Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko155
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

2013

YouTube zabrania filmów o omijaniu zabezpieczeń Windows 11.

YouTube zabrania filmów o omijaniu zabezpieczeń Windows 11.

YouTube usuwa filmy o instalacji systemu Windows 11 z kontem lokalnym oraz omijania sprzętowych ograniczeń podczas instalacji.

L.....o
konto usunięte
z
ithardware.pl
dodany: 01.11.2025, 17:46:12
  • #
    youtube
  • #
    technologia
  • #
    windows11
  • #
    komputery
  • #
    microsoft
  • #
    cenzura
  • 207
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (3)

Zaczeło się od niego, materiał już przywrócony na kanale.
Alpharius
z youtu.be
  • 58
90% gier z Windowsa działa pod Linuksem
TheRealMikz
z techreviewer.com
  • 1

Komentarze (207)

najlepsze

HabaHabaZutZut
HabaHabaZutZut
HabaHabaZutZut
01.11.2025, 17:51:55 via Wykop
  • 735
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DEMONzSZAFY
DEMONzSZAFY
01.11.2025, 18:02:49 via Wypiek
  • 336
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Wacek1991
Wacek1991
01.11.2025, 18:13:50 via Wykop
  • 384
@DEMONzSZAFY: W sumie teoretycznie można to ominąć XD

Napalona nastolatka, nie ma jak zapłacić informatykowi za ominięcie zabezpieczeń w Windowsie, więc pokazuje mu jak wygląda ostra zabawa bez zabezpieczeń


I będzie filmik jako gra wstępna jak ominąć zabezpieczenia, a potem treść właściwa dla PH
  • Odpowiedz
sylwke3100
sylwke3100
01.11.2025, 18:09:04 via Android
  • 412
Internet się coraz bardziej stacza.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JanTadeusz
JanTadeusz
01.11.2025, 18:10:33 via Wykop
  • 234
@sylwke3100: KORPORACJE ŻYMSKIE
  • Odpowiedz
Cozwykopem
Cozwykopem
Cozwykopem
01.11.2025, 18:32:58 via Wykop
  • 24
@sylwke3100: tak, zawdzięczamy to chciwości korporacji. Między innymi. Oraz naszej naiwności. Nie oszukujmy się, gdyby szczekanie o nazwie firmy i produkcie nie działało to firmy dawno by ten temat zarzuciły, a internet nadal byłby pełen forów dyskusyjnych. To wszystko to ciąg akcji i reakcji.
  • Odpowiedz
Izanagi013
Izanagi013
01.11.2025, 18:20:49 via Wykop
  • 326
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hermeutyk
Hermeutyk
01.11.2025, 20:20:15 via Wykop
  • 12
@Izanagi013: "linus tech tips drama explained" ;)
  • Odpowiedz
Krupier
Krupier
02.11.2025, 07:41:44 via Wypiek
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bialy100k
bialy100k
01.11.2025, 18:20:03 via Wykop
  • 111
Zdaje się, że coraz więcej osób (w tym w szczególności technicznych) zaczyna i dostrzegać i piętnować i pokazywać rozwiązania które uniemożliwiają korporacjom (i de facto rządom co najmniej kilku dużych krajów!) zbieranie danych i kontrolę tego, czego dotychczas nie kontrolowały.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cozwykopem
Cozwykopem
Cozwykopem
01.11.2025, 18:34:03 via Wykop
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bialy100k
bialy100k
01.11.2025, 19:42:02 via Wykop
  • 12
@MamByleJakiNick: Na Pixelach możesz zainstalować GrapheneOS. Ale cały problem leży nie w samym sprzęcie i oprogramowaniu - a tym, jak firmy używają naszych danych.
Ponieważ temat jest ciekawy to wrzuciłem całe znalezisko na temat, gość fajnie opowiada i jak to się dzieje i co dale robią z "naszymi danymi".
https://wykop.pl/link/7823995/nie-podawaj-firmom-informacji-ktorych-nie-dalbys-facetowi-z-ciemnej-uliczki
@bialy100k 374

Nie podawaj firmom informacji, których nie dałbyś facetowi z ciemnej uliczki.

więcej
  • Odpowiedz
epicentrum_chaosu
epicentrum_chaosu
epicentrum_chaosu
01.11.2025, 18:07:54 via Android
  • 96
Akurat porady, jak ominąć te zabezpieczenia lepiej się czyta niż ogląda.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

epicentrum_chaosu
epicentrum_chaosu
epicentrum_chaosu
02.11.2025, 07:44:04 via Android
  • 3
@WalicModeracjeWykopu Też korzystam z Windows 10, ale MS kilku starszym osobom w rodzinie tak sprał głowy ciągłymi komunikatami o braku wsparcia i o apokalipsie, że dla świętego spokoju musiałem poinstalować im win11.
  • Odpowiedz
W.....u
konto usunięte 02.11.2025, 11:21:46 via Wykop
  • 3
@epicentrum_chaosu: tak długo na 7 siedziałem że 8 wgl przespałem :D teraz pewnie 12 doczekam i pomyśle xD
  • Odpowiedz
WH40K
WH40K
01.11.2025, 18:02:51 via Wykop
  • 70
WH40K
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Quassar
Quassar
01.11.2025, 19:28:45 via Wykop
  • 125
@WH40K: bez marnowania 15 min
Pobierasz obraz ze strony Microsftu
a potem zabezpieczenia wyłączasz za pomocą Rufusa w opcjach podczas zgrywania obrazu z iso na pendrive pod usb.
  • Odpowiedz
WH40K
WH40K
01.11.2025, 20:02:17 via Wykop
  • -5
@Quassar: No dokładnie.
  • Odpowiedz
KaerTrolle
KaerTrolle
01.11.2025, 18:29:14 via Wykop
  • 64
No to dajmy słowo klucz tutaj RUFUS czy słyszeliście o programie RUFUS pomagającym z uporczywymi ograniczeniami Windows 11? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

