Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam kobietę, która zarabia dużo mniej ode mnie. Ja jestem programistą 20k, a ona pracuje w odzieżówce i zarabia najniższą krajową. Chcielibyśmy zrobić sobie dzieciaka, ale też chcielibyśmy kupić swoje mieszkanie. Nasza wspólna zdolność kredytowa, a tym bardziej z uwzględnieniem dziecka byłaby z pewnością mniejsza. Oczywiście moglibyśmy wziąć najpierw kredyt, a dopiero potem zrobić dziecko, ale ja w perspektywie 2-3 lat będę zarabiał 25-30k dzięki czemu moglibyśmy wziąć wyższy kredyt, a więc większe mieszkanie, a dziecko chcemy mieć już teraz.

I teraz pytanie. Czy jakbym sam złożył wniosek kredytowy jako singiel to bank będzie w stanie dojść do tego, że mam partnerkę i dziecko? Czy nie, bo dopóki nie jesteśmy małżeństwem to nie są w stanie dojść do takich informacji?

#kredythipoteczny #kredyt #nieruchomosci #zwiazki #bank

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: razzor91

• 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Oświadczasz ile osób masz w gospodarstwie domowym. Poświadczyć możesz nieprawdę, ale równie dobrze akurat możesz się przecież z konkubiną rozstać, a jak sie już wyskacze a ty jej wybaczysz to do siebie wrócicie i w sumie nie będzie nieprawdy:)
  • Odpowiedz
@notBart przecież to bardzo popularny układ wśród dobrze zarabiających, a tym bardziej programistów. Grupki kredytowe są pełne takich postów. On 20k, ona 4k.
  • Odpowiedz
I teraz pytanie. Czy jakbym sam złożył wniosek kredytowy jako singiel to bank będzie w stanie dojść do tego, że mam partnerkę i dziecko?

@mirko_anonim: Tak, zakładają Ci w banku plombe na chuja i jak zobaczą, że została zerwana to automatycznie spada Ci zdolność kredytowa. Standardowa procedura przy braniu kredytu dla singla. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz