@choleryk: juz nie przesadzaj. Akurat tutaj na tym filmie dobrze widać co kieruje takim pacanami. Jak on stoi w korku to inny tez musi, tylko nie przyjdzie do łba ze jak by pojechali ma suwak to szybciej by się ten korek rozładował i jazda był by plynniejsza.
@choleryk: Zabierać to nie, ale mandacik + miesiąc zakazu prowadzenia pojazdów czemu nie? Pojeździ do pracy pksem to nastepnym razem się zastanowi zanim zaszeryfuje.
Zawsze powtarzam i szkoda, że nikt tego nie słucha, że punkt łącznia pasów powinien być zrobiony na środku obu pasów!!!! (choćby tylko przez chwilę, dla zasady)
Teoretycznie niewiele to zmienia, bo wiadomo kto ma wtedy mimo wszystko pierwszeństwo. Ale realnie: - oducza pseudo filozofii "ten pas się kończy, ustaw się pan na tym bo zablokuję"; - uczylub przypomina, kto ma pierwszeństwo gdzy łaczą się 2 pasy :D - uczy podejścia, że nie
@HalEmmerich: Łączenie ZAWSZE jest w miejscu, gdzie są oba działające pasy. Po złączeniu w jeden, po 20 m skręca już jeden sznur na pas nieremontowany. Nie wiem gdzie tutaj widzisz problem :)
@spunky: bo albo są jego pokroju umysłowego i go po cichu wspierają, albo uważają, że ich to nie dotyczy i udają, że nic się nie dzieje. a chory psychol dalej sobie szeryfuje i myśli, że jest ostatnim sprawiedliwym z tłumu.
@spunky: Nie widziałeś jeszcze nagrania z rzecznikiem szeryfów? To dobrze obrazuje, jaki to typ człowieka i że takiemu nie przegadasz. Karać mandatami, bo to chyba jedyny argument jaki do nich przemawia. Oczywiście nadal będą uważać, że robią słusznie i to policja się na nich uwzięła, ale ze strachu będą po prostu się zachowywać jak ludzie.
@undream: Uważam podobnie. Według mnie, klakson jest pierwszym znakiem, jaki możemy dać szeryfowi, że jest idiotą. Też bym trąbił, aby ci postronni kierowcy również nie omieszkali popodziwiać wyczyny szeryfa.
Komentarze (132)
najlepsze
@cebula85: Koniecznie daj znać, co policja zrobiła z Twoim zgłoszeniem.
Dolnośląskie: stopagresjidrogowej@wr.policja.gov.pl
Kujawsko-pomorskie: stopagresjidrogowej@rd.kwp.byd.policja.gov.pl
Lubelskie: stopagresjidrogowej@lu.policja.gov.pl
Łódzkie: wrd@lodzka.policja.gov.pl
Opolskie: problemdrogowy@opolska.policja.gov.pl
Podkarpackie: stopagresjidrogowej@podkarpacka.policja.gov.pl
Pomorskie: stopagresjidrogowej@pomorska.policja.gov.pl
Małopolskie: stopagresjidrogowej@malopolska.policja.gov.pl
Mazowieckie:
Warszawa: stopagresjidrogowej@ksp.policja.gov.pl
Radom: stopagresjidrogowej@ra.policja.gov.pl
Śląskie: stopagresjidrogowej@ka.policja.gov.pl
Świętokrzyskie: stopagresjidrogowej@swietokrzyska.policja.gov.pl
Warmińsko-mazurskie: robert.zalewski@ol.policja.gov.pl
Wielkopolskie:
Poznań: stopagresjidrogowej@wielkopolska.policja.gov.pl
Gorzów Wielkopolski: stopagresjidrogowej@go.policja.gov.pl
Zachodniopomorskie: stopagresjidrogowej@zachodniopomorska.policja.gov.pl
to mój sąsiad
że punkt łącznia pasów powinien być zrobiony na środku obu pasów!!!!
(choćby tylko przez chwilę, dla zasady)
Teoretycznie niewiele to zmienia, bo wiadomo kto ma wtedy mimo wszystko pierwszeństwo.
Ale realnie:
- oducza pseudo filozofii "ten pas się kończy, ustaw się pan na tym bo zablokuję";
- uczylub przypomina, kto ma pierwszeństwo gdzy łaczą się 2 pasy :D
- uczy podejścia, że nie
@HalEmmerich:
Łączenie ZAWSZE jest w miejscu, gdzie są oba działające pasy. Po złączeniu w jeden, po 20 m skręca już jeden sznur na pas nieremontowany. Nie wiem gdzie tutaj widzisz problem :)
@wiadomosc24: Jak to nie wiadomo? Wszystko wiadomo przecież.
Uważam podobnie. Według mnie, klakson jest pierwszym znakiem, jaki możemy dać szeryfowi, że jest idiotą.
Też bym trąbił, aby ci postronni kierowcy również nie omieszkali popodziwiać wyczyny szeryfa.
@Adaslaw:
Na takiego to by się przydała trąba pneumatyczna od ciężarówki. Albo syrena pokładowa (: