Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko323
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

sailence
sailence

sailence

Dołączył 15 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 398
  • Znaleziska 373
  • Mikroblog 25
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3

589

Motocykliści vs. Górale

Motocykliści vs. Górale

Panowie z Podhala nie są entuzjastami jednośladów jak widać. LwG!

NarysujMiBaranka
z
youtube.com
dodany: 03.08.2017, 10:12:12
  • 401
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    ciekawostki
sailence
sailence
sailence 03.08.2017, 22:42:33
  • -2
@pablo397: idź sobie włącz ten twój telewizorek, zamknij okienko i oglądaj serial/panoramę czy co tam masz ważnego do obejrzenia Januszku :) bo od oglądania głupiego filmu na YT za bardzo cię dupa zaczęła piec. A jak następnym razem zamierzasz wyżygiwać te swoje żale to nie wiem, ponapier*alaj swoją żonę, hapsnij sobie czteropak harnasia (dobry bo tani, a i tani to dobry), czy co wy tam robicie w tych blokach i zrobi
sailence
sailence
sailence 03.08.2017, 22:46:35
  • 2
@oranzada_cementowo_wapienna: nie próbuj ogarnąć logiki tego wywodu :) podludź nawołujący do morderstwa zdefiniował całą grupę społeczną, nie ważne na czym jeżdżą i jak. Wg jego podludzkiego łba wszyscy są źli, dlatego trzeba ich zabijać.
Takich się olewa. Albo sterylizuje, żeby nie rozsiewali robactwa na świecie :)
sailence
sailence
sailence 03.08.2017, 22:49:02
  • -1
@greg4x4: oglądałeś całość? To po co pier*olisz kocopoły? Odwalali wiochę straszną, ale moto były dopuszczone do ruchu. Trzymajmy się faktów.

104

Bydgoski pirat taranuje pieszych na chodniku. Road Rage Poland.

Bydgoski pirat taranuje pieszych na chodniku. Road Rage Poland.

Pirat z Bydgoszczy taranuje pieszych na chodniku. Obstawa weselna to element tradycji w Polsce ale lekkie utrudnienia w ruchu nie są powodem aby taranować pi...

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 31.07.2017, 09:52:41
  • 31
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    prawojazdy
  • #
    prawo
  • #
    motoryzacja
sailence
sailence
sailence 31.07.2017, 15:57:53
  • -8
@uni6: Co ci tak bardzo w życiu nie wyszło, czy może całe przegrałeś, że taki ból dupy, zawiść i życzenie komuś krzywdy?
sailence
sailence
sailence 31.07.2017, 16:01:27
  • -8
@lubiem_piwo: taka natura bydła - ryczy jak większość. I nawet nie rozumie co i po co :)
Dodaj do tego poczucie przegrywu, własnej bezwartościowości, z której rodzi się zawiść, zazdrość i życzenie innym krzywdy i masz obraz tego portalu, czyli mnóstwo wrzucanych treści, czasem bardzo wartościowych. Okraszonych gównem w postaci komentujących życzących wszystkim źle. Taki naród.
sailence
sailence
sailence 31.07.2017, 16:03:27
  • -1
@Swipe: ee? jakie? Aktualnie w Polsce nie ma ani jednego czynnego (w Poznaniu jedyne szkolenia jakie się odbywały zostały odwołane w wyniku działań Wojewody).

487

Prawy pas to lawa, czyli jak Polacy jeżdżą po 3 pasmowej drodze

Prawy pas to lawa, czyli jak Polacy jeżdżą po 3 pasmowej drodze

[ Znalezione na YT ] "Tak, ten pas od strony Warszawy dopiero się tworzy za wiaduktem (jest wyjazdowy ale zostaje). Co ciekawe nawet mieszkańcy wyjeżdżający z tego pasa od razu uciekają na środek?!" | Za jazdę tym pasem można zostać ukaranym mandatem do 500 zł i 2 pkt karnymi.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 30.07.2017, 12:13:09
  • 222
  • #
    warszawa
  • #
    kierowcy
  • #
    kierowca
  • #
    drogi
  • #
    polskiedrogi
  • #
    przepisydrogowe
sailence
sailence
sailence 30.07.2017, 22:02:59
  • 10
@carbyne: Ty i cała reszta tej kolumny jesteście przykładem właśnie takiego naszego ograniczenia umysłowego. Albo może po prostu braku umiejętności jazdy po autostradzie - coś a'la: odciągnęli rolnika od pługa, wsadzili w osobówkę i kazali jechać po autostradzie.
Bo widzisz, w krajach gdzie kultura jazdy po autostradzie już się wykształtowała, no i może o nie-naszej #!$%@?łej mentalności (czytaj: każdy na drodze jest mi wrogiem, więc będę szeryfował, hamował, żeby #!$%@? nauczyć
sailence
sailence
sailence 30.07.2017, 22:12:42
  • 22
@carbyne: i o tym właśnie piszę :) jak wolniejszy to z sarkazmem (cinkuś), a jak szybszy to z szyderą (jaśnie pan). Każdy wróg. I to, że i tak jedziesz 70-90 za tym "cinkusiem" w kolumience, tylko na lewym pasie, to już do zakutego łba nie trafiło :)
sailence
sailence
sailence 30.07.2017, 22:26:56
  • 0
@carbyne: no nie wierzę... kolumna 20 aut jednocześnie wyprzedza jednego Fiata? Serio? Jeżdżę trochę samochodem i na moto po autostradach i ekspresówkach. I widzę jak to u nas wygląda w realu. Ustawi się 20 baranów na lewym i jadą tak 10min, bo oni wszyscy wyprzedzają przecież tira. I cała droga zablokowana. W sytuacji, którą opisałem, np dajmy na to: tej niemieckiej autostradzie, kolumna może sobie i jechać te 150. Ale taki
sailence
sailence
sailence 31.07.2017, 14:39:19
  • 0
@LDevil: dokładnie, o tym właśnie mówię, a wszyscy powinni jechać prawym. Nie mówię oczywiście o sytuacji gdzie oba pasy są nabite po korek.

424

Szczecin: Jeździsz lewym pasem? Uwaga, kierowcy: policja nie żartowała

Szczecin: Jeździsz lewym pasem? Uwaga, kierowcy: policja nie żartowała

Policja zaczyna zabierać się za lewopoasmowców. Mam nadzieję, że wezmą się także za edukacje szeryfów i środkowopasowców.

sireplama
z
gs24.pl
dodany: 19.07.2017, 21:49:59
  • 163
  • #
    polska
  • #
    samochody
  • #
    policja
  • #
    polskiedrogi
  • #
    drogi
  • #
    szczecin
sailence
sailence
sailence 20.07.2017, 13:32:31
  • -1
@bij-dziada: kolejne wymówki... przepis nic nie mówi o stanie drogi. Więc jeździj tak dalej. #!$%@?ą Ci jeden mandat za jazdę lewym, później kolejny, może coś do Ciebie kiedyś dotrze.
sailence
sailence
sailence 20.07.2017, 13:59:26
  • 0
@bij-dziada: Mówisz o sytuacji gdy taki pas jest oznakowany, wyłączony z ruchu jakimiś barierkami, pachołkami? Bo tak się składa, że mieszkam w Szczecinie i żadnej takiej sytuacji na głównych drogach w mieście nie ma. Ponadto: drogi w mieście (poza kilkoma niechlubnymi wyjątkami) mamy w naprawdę świetnym stanie. Mnóstwo obwodnic, dwu- trzypasmówek, nowych nawierzchni.
Dla porównania byłem w Poznaniu na 2 dni miesiąc temu - istna tragedia, jak na jakiejś wsi 20lat
sailence
sailence
sailence 20.07.2017, 14:02:10
  • -3
@Gordobalb: zielone strzałki u nas nie zapalą Ci się jeśli na przejściu dla pieszych jest zielone. One się zapalają tylko jeśli na skrzyżowaniu jest stan 'takiego impasu' - wszyscy stoją bo każdy ma czerwone. Ewentualanie w sytuacji gdy np ci z naprzeciwka mają zielone światło do skrętu w lewo (czyli bezkolizyjnie).
sailence
sailence
sailence 20.07.2017, 14:40:50
  • -1
@Gordobalb: a możesz podać przykład takiego skrzyżowania?

