#stalker #stalker2
Testowałem trochę AI, triggery i skradanie, na przykładzie Poltergeista.
Jak wiadomo - poltergeisty są ślepe i reagują tylko na dźwięk/zakłócenia pola magnetycznego/jakieś tam lorowe mumbo-jumbo. Działa to nawet fajnie, bo skradając się powoli można spokojnie zakraść się do Poltergeista i wyładować w niego cały magazynek (pod warunkiem jeśli się nie podejdzie za blisko - wtedy i tak się aktywuje). Nie wszystkie dźwięki go aktywują - strzelanie z głośnej
Testowałem trochę AI, triggery i skradanie, na przykładzie Poltergeista.
Jak wiadomo - poltergeisty są ślepe i reagują tylko na dźwięk/zakłócenia pola magnetycznego/jakieś tam lorowe mumbo-jumbo. Działa to nawet fajnie, bo skradając się powoli można spokojnie zakraść się do Poltergeista i wyładować w niego cały magazynek (pod warunkiem jeśli się nie podejdzie za blisko - wtedy i tak się aktywuje). Nie wszystkie dźwięki go aktywują - strzelanie z głośnej
















źródło: image
Pobierz