✨️ Ile płacicie za plan ćwiczeń online?Ⓘ Mirki powiedzcie mi ile płacicie za plan ćwiczeń (trening siłowy) online rozpisany przez trenera? Z raportowaniem i raz na jakiś czas konsultacje video plus stały kontakt smsowy, bo usłyszałam cenę 500zł miesięcznie i to dla mnie o 200 zł za dużo. Czy teraz takie ceny to norma? #silownia #mikrokoksy
✨️ Autor wpisu (OP): @solejukowski: Sęk w tym że już z nim ćwiczyłam parę miesięcy więc to bardziej odejście od treningów personalnych i przejście na opiekę online i rozpisanie 3 treningów pode mnie bo wie co potrafię i jakie mam zakresy które będę cisnąć w tygodniu przez miesiąc, liczyłam po prostu na bardziej dostępne ceny :(
@arclex: nie jestem nowa, bardziej początkująca. Jak w takim razie ćwiczyć
Miałem od niego trening rozpisany (indywidualnie) i byłem bardzo zadowolony. W sensie, tak jakby ktoś pisał dokładnie pod moje oczekiwania, możliwości i staż.
@mirko_anonim: możesz po prostu kupić plan napisany pod Twoje oczekiwania, zapłacić za 2-3 miesiące współpracy, wysyłać nagrania każdej serii każdego ćwiczenia i potem działać samej. Albo po prostu kupić plan. Raczej nie ma w tym filozofii - jeżeli jakkolwiek ogarniesz technikę ćwiczeń, to możesz lecieć śmiało sama. Dopóki nie jesteś bardzo wkręcona w siłownię, trener „na stale” nie jest do niczego potrzebny.
#raportzpanstwasrodka Mumin z Filipkiem wysmiali wlasnie tych, co wplacali na pompy insulinowe dla cherlaka i zapowiedzieli zbiorke na wspolna wycieczke do Chin.
Mirki powiedzcie mi ile płacicie za plan ćwiczeń (trening siłowy) online rozpisany przez trenera? Z raportowaniem i raz na jakiś czas konsultacje video plus stały kontakt smsowy, bo usłyszałam cenę 500zł miesięcznie i to dla mnie o 200 zł za dużo. Czy teraz takie ceny to norma? #silownia #mikrokoksy
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta