Aktywne Wpisy

Tino +5
Niebawem jadę z kumplem w długą i daleką podróż. Zapewne będziemy się wspólnie rozliczać w przeróżnych miejscach czy płacić czasem za siebie nawzajem. Płacić na miejscu będziemy zarówno gotówką, jak i kartami. Jaką polecacie prostą aplikację do wspólnych rozliczeń, żeby nikt nikomu nie był dłużny i można było zachować porządek przy wspólnych wydatkach?
Foto dla przyciągnięcia uwagi XD
#finanse #aplikacje #android #podroze #podrozujzwykopem
Foto dla przyciągnięcia uwagi XD
#finanse #aplikacje #android #podroze #podrozujzwykopem
źródło: ow16k8n3gykav9x3vop581fi9c68_shutterstock_1308414568
Pobierz
JankoBzykant89 +172
źródło: imgi7NLVR-27e2b6a
Pobierz




Pomimo mocy, mapowanie pedału gazu w trybie sport jest idealne. Nie ma szarpania jak w sportowych autach, że albo jedziesz spokojnie albo na sporcie z czułym pedałem gazu i szarpiącą jazdą.
Tutaj mam ponad 400 koni dostępne od mrugnięcia i bez konieczności włączania specjalnych trybów silnika/skrzyni biegów itd. Podczas podróży do pracy jedzie się gładko jak rollsem (w kwestii napędu), a w razie czego teleportuje się 100 metrów przed cały ruch na światłach xD
Not so happy z ładowaniem, ale na razie robiłem trasę i celowałem z superchargery, ale to chyba nie ma sensu i muszę całkowicie nastawić się na green way.
@zibizz1 Nie testowałem przyspieszenia w tym 3 letnim aucie, ale chyba jest poniżej 4s bez trybu torowego. Potwierdzam, że jest to średnio przyjemne odczucie. Trzeba sie dobrze zaprzeć, żeby głową nie uderzać w zagłówek i ostrzec pasażerów albo zrobić narastające przyspieszenie. Ten pierwszy moment jest najgorszy, bo trzeba spiąć wszystkie mięśnie. W spalinówka przynajmniej masz czas jak silnik się wkręca na obroty albo skrzynie redukuje
#tesla #samochodyelektryczne #samochody #motoryzacja
źródło: image
Pobierzhamulce to największa wada tego auta, mimo że i tak są lepsze niż w SR/LR
pojeździsz pół roku i uznasz że jednak przydałby się już plaid z 2s do setki bo 3.3 takie powszechne już jest XD
@Uaephean: To też nie jest tak, że te opinie powstały przez przypadek, nie przez hipokryzję ekologów promujących na siłę ev. Tylko że jak próbuję cebulakom wytłumaczyć, że poza ideologią są to bardzo fajne auta, choć z wadą,
O tak. Na początku parę razy bym komuś wjechał w tyłek przy wyprzedzaniu xD
@assninja: Czyli pewnie było blisko katalogu, choć bawiłem się raczej w okolicach 60%, czyli przy minimalnie mniejszej mocy.
Rozwiniesz? Wiesz, że nie są typowo torowe i przy tak dużym przyspieszeniu ma się naturalne oczekiwanie to jeszcze mocniejszych hamulców. Tak czy siak czytałem więcej opinii, że
@Arbeiter: Eee tam, w tym tempie to szybciej. Ten 3 latek którym jeżdżę kosztował 280k, a teraz gość planuje go sprzedać za 140k. Podobno jest dramat ze sprzedażą. Rozmawiałem z innym gościem, który miał performance z dodatkami i normalnym przebiegiem i mi mówił, że miał problem ze sprzedażą przy tej samej kwocie. Doradzał zeby
@PiotrFr: W twoim mocarnym twingo? ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
A Tesla to śmieć
Zresztą nawet w Twingo, w aucie z tego segmentu jesteś przyzwyczajony tym bardziej rozpędzać się jeszcze na pasie
@zibizz1: Dokładnie tak jest. Tak samo jest w temacie skrzyń automatycznych vs manualne. Cebulaki pieprzą, że skrzynia automatyczna jest wolna, ale jak dopytasz się co mają na myśli to ofc dla manuala liczą czas po redukcji, a
@cwlmod: mam porównanie konkretnie do mustanga, i ten hamuje tak że można czołem w szybę zaryć. Tesla w porównaniu po prostu nie daje rady przy tej masie i mocy. Jak normalnie jedziesz to wiadomo, wszystko super bo i tak prawie nie używasz ale jak trzeba mocniej awaryjnie zahamować to się można spocić bo trzymasz wcisnięty w ziemię a ona dalej jedzie
źródło: image
PobierzAle to nie jest problem elektryka tylko Tesli, która napina się na cyferki do 100.
Np z i4, niby Model 3 ma 0.5s mniej do 100, ale przy 140 traci już sekundę
@Argonzz: Witamy cebulaka xD
Wolne elektryki. To jakaś