Wpis z mikrobloga

@Zjadlem_Babcie teraz już rzadko tamtędy jeżdżę ale wydaje mi się że tu nie chodzi o ciężarówki tylko o brak fotoradarów i stąd się biorą wypadki. W dodatku na trasie szybkiego ruchu nie powinno być takiego Meksyku jeśli chodzi o rozjazdy. Jadąc od Marek za cholerę człowiek nie wie gdzie ma zjechać żeby wjechać na Modlińską a gdzie żeby zjechać na Wisłostrade. Obwodnica nie powinna być tak skomplikowana.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 86
@Zjadlem_Babcie: Problem z S8 wynika ze złego projektu węzłów w okolicach mostu Grota względem natężenia ruchu. Do tego w miejscach największych korków były srogie odstępstwa od przepisów bo tam węzły są co jakieś 800m, a minimum to bodajże 1,5km żeby ruch miał miejsce płynnie się wymieszać. Tu tego miejsca nie ma. Do tego ilość aut dawno przekroczyła normy przepustowości, chyba jeszcze długo przed modernizacją xd Ciężarówki nie mają tu nic do
  • Odpowiedz
Czy ktoś wie z czego wynika jej upośledzeni?


@Zjadlem_Babcie: przeważnie to nie droga jest upośledzona, a użytkownicy. Tutaj jest tak samo.
Wciskanie się w ostatniej chwili, aby zaoszczędzić 5s. Sprawia, że korkują się inne pasy (kierowcy muszą gwałtownie hamować, zmieniać pas itd).
Agresywna jazda na zderzaku, bo ktoś jadąc w "peletonie" trzyma 100m odstępu - więc za nim ustawi się 5 geniuszy na odcinku 100m. Co się stanie jak nastąpi gwałtowniejsze
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 46
@CarlChryniszzswics: nieprawda, ta trasa jest niezgodna z wszelkimi standardami ekspresówki, ma chociażby za gęsto i źle oznaczone weszły i konsekwencji głupio zrobione rozjazdy, plus niekonsekwentną liczbę pasów ruchu
  • Odpowiedz
@Zjadlem_Babcie: trasa generalnie nie spełnia standardów Ski (zbyt gęsto węzły) jest to też najbardziej obciążony kawałek drogi w tym kraju. Bez Wschodniej obwodnicy Warszawy (Leśne dziadki z Wesołej blokują z powodzeniem od 15lat) a docelowo autostradowej obwodnicy Warszawy (gdzie wywalono by tranzyt) będzie tylko gorzej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zjadlem_Babcie: protip w korku na s8 to jechać prawym cały czas, bo na środkowym są ciężarówki (bo prawy zmienia się w zjazdowy) a na lewy wszyscy się pakują bo myślą, że będzie najszybciej XD natomiast na prawym robi się luźniej bo co chwile są węzły i ludzie zjeżdżą a ty pakujesz się tymczasowo na środkowy i znowu na prawy, jeździłem już kilkadziesiąt razy i przetestowałem każdy możliwy wariant ( ͡°
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Zjadlem_Babcie: zagaduje ze jej upośledzenie wynika z tego że:
1. Nigdy nie wybudujemy drogi na tyle szerokiej by nie było zatorów.
2. Im lepsze drogi tym więcej osób zdecyduje się nimi jechać.
3. Wincy domków pod miastem z ludźmi dojeżdżającymi klikać w kąkuter w mieście.

Jest jeszcze parę przyczyn zapewne, cześć z nich to pośrednie przyczyny powyższych.
  • Odpowiedz
@Zjadlem_Babcie: Powody są trzy w szklarnii buraki, mistrzowie jazdy na prostej siedzą na dupie jednocześnie pisząć smsy do starej żeby wstawiła ziemniaki bo on już jedzie - zanim kliknie wyślij to już wjeżdza komuś w dupę; niezrozumiałe węzły co 200 metrów i brak/blokowanie obwodnicy
  • Odpowiedz
@Zjadlem_Babcie: jak sie s8 nie podoba to zapraszam na poczatek tej trasy w PL odcinek Kudowa- Wroclaw, ktora jest zwykłą krajowka. Srednia predkosc to okolo 50km/h wiec 100 kilometrow jedziesz dwie godziny o ile oczywiście przeżyjesz bo wypadki smiertelna to tutaj codziennosc.
  • Odpowiedz
Po prostu stoisz sobie w korku, po czym przekraczasz jakąś magiczną barierę, wszyscy przyspieszają i już jedziesz normalnie xD


@Vladimir_Kotkov: normalne zjawisko przy błędnym projekcie/organizacji ruchu, jaka tam jest prędkość dopuszczalna?
  • Odpowiedz
dopóki nie będzie AOW i WOW to będzie tam takie #!$%@?


@MaxVerstapen: gdyby AOW i WOW otworzyli w przyszłym roku, to faktycznie by pomogło. Ale w 2030 to już będzie musztarda po obiedzie. Te obwodnice będą stały dzień po otwarciu.
  • Odpowiedz
ale przecież na S8 są fotoradary


@Lonesome_road: są dwa odcinkowe pomiary prędkości. Ale problemem S8 nie jest nadmierna prędkość, omawiane korki ją uniemożliwiają. Wypadki wynikają ze złego projektu: za dużo węzłów, za dużo zmian pasów. Nie mówię, że nie ma winy kierowców, ale przy takim projekcie łatwo się pomylić, źle ustawić, przegapić zjazd i potem są nerwowe manewry. Plus co chwila albo ktoś zjeżdża albo się włącza przez wspomniane zbyt małe
  • Odpowiedz