@TheRealMikz: mi najbardziej spodobało się jak stwierdziłeś, że zielona strzałka jest zła, bo dotyczy tylko pieszych i rowerzystów i jak nie ma przejścia, przejazdu, albo piesi mają czerwone (pomijam fakt, że jak jest strzałka, to na jakiejś relacji piesi zazwyczaj mają zielone, bo po to jest ta strzałka) to bez sensu. No bez sensu, zwłaszcza, że wtedy masz ruch samochodów w poprzek i wtedy rzeczywiście nie powinno się zatrzymywać :) No
@TheRealMikz: chciałem zadać ci to samo pytanie i zapytać po co jest linia zatrzymania za sygnalizatorem, przed jezdnią z pierwszeństwem. Ustępowanie pierwszeństwa, to nie tylko zwolnienie, ale również zatrzymanie się.
jest masa skrzyżowań, na których
jest większa masa na których są przejścia na wszystkich relacjach i za każdym jeb... razem gdy pali się strzałka na jednej kolizyjnej relacji piesi mają zielone.
och jak to było? toksyczny wykopek, straszne te twoje argumenty ad personam. Nie zatrzymał się, tylko przytrzymał na chwilę i pewnie pomyślał, że zdąży. Gdyby się zatrzymał i ustąpił, to dziewczyna by żyła.
@TheRealMikz: tak, wiem czym to smakuje, już kilka razy inni miszczowie rzucali okiem i nagle zdziwienie skąd rowerzysta przed maską. No na pewno z prędkością światłą tam wskoczył, wychodził z nadświetlnej i miał kamuflaż.
Jaką kamerkę na rower polecacie aby chronić się przed furiatami na drodze? Jak z montowaniem tego? Na kask lepiej czy na kierownicę? A może znajdzie się coś 2w1 w sensie na rower i do auta? Z góry dziękuję (。◕‿‿◕。) #pytanie #rower #kamerasamochodowa
@Vampurr: kamerka przed niczym nie chroni, najwyżej pomoże dojechać cwaniaka, co też nie zawsze się udaje, bo policjanci często: za mały kąt widzenia i tak na prawdę nie widać z boku, ani z tyłu, więc nie wiadaomo co tam się stało. A na koniec dostajesz list, że pouczyli #!$%@?.
#rower jak wystawiacie rowery na sprzedaż to nie boicie się że ktoś go ukradnie podczas jazdy próbnej? Niby mam garaż z ogrodzeniem ale co to za problem przerzucić rower przez bramę. Nigdy roweru nie sprzedawałem, tylko złomowałem lub dawałem kuzynowstwu ale teraz muszę sprzedać i się cykam.
@oponiarz: kup smart zamek elektryczny z kartą sim kontrolowany apką Ostrzeż, że może tylko do skrzyżowania, bo potem zamek się zamknie i będzie zbierał zęby z asfaltu :) Wypożyczaj odpłatnie zamek inny sprzedającym w okolicy - profit.
Alsym Energy to startup obiecujący baterie tańsze, niepalne, bezpieczne dla środowiska. Właśnie podpisał umowę na rozwój i dostarczanie baterii na potrzeby żeglugi. W powiązanych art niejasno opisujący technologię stojącą za tym rozwiązaniem. Jak myślicie: scam, czy właśnie ndejszła przyszłość?
Ludzie, skąd w Was tyle frustracji? Po wczorajszej gówno burzy, aż 4 osoby tak bardzo chciały mi dopiec, że zmarnowały swój czas i minusowały wszystkie moje komentarze w znaleziskach ( ͡º͜ʖ͡º) ale mam z was bekę pedalarze ( ͡º͜ʖ͡º) #rower #rowery #pedalarze
@kiszczak: nie wim, ale dokładnie coś takiego samego spotkało mnie od trójpedalarzy + w bonusie zostałem zgłoszony za mowę nienawiści, bo rzucałem mięsem w bezsilności autkowego dzbanizmu :)
Pierwsza w Łodzi dwukierunkowa droga rowerowa będąca częścią jednokierunkowej ulicy. Dla samochodów przewidziane są miejsca parkingowe pomiędzy pasem rowerowym i samochodowym.
@Kocurzysko: rozwiązanie w takim wydaniu słabe - brak skrajni DDR. Powinien być min. 50 cm bufor chroniący przed dooringiem i w ramach miękkich działań miejskich akcja ucząca kierowców otwierać drzwi prawą ręką, co wymusza spojrzenie w lusterko. IMO - skoro skoro jest to jednokierunkowa, to wystarczyłby zwyczajny kontrapas + REALNE uspokojenie ruchu, tak by ludzie (włącznie z matkami z dziećmi) nie bali się zgodnie z kierunkiem jechać w ruchu ogólnym. @
@lamalamie: generalnie kontraruchy generują miejsca parkingowe + uspokajają ruch + sprawiają, że jest on mniejszy, ale to trzeba wtedy robić kompleksowo i np. ma całej ośce wszystkie osiedlówki klazy Di L zmieniać w jednokierunkowo + dopuszczać ruch rowerowy na zasadzie kontraruchu. To daje przewagę roweru + zniechęca do nadmiernych podróży samochodem, bo nagle okazuje się, że szybciej będzie pieszo. Przy okazji zniknięcia jednego pasa pojawia się sporo miejsc parkingowych. Ale to
@pietryna123: ale to nie jest problem idei miasta 15 minutowego - tam transport zbiorowy jest potrzebny by wywieźć ludzi poza centra lokalne. I to jest problem złej jakości transportu zbiorowego, bo samochody mają zbyt łatwo, na czym w oczywisty sposób traci transport zbiorowy. On wcale nie musi stać w korku, ale np jest spowalniany przez samochody stojące na prawoskręcie na buspasie, lub zwyczajnie w mieście jest przeskalowana infra samochodowa, po której
@pietryna123: wiadomix, dekady gównianego planowania uwzględniające samochód jako drapieżnika alfa i pana dżungli dają o sobie znać. Zachód przerabiał to 30 lat temu, a my wiedząc o tym popełnialiśmy dalej te same błędy. Co mogło pójść nie tak? Tak jak pisałem - do zaorania i przebudowy - bez tego nic się nie uda.
Taksówkarz - najgorsza swołocz. W ciągu tygodnia miałem 4 starcia: trąbienie, bo mu się nie podoba, że jadę jezdnią, wyprzedzanie na gazetę, bo jadę buspasem, po którym mogę, a potem wymyślanie, że dopuszczanie na buspas jest bezpodstawne, a znaki drogowe o tym mówiące nie są ważne, bo obok jest ścieżka (CPR)
@Ko_Otu: może. Wszystko zależy od oznakowania. Tu nie widzę żeby mógł, ale ma koniec DDR i zjazd na jezdnię, więc musi wjechać na BUSpas i potem zjechać na pas wewnętrzny. Jeśli pytałeś w kontekście tego czy ja mogłem, to tak, na tej konkretnej ulicy o której pisałem mogłem, bo miasto "zapomniało" wybudować tam DDR podczas niedawnej gruntownej przebudowy ulicy, o czym im przypomnieli lokalni aktywiści (brakujący fragment jest po środku trasy
@katona: bzdury piszesz, pierwszym znakiem jaki widzę jest dopuszczenie na BUSpas. Znak jest powtarzany co każde skrzyżowanie. A przypominam, że przepis nakazuje jazdę po drodze dla rowerów lub pasie ruchu dla rowerów. To jest pas ruchu dla rowerów. Wybieram pas zamiast ciągu pieszo rowerowego. Poza tym to dalej nie daje złotówie prawa wyprzedzania minie na gazetę.
Płacz i skowyt samochodziarzy bo zrobili 6 progów zwalniających i już nie można #!$%@?ć. Trzeba zwolnić. Polscy kierowcy to #!$%@? dzicz.
W piątek tamtędy jechałem i inwestycja bardzo na plus. #!$%@? kończy się urwaniem zawieszenia a nie śmiercią postronnych osób lub wypadkiem. Co chwila były na tej drodze jakieś poważne kolizje.
I ten płacz, że ścieżka rowerowa jest taka szeroka, kto to widział aby mieli tyle miejsca a blaszana puszka tak
Uwaga tag #rower - dzban alert. Miras @zebatykocur w swoim wczorajszym wpisie: https://www.wykop.pl/wpis/66579537/wraz-z-rosnaca-grupa-rowerzystow-przybywa-niestety/ próbuje tłumaczyć czym jest ciąg pieszo rowerowy. Niestety zwyczajnie bredzi i swoją interpretację kombinacji znaków C-13/16 opiera o cytaty z Wikipedii, a nie o przepisy. Na domiar złego nie ma RiGCz i usunął mój (i nie tylko mój) komentarz w którym go wypunktowałem oraz odpowiadałem na pytania innych wykopków, na które znowu @zebatykocur odpowiadał pisząc kolejne bzdury, które wynikają
@4x80: wygląda na to, że nawet porządnie wyebać się nie umisz, tak by drzazgi poszły ;) btw - rozumiem, że kawałek ziobra, nie barierki xD powrotu do zdrowia
#polskiedrogi #rower #parkowanie
źródło: comment_1658398942dDb5uQYVHhpyjuBuAJLp16.jpg
PobierzNo
@TheRealMikz: chciałem zadać ci to samo pytanie i zapytać po co jest linia zatrzymania za sygnalizatorem, przed jezdnią z pierwszeństwem. Ustępowanie pierwszeństwa, to nie tylko zwolnienie, ale również zatrzymanie się.
jest większa masa na których są przejścia na wszystkich relacjach i za każdym jeb... razem gdy pali się strzałka na jednej kolizyjnej relacji piesi mają zielone.
@TheRealMikz: tak, nie przekraczam też prędkości dozwolonej, mam prawko, ostatnio robiłem 50 km dziennie po Amsterdamie, rowerem.
Kto ma dłuższego?
Nie zatrzymał się, tylko przytrzymał na chwilę i pewnie pomyślał, że zdąży. Gdyby się zatrzymał i ustąpił, to dziewczyna by żyła.