Wpis z mikrobloga

#pokazforme #mikrokoksy #mirkokoksy #keto
Dzień dobry miraski i mirabelki. Wstawiam swój rok masy na keto. Były wzloty i upadki. Średnio wyszło 1,8 treningu siłowego na tydzień. Bywało że byłem 4 razy na siłowni tygodniu, ale czasem odpuszczałem. Trochę kontuzji też było. Nie ukrywam, że moim priorytetem było bieganie (2,3 treningu na tydzień). W międzyczasie zrobiłem maraton.

Także nie potrzeba węglowodanów żeby budować masę. Są zresztą na to badania. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17609259/ https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21131864/

Co zauważyłem na moim budowaniu masy na keto:
1. Surplus kaloryczny nadal jest konieczny; próbowałem ciąć jednocześnie masę i ciągnąć energię ze zgromadzonego tłuszczu, ale to chyba nie działa; maksy się zmniejszały/stały w miejscu
2. Nadal można się zalać tłuszczem, nawet jeśli ograniczasz węglę do 40g.
3. Łatwiej popaść w deficyt kaloryczny niż surplus karolyczny
4. Głód nadal występuje, ale nie wpływa negatywnie na poziom cukru/działanie mięśni; mogę dać z siebie 100% po 18h głodówki
5. Jedzenie węglowodanów przed treningiem nie zmienia nic oprócz pierdów w dupie
6. Spożywanie soli i magnezu jest bardzo ważne; polecam rano spożywać rosół lub wodę z solą himalajską
7. Jak jeść ze znajomymi, to jeden duży posiłek 1500 kcal+, nie dojadać później
8. Wreszcie nie mam senności w dzień i mogę masować bez wzdęć, które miałem 24h/dobę

Co zmieniam?
1. Regularniejsze treningi. Zaplanowane deloady
2. Czyste, chude białko po treningu i dopiero po 1-1,5h syty posiłek z tłuszczem
3. Ograniczenie stosowania IF do 3 dni w tygodniu.

Pozdro
Pobierz
źródło: comment_1650352313nvcP83a9XjiYnoksQ4TIit.jpg
  • 90
@TS_X9: Nigdy bym nie zbudował masy na zwykłej diecie. Jedynie zalałbym się tłuszczem. Już próbowałem na zwykłej diecie, ale nic z tego nie wychodziło. Nie jestem do tego stworzony. Mogę się tylko pocieszać, że jak wezmę kogoś na bieganie, to po 10km gościu będzię zdychał i prosił o uśpienie, a ja powiem, że fajna rozgrzewka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3. Łatwiej popaść w deficyt kaloryczny niż surplus karolyczny

4. (...) mogę dać z siebie 100% po 18h głodówki


@bartosz325: no i sorry, muszę się przyczepić
3. nie jest wcale jakieś trudne jak ogarniasz normalne żywienie
4. a to nie wiem, ostatnio miałem 18 godzin głodówki jak zachlałem mordę, ale trening i tak normalnie wszedł
@bartosz325: Zbudowałbys spokojnie masę na normalnej diecie przy odpowiednio ciężkich treningach. Wrzuć swój trening i ciężary na których ćwiczysz. Plus swoją wage aktualna
@TS_X9:
A:
Wyciskanie leżąc szeroki chwyt | 3x6-10 | 70 kg
Wznosy hantlami bokiem | 3x10-14 | 10 kg
Podnoszenie hantli sposobem młotkowym | 3x8-12 | 18 kg
Y-raise | 3x8 ¦ 8 kg
Maszyna biceos | 3x9 | 15 kg
Brzuch (deska, skośne, okręgi nogami itp.)

B:
Wyciskanie leżąc wąski chwyt | 3x6-10 | 70 kg
Wyciskanie żołnierskie | 3x6-10 | 45 kg
Podnoszenie hantli z supinacją | 3x8-12 |
@re_plenish: Myślę, że mogłem dać z siebie więcej, ale ogólnie tak, jestem zadowolony. Wreszcie uwierzyłem, że mogę coś zrobić z ciałem, a nie stać w miejscu. Po 5 latach biegania nadal nie mam widocznych mięśni brzucha. #!$%@? mnie już to. Żyję w ciągłym stresie, więc insulinę mam wywaloną w górę, co powoduje, że łatwo mi przybrać tłuszcz, choć nigdy gruby nie byłem. Bardziej ze mnie taki skinny fat.
@bartosz325: Przecież ja świruje, tez kiedyś go ogladalem i wierzyłem w to co mówi ale im bardziej się zagłębiłem w to wszystko to nie da się zbudować w kilka lat takiej sylwetki jak on ma na keto naturalnie xD zobacz swój progres po roku czasu a to serio sporo i zobacz ile Ci brakuje do jego sylwetki - 10 lat na keto? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Idź
@bartosz325: Aha i jeszcze dodaje punkt nr 9.: Żaden katabolizm mięśniowy nie nastąpi po 18h bez jedzenia. Katabolizm wymyśliliście sobie wy, węglowodanowcy. Prawie cały zapas glikogenu będzie cały czas dostępny po tym czasie u osób dobrze zaadoptowanych do keto i IF
@Boroborro: Na pójdę na węgle. Zbyt bardzo znienawidziłem ciągłe problemy gastryczne, żeby wrócić. 3500 kcal na węglach to była jakaś katorga. Keto jest królem wśród diet jak lew jest królem dżungli.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@bartosz325: #!$%@? to keto do śmietnika, moja luba jest panią dietetyk i powiedziała że keto jest niezdrowe w #!$%@?, no chyba że masz jakieś przeciwskazania co do spożywania węgli, wejdź na normalna dietkę, ustal tłuszcze na 50-80g dziennie, do tego 2.2g białka na kg masy ciała a resztę daj na węgle, jedz zdrowo, mało przetworzonych produktów, gotuj sam, i zobaczysz że w 3 miesiące zrobisz więcej niż przez rok, pondro