W imię zasad - efekty po wprowadzeniu zasad zabierania PJ w terenie zabudowanym
Polskie drogi, na których jest mniej wypadków spowodowanych przez nadmierną prędkość i - co najważniejsze - mniej ofiar. Wystarczyły 4 miesiące i według policji już widać efekty. Ku przestrodze innych kierowców 12 tysięcy z nich straciło z dnia na dzień prawa jazdy.
xamil54 z- #
- #
- #
- #
- #
- 4
- Odpowiedz
Komentarze (4)
najlepsze
Kolejny problem to podejście do tematu od d--y strony - prędkość zabija, ojej 120 na 50km/h. Wiele ograniczeń jest ustawiona bezsensownie, widać to prawie w każdym mieście - po dwa lub trzy pasy w każdą stronę, małe lub brak natężenia ruchu pieszych ale co tam, dajmy 50 zamiast 70 - więcej osób wpadnie i będzie można podreperować budżet miasta.
Niestety tak to wygląda, głównym celem obecnych przepisów jest zwiększenie wpływów z mandatów.
Na prawdę jestem za karaniem osób jadących 50km/h szybciej w mocno zagęszczonych centrach miast czy osiedlowych uliczkach, co często się zdarza, a jest wyraźną próbą zabójstwa lub też samobójstwa.
Jednak wiele dróg na prawdę śmiało mogłoby zostać ekspresówkami, a nie są nimi tylko dlatego że ktoś w nieprzemyślany sposób zrobił przejście dla pieszych, albo nie mógł zorganizować alternatywnego wyjazdu z posesji dla 5
Dziękuję i pozdrawiam