Aktywne Wpisy
mirko_anonim +16
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wiecie co, za namową żony przeprowadziliśmy 3 lata temu z #krakow do #katowice i jest tragedia.
Na początku wyparcie: jest ujowo, ale covid itd. ale teraz się nawet nie łudzę.
To miasto to tragedia. To jest jedno wielkie robotnicze skupisko roboli. Nie ma rynku, miejsc kulturowych brak, nie ma ani jednej (sic!) dobrej restauracji, gdzie w Krakowie pewnie można ze setkę znaleźć, jednak dosłownie ulica z barami i pubami.
Wiecie co, za namową żony przeprowadziliśmy 3 lata temu z #krakow do #katowice i jest tragedia.
Na początku wyparcie: jest ujowo, ale covid itd. ale teraz się nawet nie łudzę.
To miasto to tragedia. To jest jedno wielkie robotnicze skupisko roboli. Nie ma rynku, miejsc kulturowych brak, nie ma ani jednej (sic!) dobrej restauracji, gdzie w Krakowie pewnie można ze setkę znaleźć, jednak dosłownie ulica z barami i pubami.
vajroos +288
Gorsza jest autostrada Kraków Katowice i Wawa - Łódź
https://youtu.be/Ji0nHD4c6MM
To raz.
A odnosnie wypadków...
Widziałeś jak tam ludzie jezdza? Skakanie przez wszystkie pasy przy jezdzie powyzej ograniczenia predkosci, slalomy, jazda pasem awaryjnym, siedzenie na zderzaku przy ponad 100km/h. To sie nie moze skonczyc dobrze.
Do tego dodaj kastę suviarzy i dresow z bmw, ktorzy w wiekszosci sa za to odpowiedzialni. Ich przepisy nie obowiązują. I tak to się kręci dzień w dzień.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Autostradowa_obwodnica_Warszawy
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wschodnia_Obwodnica_Warszawy
@Zjadlem_Babcie: czy takiej trasy nie buduje się czasem po to aby resztę miasta odciążyć od tranzytu m.in ciężarówek ?
Omijać szerokim łukiem, ewentualnie jak koniecznie trzeba przelecieć od Ikei na Targówku do Konotopy to cały czas lewym pasem, bo tam jest najbezpieczniej xD
Nic mnie bardziej na tej trasie nie #!$%@?. Chociaż w sumie to nie wina trasy, tylko #!$%@?ętych kierowców.
Dodaj jeszcze gapienie się w telefon zamiast na drogę no i masz codzienne bęc na S8.
@Zjadlem_Babcie: z natężenia ruchu znacznie przekraczającego projektową przepustowość
@Zjadlem_Babcie: przeważnie to nie droga jest upośledzona, a użytkownicy. Tutaj jest tak samo.
Wciskanie się w ostatniej chwili, aby zaoszczędzić 5s. Sprawia, że korkują się inne pasy (kierowcy muszą gwałtownie hamować, zmieniać pas itd).
Agresywna jazda na zderzaku, bo ktoś jadąc w "peletonie" trzyma 100m odstępu - więc za nim ustawi się 5 geniuszy na odcinku 100m. Co się stanie jak nastąpi gwałtowniejsze
@Zjadlem_Babcie: przestałem tam dopiero jakieś 100h w korkach to jeszcze za mało żeby się zacząć nad tym zastanawiać
1. Nigdy nie wybudujemy drogi na tyle szerokiej by nie było zatorów.
2. Im lepsze drogi tym więcej osób zdecyduje się nimi jechać.
3. Wincy domków pod miastem z ludźmi dojeżdżającymi klikać w kąkuter w mieście.
Jest jeszcze parę przyczyn zapewne, cześć z nich to pośrednie przyczyny powyższych.
@Vladimir_Kotkov: normalne zjawisko przy błędnym projekcie/organizacji ruchu, jaka tam jest prędkość dopuszczalna?
@MaxVerstapen: gdyby AOW i WOW otworzyli w przyszłym roku, to faktycznie by pomogło. Ale w 2030 to już będzie musztarda po obiedzie. Te obwodnice będą stały dzień po otwarciu.
I jeszcze ten zakaz dla ciężarowych, żeby przejechać musisz dzień wcześniej zaplanować przejazd.
@Lonesome_road: są dwa odcinkowe pomiary prędkości. Ale problemem S8 nie jest nadmierna prędkość, omawiane korki ją uniemożliwiają. Wypadki wynikają ze złego projektu: za dużo węzłów, za dużo zmian pasów. Nie mówię, że nie ma winy kierowców, ale przy takim projekcie łatwo się pomylić, źle ustawić, przegapić zjazd i potem są nerwowe manewry. Plus co chwila albo ktoś zjeżdża albo się włącza przez wspomniane zbyt małe
@dafto: no a właśnie nie powinna nią być, przecież to jest centrum miasta w zasadzie xD s2 jest sensowniej poprowadzona, ale i tak wg mnie za blisko. Póki nie będzie AOW to niestety jesteśmy skazani, że cały tranzyt będzie leciał przez miasto xD