Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko196
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Dragimir
Dragimir

Dragimir

Dołączył 11 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5785
  • Znaleziska 3741
  • Mikroblog 2044
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2

780

Tesla jest skończona w Niemczech: 94% badanych mówi że nigdy jej nie kupi

Tesla jest skończona w Niemczech: 94% badanych mówi że nigdy jej nie kupi

Próba 100 000 potencjalnych kupujących. Wszelkie odniesienia do Hitlera, hailowanie i upolitycznienie marki automoto zwłaszcza wpędzanych w poczucie wiecznej winy Niemców od niej odrzuca. Czekamy na wyniki sprzedaży Modelu Y po liftingu które był traktowane jako wymówka spadającej o 41% sprzed.

Saeglopur
z
electrek.co
dodany: 15.03.2025, 13:41:36
  • 276
  • #
    tesla
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochodyelektryczne
  • #
    elonmusk
  • #
    ekonomia
Dragimir
Dragimir
Dragimir 15.03.2025, 21:02:13 via Android
  • -3
@niko444 Bo nie hajlowal, zbiorowa histeria idiotów nie zmienia rzeczywistości. On tak samo hajlowal jak kobiety zarabiają mniej za bycie kobietami, a p-----c ma płeć i sprawcami są mężczyźni a ofiarami kobiety i dzieci.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 16.03.2025, 07:01:36 via Android
  • 1
@niko444 taaa, pisał też podobnie o Stalinie i Mao, czyli jednocześnie nazista i komunista. Ehhh ludzie tacy jak ty za nic własnego zdania nie mają, powtarzasz modne teraz hasła jak miliony innych owiec. Jeżeli ty widzisz że on tam hajlowal, to pewnie uważasz że faszystą był już wcześniej. Śmieszne to i smutne, bo o ile durne lewaki z Ameryki mogą nazywać wszystkich na prawo od nich nazistami/faszystami to człowiek żyjący w

535

USAID: Pracownicy dostali polecenie: spal i zniszcz wszystkie dokumenty

USAID: Pracownicy dostali polecenie: spal i zniszcz wszystkie dokumenty

Wysoka rangą urzędniczka United States Agency for International Development , poinstruowała pozostałych pracowników, aby zebrali się we wtorek w dawnej siedzibie agencji w Waszyngtonie w celu "całodniowego" grupowego niszczenia przechowywanych tam dokumentów, z których wiele zawiera poufne dane.

konradpra
z
onet.pl
dodany: 12.03.2025, 17:18:10
  • 186
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    4konserwy
  • #
    elonmusk
Dragimir
Dragimir
Dragimir 13.03.2025, 10:23:18 via Wykop
  • -5
@R187: sam powielasz glupoty. Grant byl na zrobienie transmyszy i badanie HIV, bo okazuje sie ze transkobiety sa duzo bardziej narazone na zarazenie wirusem HIV niz biologiczne kobiety. Dokladnie te slowa byly w opisie grantu na jakis poszla kasa z USAID.

ps. Masz tutaj zrodlo pokazujace, CNN raczej trudno nazwac przychylnym dla Trumpa - https://edition.cnn.com/2025/03/04/politics/fact-check-trump-address-congress/index.html

From CNN’s Deidre
Dragimir
Dragimir
Dragimir 13.03.2025, 11:13:48 via Wykop
  • 1
@dlugi-gr: gowno sprawdzili i nie dziennikarze tylko debile z CNN, choc mieli na tyle cywilnej odwagi ze poprawili swojego brednie:

From CNN’s Deidre McPhillips

An earlier version of this item incorrectly characterized as false Trump’s claim about federal money being spent for “making mice transgender.” The article has been updated with context about the spending, which was for research studies on the potential human health impacts of treatments used in gender-affirming
Dragimir
Dragimir
Dragimir 13.03.2025, 12:31:43 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr: Przeciez to co ja wkleilem jest w twoim linku:

to test differences in the ways an HIV vaccine worked in mice that had received cross-s-x hormone therapy.

Nie umiesz w angielski ? Co to jest twoim zdaniem cross-s-x hormone therapy, kiedy i dlaczego ja sie stosuje ? To jest wlasnie robie z myszy - transmyszy, nawet cel tego cwiczenia jest opisany. Ludzie ktorych okaleczono tak zwana gender-affirming care czesciej

52

Sekretarz stanu USA z krzyżem na czole. Tak udzielił wywiadu

Pokaż treści 18+

Sekretarz stanu USA z krzyżem na czole. Tak udzielił wywiadu

W wywiadzie dla Fox News sekretarz stanu USA Marco Rubio stwierdził, że wojna w Ukrainie to "wojna zastępcza" między USA a Rosją.

Kaser
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 06.03.2025, 12:48:20
  • 35
  • #
    usa
  • #
    rosja
  • #
    heheszki
  • #
    katolofobie
  • #
    ruskapropaganda
  • #
    polityka
Dragimir
Dragimir
Dragimir 06.03.2025, 14:31:14 via Android
  • 9
@valerius-romulus kościelni wariaci zbudowali świat i potęgę białego człowieka. Po drugiej stronie masz tęczowych wariatów którzy nie zbudowali nic, nigdy. Jeśli trzeba wybierać to ja już wolę kościelnych wariatów.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 06.03.2025, 16:51:28 via Wykop
  • -2
@telewizyjny_dym: nic takiego nie napisalem, ale zwolennicy komunizmu, wynaturzeń i postawienia wszystkiego na głowie. to wlasnie demokraci wiec majac do wyboru tych lub tych wybor jest prosty.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 07.03.2025, 06:50:56 via Wykop
  • 0
@Mario7400:

A głównie zbudowali go protestanci, którzy uważali, że biznes musi być oparty na zasadach moralnych. Jak nic pasuje do Trumpa.

celna uwaga, bo ten wykop jest o Trumpie i jego moralnosci, a nie czekaj....

No chyba, że chodzi o etykę tych wszystkich drapieżców seksualnych w sutannach.

Ojej jaki ty jestes bystry. Pytanie komu zostawisz pod opieka dzieci na pare godzin - tym strasznym drapiezcom w sutannach czy grupie teczowych

494

Chciała zabić, ale nie trafi do więzienia. To nowa moda na niepoczytalność?

Pokaż treści 18+

Chciała zabić, ale nie trafi do więzienia. To nowa moda na niepoczytalność?

W szaleńczym zapale 28-latka rzuciła się z siekierą na swojego konkubenta. Uderzała w plecy, klatkę piersiową, brzuch. Chciała go zabić prokuratura nie ma co do tego wątpliwości, ale chce umorzyć postępowanie.

konto usunięte
z
nowytydzien.pl
dodany: 06.03.2025, 08:37:20
  • 102
  • #
    kryminalne
  • #
    policja
  • #
    wydarzenia
  • #
    chelm
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    sawin
Dragimir
Dragimir
Dragimir 06.03.2025, 09:49:44 via Wykop
  • 0
Biegli stwierdzili bowiem, że w czasie popełnienia czynu była niepoczytalna.

No jak oni tak mogli, powinny zapytac wykopowych mizogonow, na pewno wiedza lepiej. Do tego trzeba zmienic KK i KPK, kto to widzial aby prokuratura swoja decyzje uzalezniala od jakis bieglych, przeciez drogie wykopki wiedza zawsze lepiej, szczegolnie jesli w sprawe zaangazowana jest tzipa.
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Mariusz30
Mariusz30
05.03.2025, 13:22:40
  • 1
Czy Trump (lub Musk) juz wypowiedzial sie na temat ataku z 17/09/1939 na Polske? Czy to Zwiazek Sowiecki kogos zaatakowal czy to moze Polska byla agresorem? Nie wiem co powinienem wiedziec.

#trump #elonmusk #oswiadczeniezdupy #swiat #polska
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 05.03.2025, 13:37:39 via Wykop
  • 0
@Mariusz30: a czemu sie nas pytasz, obaj sa na X idz i ich zapytaj.
  • Odpowiedz
yolantarutowicz
yolantarutowicz
05.03.2025, 08:16:10
  • 293
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 05.03.2025, 08:54:12 via Wykop
  • 0
@clubcard: bardzo wazne, najlepiej jak im ze zlosci zylka peknie i trafia na OIOM, swiat od razu bedzie lepszym miejscem. Moga tez przestawc robic histerie, klamac i manipulowac bo jedyni ludzie ktorym robia krzywde to inne glupie lewaki wierzace w te brednie.
  • Odpowiedz

426

Marco Rubio, który wyjaśnia, jak USA obiecały bronić Ukrainy na zawsze

Pokaż treści 18+

Marco Rubio, który wyjaśnia, jak USA obiecały bronić Ukrainy na zawsze

jeśli pozbędzie się arsenału nuklearnego pozostawionego po upadku Związku Radzieckiego. Marco Rubio jest obecnie Sekreterzem Stanu w administracji Donalda Trumpa.

trgf
z
x.com
dodany: 04.03.2025, 15:45:08
  • 55
  • #
    ukraina
  • #
    usa
  • #
    polityka
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 17:45:44 via Wykop
  • -5
@aresius: no ale nic w nim nie ma zeo ktos ma bronic Ukrainy, podpisujace kraje zobowiazuja sie respektowac integralnosci terytorialnej Ukrainy. USA i UK nadal to robia, tylko Rosja lamie to memorandum.

BTW Rubio mogl chociaz wikipedie otworzyc bo widac ze gada z pamieci i lekko poplynal w temacie i konfabuluje. Nie wiem na co ma byc to dowod, poza faktem ze gosc nie wie o czym mowi.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 20:16:09 via Wykop
  • 0
@Gjbgghbhhjj: ty serio uwazasz ze Ukraine powie daj czolgi bo mam chora corke to jak UK albo USA nie da to lamie punkt 3 ? W koncu czolgi sa potrzebne do realizacji praw nieodlacznie zwiazanych z jej suwerennoscia. Co ja mowie czolgi, powinni pare lotniskowcow wolac.

BTW czy pozyczka to tez lamanie punktu 3 ? Bo UK jak na razie pozycza i nie jestem pewien na jakis procent, ale
karollq
karollq
04.03.2025, 18:56:00
  • 1
Wszyscy jęczą, że Tesla się słabo sprzedaje w Europie. Pomarańczka o to zadba. Zaszantażuje wyjściem z Nato, jak nie będzie w UE zamówień publicznych na Tesle. Skończy się tym, że w każdym urzędzie będzie Tesla xD

#gielda
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 19:42:39 via Wykop
  • 0
@gonzo91: bo wszyscy co chcieli kupic Tesle zrobili to w roku 2024 ?
  • Odpowiedz
roman_erotoman
roman_erotoman
roman_erotoman
04.03.2025, 11:14:43
  • 207
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 11:57:31 via Android
  • 1
@roman_erotoman o następny nawiedzony. Wymieniłeś dwa kraje, a zapomniałeś o najważniejszym USA. Pamiętasz jeszcze że Trump to prezydent USA i o dobro USa ma dbać? Jakaś korelacja między dobrem Ukrainy a dobrem USA ? BTw pisząc o USA nie mam na myśli lewicowych elit który się na salonach chwała jak to pomagaja wszystkim w potrzebie tylko prostych roboli, wyborców Trumpa.
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 13:20:01 via Wykop
  • 0
@Dorgarag: zaprzestanie wydawania kasy amerykanskich podatnikow na Ukraine to jest inters USA, szczegolnie interes wyborcow Trumpa. No chyba ze potrafisz jakos udowodnic jak sie ma dobro czy nawet niepodleglosci Ukrainy do interesow przecietnego rednecka.
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 13:25:20 via Wykop
  • 0
@aki_: 100mld dolarow mozna rozdac pomiedzy miedzy Amerykanow, zainwestowac w cokolwiek co da bezposredni zysk ludziom tam zyjacym. Ja wiem ze dla nas lepiej jakby to poszlo na wybijanie moskali, ale cel cwiczenia i moje pytanie bylo o pokazanie jak przecietny Amerykan na tym zyskal.
Nie potrafisz tego zrobic i zadajesz idiotczyne pytania zamiast odpowiedziec na moje. Serio wydanie 100 mld dolarow na pomoc dla panstwa po drugiej sronie kuli
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 13:36:09 via Wykop
  • 0
w podzięce dowalił im nowe podatki, na szczęście wystarczy nie być biednym i można na nich skorzystać więc uderzają tylko w ludzi którzy go wybrali, kryzys na giełdzie też pewnie im posłuży


@Deska_o0: nastepny madry inaczej. Nikt, z trzech orlow ktorzy proboja zacza polemike nie odpowiedzial na moje pytanie. Po co zawracasz mi dupe ? Napisales jak to Trump dowalil nowe podatki, czyli co jakby nadal wspieral Ukraine to by
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 14:08:53 via Wykop
  • 0
@Deska_o0: ale to ty dzwonisz.

NIe napisalem zadnych bredni, stwierdzilem fakt i zadalem pytanie:

Fakt: Wymieniłeś dwa kraje, a zapomniałeś o najważniejszym USA. Pamiętasz jeszcze że Trump to prezydent USA i o dobro USa ma dbać?
Pytanie:
Jakaś korelacja między dobrem Ukrainy a dobrem USA ? BTw pisząc o USA nie mam na myśli lewicowych elit który się na salonach chwała jak to pomagaja wszystkim w potrzebie tylko prostych roboli,
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 14:12:20 via Wykop
  • 0
@roman_erotoman: tak, ja nie mam pojecia, ty masz. ale jakos nie potrafisz odpowiedziec na pytanie, proste i jasne pytanie.
Jak ladowanie mld $ w Ukraine poprawi byt przecietnego robola z USA ?
BTW jesli nie potrafisz odpowiedziec, to daruj sobie odpisywanie.
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 14:20:33 via Wykop
  • 0
@Deska_o0: ty jestes normalny czy tylko masz problem z obsluga wykopu ? Wez prosze moja oryginalna wypowiedz, ta na ktora odpowiedziales, i zacytuj te brednie. Potrafisz prawda ?
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 14:37:54 via Wykop
  • 0
@Deska_o0: ale to jest pytanie. Co wiecej ja wcale nie pisze ze Trump dba o prostych obywateli. Ja sie pytam jak pomaganie Ukrainie pomoze prostym obywatelom USA i nikt wlacznie z toba na to pytanie nie potrafi mi odpowiedziec.

Zamiast tego piszesz jakies tyrady jaki to Trump jest zly i jak podnosci podatki. Cos z czym nigdy nie polemizowalem. I to ja mam problem ze zrozumieniem czegokolwiek ? Serio, przeczytaj
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 15:30:50 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 16:53:28 via Wykop
  • 0
@Deska_o0:

Jedyny fakt jaki mnie interesuje to jak pomaganie Ukrainie polepsza byt przecietnego robola w USA ?


ale dlaczego miałoby go poprawiać? przecież już zostało udowodnione że trump ma w dupie swoich wyborców i ich kosztem zapewnia nowe ulgi dla kolegów
  • Odpowiedz

3

"Zełenski dał się sprowokować". Pięć mitów o pomocy USA dla Ukrainy

Pokaż treści 18+

"Zełenski dał się sprowokować". Pięć mitów o pomocy USA dla Ukrainy

Trump ma rację i chce pomóc? Zełenski skazuje Ukrainę na rzeź? Stany już i tak dały Ukrainie za dużo?

Gazetapl_news
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 04.03.2025, 08:12:15
  • 4
  • #
    trump
  • #
    usa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    geopolityka
  • #
    europa
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 09:40:09 via Android
  • 0
@adamssson Trumpa wybrali wyborcy, weź takiego przeciętnego robola ze USA który z trudem jest się w stanie wyżywić i może nawet śpi w aucie bo na czynsz go nie stać i wyjaśnij proszę co on będzie miał z osłabiania Rosji? Jak kolejne mld przekazane na Ukrainę poprawia byt tego robola.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 11:37:57 via Android
  • -1
@adamssson na jaki front? Co ty p--------z? Kto będzie atakował USA i zmuszał jej obywateli do przymusowej służby wojskowej? Trump jak i jego wyborcy mają w dupie Ukrainę, istnienie lub nie Ukrainy ma dla nich zerowe znaczenie. Można się na to obrażać I złościć ale takie są fakty. No ale wykopowi kretyni tego nie rozumieją i pieprzą swoje emocjonalne wywody.

Pokaż że nie jesteś jednym z nich i podaj racjonalny powód

78

Trump porzucił Ukrainę. UE zapowiada mobilizację.

Pokaż treści 18+

Trump porzucił Ukrainę. UE zapowiada mobilizację.

Przedstawiciel Białego Domu potwierdził, że prezydent Donald Trump wstrzymał wszelką pomoc wojskową dla Ukrainy. Wstrzymanie dotyczy wszelkich form pomocy, w tym broni będącej już w drodze na Ukrainę, także w Polsce.

GabrielOcello
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 04.03.2025, 09:21:05
  • 48
  • #
    usa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    trump
  • #
    polityka
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 09:36:11 via Android
  • 27
@gharman Mamy się zbroić przeciwko temu kto nam zagraża. Czy do tego też potrzeba wujka z Ameryki aby nam powiedział i pokazał palcem?
Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 09:56:53 via Android
  • 18
@gharman wiem że jesteś za głupi aby to zrozumieć, ale może, powtarzam może lepiej abyśmy jako Europa sami ocenili kto nam zagraża i przeciw komu mamy się zbroić, zamiast pytać Trumpa, który wg wykopków jest na smyczy Putina. Wiem, wiem, strasznie nowatorski pomysł.
OmgLolWtf
OmgLolWtf
04.03.2025, 08:59:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 04.03.2025, 09:12:56 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

49

Rosyjski akt sabotażu w Szwecji. Tysiące osób mogło zostać pozbawionych wody

Pokaż treści 18+

Rosyjski akt sabotażu w Szwecji. Tysiące osób mogło zostać pozbawionych wody

Przed aktami sabotażu wymierzonymi w infrastrukturę krytyczną państw NATO, wspierających Ukrainę, których autorami mogą być Rosjanie, przestrzegają od miesięcy europejskie wywiady

dizzapointed
z
rp.pl
dodany: 03.03.2025, 10:53:45
  • 5
  • #
    szwecja
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    sabotaz
  • #
    ukraina
Dragimir
Dragimir
Dragimir 03.03.2025, 11:31:45 via Android
  • -2
@severnight no przeciez płynęli pomoc, ale im lewaki z Norwegii nie chcieli okrętów obsługiwać w swoim porcie. To się zwinęli i wracają.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 03.03.2025, 12:37:58 via Wykop
  • -1
@severnight: nie k---a, na wieloryby na naszych wodach poluja. Prawda ? Amerykanskie okrety wojenne na wodach w okolicach Europy poluja na wieloryby.
robertkk
robertkk
03.03.2025, 11:33:55
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 03.03.2025, 12:00:32 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

34

Wołodymyr Fesenko: Europa musi sobie uświadomić, że nie będzie już USA, które br

Pokaż treści 18+

Wołodymyr Fesenko: Europa musi sobie uświadomić, że nie będzie już USA, które br

- Donald Trump wykorzysta kłótnię z Zełenskim, żeby legitymizować dalsze, bardziej aktywne negocjacje z Putinem. Dzisiejsza polityka zagraniczna USA nie operuje w pojęciach wartości czy moralności. Dla Trumpa liczą się tylko zyski i władza - mówi Wołodymyr Fesenko, ukraiński politolog, dyrektor kijo

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 02.03.2025, 09:43:49
  • 28
  • #
    usa
  • #
    polityka
  • #
    ukraina
  • #
    putin
  • #
    wojna
  • #
    trump
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 11:05:30 via Wykop
  • 4
Kolejne brednie pod ta sama naracje dla idiotow ktorzy kieruja sie tylko emocjami i tym czy cos dobrze czy zle wyglada.

Jak niby ma nastac pokoj jesli nie przez dalsze, bardziej aktywne negocjacje z Putinem ?

Przciez nie ma innej drogi aby zakonczyc ta wojne niz dogadac sie z Putinem. Putina mozna tez zatrzymac sila, a jakos nie widze tych chetnych, ubranych juz w kamasze, aby pojechac na Ukraine walczyc z ruskimi.
Rosja ma
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 11:30:44 via Wykop
  • -1
@tala_hon: USA i Europa caly czas wspiera Ukraine, juz 3 lata, jakos nie widac aby Putin chcial negocjowac. On ma wiecej ruskich do mielenia niz jest Ukraincow.

Pytanie bylo proste i jasne. Co takiego mogla by zrobic Kamala aby zachecic Putina do negocjacji, czyli tak naprawde kapitulacji. Twoja odpowiedz to - to samo co robi od 3 lat. Jak to szlo ? Robie ciagle tego samego i oczekiwanie innych rezultatow
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 11:54:14 via Wykop
  • 0
@tala_hon: nie zmieniaj tematu, pytanie bylo jak Kamala wprowadzila by pokoj, a jak chcesz pisac o gwarancjach to mozesz tez dodac jakie gwarancje na utrzymanie tego pokoju by wprowadzila.

BTW ja bardzo dobrze rozumiem na czym polega problem, Putina nie zatrzyma nic poza sila. Te tak zwane gwarancje to amerykanscy zolnierze pod ruska granica. Nie da ich Trump, nie dala by ich tez Kamala, wiec to mrzonki dla idiotow. Dziwne
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 13:30:37 via Wykop
  • -4
@tala_hon: W jakis sposob Trump pogarsza sprawe ? Jesli zmusi Zalenskiego do podpisania porozumienia z Putinem, nawet jesli bedzie one oddaniem tego co Rosja dotychczas zdobyla, to nie jest to pogorszenie sprawy tylko jej poprawa. Zreszta Trump nigdy nie obiecywal ze odzyska ziemie Ukrainy, on mowil ze zakonczy ta wojne i to chce zrobic i przypominam ze nie odpowiada przed Ukraincami czy Europejczykami tylko amerykanskimi wyborcami ktorzy go wybrali na
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 13:45:55 via Wykop
  • -2
W alternatywnym świecie, gdzie wygrywa Kamala Zachód nadal spójnie wspiera Ukrainę i z takiej pozycji negocjuje z Rosją. J


@tala_hon: przeciez to Ty dzwonisz.
Sam zaczales dyskusje od W alternatywnym świecie, gdzie wygrywa Kamala Zachód nadal spójnie wspiera Ukrainę i z takiej pozycji negocjuje z Rosją. J

Idiotyczne pozycja, ktora jak ci napisalem nic nie zmiena, bo zachod wspiera ukraine od 3 lat. Wiec zamiast przemyslec i podac inny scenariusz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 19:11:32 via Wykop
  • 0
@uciuuu: ehh, senator chce wyjsca z NATO jako komentarz do Norweskiego portu ktory odmowil obslugi amerykanskich okretow wojennych. I ten senator ma racje, bo na c---a byc w NATO jak kraj sojuszniczy odwala takie akcje.
BTW minister obrony rzadu Norwegii juz za to przeprosil, ale niesmak pozostal.
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 19:32:35 via Wykop
  • 0
@uciuuu: na razie nic sie nie konczy, ale eurokomuchy z Norwegi ze swoim zwiazkami zawodowymi bardzo sie staraja aby to skonczyc. Ciekawe kto kogo bardziej potrzeboje NATO USA czy USA NATO

No i najwazniejsze postawiona przez ciebie teza to klamliwa narracja dla debili, ktora jak widac kupiles. Tak wiec nie senator napisal a Musk powtorzyl, tylko Norweski port odwalil durna akcje, a senator zareagowal wlaciwym komentarzem. Widac przyjmowanie Norwegii do
Dragimir
Dragimir
Dragimir 03.03.2025, 11:49:45 via Android
  • 0
@kacper-gorski-12 oczywiscie ze można go zatrzymać. Wojska Europejskie czy Amerykańskie w Ukrainie i Putin zatrzymany. Problem jest tylko taki że nikt nie chce tych wojsk wysłać, ani zły Trump, ani dobra Europa. Dlatego z Putinem trzeba się jakoś dogadać i może na to właśnie gra Trump. Może jest agentem/kolega Putina jak gadają wykopki, a może też nie chce go niepotrzebnie antagonizować, bo nazywanie Putina najeźdźcom I zbrodniarzem raczej go nie zachęci

8

Niepokojące stanowisko Elona Muska w sprawie NATO. "Zgadzam się" [RELACJA NA ŻYW

Niepokojące stanowisko Elona Muska w sprawie NATO. "Zgadzam się" [RELACJA NA ŻYW

W niedzielę na kanale X Elon Musk, szef Departamentu Wydajności Państwa (DOGE), udostępnił post amerykańskiego komentatora politycznego, który stwierdził, że dla USA "nadszedł czas, by opuścić NATO i ONZ". "Zgadzam się" skomentował krótko. W sobotę republikański senator Mike Lee zaapelował o rozwa

Hannnah
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 02.03.2025, 10:19:00
  • 9
  • #
    usa
  • #
    nato
  • #
    musk
Dragimir
Dragimir
Dragimir 02.03.2025, 11:10:14 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Stabilizator
Stabilizator
01.03.2025, 15:39:32
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 01.03.2025, 16:46:54 via Wykop
  • 0
@Aleale2: nie, powinni sluchac takiego skonczonego kretyna jak ty.
  • Odpowiedz
Dragimir
Dragimir
Dragimir 01.03.2025, 16:58:15 via Wykop
  • 0
@Aleale2: no jak ktos madrze mowi to mozna i Kraske sluchac. Ja wiem ze zrozumienie tego co on mowi przekracza twoje zdolnosci intelektualne, ale wysil sie, w/w klip nie jest takie dlugi.
  • Odpowiedz
future_taylor
future_taylor
future_taylor
12.02.2025, 10:06:15
  • 226
Po miesiącu pracy u trumpa na farmazonirstwie muska poznaja sie i maja dosc juz nawet republikanskie oszolomy xD #gielda #usa #polityka
future_taylor - Po miesiącu pracy u trumpa  na farmazonirstwie muska poznaja sie i ma...

źródło: image_picker_0F991B7D-CF21-4E07-BCE9-E304B95766D8-3796-00000191DF3603BB

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragimir
Dragimir
Dragimir 12.02.2025, 10:38:59 via Android
  • 5
@jar-mitryn zdecyduj się, jak Trump ma decydować o cięciach w budżecie skoro przecież to kongres kasę dzieli I uchwała budzet.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
  • Strona 5 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.10.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.03.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.03.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking