Wpis z mikrobloga

Rady normików: "po prostu zrób sobie jakoś fach " , "teraz to każdego do pracy biorą, nawet jak rąk nie ma".

W ciągu tego tygodnia wykonałem ok. 50 telefonów do pracy jako pomocnik hydraulika/elektryka/ do wykończeń. Za każdym razem pytanie o doświadczenie. Mówię, że skoro szukam pracy na pomocnika to nie mam i jestem do przyuczenia. Pracy nie znalazłem. Obszar z najniższym bezrobocie w Polsce - #poznan (2% bezrobocia).

Nie wiem jak mam zdobyć jakieś doświadczenie, skoro do pracy już trzeba mieć doświadczenie xD. Kursów czy szkoleń żadnych nie ma. Chyba tylko pozostaje #emigracja do fabryki smrodu na zachodzie. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#polska #praca #pracbaza #feels
  • 77
  • Odpowiedz
@derton778: bo źle prowadzisz rozmowę. Na pytanie czy masz jakieś doświadczenia w budowlance mówisz że pomagaleś ojcu/wujkowi czy papieżowi układać tapety itd. Do tego że Ci to pasuje i chcesz się dalej rozwijać w temacie. Jak mówisz komuś z budowlanki że nie masz żadnego doświadczenia to znaczy dokładnie tyle, że do tej pory po prostu nie chciałeś się ubródzić i nie masz żadnego pojęcia o tym co trzeba będzie robić. Sam
  • Odpowiedz
@derton778: i tak na wykończeniówce płacą lepiej niż w służbie zdrowia


@Matis666: Raczej nie... lekarz na państwowym jest w stanie zrobić 70K miesięcznie plus prywatna praktyka.
24godzinny dyżur na państwowym SOR to około 200zł/h i nie ma chętnych lekarzy za te pieniądze... bo na prywatnej praktyce ma tule za wizytę konsultacyjną 10-15min i pracuje w lepszych warunkach przy biurku i komputerze.
  • Odpowiedz
Na pytanie czy masz jakieś doświadczenia w budowlance mówisz że pomagaleś ojcu/wujkowi czy papieżowi układać tapety itd


@lukasa: Później przychodzę do roboty i nie umiem układać tapet. Super pomysł xD
  • Odpowiedz
@derton778: no i widzisz, sam byś siebie nie zatrudnił. Przecież napisałem że pomagaleś przy układaniu a nie ukladaleś. To jesteś pewien że nie będziesz umiał pomagać przy tapetowaniu ?