#raportzpanstwasrodka A tu taka sytuacja...
Mikroblog
gorące
- 13
#przegryw żyje tylko po to żeby umrzeć
@ProstyHuop: zawsze to jakiś cel w życiu
@ProstyHuop: Ja już tylko na złość innym
- 6
@Bela022: szkoda Bonito.nigdy nie był szkodliwy fajne dymy na początku robił chyba to zmierza w złym kierunku niestety...
jak choruje to pierwsze co powinien kompletnie odciąć się od neta
@Sinti: może to jedyna szansa na wpłaty na zbiórkę, musi o sobie przypomnieć żeby ktokolwiek wpłacił.
- 21
- 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 11
czar biegania na mosir prysł jak sraczka, w tygodniu wcale tak fajnie nie jest, jakiś typ biegał z uporem maniaka i jak taran pod prąd (XD), inny typ przez cały czas swojego biegu musiał wszyskim pokazywać jak on bardzo tego nie lubi i jak bardzo się męczy, jakieś dzieciaki biegały we wszystkich kierunkach bez łady i składu, no cóż, przynajmniej blisko i za darmo i psów nie było chociaż znając dzisiejsze realia
@Soothsayer:
pogoda się poprawi to się możesz zdziwić
u mnie zrobili sobie wybieg dla psów z orlika takiego ogrodzonego i zawsze jak dostaną mandat za swoje zachowanie to jest wielki kwik i całe osiedle musi słyszeć jak to ona cięmiężona bo piesek sobie pobiegał
psów nie było
pogoda się poprawi to się możesz zdziwić
u mnie zrobili sobie wybieg dla psów z orlika takiego ogrodzonego i zawsze jak dostaną mandat za swoje zachowanie to jest wielki kwik i całe osiedle musi słyszeć jak to ona cięmiężona bo piesek sobie pobiegał
@Soothsayer: akurat przeczytałem że się nie zdziwisz jak wdepniesz ale tu się nie zdziw jak pójdziesz na mosir a tam wybieg dla psów XD
straż miejska na szczęście ładuje mandaty 250zł a kilka osób dostało 500zł i na to reagują akurat u mnie
serce me radosne było jak słyszałem że 500zł dostało babsko bez kontroli nad psem
straż miejska na szczęście ładuje mandaty 250zł a kilka osób dostało 500zł i na to reagują akurat u mnie
serce me radosne było jak słyszałem że 500zł dostało babsko bez kontroli nad psem
- 16
źródło: 20260326_200732
Pobierz- 13
Kreatyna sie kończy kurcze blaszka
@cocojambo210: sie pamienta to sie żre, ile ważysz już bydlaku?
@cocojambo210: dobra to prosze mnie poinformować w niedziele jakie wyniki som
- 12
#raportzpanstwasrodka Swoją drogą ciekawe, jak tam dzisiaj z ciśnieniem u Gapy 🤔
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 18
#hotelparadise Ale Wykop zapłonął xd Witam wszystkich. Tęskniliśmy xd
#kononowicz
Będziesz siedział nowiczok i twoja żonka. Sprawiedliwości stanie się zadość.
Będziesz siedział nowiczok i twoja żonka. Sprawiedliwości stanie się zadość.
@leszek-tapeciak: zabolał ludzik z kasztanów :( a jak majora bolało, gdy go "oddałeś" do reichu, żeby go tam upijali i bili
@leszek-tapeciak: podobno lepicie ludziki z kału z emilianem bo tacie szkoda na modeline maja teraz ciezkie czasy odkad umarl mleczny czlowiek
- 13
@wataf666: Po rzadkiemu w nachy poszło. Ale to nie wstyd
źródło: zloty deszcz
Pobierz- 19
@okradzione: dupek żołędny (najlepszy)
- 20
- 18
Jeszcze brakuje mi w HP tego, że jak jest taki najazd na jedną osobę to na drugi dzień wjeżdża prowadząca i prostuje wszystkich. Dodatkowo pokazuje im nagrania jak sami na siebie mieszali to byłyby jaja 🤣 #hotelparadise
@madakata: Po pierwszej takiej akcji wszyscy siedzieliby grzecznie i jeszcze bardziej się kontrolowali. Z pn widzenia widza bylaby nuda straszna.
Dodatkowo pokazuje im nagrania jak sami na siebie mieszali to byłyby jaja
@madakata: dokładni tak ,powinni im pokazywać jak siebie samych ,,kopali '' ,to naprawdę byłoby super i dopiero odwalali by akcje po takich nagraniach .Pandora to pikuś przy tym .
#mecz dobrze zaczęli... czyli po 15 minutach osłabną z sił i będzie 0:1
- 20
technik do dźwiękowca przed meczem:
"ej, ale słuchaj ten pomysł z orkiestrą grającą do mikrofonu do chyba zły pomysł jest"
dźwiękowiec :
"c--j, zostaw tak"
#mecz #pilkanozna
"ej, ale słuchaj ten pomysł z orkiestrą grającą do mikrofonu do chyba zły pomysł jest"
dźwiękowiec :
"c--j, zostaw tak"
#mecz #pilkanozna
Największy wieśniak odpadł, czas na Oliwie która ma trzynaście osobowości we łbie. Współczuje Bartkowi
#hotelparadise
#hotelparadise
- 18
#przegryw Kolchoz is hell
@schizoid500: tyś chyba w północnej piekielni nie był
@anonanonimowy321: Nie był
- 16
źródło: 1000216485
Pobierz- 20
- 17
@PetalMindXd: Bąk tak zwany okrutnik.
- 18
Idz sam, zagraj pod faul xDDDDDDD
#mecz
#mecz
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy
piankaaa +3
#hotelparadise
Jakby ktoś się zastanawiał kto wygrał to wstawiam link do willi i ich posta.
Zdjęcie nr 7 na ścieżce dwa imiona 🤣🤣🤣
https://www.facebook.com/share/v/1Hna5kAhiS/?mibextid=wwXIfr
Jakby ktoś się zastanawiał kto wygrał to wstawiam link do willi i ich posta.
Zdjęcie nr 7 na ścieżce dwa imiona 🤣🤣🤣
https://www.facebook.com/share/v/1Hna5kAhiS/?mibextid=wwXIfr

fake_queen +1
#hotelparadise na pewnej grupie HP na fb jedna dziewczyna dopatrzyła się na zdjęciach z finału imion pary, która stanęła na ścieżce :D ale zonk










































źródło: 1000069307
Pobierz