krwawy_zenon
krwawy_zenon
01.11.2025, 20:29:44 via Wykop
  • -24
@KaerTrolle: to ten? https://external-preview.redd.it/tribute-to-rufus-t-stuntbum-bfk-v0-ug6nalrf74m1dYSlr6Yq-sz1FhzbnwL96SZJbvJ_a7g.jpg?auto=webp&s=fcf27ea33c342765cdce38634a14256a67631b4a
krwawyzenon - @KaerTrolle: to ten? https://external-preview.redd.it/tribute-to-rufus-...

źródło: tribute-to-rufus-t-stuntbum-bfk-v0-ug6nalrf74m1dYSlr6Yq-sz1FhzbnwL96SZJbvJ_a7g

Pobierz
  • Odpowiedz
Vimez
Vimez
02.11.2025, 01:56:04 via Wykop
  • 1
@krwawy_zenon: 5 min skończyłem vol. 1 xD
  • Odpowiedz
Grymas-Tysiaclecia
Grymas-Tysiaclecia
01.11.2025, 19:06:53 via Wykop
  • 48
Amerykańskie korporacje technologiczne chronią interesy amerykańskich korporacji technologicznych. Dlatego właśnie najwyższy czas na suwerennosć Europy w tym zakresie.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stary_emigrant
stary_emigrant
01.11.2025, 19:41:56 via Wykop
  • 11
Amerykańskie korporacje technologiczne chronią interesy amerykańskich korporacji technologicznych. Dlatego właśnie najwyższy czas na suwerennosć Europy w tym zakresie.


@Grymas-Tysiaclecia: Gdyby tylko te europejskie rządy i korporacje poszły inną drogą...
Jak na razie, to nawet nie mając wielkich europejskich korporacji Unia próbuje dostać się do tych danych.
Na razie oficjalnie walczy, jednak jak Amerykanie czy Chińczycy zgodzą się na dzielenie danymi w zamian za anulowanie kar, to się mocno wszyscy zdziwią.
  • Odpowiedz
stary_emigrant
stary_emigrant
01.11.2025, 20:05:19 via Wykop
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
eSUBA94
eSUBA94
01.11.2025, 18:24:15 via Wykop
  • 47
mafia google i M$ się dogadała
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

MrCreosote
MrCreosote
01.11.2025, 18:29:53 via Wykop
  • 40
@eSUBA94: Q--a qrwie łba nie urwie.
  • Odpowiedz
Foxbat
Foxbat
02.11.2025, 09:54:39 via Wykop
  • 2
chory psychicznie


@eSUBA94: całkowicie ci wierzę że mogą takie rzeczy odpi erd alać.
  • Odpowiedz
cabis
cabis
01.11.2025, 19:41:07 via Wykop
  • 43
Kiepsko że cenzurują ale te poradniki które można streścić w jednym zdaniu rozciągnięte na 20 minut to też jest niezły rak.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cabis
cabis
01.11.2025, 20:28:23 via Wykop
  • 4
@pifqo: Jak komuś trzeba tłumaczyć 20 minut jak ma Windowsa 11 zainstalować z ominięciem zabezpieczeń to nie ma to sensu bo i tak dalej sobie nie poradzi.
  • Odpowiedz
pifqo
pifqo
pifqo
01.11.2025, 20:35:10 via Wykop
  • 2
@cabis: Wtedy nie ma sensu twój film, bo niewiele osób go oglądnie i koło się zamyka. Algo będzie podpowiadać filmy te które się oglądają a nie te które są dla wybranych
Tak działa YT dzisiaj
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

Hity

tygodnia

"Nie doprowadzilem do tej tragedii" Majtczak
"Nie doprowadzilem do tej tragedii" Majtczak
3949
mLicytacje licytacje komornicze
mLicytacje licytacje komornicze
2705
Na kole zapasowym nie ma śladów. Linia obrony Sebastiana M. upadnie?
Na kole zapasowym nie ma śladów. Linia obrony Sebastiana M. upadnie?
2505
Włączasz telewizor i reklama. Użytkownicy Hisense wściekli na nową funkcję
Włączasz telewizor i reklama. Użytkownicy Hisense wściekli na nową funkcję
2435
Lekarz nowy rekordzista 0.4 mln zł miesiecznie pensji
Lekarz nowy rekordzista 0.4 mln zł miesiecznie pensji
2378
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polskiyoutube
  • #internet
  • #heheszki
  • #youtubepremium
  • #pytanie
  • #ciekawostki
  • #muzyka
  • #kiciochpyta
  • #polska
  • #google
  • #neuropa
  • #twitch
  • #firefox
  • #afera
  • #film

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking