Wpis z mikrobloga

ostrzegam przed https://electrocenter.net/ dzisiaj szukałem pomysłu na prezent w internecie i wpadłem na ich stronę, wszystko w zaskakująco niskich cenach (co już wzbudziło moje podejrzenie), zdecydowałem się zamówić produkt za pobraniem i tutaj własnie już upewniłem się co do ich niecnych zamiarów, otóż wysyłka z przedpłatą jest darmowa natomiast koszt dostawy w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 150 zł !!!
  • 1335
  • Odpowiedz
Zgłosiłem sprawę na policję.

UWAGA: Nie zgłaszajcie do dwóch urzędów jednocześnie. Albo do policji albo do prokuratury. Nie dwa na raz bo będą prowadzić dwa postępowania i się bałagan zrobi.

Można za to zgłaszać do Urzędów Skarbowych. Oni mają szybszy dostęp do danych bankowych.
  • Odpowiedz
Uzupełniłam swoje dane na liście poszkodowanych.Starałam się przebrnąć przez ten post, ale jakby ktoś mógłby mi wysłać instrukcję co jeszcze mogę/powinnam zrobić, to będę wdzięczna: tomczak.wioleta@gmail.com
  • Odpowiedz
Nie liczcie, że forum załatwi za Was sprawę. Każdy na policję!!!! tylko indywidualne zgloszenia + powołanie sie na to forum i listę może zadzialać. Myślę i tak, że lista jest niepełna ale do wszystkich nie da się dotrzeć...
  • Odpowiedz
Dowiedziałam się dzisiaj, że każda z komend czy prokuratur będzie prowadziła działania we własnym zakresie. Więc jedna może umorzyć, inna może nie wszcząć a inna zacząc działać. Dlatego mam wielką prośbę - gdyby któryś z organów znalazł tego skur......iera wyciętego to dajcie od razu znać żeby móc wystąpić o zwrot roszczeń.

Wiem, też że są pewne szanse mimo, że próbował działać na słupy... No zobaczymy, jestem dobrej myśli :)
  • Odpowiedz
Witam,

wszyscy poszkodowani tzn wszyscy którzy zrobili zakupy w sklepie electrocenter.net niech jak najszybciej zgłoszą sie na policję. Można zawiadomienie wysłać pocztą a oni wezwą na wyjaśnienia albo podejść na komisariat z wydrukowanymi e-mailami i potwierdzeniem przelewu złożyć zeznania i oni już zaczynają działać.Najważniejsze żeby sprawę nagłośnić i niech ci którzy jeszcze liczą że ich zakupy dojdą dowiedzą sie że zostali oszukani.

Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
A czy ktoś ma wiedzę jak złożyć pozew zbiorowy ? Wydaje mi się , że taki obrót sprawy byłby najskuteczniejszy. Na początku były takie pomysły, ale chyba o tym ucichło, albo mi coś umknęło. Pewnie będzie ciężko, bo jesteśmy rozsiani po całej Polsce, ale teraz każdy sposób jest dobry i warty spróbowania.
  • Odpowiedz
Dokładnie - niestety pozwać musimy mieć kogo konkretnie. A tego znajdzie policja. No chyba że wynajmiemy detektywa :) Może pan R.? On lubi takie medialne sprawy ;)
  • Odpowiedz
Ja się zastanawiam czy nie można by wystąpić z roszczeniami do "pośredników" czyt. serwisów przez które większość z nas została przekierowana do electrocenter, którzy też mają z tego jakąś kasę, a odpowiedzialności żadnej nie chcą ponosić, ba - nawet nie chce im się rzetelnie sprawdzić, no bo przecież to klient/kasa, a są niby specjalistami, (podobnie jak np. komisant może ponosić współodpowiedzialność za sprzedaż kradzionego auta). Można by spytać jakiegoś prawnika. Gdyby im
  • Odpowiedz
Witam... jestem kolejną oszukaną osobą. Zaraz wpisze się na listę. Moze powinniśmy powiązać się jakoś miastami? Tak aby działać wspólnie w określonych prokuraturach/komendach?.. @Firn jesteś z Białegostoku? możemy się jakoś złapać?
  • Odpowiedz
yyyy słuchajcie kiedy ta firma zblokowane miała konta? właśnie wszedłem na swoje konto i widzę ze tego samego dnia (20.06.2016) gdy wpłaciłem nastąpił ZWROT na moje konto całej kwoty... nie widziałem tego... Nie wysyłałem do nich maila anulującego transakcję, kasa wysłana była przelewem natychmiastowym z TMobile Bank poprzez BlueMedia S.A. na konto 62 1020 4900 0000 8802 3029 9844 PKO BP i stamtąd nastąpił natychmiast zwrot. Co dziwne dostałem info z Electrocenter
  • Odpowiedz
@Firn pomyślałem ze osoby z poszczególnych miast powinny działać razem, tak abym udał się ze zgłoszeniem np do tych samych osób... ale teraz sam juz nie wiem co mam robić... skoro kasa od razu wróciła.
  • Odpowiedz