562

Idiota wyprzedza

Idiota wyprzedza

Okolice Siedleszczan droga 985

Jarek567
z
youtube.com
dodany: 07.07.2017, 14:32:00
  • 153
  • #
    polska
  • #
    wideorejestrator
  • #
    kamerasamochodowa
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    drogi
sailence
sailence
sailence 07.07.2017, 20:34:18
  • 0
@Codziennie_cos_nowego: przecież to co #!$%@?ł wyprzedzający to standardowy manewr kretynów ze słomą w butach. "Jest 4 m odstępu między jadącymi autami,a #!$%@?, #!$%@? się". On nie miał prawa wjeżdżać pomiędzy peżota a nagrywającego. Stwarzał zagrożenie jednoczenie w stosunku do nich obu. Wg Twojej logiki kierowca peżota ma kontrolować co do kilometra prędkość, bo jakiś psychol w citroenie może chcieć się #!$%@?ć na centymetry?
sailence
sailence
sailence 07.07.2017, 20:39:01
  • -1
@Ficzek: > że nagrywający nacisnął hamulec czym również spowodował zagrożenie

Twój sposób rozumowania i jego logika kiśnie mój mózg... Nagrywający winny, bo zwolnił... Nie #!$%@?, który wyprzedza choć nie ma miejsca, tylko wszyscy na około, bo szlachcicowi nie zrobili uprzejmie miejsca. Poza tym, po co się rozdrabniać, do rowu powinni powjeżdżać byleby się zmieścił.

Wykop jak zawsze zaskakuje. Wam płacą, żeby tak oczywiste wnioski wykręcać na wszystkie strony i odwracać na
sailence
sailence
sailence 07.07.2017, 21:52:24
  • -3
@dcoder: ale tu nie było żadnej luki, po prostu jadące dwa auta, jedno za drugim, w bezpiecznej odległości. A na innym wątku napiszecie, żeby zabierać prawko tym, którzy takiej odstępu nie zachowują i o januszach co się w takie miejsca wciskają. Zdecydujcie się.

312

"Juras" miał wypadek. Winny pijany kierowca: "Obyście wszyscy zdechli"

"Juras" miał wypadek. Winny pijany kierowca: "Obyście wszyscy zdechli"

Łukasz Juras Jurkowski i jego narzeczona mieli wypadek motocyklowy. Zawodnik MMA czuje się dobrze, poważniejszy jest stan Marty.

vrakes
z
sport.radiozet.pl
dodany: 08.06.2017, 16:28:30
  • 132
  • #
    sport
  • #
    mma
  • #
    ksw
  • #
    sportywalki
  • #
    ksw39
  • #
    polska
sailence
sailence
sailence 08.06.2017, 22:56:28
  • -191
@Qiller: co to za chora mania próbowania #!$%@? się do kierującego motocyklem w sytuacji, gdy ktoś na nim wymusza pierwszeństwo? Gdy dowiadujesz się, że dwa samochody brały udział w wypadku to również automatycznie pytasz czy ten 'na pierwszeństwie' jechał z przepisową prędkością? Czy to może taka wykopkowa moda reakcji dzieciaczków co na zrobienie prawa jazdy muszą jeszcze kilka lat poczekać?

