Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cwlmod: wiedza większości sprowadza się do "elektryki się palą, ładują godzinami, ładowarek brak a lit to dzieci kopią". Szybko im nie wytłumaczysz, że jest inaczej skoro zbudowali sobie przez lata opinię najgorszego zła motoryzacji.
  • Odpowiedz
@cwlmod: w trybie torowym jest wolniejsza 0-100 niż normalnie, a te 3.3s jest realne. Tryb torowy jest fajny żeby się pobawić

hamulce to największa wada tego auta, mimo że i tak są lepsze niż w SR/LR

pojeździsz pół roku i uznasz że jednak przydałby się już plaid z 2s do setki bo 3.3 takie powszechne już jest XD
  • Odpowiedz
@cwlmod:

dostępne od mrugnięcia i bez konieczności włączania specjalnych trybów silnika/skrzyni biegów

Ten pierwszy moment jest najgorszy, bo trzeba spiąć wszystkie mięśnie


O tak. Na początku parę razy bym komuś wjechał w tyłek przy wyprzedzaniu xD
  • Odpowiedz
  • 0
w trybie torowym jest wolniejsza 0-100 niż normalnie, a te 3.3s jest realne


@assninja: Czyli pewnie było blisko katalogu, choć bawiłem się raczej w okolicach 60%, czyli przy minimalnie mniejszej mocy.

hamulce to największa wada tego auta, mimo że i tak są lepsze niż w SR/LR

Rozwiniesz? Wiesz, że nie są typowo torowe i przy tak dużym przyspieszeniu ma się naturalne oczekiwanie to jeszcze mocniejszych hamulców. Tak czy siak czytałem więcej opinii, że
  • Odpowiedz
  • 0
Ta Tesla będzie w moim zasięgu za jakieś 15 lat, ciekawe czy dalej będzie taka dobra.


@Arbeiter: Eee tam, w tym tempie to szybciej. Ten 3 latek którym jeżdżę kosztował 280k, a teraz gość planuje go sprzedać za 140k. Podobno jest dramat ze sprzedażą. Rozmawiałem z innym gościem, który miał performance z dodatkami i normalnym przebiegiem i mi mówił, że miał problem ze sprzedażą przy tej samej kwocie. Doradzał zeby
  • Odpowiedz
  • 1
O tak. Na początku parę razy bym komuś wjechał w tyłek przy wyprzedzaniu xD


@PiotrFr: W twoim mocarnym twingo? ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
  • Odpowiedz
@cwlmod: bo są brzydkie, ciężkie, wolne, nie hałasują i tracą na wartości najszybciej ze wszystkich aut. Nawet jak patrzeć na tą samą markę. Weźmy Porsche. No jakoś nikt nie elektryka a wszyscy chcą 911 Turbo S albo GT3RS. Widać to też w ilości sprzedanych aut. Widać to w wartości używanych. Może kiedyś to się zmieni ale to jak technologia pójdzie jeszcze dalej do przodu moim zdaniem.

A Tesla to śmieć
  • Odpowiedz
@cwlmod: jeżdżę EV od 2017 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zresztą nawet w Twingo, w aucie z tego segmentu jesteś przyzwyczajony tym bardziej rozpędzać się jeszcze na pasie
  • Odpowiedz
  • 0
Zgadza się że w spalinowym po pierwsze odgłos powoduje że pasażerowie są już przygotowaniu a np przy wyprzedzaniu gdy się rozkreca silnik na wysokie obroty to pasażerom wydaje się że jedzie się znacznie szybciej


@zibizz1: Dokładnie tak jest. Tak samo jest w temacie skrzyń automatycznych vs manualne. Cebulaki pieprzą, że skrzynia automatyczna jest wolna, ale jak dopytasz się co mają na myśli to ofc dla manuala liczą czas po redukcji, a
  • Odpowiedz
Rozwiniesz?


@cwlmod: mam porównanie konkretnie do mustanga, i ten hamuje tak że można czołem w szybę zaryć. Tesla w porównaniu po prostu nie daje rady przy tej masie i mocy. Jak normalnie jedziesz to wiadomo, wszystko super bo i tak prawie nie używasz ale jak trzeba mocniej awaryjnie zahamować to się można spocić bo trzymasz wcisnięty w ziemię a ona dalej jedzie
  • Odpowiedz
@cwlmod:

Tesla mocno traci po przekroczeniu 80/120, ale nie jest wcale wolna tylko przestaje się teleportować


Ale to nie jest problem elektryka tylko Tesli, która napina się na cyferki do 100.
Np z i4, niby Model 3 ma 0.5s mniej do 100, ale przy 140 traci już sekundę
  • Odpowiedz
  • 3
A Tesla to śmieć i tragedia. Szczególnie stylistycznie.


@Argonzz: Witamy cebulaka xD

bo są brzydkie, ciężkie, wolne, nie hałasują i tracą na wartości najszybciej ze wszystkich aut

Wolne elektryki. To jakaś
  • Odpowiedz