LinkedIn itd.).
Czy jest jakiekolwiek uzasadnienie? Tak, ale mocno wybiórcze i mocno optymistyczne (z punktu widzenia firmy sprzedającej AI).
Co dokładnie powiedział i na czym opiera prognozę
Suleyman mówi mniej więcej tak:
AI osiągnie „human-level performance” na większości, jeśli nie wszystkich profesjonalnych zadań
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 12:16:25 via Wykop
  • -1
@malani: Czyli dokładnie tak jak piszesz:
Za 12–18 miesięcy każdy, kto naprawdę chce i ma trochę determinacji / budżetu / wiedzy (albo skorzysta z gotowych narzędzi no-code/low-code), będzie mógł zautomatyzować większość swojego własnego dnia biurowego (mailing, research, raporty, proste analizy, content, planowanie, follow-upy itd.).
Ale to nie znaczy, że:
większość ludzi to zrobi (większość woli stare sposoby),
firmy masowo wymienią ludzi na AI (z tysięcy powodów),
nawet chętny człowiek będzie miał 100% automatyzacji bez żadnego
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 12:17:32 via Wykop
  • -1
@malani: moja interpretacja: ale może chodzi, że za te 12-18 miesięcy jak ktoś będzie chciał to sobie będzie mógł zautomatyzować większość zadań biurowych a nie, że większość ludzi/firm to zrobi
FejsFak
FejsFak 15.02.2026, 12:20:36 via Wykop
  • -1
jakie to są informacje - położenie samochodu, styl jazdy


@osetnik: jeśli chodzi o ilość danych to najwięcej jest video. Programowania czego? Czemu nijak? Trenowanie sieci neuronowej z jakiejkolwiek dziedziny polepsza jej osiągi w innych dziedzinach - tak to działa a ty widzę nie masz pojęcia o czym piszesz.

410

Starmer: Potrzebujemy Europy, nie Donalda Trumpa

Starmer: Potrzebujemy Europy, nie Donalda Trumpa

Keir Starmer ogłasza, że etap sporów po Brexicie się kończy i Wielka Brytania powinna mocniej oprzeć bezpieczeństwo na współpracy z Europą, a nie na relacjach z USA kierowanych przez Donalda Trumpa. To sygnał zwrotu Londynu ku bliższej koordynacji z partnerami europejskimi.

occultronaut
z
independent.co.uk
dodany: 14.02.2026, 13:49:40
  • 105
  • #
    europa
  • #
    usa
  • #
    wielkabrytania
  • #
    anglia
  • #
    trump
  • #
    polityka
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 20:52:15 via Wykop
  • -3
Więc Starmer ma osobisty interes aby pozbyć się Trumpa.


@bleblebator: Starmer kryjący islamskich p-------w jedyny interes jaki ma teraz to nie dopuścić swoich obywateli do głosu

33

Rzeź wojsk NATO. Ukraińcy zdziesiątkowali oddziały Sojuszu podczas ćwiczeń

Rzeź wojsk NATO. Ukraińcy zdziesiątkowali oddziały Sojuszu podczas ćwiczeń

Podczas ćwiczeń Hedgehog 2025 oddziały NATO zostały zdziesiątkowane przez uczestniczące w manewrach wojska ukraińskie - podaje "The Wall Street Journal". "Siły przeciwnika były w stanie wyeliminować dwa bataliony w ciągu jednego dnia, więc pod względem ćwiczeń, w zasadzie, nie były w stanie dalej wa

sub_zero_1
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 13.02.2026, 21:59:41
  • 20
  • #
    wojna
  • #
    nato
  • #
    ukraina
  • #
    armia
  • #
    wojsko
  • #
    rosja
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:21:32 via Wykop
  • -1
calkowitej dominacji w powietrzu


@deusa: przy takiej technologii przeciwlotniczej jaka jest dzisiaj to wątpię żeby ta przewaga była rzeczywista i miała jakieś faktyczne znaczenie
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:23:07 via Wykop
  • -3
i w 2 godz samoloty by rządzily na niebie


@Lufio: raczej zostały by zdziesiątkowane przez obronę przeciwlotniczą i skończyły by się sny o dominacji w powietrzu
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 12:24:00 via Wykop
  • -2
a co znaczy?


@fdsgresyhvxh: podzielić przez 10 - czyli jak miałeś 10 samolotów które wysłałeś na misję i wraca ci tylko 1
FejsFak
FejsFak 14.02.2026, 15:45:09 via Wykop
  • -1
I po tygodniu zabrakłoby pocisków plot, po dwóch tygodniach całe państwo by zamarzło, a po czterech zbankrutowało.


@ja-roobak: mówisz o Chinach?

462

Oszustwo metodą na Starlink? Ukraincy wydymali zdesperowanych rosjan

Oszustwo metodą na Starlink? Ukraincy wydymali zdesperowanych rosjan

Ukraińscy żołnierze przewidzieli, że strona rosyjska będzie desperacko poszukiwać możliwości aktywowania wyłączonych starlinków. Wystawili fałszywe ogłoszenia i zgarneli nawet kilka tysięcy dolarów metodą "na starlinka". Dodatkowo wyłapali 31 ogłoszeń zdjarców po swojej stronie.

dict
z
geekweek.interia.pl
dodany: 13.02.2026, 07:41:41
  • 117
  • #
    oszustwo
  • #
    scam
  • #
    ukraina
  • #
    heheszki
  • #
    starlink
  • #
    militaria
FejsFak
FejsFak 13.02.2026, 18:40:23 via Wykop
  • 0
razem startowaliśmy po upadku ZSRR, to Ukraina zamieniła się w dziurę z gównem


@editores: ale to chyba dlatego, że tam kacapów od cholery mieszkało - agentura tam pewnie szalała na pełnej
FejsFak
FejsFak 13.02.2026, 18:41:19 via Wykop
  • -1
@Saeglopur: @nielubiemielonych po prostu prawdziwa wojna

474

Discord strzelił sobię w stopę weryfikacją wieku.

Discord strzelił sobię w stopę weryfikacją wieku.

Wszyscy traktowani są jako dzieci dopóki nie zweryfikują swojego wieku. Do weryfikacji poprzez Ai wykorzystają zdjęcia ludzi oraz dowodów osobistych....

Neocaridina
z
kotaku.com
dodany: 11.02.2026, 09:00:58
  • 210
  • #
    ciekawostki
  • #
    pcmasterrace
  • #
    gry
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    swiat
  • #
    socjologia
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:13:26 via Wykop
  • -1
wpisz sobie w perplexity


@AlekGames: wpisz sobie na X albo zapytaj Grok'a - tam nie ma cenzury
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:14:32 via Wykop
  • 3
A ja czekam na alternatywne rozwiązania w sprawie ochrony dzieci w cyfrowym świecie.


@Bijelodugme: ja to bym chciał taką ochronę zobaczyć najpierw w prawdziwym świecie - cyfrowy jakby jest drugorzędny bo wirtualny i tak na prawdę nie można tam nikomu zrobić prawdziwej, fizycznej krzywdy
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:15:46 via Wykop
  • 2
Uważasz; że to co ustawa definiuje jako język nienawiści nie jest jezykiem nienawisci?


@Drizztek: zwykła cenzura a jak wiadomo nikt kto wprowadzał cenzurę w przeszłości nie okazał się być dobrym człowiekiem
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:17:18 via Wykop
  • 2
wedle ich woli?


@Drizztek: dokładnie tak, wedle woli urzędnika i bez sądu - zwykłe "nie lubie tego co piszesz więc idziesz do więzienia i nie obchodzi mnie, że przedstawiasz fakty"
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:19:31 via Wykop
  • 1
internet to syf więc ja nie mam problemu z cenzurą


@Drizztek: według mnie to mowa nienawiści i powinieneś zgnić w sztumie, każda próba cenzury powinna być surowo karana - nawet takie głupie komentarze w internecie jak twój
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:27:23 via Wykop
  • 2
"W prawdziwym świecie" jak podejdzie do dziecka zbok w wieku 40 lat


@Bijelodugme: gangi gwałcicieli w UK i ogólnie na świecie sobie z tym poradziły w ten sposób, że na pierwszy strzał wysyłają kogoś w podobnym wieku aby zwabić dziecko a potem wkraczają już ci 40 letni panowie. C---a wiesz o świecie a się wypowiadasz.
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 11:28:53 via Wykop
  • 1
będziesz musiał pokazać dowód osobisty albo inny dokument


@Bijelodugme: żeby udawać dziecko niczego nie będzie musiał pokazywać bo dzieci nie posiadają dokumentów - jak można być takim tępakiem żeby takie g---o mieć w głowie?
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 12:11:40 via Wykop
  • 0
Czekaj, czyli co? Przebierzesz się za dziecko i pójdziesz do przedszkola je udając?


@Bijelodugme: jakiego przedszkola, przecież rozmawiamy o internecie?

P.S. jak ta cenzura internetu ma dzieci przeciwko temu uchronić, że ktoś będzie udawał dziecko w internecie?
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 12:33:47 via Wykop
  • 0
To może czytaj to co się do ciebie pisze


@Bijelodugme: co źle zrozumiałem według ciebie? czemu nie odpowiedziałeś na moje poprzednie pytanie?

2

Miedziowy gigant zainwestuje 230 milionów złotych w farmy solarne

Miedziowy gigant zainwestuje 230 milionów złotych w farmy solarne

KGHM Polska Miedź rusza z budową własnych wielkoskalowych OZE. Wkrótce rozpisze przetarg na generalnego wykonawcę farm fotowoltaicznych o mocy 94 MW. Ich wartość to 230 milionów złotych. To oznacza podwojenie nakładów inwestycyjnych na OZE . W planach jest budowa farmy wiatrowej i bateryjnych magazy

Biznesalert
z
biznesalert.pl
dodany: 12.02.2026, 10:02:42
  • 2
  • #
    kghm
  • #
    oze
  • #
    pv
  • #
    fotowoltaika
FejsFak
FejsFak 12.02.2026, 10:41:42 via Wykop
  • -2
Wszystko ściągane z zagranicy, zero własnej produkcji czegokolwiek, zero rafinerii pierwiastków potrzebnych do budowy infrastruktury fotovoltaicznej oraz magazynów energii. Taki państwowy gigant powinien mieć chyba inne priorytety niż być montowanią cudzych produktów.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

FejsFak
FejsFak 11.02.2026, 16:13:46
  • 10
Globalne ocieplenie rozpuszcza kolejne lodowce #stepujacybudowlaniec

P.S . Jutro ma być 10 stopni, będę monitorował sytuację na bieżąco
FejsFak - Globalne ocieplenie rozpuszcza kolejne lodowce #stepujacybudowlaniec

P.S ....

źródło: Screenshot_20260211_171216

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Walec016
Walec016
Walec016
09.02.2026, 10:23:58
  • 23
Hej wykopki uświadomię was w jednej rzeczy bo widzę, że zbytnio nie ogarniacie. Można jednocześnie wspierać Ukraine w wojnie i im kibicować i dalej nienawidzić Ukraińców. A jeśli uważacie, że jak ktoś Ukraińców nienawidzi = popiera ruską propagandę, to jesteście po prostu głupi XD
Don't deal with it ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ukraina #rosja #wojna
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FejsFak
FejsFak 09.02.2026, 13:53:04 via Wykop
  • 1
ktoś Ukraińców nienawidzi


@Walec016: kwestia jest jeszcze taka za co ten ktoś nienawidzi Ukraińców - jeśli tylko dlatego, że ma sprany kacapska propagandą beret to beka z niego i ogólnie lepa na ryj za bycie pożytecznym debilem
  • Odpowiedz
TMBRK
TMBRK
09.02.2026, 13:00:45
  • 0
hej, gdzie obecnie kupię #kryptowaluty, by US o tym nie wiedział, czy inne instytucje które mogą się zainteresować moim zyskiem z ewentualnej sprzedaży do fiat za jakiś czas? Kiedyś dało się na 4coins wygenerować druczek i go opłacić na stacji paliw gotówką, to już widzę nie działa. Wiem, że są bitomaty, ale raczej w stolicach województw. Wiem też, że ludzie z kantorów jeżdżą. Na zakładce p2p w bybit widzę,
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FejsFak
FejsFak 09.02.2026, 13:19:48 via Wykop
  • 0
Cake Wallet? W ogóle to czemu nie zapytasz jakiegoś czata skoro one wiedzą wszystko?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 17
  • Strona 1 z 17
  • >

Stepujący Budowlaniec

  • Patronite https://patronite.pl/stepujacybudowlaniec Kup mi kawę https://buycoffee.to/stepujacybudowlaniec
  • https://youtube.com/@stepujacybudowlaniec
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.01.2026

    Komentator
  • VIP
    od 26.01.2022

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 30.10.2022

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 01.05.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 17.11.2022

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Autorskie tagi

  • #stepujacybudowlaniec

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking