@SebastianEnriqueAlvarez to z pewnością :D chodzi mi o zużycie, ostatnio coś zaczęło stukać przy niskich biegach z okolic przedniej zębatki, zastanawiam się czy przyczyną jest zużycie
Hej #kielce, czy jest u Was jakiś strzeżony parking blisko rynku żeby bezpiecznie zostawić moto z ekwipunkiem na kilka godzin? Chciałbym podjechać z Kato, troszkę połazić i pozwiedzać, coś zjeść i się zawinąć pod wieczór.
Poleca ktoś jakiegoś kebaba w #katowice i miasta ościenne? W Kato u Pajdy czy lokale w centrum są znane, może jest gdzieś schowany jakiś osiedlowy kebeb gdzie zje się coś tanio i dobrze?
#bekaztransa #zycietruckera Często korzystacie z "pauzy na skoku", spotkaliście się ze itd robi wydruk np prędkości auta? Za to mogą dać tylko 1500zl, czy mogą to podpiąć pod "manipulacje w tachografie"?
@trzy_zero_piatki_na_trzech: Pierwszy przykład z czapy - zrobiłeś 35-40min pauzy pod rampą, wózkowy mówi żeby odjechać te 5m żebyś mógł np. zamknąć drzwi a on zaplombować auto. Grzech zrywać dla 5-10 min a nie zawsze chcą czekać aż Ci wyjdzie pauza. Szczególnie, gdy gościu z plombą stoi przy aucie xd
@trzy_zero_piatki_na_trzech: Szczerze mówiąc to już zależy od człowieka i sytuacji - albo machnie ręką i da Ci plombe żebyś sam sobie założył, albo powie że spoko i przyjdzie za te 10 min, albo powie żebyś przestał p-------ć głupoty i odjeżdżał bo tu 10 aut w kolejce czeka. Ile osób czy firm tyle możliwości. Też możesz i Ty tej pauzy nie potrzebować bo np. wykręciłeś godzinę czekając na wezwanie pod rampę,
Do około 2015/2016 roku wszystko było super. Jadąc sobie autostrada lub ekspresówka nie widać było praktycznie niebieskich lamp na samochodach lub tirach. 2017 już była różnica, a 2020-obecnie i dalej to już jest dramat.
@adamsowaanon: Jeszcze gorzej się robi na wzniesieniach gdy ktoś jedzie na automatycznych/adaptacyjnych. Podjeżdżasz pod wzniesienie, chłop z naprzeciwka jest na szczycie i dostajesz p---ę na oczy bo zanim czujnik wyczuje inne źródło światła to trzeba się zrównać poziomami. Jako dość wyrozumiały i spokojny kierowca dużego stwierdzam że automatyczne sterowanie światłami to rak
@donharon: @Najlepszego_i_do_tego: sprawa się wyjaśniła sama, nie było miejsca na promie z #finlandia, więc muszę czekać do niedzieli na kolejny, a przez to nie przekroczę czasu jazdy. Dzięki koliedzy i do następnego ( ͡°͜ʖ͡°)
S8 na odcinku #warszawa to najbardziej z-----a trasa ever. Czy ktoś wie z czego wynika jej upośledzeni? Ciagle jakieś wypadki. Korki po kokardę. Jest jakaś koncepcja w-------a ciężarówek z tej trasy?
@Zjadlem_Babcie: Problem z S8 wynika ze złego projektu węzłów w okolicach mostu Grota względem natężenia ruchu. Do tego w miejscach największych korków były srogie odstępstwa od przepisów bo tam węzły są co jakieś 800m, a minimum to bodajże 1,5km żeby ruch miał miejsce płynnie się wymieszać. Tu tego miejsca nie ma. Do tego ilość aut dawno przekroczyła normy przepustowości, chyba jeszcze długo przed modernizacją xd Ciężarówki nie mają tu nic
Mircy, sklep #abfoto jest legitny jeżeli chodzi o zakup telefonu? Wg. Ceneo są oficjalnym partnerem Samsunga, ale po wykopie latają mieszane opinie. Chcę kupić #samsung S20 FE i mają w dobrej cenie. No i zarzekają się że polska dystrybucja i gwarancja producenta
@Mycotoksykoza nie wiem jaką podjąłeś decyzję, ale ja kupowałem u nich jakiś rok temu drukarkę, wszystko bez problemu, paczka przyszła chyba po dwóch dniach, wszystko legitne.
#pogoda #burza Mam tak z-----e położenie na wschodzie że te najgorsze chmury nigdy nie dochodzą tylko się rozjeżdżają po drodze i czasem coś tam popierdzi i tyle
Skąd mam mieć pewność, że naczepa jest na 100% dobrze spięta z ciągnikiem? Jak byłem pierwsze kilka dni w pracy, to chłop mi wszystko pokazywał i mówił, że jak ten lewy element jest wyżej niż ten, który trzeba pociągnąć, to jest ok. No i jak szarpnę kilka razy (na hamulcu naczepy) i trzyma, to jest ok.
No i kilka razy już tak miałem, że ten lewy element jest niżej, ale pomimo szarpania
@obuniem: tak jak mówi @absoladoo, ja zawsze po nocy (przy okazji zerkając czy na wewnętrznych bliźniakach nie ma kapcia) i po sprzęgnięciu sprawdzam czy widać zasuwę za sworzniem. Musisz włożyć głowę pod naczepę między podpory i zerknąć wgłąb siodła (w miejsce gdzie sworzeń w nie wchodzi) świecąc latarką. Jeżeli widzisz prostokątną zasuwę na całej szerokości "dziury" za sworzniem to jest git.
Potrzebuję opinii - śmietnik?
źródło: temp_file8253724475908887275
Pobierz