Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +234
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +100
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Myślę, że wyraźnie widać kiedy podejmowałem decyzję o zmianie kierunku.
Waga waha się drastycznie z dnia na dzień zależnie od aktywności na siłowni i spożywanych posiłków ale trendy 7 dniowe są bardzo klarowne.
Zastanawiam sie natomiast czy takie cykle powinny być dłuższe? Robię to czysto amatorsko.
Wzrost 172 cm
#mikrokoksy #dieta #silownia #odzywianie #waga #odchudzanie
źródło: waga
PobierzOkoło 40–60% dorosłych Polaków nie rozumie konceptu „codziennego ważenia w celu uśrednienia danych i obserwacji trendu” – rozumianego jako logiczny proces eliminacji szumu i wychwytywania trendów.
Dolna granica (~40%) to osoby bez wystarczających kompetencji matematycznych, statystycznych lub logicznych.
Górna granica (~60%) uwzględnia tych, którzy teoretycznie potrafią, ale w praktyce myślą heurystykami i nie stosują tej wiedzy do rzeczywistości.