Aktywne Wpisy
Viado +30
PIS PO jedno zło! Obie partie reprezentują ten sam wektor zła tylko skierowany w inne strony. Obie partie są tak samo skorumpowane, zepsute i składają się z kolesiostwa które niszczy nasz kraj. PIS ma swoją propagandę - TVP, PO swoją - TVN. Jedyne różnice dotyczą kwestii dotykających może 0.25% osób kraju czyli podejścia do skrobania i LGBT.
Wy serio nie pamiętacie co się działo za Tuska? ?Jak ludzie pracowali za 5zł bo
Wy serio nie pamiętacie co się działo za Tuska? ?Jak ludzie pracowali za 5zł bo
![HNDelectric_pl](https://wykop.pl/cdn/c3397992/HNDelectric_pl_Q9R0ejfnoz,q60.jpg)
HNDelectric_pl +192
Poprzednie #rozdajo cieszyło się dużym zainteresowaniem. Lecimy jeszcze raz. ;) Pomka REEG już dotarła do @Roofy
Obecnie pompka to produkt tygodnia i jest na dobrej promce za 199 zł. -> Reeg Air Pump PRO
REEG Air Pump PRO - jest to obecnie najlepsza pompka tego typu. Pompuje 2 razy szybciej i ma 2 razy większą baterię od innych pompek tego typu np. #xiaomi. Pompką można pompować: #rower 30x #samochody 3-5x #
Obecnie pompka to produkt tygodnia i jest na dobrej promce za 199 zł. -> Reeg Air Pump PRO
REEG Air Pump PRO - jest to obecnie najlepsza pompka tego typu. Pompuje 2 razy szybciej i ma 2 razy większą baterię od innych pompek tego typu np. #xiaomi. Pompką można pompować: #rower 30x #samochody 3-5x #
![HNDelectric_pl - Poprzednie #rozdajo cieszyło się dużym zainteresowaniem. Lecimy jesz...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c6302a99715cfe0a7282e590f42f4ac06e366b9f2303cc5ab780aa2619ace485,w150.png?author=HNDelectric_pl&auth=955519ce85f8729e73ca09e46b88e3d2)
Edit:
Jak na razie wymyślilem, że na wejsciu każdy neuron dostanie jeden wiersz, więc można stworzyć funkcję, która przebiega przez te punkty i poprawić ją tak by wyglądala bardziej ralnie.
#programowanie #gamedev
@levil: bardzo fajny pomysl jednak nie wiem czy 1 linijka by wystarczyla. Moim zdaniem ze 2 by musialy byc zeby byla zachowana spojnosc terenu.
Mozesz tez zrobic cos na zasadzie generowania co 100 linijki a siec neuronowa by tylko uzupelniala obszar miedzy nimi.
@Sudet: jaka dokladnie losowosc masz na mysli? Moim zdaniem latwiej nauczyc siec neuronowa niz uwzglednic w algorytmie korozje pradowa na podstawie zatoki i klifu zalesionego/niezalesionego.
Wszystko da sie algorytmem osiagnac ale chodzi o to ze algorytm jest zbyt skomplikowany.
w miarę wygląda, ale topologicznie leży
https://gyazo.com/edeb7954f3a73decaddf5a96b4a8706d
dlatego też myślę o zrobieniu jakiejś sieci, która nauczę jak wygląda prawilna wyspa i mi przerobi dane jakie dostanie(pojedyncza wyspa)
@Sudet: próbowałem już dodawać kolejne szumy, jednak nie dawało to pożądanych wyników nawet jak dodawałem różnego rodzaju erozje
Da się to zrobić za pomocą sieci generacyjnej trenując na prawdziwych mapach, ale to dużo roboty zaczynając od podstaw, szczególnie żeby to było szybkie. Dałbym sobie raczej spokój i użył jakiejś prostszej metody, chyba, że chcesz użyć tego jako projektu edukacyjnego
Przykłady
https://github.com/Newmu/dcgan_code
https://github.com/nivwusquorum/tf-adversarial/blob/master/Adversarial-LSUN.ipynb
I jeszcze to: http://www-cs-students.stanford.edu/~amitp/game-programming/polygon-map-generation/
@jigsaw96: Również dziękuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dużo odnośnie generowania proceduralnego znajdziesz tu:
https://www.reddit.com/r/proceduralgeneration/
Jeśli to w celach edukacyjnych to dobry przykład gotowego rozwiązania dał @megaloxantha (pewnie przyda ci się do tego jakaś dobra karta graficzna do obliczeń i 100k znormalizowanych wysp). Jako wstępny kurs do sieci neuronowych polecam "Machine Learining" prowadzony przez Andrew'a Ng na coursera.