Mirki, jak ja nienawidzę swojej #pracbaza Miałem dzisiaj mieć urlop, jeden dodatkowy dzień wolnego, żeby trochę odpocząć. Niestety, jako zastępca red. nacz., dostaję na głowę najbardziej przesrane zadania... W poniedziałek naczelny zadzwonił do mnie, że na dzisiaj mamy umówionego nowego Merdecesa-Maybacha i ktoś musi go przetestować i sfotografować. No ciężkie jest życie... (⌐͡■͜ʖ͡■)
W związku z tymi "smutnymi" wydarzeniami mam dla Was najfajniejszą smycz,
Już wczoraj odebraliśmy Porsche 911 Carrera 4 GTS (430 KM), a w czwartek dołączy do niej Mercedes-AMG GT S (510 KM). To w sumie daje nam 940 KM. Ktoś trafił bezbłędnie i był to @GniewneKopytko Gratuluję i proszę o przesłanie adresu do wysyłki w wiadomości prywatnej :)
@Dziekan5: jako że moje 836KM były dość blisko prawidłowej odpowiedzi to chętnie przyjmę nagrodę pocieszenia w postaci jazdy testowej jednym z wyżej wymienionych. Co prawda bardziej liczyłem na emblemat no ale niech stracę
Mireczki, dzisiaj wysyłam nagrody z poprzedniego #autokultrozdaje i od razu ruszam z kolejnym.
Tym razem do zgarnięcia jest gadżet Mercedes-AMG. Jest to metalowa tabliczka z napisem "handcrafted by racers", wzorowana na tych, które trafiają na ręcznie składane silniki modeli AMG. Jest zapakowana w ładne, czarne pudełko. Doskonale nadaje się, żeby np. nakleić ją na silnik w swoim W124 ( ͡º͜ʖ͡º)
Rzadko wrzucam tu gotowe materiały, ale ponieważ ten tekst ma dla mnie dosyć osobisty charakter, to proszę - moje wrażenia z pierwszych jazd Mustangiem 2,3 EcoBoost i 5,0 V8 po niemieckich górskich drogach:
@SwiniaczXXX: Sęk w tym, że nie każdemu zależy na tym brzmieniu V8. Są ludzie, którzy kupią Mustanga wyłącznie dla samego stylu tego auta. Rozmawiałem z facetem, który od nastu lat układa cenniki Forda w Polsce i mówi, że w tej pierwszej setce na razie większość to V8, ale jest pewien, że jak przejdzie ta pierwsza fala pasjonatów, to szybko wzrośnie sprzedaż 2,3 i niewykluczone, że nawet przebije 5,0.
Mireczki, ostatnie dwa dni, muszę przyznać, spędziłem dosyć przyjemnie. Pierwszego dnia po bawarskich drogach mogłem się trochę "porozbijać" nowym Fordem Mustangiem 2,3 EcoBoost Convertible. Wczoraj przesiadłem się do 5-litrowego V8 w wersji Fastback.
Pomijam jak rewelacyjne są to samochody. Nawet ten 2,3 EcoBoost świetnie sobie radzi, wbrew temu, co wiele osób przypuszczało. Dźwięk jest wspomagany sztucznie, ale to nie przeszkadza, bo brzmi to naturalnie. Jeśli ktoś nie wie, to się nie zorientuje.
Mireczki, czas na rozwiązanie konkursu z Renault Twizy i kalendarzami z Project Cars. #autokultrozdaje
Mój pomiar wyszedł bardzo duży, ale na drugim urządzeniu wcale nie było lepiej. Twizy jest bardzo nierówny i mocno odbiega od tego, co jest w katalogu. Pomiary wyszły 7,8 i 8,3 s do 50 km/h. Były dokonywane przez jedną osobę (niezmienna masa), na suchej i równej nawierzchni asfaltowej. Nie ma tu skrzyni biegów, bo to pojazd elektryczny, więc
To, co dzisiaj odpierdziela NaTemat na swoim fanpage'u na Facebooku to już mocna przesada. Media powinny być bezstronne. Tymczasem tutaj mamy niskich lotów propagandową papkę. Pozwolę sobie zacytować fragment ich własnego opisu: Nasze nowe medium nie będzie ani prawicowe, ani lewicowe, ani liberalne. Jesteśmy tacy neutralni...
Na rozgrzewkę drobiazg x3. Do redakcji przyszły trzy kalendarze stojące z #projectcars, które mogą być Wasze. Co trzeba zrobić? Plusować możecie, ale przede wszystkim czekam na komentarze, w których zgadniecie czas przyspieszenia do 50 km/h samochodu, który jutro odbieram.
Zasady: W komentarzu podajcie czas w formacie X,XX. Kalendarze otrzymają osoby, które trafią w punkt, a jeśli nie będzie trzech takich osób (co jest
Mireczki, nie mysślcie, że o Was zapomniałem. Auto odebrałem (jak widać na zdjęciu) i zmierzyłem. Jednak wynik wyszedł tak niedorzecznie wysoki, że chcę sprawdzić jeszcze innym urządzeniem. Dzisiaj Twizy przekazuję w ręce kolegi z redakcji i on ma jeszcze sprawdzić Performance Boxem czy ten samochód jest faktycznie aż tak wolny. Do końca weekendu rozstrzygnę konkurs. Stay tuned ;)
Mireczki z #barylkakrwi mam do Was pytanie. Czy zdarza Wam się z oddawania krwi wracać samochodem? Jutro chciałbym oddać krew rano i od razu czeka mnie kurs autem. Niedługi, bo to będzie max 30 minut jazdy, ale jednak trzeba wsiąść za kółko. Do tej pory przy żadnej donacji nie zasłabłem, nigdy nie było żadnych problemów. Jak jest z tym u Was?
@Dziekan5: Zawsze wracam samochodem z oddawania. Ale od razu po oddawaniu nie jeżdze, tak jak wcześniej ktoś pisał, lepiej posiedzieć kawy/herbaty się napić i dopiero pojechać :)
Żeby bardziej wejść w tyłek wyborcom Kukiza, Komorowski powinien poinformować, że w ramach sprzeciwiania się obecnej władzy poda się do dymisji, jeśli wygra wybory ( ͡°͜ʖ͡°)
@Dziekan5: Myślę, że jedynym wyjściem dla Komora, żeby nie dać wygrać Dudzie byłoby wycofanie się z drugiej tury wtedy w dogrywce byłby Kuiz vs Duda. Wtedy przeciwnicy pis i zwolennicy Pawła oddają głos na niego. Tyle, że mimo wszystko jednak wolą pis niż anty-systemowca.
Hej Mireczki, dzisiaj już ostatnie Audi na dłuższy czas. Tym razem hybrydowe A3 e-tron.
Odebrałem je jakieś półtorej godziny temu, więc jak zawsze piszę na gorąco i o aucie wiem niewiele. Jednak już teraz mogę powiedzieć, że dynamika na samym elektrycznym jest bardzo dobra i przynajmniej po pierwszym spotkaniu wygląda na to, że działa to lepiej niż w przypadku Volvo V60 plug-in. Jutro spędzę w tym wynalazku kilka godzin na mieście, więc
@maciekawski: 40-45 tys. to teoretycznie segment A i B. Praktycznie w parkach prasowych nie znajdziesz samochodu z segmentu B za mniej niż 50 tys. Z A jest niewiele lepiej. Przykład pierwszy z brzegu: porównanie VW Up, Hyundaia i10 i Fiata Pandy:
SZOK! Koenigsegg wyprodukował model CCX z 6 pedałami! Auto ma łącznie 3 dodatkowe pedały. 2 służą do sterowania aktywną aerodynamiką w trakcie jazdy po łuku. Obsługuje się je piętą, jak przy międzygazie. Trzeci dodatkowy pedał uruchamia hamulec aerodynamiczny.
Dzisiaj o samochodzie, którym jeździłem już półtora roku temu, a wciąż pozostaje moim ulubionym spośród wszystkiego, co miałem w swoich rękach - #porsche Cayman S manual.
Był grudzień, zbliżały się święta. W moim grafiku pojawiło się Porsche 911 50th Anniversary Edition. Pisałem o nim kilka miesięcy temu tutaj. Pomyślałem, że Mikołaj chyba mnie lubi i byłem grzeczny, bo takich prezentów nie dostaje się co roku. Miałem tylko mały stresik, bo taka
@dunc1337: Dzięks kumplu :) Są fajne dni, a są i takie, jak poniedziałek i wtorek z tego tygodnia, kiedy siedzisz od rana do wieczora i piszesz jakieś bzdury, bo są targi w Szanghaju i trzeba napisać 50 tekstów o jakichś kijowych chińskich konceptach. Więc są i gorsze strony ;)
Często mijam ten znak w drodze z roboty. Jakiś śmieszek co jakiś czas wymyśla nowe hasło, które skutecznie poprawia mi humor na koniec dnia. Myślę, że załoga #duzamiha czułaby się na mirko jak w domu ( ͡°͜ʖ͡°)
Hej Mireczki, już ze dwa tygodnie nic tu nie skrobałem o swoich samochodach, więc czas nadrobić zaległości. W sumie przez ten czas nic szczególnego Was nie ominęło, bo z ciekawszych rzeczy było A6 Avant z 3,0 TDI, quattro i Tiptrinikiem, czyli bliźniacze auto do allroada, którym jeździłem w marcu. Do tego był Golf, Civic i Megane, o których pisałem na mirko.
Dzisiaj natomiast odebrałem #audi A7. Pod maską benzynowa widlasta szóstka biturbo
Pamiętam ubiegłoroczne targi w Genewie. Widziałem też jak wyglądał ten salon samochodowy w tym roku. Mam wrażenie że z każdym kolejnym hostess jest coraz mniej i są coraz mniej atrakcyjne. To niesamowite jakim kontrastem są polskie targi. Wczoraj byłem na dniu prasowym Poznań Motor Show i nie mogę nie pochwalić naszych cudownych, polskich kobiet. Wiem, że samochody to najważniejsza atrakcja takich imprez, ale hostessy od zawsze są też ich nieodłączną częścią. Tym
Hej Mireczki, trochę mnie nie było, bo nie mam kiedy naskrobać coś więcej i dzisiaj też raczej skrótowo.
Wczoraj na porównanie zabraliśmy trzy hatchbacki: Volkswagena Golfa 1,4 TSI, Renault Megane TCe 130 i poliftową Hondę Civic 1,8 z pakietem Sport. Cała trójka miała silniki o podobnej mocy i dosyć bogate wyposażenie. Najpierw obejrzeliśmy je dokładnie statycznie, a później zabraliśmy na wycieczkę po krętych drogach w okolicy Warszawy, w tym były odcinki asfaltowe
@Dziekan5: kurde, zakochałem się w tym GT220 (ʘ‿ʘ). Oglądem właśnie cały test. Kolega ma trochę śmieszny sposób mówienia, szczególnie w końcówce. Jakby przed chwilą kogoś zabił :P.
Na otomoto jest tylko jeden taki egzemplarz ( ͡°ʖ̯͡°) a na mobile.de nie mogę znaleźć (╥﹏╥).
@elvisiako: Pulsara już z Civkiem nie zestawimy, bo w tych zestawieniach kompaktów staramy się nie powtarzać aut, które już były. Może na finał zbierzemy the best of the best ;)
W związku z tymi "smutnymi" wydarzeniami mam dla Was najfajniejszą smycz,
@takeshoot: @Dilvish: xD ale kisnę! MUJ NARUT TAKI MONDRY!!!!!!!