Ale wyprzedzę dyskusję i napomknę, że jak już uzyskasz wiek pozwalający
sailence
sailence
sailence 09.06.2017, 14:39:31
  • -9
Od tych komentarzy czasem można dostać raka...
Zrobiła się gównoburza o jeżdżenie 200km/h w mieście, tylko gdzie ja napisałem o tym, że można tyle jeździć w terenie zabudowanym? Gdzie napisałem, że jadąc 150 po mieście kierujący motocyklem oczekuje, że wszyscy są w stanie go dostrzec? Nigdzie. Ale grupka dyskutantów próbuje zmienić zmienić temat rozmowy byleby wylać swoje żale i jad.

W swojej drugiej części wypowiedzi napisałem, że fakt przekroczenia prędkości nie definiuje
sailence
sailence
sailence 09.06.2017, 15:23:11
  • -3
@AtomNaCebulandie: i kolejny matoł, który próbuje zmanipulować czyjąś wypowiedź... Gdzie twierdzę, że to mój idol? Poza tym jak rzecz może być idolem? Ech...

@Cin: w samo sedno :) z tą prędkością przy wyprzedzaniu też zauważyłem, że ludzie jakoś dziwnie casem interpretują przepisy :)

PS. Udanego i bezpiecznego weekendu wszystkim :) obyśmy nie musieli sprawdzać swoich twierdzeń i argumentów na samym sobie :)

368

Pędził 160 km/h, zatrzymała go blokada. Policjanci siłą wyciągali 82-latka.

Pędził 160 km/h, zatrzymała go blokada. Policjanci siłą wyciągali 82-latka.

Do dwóch lat więzienia grozi 82-latkowi z Nowego Targu, który uciekał przed policją przez dwa powiaty z prędkością 160 km na godzinę. Funkcjonariusze musieli siłą wyciągnąć go zza kierownicy.

lyncz
z
rmf24.pl
dodany: 29.05.2017, 14:49:03
  • 76
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    policja
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    poscig
sailence
sailence
sailence 29.05.2017, 22:50:59
  • 2
rodzina przy przejęciu spadku nie musi płacić żadnych zobowiązań które dostał stary.

@SwidraVytra - nie musi, fakt, domyślnie od niedawna spadek przyjmuje się z dobrodziejstwem inwentarza. Jednak do spadku pierwszeństwo mają wierzyciele. Czyli najpierw spadek będzie pomniejszony o należną komornikowi kwotę, a to co zostanie otrzymają spadkobiercy.
sailence
sailence
sailence 29.05.2017, 22:52:46
  • 1
@Heibonna: zawsze były trzy opcje: wszystko, nic i pośrednia opcja: z dobrodziejstwem inwentarza. Kiedyś w domyśle było 'wszystko', teraz jest domyślnie ta pośrednia opcja.
sailence
sailence
sailence 30.05.2017, 18:05:33 via Android
  • 0
@j3sion hmm, tylko, że to co zrobił komornik w tym przypadku to zwykły bandytyzm. Bardzo popularny w naszym kraju w wykonaniu tych oprychów

406

Bo zwalnianie przed przejściem jest dla słabych.

Bo zwalnianie przed przejściem jest dla słabych.

Rozpędzony motocyklista o mało nie powoduje potrącenia pieszej. Później pretensje kierował do prawidłowo jadącego samochodu, którego kierowca próbował go ostrzec klaksonem.

DeXteR25
z
youtube.com
dodany: 27.04.2017, 09:58:54
  • 110
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    samochody
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    kamerasamochodowa
sailence
sailence
sailence 27.04.2017, 21:43:59
  • 0
@befyt: nawet gdy zginął z winy kierowcy innego pojazdu? Ty masz naprawdę tak #!$%@? łeb, że cieszysz się z powodu śmierci innej osoby czy po prostu czytam kolejny wpis przegrywa, który tylko w internecie bohater i wysrywa swoje żale do świata?

1147

Jak zapłacić dużo niższą składkę OC na samochód?

Jak zapłacić dużo niższą składkę OC na samochód?

Prosto. Wystarczy wiedzieć jak wypełnić formularz przy składaniu wniosku OC. Czarno na białym pokazane jakie parametry i w jakim stopniu wpływają na wysokość ubezpieczenia.

adnim
z
wulkanista.pl
dodany: 20.02.2017, 11:16:44
  • 223
  • #
    motoryzacja
  • #
    ciekawostki
  • #
    samochody
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    nauka
sailence
sailence
sailence 20.02.2017, 15:58:47
  • 8
@Slonx: masz w 100% rację. Ubezpieczyciel OC komunikacyjnego może odmówić wypłaty odszkodowania tylko w 4 przypadkach przewidzianych ustawą (w skrócie: pijany/naćpany kierowca, lub szkoda umyślna, pojazd kradziony, ucieczka z miejsca zdarzenia, brak uprawnień). Wtedy idzie regres po prostu.
W każdym innym przypadku ubezpieczyciel może jedynie zwrócić się o dopłatę za np przewożenie dzieci, choć mówiło się na starcie, że nie będą przewożone. Czyli taka rekalkulacja po fakcie.
Jak się ubezpieczasz prywatnie
sailence
sailence
sailence 20.02.2017, 16:08:27
  • 5
@JakisTakiNick: http://www.infor.pl/prawo/gmina/komunikacja/276332,Kiedy-ubezpieczyciel-odmawia-wyplaty-odszkodowania.html

Reguluje to Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych. A dopłata będzie wynosiła właśnie te, wymienione w artykule, 20-40zł, a nie 3tyś zł :)
sailence
sailence
sailence 20.02.2017, 19:26:26
  • 1
@milo1000: no tak, tak, oczywiście w domyśle było, że wypłaca odszkodowanie, ale później zgłasza się do ubezpieczonego o zwrot wypłaconej poszkodowanemu sumy :)

342

Spragnieni rowerzyści stukali do jego drzwi. Postawił dla nich piwny domek

Spragnieni rowerzyści stukali do jego drzwi. Postawił dla nich piwny domek

Kiedy do drzwi Miroslava Hrona zapukał kolejny rowerzysta z prośbą o coś do picia, Czech poczuł, że ma dość. Postanowił rozwiązać problem ciągłego niepokojenia go przez turystów. A przy okazji zarobić. Przed swoim domem postawił bezobsługowy nalewak do lemoniady i… piwa. Żeby...

Tommy_Gun
z
innpoland.pl
dodany: 21.08.2016, 12:08:39
  • 78
  • #
    europa
  • #
    piwo
  • #
    rower
  • #
    biznes
sailence
sailence
sailence 22.08.2016, 15:01:11
  • 5
@chbukowski: a koleś z artykułu doszedł do wniosku, że nie musi dawać wody za free, tylko na niej zarabiać. A jeśli to wg Ciebie nie przydatna oferta to po prostu zabieraj ze sobą tyle wody, żebyś nie musiał chodzić i żebrać po ludziach. Proste :)
sailence
sailence
sailence 22.08.2016, 15:19:43
  • 1
@chbukowski: no coś w tym jest. Jednak dalej uważam, że pomysł gościa genialny. Spójrz na to, że on ma takich "ja po wodę" pewnie więcej niż okazjonalny jeden na tydzień. Więc i mu trochę tej wody zejdzie, i czasu na zawracanie dupy. A tak pełen automat i jeszcze jakaś kasa wpada :D

335

Kierowca Pickupa próbuje rozjechać grupę motocyklistów.

Kierowca Pickupa próbuje rozjechać grupę motocyklistów.

Kierowca został zatrzymany i będzie odpowiadał za usiłowanie zabójstwa.

Zgodzilla
z
liveleak.com
dodany: 02.08.2016, 10:50:53
  • 127
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    motoryzacja
  • #
    pickup
  • #
    motocykle
  • #
    roadrage
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 10:29:10
  • -2
@j4q: TY jesteś zwyczajnie #!$%@?ęty czy tylko trolujesz? Jeśli jadą przepisowo 50km/h to o #!$%@? Ci chodzi. A jak kilka samochodów jedzie przepisowo to też się denerwujesz, że blokują drogę jadąc dwoma pasami? Czy to tylko próba wyżalenia się, że nie możesz jeździć "spiesząc się" z dowolnymi prędkościami, bo są inni uczestnicy ruchu i ci przeszkadzają?
Jak narazie to ty się zachuwujesz jak typowy Janusz polskich dróg - wszyscy na drodze
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 10:31:10
  • -3
@Bromatologia: widziałem to nagranie i wyglądało to zupełnie inaczej. Ale jasne, próba zabicia motocyklisty to tylko "poprzetrącanie". Z takim podejściem do innych uczestników dróg w naszym kraju będzie tak zawsze - chamstwo, Januszowanie, blokowanie, agresja i wszyscy na około jadą źle, tylko ja dobrze.
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 10:33:50
  • -2
@tenbatonik: prawie pozabijał ludzi wyprzedzając w mieście na ciągłej, prowokując czołówkę z autami jadącymi z naprzeciwka. U nich dokonuje się wtedy zatrzymania obywatelskiego, żeby taka #!$%@? nie pojechała dalej, bo się zwyczajnie nie nadaje za kółko skoro żyłka mu pęka na widok grupy motocyklistów jadących normalną prędkością. Policja chcąc go zatrzymać też by się nie szczypała, bo #!$%@? pozamykał sobie drzwi tylko wyciągnęła go przez szybę, razem z tą szybą
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 10:36:31
  • -2
@FrasierCrane: jechali normalną prędkością przez miasto. Ludzi wracających z pracy w godzinach szczytu blokujących całe miasto samochodami też nazwiesz masą krytyczną? Bo taką wykładnią ciebie można nazwać debilem jeśli jedziesz w korku samochodem z pracy - też ty i reszta dokoła ciebie blokuje drogę zwyczajnie uczestnicząc w ruchu.
Odnoszę się tu do momentu gdy ten #!$%@? ich wyprzedzał w najgorszym możliwym miejscu. Akcja na skrzyżowaniu to już próba jego zatrzymania, żeby
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 10:40:36
  • -2
@Mcx00: Naklejki miały na celu uświadomienie znacznej części kierowców samochodów, że należy używać lusterek. Bo np u nas zwyczajnie tego nie robią. O ile taka sytuacja spowodowana manewrem jakiejś upośledzonej dziuni prosto pod koła innego samochodu kończy się zwykle obcierką, to już zajechanie tak drogi motocykliście (czyli wymuszenie pierwszeństwa) skutkuje poważnymi obrażeniami. A banda baranów niestety zrobiła sobie z tego pośmiewisko: "Patrz w lusterka, samochody są wszędzie" itp. Tylko, że patrząc
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 10:44:57
  • -4
@geronimo80: oglądałeś powiązany film i akcję jaką #!$%@?ł ten #!$%@?? Gdzie starali się zając 2 pasy? Jazda miastem to staranie się zajęcia 2 pasów? To co powiedzieć o autach w godzinach szczytu? Też usilnie blokują drogę? Czy zwyczajnie są uczestnikami ruchu? Bo ja widzę tu mocną hipokryzję.
A swoją drogą: moto #!$%@? = dawca, źle, zagrożenie na drodze, prawie się opluwacie nienadążając z wylewaniem jadu
moto jedzie przepisow = specjalnie blokuje
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 11:31:17
  • -3
@jacynty: o, o tym zapomniałem - dawcy - tak się określa ludzi poruszających się innym pojazdem niż typowy Janusz
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 11:32:30
  • -2
@soSNax: no właśnie widzę :) po prostu Januszki znalazły sobie target, na który można wylewać wiadro pomyj
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 11:34:19
  • -2
@BaRi: przewinieniem jest próba pozabijania ludzi na drodze w czasie wyprzedzania na początku filmu?
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 14:38:27
  • -1
@Mcx00: będę dalej stał na swoim stanowisku. Nikt w tej akcji nie miał na myśli debili wyprzedzających z prawej strony (w przypadku moto to proszenie się o dzwona) czy wyprzedzanie na skrzyżowaniach lub pojazdów, które choćby mogłyby skręcić w lewo (dlatego nawet gdy widzę, że auto jedzie prędkością pozwalającą mu na skręcenie w lewo choćby w podjazd na podwórku to nigdy nie wyprzedzam), bo to też proszenie się o dzwona. Od
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 18:06:50 via Android
  • -3
@geronimo80 zyczysz mi smierci, bo nie zgadzam sie z Twoim zdaniem?! Ot prosze Panstwa mamy przyklad podludzia, ktory w imie swojego zacietrzewienia zyczy innym smierci. W leb sie #!$%@?, #!$%@?
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 18:10:15 via Android
  • 0
@Slowo jak sie czlowiek #!$%@? w jadaca grupe to nie oczekuj, ze ta grupa nie zacznie sie bronic. A jesli probe rozjechania kogos porownujesz do proby wyciagniecia kogos z aita i uniemozliwienia mu dalszej jazdy to ja zalamuje rece. Nic dziwnego, ze w naszym kraju jest jak jest skoro co krok napotyka sie ludzi z taka mentalnoscia.
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 20:13:39 via Android
  • -1
@geronimo80 i dlatego zyczy mi smierci? Moze i ja jestem idiota. Ale ty za to jestes mocno #!$%@?. Sa pewne granice #!$%@? umyslowego. Szeryfowanie, januszowanie. Ale cjec czyjeks smierci - gratuluje przekroczenia kolejnego levelu w internecie. Ciekawe czybw realu bylbys taki pewny swoich zyczen
sailence
sailence
sailence 03.08.2016, 20:14:51 via Android
  • 0
@Slowo hmm, mozliwe, tych filmow jest naprawde duzo. O wiele za duzo niestety

