Wpis z mikrobloga

Nie polecam na Allegro konta użytkownika „sklep_oneplus”, którzy mają czelność zwać się oficjalnym dystrybutorem marki OnePlus w Polsce. Otóż z okazji black friday zakupiłem telefon OnePlus 7 Pro za 2464,15 zł. Cena niższa od rynkowej, ale chyba o to właśnie chodzi w black friday. Przeczytajcie oświadczenie otrzymane przez wszystkich użytkowników Allegro, którzy zakupili powyższy telefon. Mi żenadometr #!$%@?ło poza skalę. Takie są realia black friday w kraju z dukty i lepianki z wiecie czego. Mogłem kupić telefon z oficjalnej strony za niewiele więcej. Teraz mam zamrożone pieniądze, zepsuty humor i brak telefonu, na który polowałem przez cały black week.

#oneplus #afera #blackfriday #blackfrajer #allegro #januszebiznesu
light3n - Nie polecam na Allegro konta użytkownika „sklep_oneplus”, którzy mają czeln...

źródło: comment_hgkqlJQqqeswhI9wnrpel7CSJDOnD6F3.jpg

Pobierz
  • 270
@schreder: myślę, że firma, która ma milionowe obroty się nie zesra :)
Tak samo mogli napisać, że nie mają na stanie, bo zeszły lokalnie. A, że allegro nie ma żadnego API, którego da się powiązać ze swoim sklepem, magazynem stanowym to jest to normalne. To samo miałem na blackfriday, gdzie zakupiłem rzeczy przez internet, ale zeszły lokalnie na sklepie i dupa.

Aczkolwiek zachowanie tak dużej firmy jest żałosne.
@Neaopoliti: Skoro ma milionowe obroty to niech się uderzy w pierś i wyśle te 30 telefonów sprzedanych na aukcji w black week. Zostawili ludzi na lodzie, uniemożliwiając im kupienie telefonu w atrakcyjnej cenie (a było sporo rabatów na ten telefon w weekend w różnych sklepach). Lepiej zepsuć sobie wizerunek firmy wysyłając oświadczenie klepane na kolanie. ( )
ja się zastanawiam co sprzedawca czymś takim zyskuje? Przecież 15% to raczej nie błąd, a świadoma obniżka ceny (i to jeszcze rozsądna, nie budząca podejrzeń) z planem wydymania klientów? Jakieś profity ma z tego sprzedawca?


@Norkanerka: Nic nie zyskuje.

Chodzi o to że na 99% fizycznie NIE MA TEGO SPRZĘTU i nie jest w stanie zrealizować umów które zostały przez allegro zawarte.

I tak postanowili problem rozwiązać.

Osobiście nie ścigałbym takiego
@Sorcerer001: Nie mam teraz sygnatur i nie pamiętam w jakich instancjach były te wyroki - wiem, że teraz od niedawna w orzecznictwie przejawia sie opinia, że powinien rozpoznać błąd, ale tutaj mamy imo małą różnice ceny, wiec niech sie cmokna

wtedy te wyroki byly raczej o wydzwieku korzystnym dla kupujacego
@Sorcerer001: Guzik prawda. Orzecznictwo w tej sprawie jest jasne, klikając w KUP TERAZ automatycznie zawarło się umowę ze sprzedawcą i strony wywiązują się z tejże umowy. Ty przywołujesz tutaj orzecznictwo w typowych błędach sprzedawcy, gdy zaniżyło to w sposób znaczny cenę przez jakiś błąd np. dało się przecinka i zamiast 999zł, towar sprzedał po 9,99zł. Dlatego też tak januszebiznesu akcentują tę ZNACZNĄ OBNIŻKĘ 15%, licząc na to, że zniechęcą kupca do