@dwie_szopy_jackson: nie, nie mialbys ponieważ ona ma ustap pierwszensta + tej predkosci ci nikt nie udowodni chyba ze byl fotoradar albo wideorejestrator chociaż :)
Może ktoś wyjaśnić dokładniej co się stało bo niewiele widzę. Tico lewym pasem, nie wrociło na prawy żeby umożliwić wjazd na autostradę innym i co dalej? Ktoś kto wjeżdzał #!$%@?ł w tico zmieniając naraz dwa pasy?
Ja #!$%@?, wszyscy #!$%@? jesteście #!$%@?. Przepisy się zmieniły jak nastąpił wzrost liczby rowerzystów. WINA EWIDENTNA JEST KIEROWCY! Nie dość że nie miał kierunku to jeszcze nie ustąpił pierwszeństwa rowerzyście. On ma prawo jechać z prawej strony i wyprzedzać, samochód skręcajacy w prawo ma ustąpić pierwszenstwu rowerzyście który MOŻE wyprzedzić go z prawej. Wszystko jest w przepisach.
Rowerzysta jechał wolno tak jak auto, auto się rozpędziło to rowerzysta też. Odległość była ok bo prędkość mała. Zauważ że on strasznie pózno wyhamował + nie miał lewej ręki na hamulcach. Taka odległość to jest wrecz super, rower lekki wiec na bardzo krótkim odcinku sie zatrzyma.
@PanWiatrak: Tutaj już zbytnio się czepiasz - zauważ że podczas rozpędzania rowerzysta jest z prawej strony krawędzi i auto skręcając ma mu ustąpić pierwszeństwa nawet jak jest za nim :)
@ostatni_i_sprawiedliwy: tyle że nie zdefiniujesz słowa powoli. Ile to jest? 20km/h? tam nawet 30km/h nie ma.
Chociaż faktycznie tutaj rację ma @PanWiatrak mimo wszystko, rowerzysta jechał ZA NIM a nie OBOK, wiec jedynie do czego można się przyczepić to do zbyt póżnego hamowania. Ja, bedąc w podobnej sytuacji, widząc rowerzyste przy prawej krawedzi wyhamowałbym i jemu bym pierwszeństwa ustąpiłbym chociaż pewnie rowerzysta się zatrzyma bo jest zą mną.
@miken1200: odległość na tą prędkość była ok - rowerzysta późno za hamulce złapał + mógł się zamysleć + nie lewa klamka tylko prawa do hamowania ostrego ;)
@Turbo012: @bozonhiggsa: dokładnie tak, 5.0 do 5.0.2 było #!$%@? przez Google. Dopiero 5.1 jest w miare dopracowane. KOniec konców to co 6 ma i jak jest dopracowana powinna być wg zapowiedzi w 5
@vegaushp: nie znam się ale się wypowiem. Google lizaka #!$%@?ło dopiero producenci poprawiali żeby to było stabilne - dlatego chociażby telefony Moto G dostawały bardzo późno ;)
@kma1987: czesto jest tak na skryżowaniach, sa dwa pasy do prawoskrętu, jeden zapchany drugi pełny a potem płacz ze mała przepustowość na skrzyżowaniu ;c
@HeadH: nie przesadzajmy, 2 lata po Krakowie jeżdżę i wcale aż tak źle nie jest. Masz rację, dynamika jest niesamowita w Krakowie, wszystko szybko, szybko ze świateł, szybka i sprawna zmiana pasów bez zamułki. Nie ma tu buractwa, wpychania czy cebulaczenia :) Są małe niuansy i czasem brak logicznej jazdy ale to szczegół tylko.