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zgodzilla
    Zgodzilla
    Zgodzilla
  • 502
  • 91
  • #
    swiat
  • #
    brazylia
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykl
  • #
    samochody
  • #
    wypadek
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się

1097

Ratel miodożerny potrafi uciec z każdej pułapki

Ratel miodożerny potrafi uciec z każdej pułapki

Te niezwykle inteligentne stworzenia potrafią uciekać z niewoli na sposoby, które na pewno was zadziwią

madever
z
youtu.be
dodany: 15.07.2016, 19:25:03
  • 92
  • #
    swiat
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    przyroda
  • #
    ciekawostki
sailence
sailence
sailence 15.07.2016, 23:05:24
  • 13
@cooles: Z której? Twojej?

1. Inteligencja (od łac. intelligentia - zdolność pojmowania, rozum) – zdolność do postrzegania, analizy i adaptacji do zmian otoczenia. Zdolność rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej wiedzy i umiejętności w sytuacjach nowych.

2. Inteligencja (z łacińskiego intelligentia – pojętność), w psychologii – zespół zdolności umysłowych umożliwiających jednostce korzystanie z nabytej wiedzy przy rozwiązywaniu nowych problemów i racjonalnym zachowaniu w różnych sytuacjach życiowych. Wyróżnia się trzy podstawowe formy

587

Kruczek prawny pomaga uniknąć płacenia zaległego abonamentu RTV

Kruczek prawny pomaga uniknąć płacenia zaległego abonamentu RTV

Konkretny artykuł z treścią pisma, które należy wysłać do Poczty, żeby stwierdzili, iż "Wysłane upomnienie o zaległościach w opłatach nie ma uzasadnienia."

Mordeusz
z
magazynbusinessman.com
dodany: 08.07.2016, 17:55:13
  • 117
  • #
    polska
  • #
    tvpis
  • #
    protip
  • #
    telewizja
sailence
sailence
sailence 08.07.2016, 23:19:44
  • 15
@trzeszczka: jak czytam takie pier**lenie znafcuf internetów to mnie bierze na głupawkę :) nie, nie jest tak, że brak przeglądu uprawnia ubezpieczyciela do regresu, OC dalej działa i ubezpieczyciel nie może odmówić wypłaty odszkodowania, ponieważ wynika to z ustawy.

W myśl ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych zakładowi ubezpieczeń przysługuje prawo dochodzenia od kierującego pojazdem zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC odszkodowania, w przypadku gdy:
- wyrządził on szkodę umyślnie lub w stanie

433

Motocyklista unika czołówki, jego motocykl wpada na samochód.

Motocyklista unika czołówki, jego motocykl wpada na samochód.

Motocyklista jedzie prawidłowo - ruch lewostronny. Skutki wyprzedzania przez samochód w miejscu o słabej widoczności.

mar111cin
z
youtube.com
dodany: 27.06.2016, 17:56:27
  • 81
  • #
    wideorejestrator
  • #
    kamerasamochodowa
  • #
    kierowcy
  • #
    motocykle
sailence
sailence
sailence 27.06.2016, 21:32:24
  • 9
@Kreation: Na filmie widać, że kierowca przednim hamulcem spowodował uślizg przedniego koła, co bardzo szybko i skutecznie przyziemia cały zestaw do asfaltu (wystarczy mocno, bez progresji, uderzyć w klamkę, co spowoduje mocne hamowanie koła bez kompresji zawieszenia, która zapewnia odpowiednią przyczepność podczas hamowania).
Praktycznie wszystkie motocykle (poza ciężki cruzerami wyposażonymi w słabiutkie tarcze z przodu) podczas hamowania korzystają z przedniego hamulca (tylny jest niezwykle słaby w porównaniu do przedniego). Poza tym
sailence
sailence
sailence 27.06.2016, 22:21:47
  • 0
@Kreation: Dokładnie, starsze modele (w sumie dalej tak jest) miały za dopłatą. Choć aktualnie niektórych modeli nie kupisz już bez (jest w standardzie). CBFki miały w opcji ABS na przód i tył a kosztują grosze, więc nie jest jakiś rarytas już.
Oczywiście im nowszy system tym lepszy, bardziej czuły, ale nawet ten podstawowy gwarantuje ogromny skok poziomu bezpieczeństwa w porównaniu do jazdy bez ABSu :)

398

W końcu nie zamykają, a otwierają nowy tor

W końcu nie zamykają, a otwierają nowy tor

Próbny przejazd przed otwarciem. Tor w okolicach Strykowa, otwarcie za miesiąc.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 23.06.2016, 18:17:28
  • 126
  • #
    polska
  • #
    sport
  • #
    wyscigi
sailence
sailence
sailence 24.06.2016, 15:44:37
  • 1
@beep: w Poznaniu słyszałem też: ryfle :)

230

Moskwa: 5 motocyklistów zastrzelonych z broni myśliwskiej

Moskwa: 5 motocyklistów zastrzelonych z broni myśliwskiej

We wsi Czełochowo w rejonie jegoriewskim pod Moskwą nieznany sprawca zastrzelił z broni myśliwskiej pięciu motocyklistów.

konto usunięte
z
wprost.pl
dodany: 09.05.2016, 20:12:23
  • 71
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    wydarzenia
sailence
sailence
sailence 10.05.2016, 11:13:59 via Android
  • 17
@DelPiedro: czyli zabijać ludzi? morderstwo to odwaga? ja jebię, jacy ludzie po świecie chodzą...
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Gall Anonim

  • :)
  • Błotna 5, Białystok
  • http://www.mojwykop.pl
  • malpa@malpa.pl

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 30.05.2011

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 08.06.2011

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 12.07.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.03.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl