Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@radziuxd:

bielizna to jakby oczywiste, ale słuchawki dokanałowe? Pierwsze słyszę, co to niby za dyskryminacja słuchawek, dokanałowe też nie muszą dobrze leżeć i mogę zechcieć oddać. ( _)


Niestety kupno dokanałowych w tym kraju to horror, trzeba to robić właściwie w ciemno. Wszystkie sklepy zastrzegają, że nie można zwrócić właśnie z tego samego powodu co bielizna - higiena uszu. To nic, że silikonowe tipsy, które lądują w uszach
po części rozumiem, a po części mógłbyś poczytać w internecie, może wina kabla? wina radia w samochodzie?


@KKK1337: zawsze sprawdz, poczytaj w necie, popytaj a jak nie ma kogo i gdzie poczytac? ile trzeba sie srac, zeby kupic byle co?
Kupiłem iphone w salonie x-kom. Od lat miałem iphone, popsuł się na dobre, więc poszedłem kupić nowego. Nie interesuję się jakoś specjalnie smartfonami. W domu rozpakowałem i zalogowałem się na swoje konto. Smartfon bardzo mi się nie spodobał. Nadal uważam, że XS to porażka. Zapytałem, czy mogę zwrócić będąc nastawiony, że tak łatwo nie będzie, a okazało się, że zwrot był przyjęty bez żadnych uwag, pomimo iż takiego obowiązku nie mieli. W
nie sądzicie że to prawo do zwrotu w ciągu 14 dni jest chore?


@KKK1337: sprzedawca przecież nie musi sprzedawać wysyłkowo. Wtedy konsument nie ma prawa zwrotu. A tak, to musi liczyć się z tym, że ktoś zwróci sprzęt.
@turbaniuszdywaniusz ok już wiem. Czyli w sytuacji opisanej przez opa sprzedawca ma prawo odliczyć koszt folii. Na pewno nie 950 zł. W przypadku szczoteczki do zębów, to już moim zdaniem można przyjąć zwrot, ale potrącić 99% wartości.

Ewentualne uszkodzenie lub nadmierne zużycie rzeczy (np. kupujący może przymierzyć buty, ale nie powinien ich normalnie użytkować), nie uniemożliwia odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy, ale powoduje zmniejszenie kwoty, którą sprzedawca jest zobowiązany
Dodatkowo w przypadku Appla po konfiguracji swój bieg rozpoczyna gwarancja. Tym samym z każdym kolejnym dniem sprzęt traci swoją wartość.


@autofan: w komentarzu wyraźnie podkreśliła, że tego nie zrobiła.

wiem, wiem ale to już pomijam, bo sklep musi dawać gwarancję 2 lata niezależnie od producenta


@KKK1337: bzdura, może masz na myśli rękojmie, ale to nie jest ta sama sprawa.