#gamedev #programowanie #monogame #dotnet
Pracuję nad tworzeniem mapy do mojej gierki i zastanawiam się czy iterowanie po takiej tablicy 10000,10000 nie będzie opóźniało rysowania mapy w grze, tym bardziej jak będzie na niej coś więcej niż tylko teren. I tak samo przy jeszcze większych rozmiarach
Pracuję nad tworzeniem mapy do mojej gierki i zastanawiam się czy iterowanie po takiej tablicy 10000,10000 nie będzie opóźniało rysowania mapy w grze, tym bardziej jak będzie na niej coś więcej niż tylko teren. I tak samo przy jeszcze większych rozmiarach
@levil: będzie
Używając Random z takim o to seedem:
(new System.DateTime().Millisecond * 444 * 3213) % 3
ciągle dostaję te same wartości, nawet jeśli w pętli będę robić new random z takim samym seedem jak wyżej. Jak zrobić by dostawać inne wartości?Edit: nie ważne jakiego dam seeda, co uruchomienie programu dostaję to samo
DateTime.Now
new DateTime()
zawsze będzie miał tą samą wartość 1/1/0001 12:00:00 AM%3
@levil: