Wpis z mikrobloga

A w takim tunelu jak staniesz to postoisz.


@Lardor: no pewnie, jak wsiądziesz do windy i stanie to też postoisz a gdybyś poszedł schodami to jak masz wprawę 10 pięter mogłeś zrobić w 2 minuty. Zdarza się - awarie się zdarzają. Natomiast w tunelu w którym wszystkie drzwi są automatyczne a pojazdami sterują roboty będzie się to zdarzać cholernie rzadko.
@gatineau Dałeś przykład windy którą się psuje robot również się na prawo zepsuć( ͡º ͜ʖ͡º) ogólnie w firmie mamy sporo elektryków i wiem co się dzieje jak mrozy przyjdą ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) połowa nie wyjeżdża
ogólnie w firmie mamy sporo elektryków i wiem co się dzieje jak mrozy przyjdą


@Lardor: i znowu: zwłaszcza w Los Angeles i Las Vegas w tunelu 5 metrów pod ziemią. Chyba nawet na Alasce 5 metrów pod ziemią nie ma mrozów, nie bez powodu chowało się zapasy na zimę w ziemiankach.

+ słyszałeś o czymś takim jak np. ogrzewanie?

Serio w tym momencie wymyślasz problemy tak gdzie ich nie ma.

(no
@Lardor: a sam fakt tego że auta elektryczne mogą tam jeździć to gigantyczny plus dla nich. Nie ma spalin to nagle operacja "auto w tunelu" jest 10x łatwiejsza i tańsza bo nie trzeba wentylacji. To po prostu skrót który Elon zrobił bo MOŻE i nie przejmuje się konwenansami.
@Rga79: no jest bo tam zrobili prototypową instalację bo to fajny gimmick i pasuje do miejsca, jazda tym tunelem to teraz bardziej rozrywka niż konieczność. Ale docelowo Elon myśląc o rozwiązaniu korków ma na myśli miasta takie jak Los Angeles czy Manhattan, ewentualnie Chicago - całkowicie zabudowane i całkowicie zatkane na tyle że drążenie tuneli pod ziemią ma szansę być tańsze niż budowanie dróg nad ziemią.