Wpis z mikrobloga

@bslawek: U nas też można, przecież na wszystkich OleOle, ElecroAgd i innych masz ciągle outlet ze sprzętem z którego pozdzierano folię za średnio 10% mniej. Sam kiedyś porozcinałem żyłki w butach, raz w jakichś rękawiczkach bo inaczej nie dało sie tego założyć i sprawdzić - zero problemu ze zwrotem. Niestety wszyscy jadą na tak niskich marżach, że zawsze się znajdzie ktoś kto będzie robił z tego problemy.
@buking: po części rozumiem, a po części mógłbyś poczytać w internecie, może wina kabla? wina radia w samochodzie?
Postaw się w sytuacji sprzedającego, przecież to chore że można sprzęt zwracać w ciągu 14 dni, niby z jednej strony spoko, jak coś nie będzie zgodne z opisem albo nagle będziesz miał inne wydatki i dokonujesz zwrotu ale to pole do popisu dla totalnych januszy.
We karyna kupimy telefon na 14 dni, zwrócimy
@bslawek: ja staram się nie robić takich rzeczy, tylko przemyślane zakupy, nie chcę żeby sprzedający był stratny i nie chcę żeby któryś z klientów w przyszłości został wprowadzony w błąd przez nieuczciwego sprzedającego że sprzęt jest nowy. Wszystko spoko jak taki sprzęt trafia do outletu.
Problem z elektroniką jest taki, że wyciągnięta z pudełka mogła być
-zalana,
-przechowywana w złych warunkach,
-uruchomiona "na zimno" (przykładowo na dworze -10 stopni, paczka w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 93
Postaw się w sytuacji sprzedającego, przecież to chore że można sprzęt zwracać w ciągu 14 dni

@KKK1337: Ryzyko i zysk przedsiębiorcy. W sklepie stacjonarnym możesz sobie, jako konsument, obejrzeć i poklikać, podotykac czy przymierzyć ubrania. To ma być odpowiednikiem możliwości obejrzenia i sprawdzenia przy sprzedaży wysyłkowej. Zawsze może przedsiębiorca przecież prowadzić sieć sklepów stacjonarnych.
Jak sobie to inaczej wyobrażasz - kupujesz coś, na żywo okazuje się niespełniające oczekiwań, ale nie możesz