Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jak wazny jest dla Was status społeczny Waszej partnerki? Właśnie skończyłam kilkuletni związek z facetem, który został... pilotem. Wspierałam go w tej drodze i byłam gotowa zaakceptować ten styl życia, a usłyszałam że jestem tylko xyz i już nie pasuje do jego życia. Mam wykształcenie medyczne, ale nie jestem lekarzem, pochodze z niezamożnej rodziny i nigdy nie chciałam wybijać się na czyichś plecach, a mam wrażenie że zostałam potraktowana tak jakbym była zwykłym śmieciem, ktory liczy tylko na kasę. Moja samoocena szoruje po dnie i mam poczucie starconych lat życia na kogos, kto nie potrafil mnie docenić :( dodam, że oboje mamy w okolicy 30 lat.
#zwiazki #depresja



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 82
@mirko_anonim: no to wychodzi na to że raczej on się wybił na twoich plecach jak pomagałas mu w drodze do zostania pilotem i wspierałas , jeśli on tak bardzo patrzy na twoje pieniądze to nie jest dobra wróżba bo na ogół faceci raczej patrzą na wygląd charakter i to co kobieta może wnieść do życia rodzinnego , trafiłaś na felerny egzemplarz dla którego liczą się tylko pieniądze a nie to że
Wspierałam go w tej drodze


@mirko_anonim: po rozstaniu prawie każdy (facet czy kobieta) na wykopie opowiada jak to wielce pomagał drugiej połowie.
a co, bez ciebie by nie został pilotem?
związki się rozpadają, pilot z pielęgniarką, spawacz z nauczycielką, ksiądz z parafianką - nic nie jest wieczne.

wiadomo że inerpretujesz pewne rzeczy ksobnie, ale czy gdyby nie został pilotem to miałaś gwarancję że cię nie opuści aż do śmierci?