Wpis z mikrobloga

Jestem lekarzem rezydentem i zarabiam 6301zł na rękę. 3500 wydaję na mieszkanie, 1100zł na rachunki (media, gaz, woda itd.), bilet miesięczny na komunikacje 110zł (pokaż lekarzu co masz w garażu). Zostaje mi 1591 zł na jedzenie i wszystko inne. Muszę się trudzić, żeby pod koniec miesiąca nie wyjść na minus. Nie chce narzekać na to, że mało zarabiam. Przecież moge zmienić zawód i nikt mi nie kazał zostawać lekarzem.

Chodzi o to, że strasznie mnie #!$%@? gdy codziennie czytam tu takie komentarze. Naprawdę jest tego sporo. Skąd wy bierzecie te liczby? Nie znam żadnego lekarza, który tyle zarabia, a za to znam masę lekarzy, który mają tak samo jak ja, bo pensja rezydenta jest określona przez ustawę.

#medycyna #lekarz #przegryw #zalesie #pracbaza #zarobki
Lekarz_7k - Jestem lekarzem rezydentem i zarabiam 6301zł na rękę. 3500 wydaję na mies...

źródło: skaldjsalk3jskal3j21

Pobierz
  • 143
@Polishdoomer02: Ja zarabiam na magazynie koło 5ki może niecałej, i żyje sobie na dobrym poziomie, nie narzekam, bo mieszkam ze starym. Żadna #!$%@? burżuazyjna czy banki na mnie #!$%@? zarobią, tak trzeba żyć.
A wszystkim którzy muszą bulić na mieszkanie współczuję i trzymajcie się jakoś.
  • 1
Ja zarabiam na magazynie koło 5ki może niecałej


@Polishdoomer02: Coraz poważniej myśle o rzuceniu tej #!$%@? roboty i pójściu na jakiś magazyn. Pensja prawie ta sama, a nie jestem odpowiedzialny za czyjeś życie i nie musze codziennie wysłuchiwać krzyków i wyzwisk ze strony pacjentów albo ich rodzin
@Lekarz_7k mega słaby bait, owszem na rezydenturze to nie są kokosy, ale masz perspektywę żeby za jakieś 5 lat zarabiać 5x więcej. Akurat wciskanie ludziom kitu ze lekarze słabo zarabiają nie ma sensu- jawne już są stawki za dyżury, czyli ok 200zl/h. 20minutowe konsultacje w gabinetach prywatnych to tez 200-300zl/h, z czego koszty prowadzenia takiego gabinetu nie są duże.
  • 13