Wpis z mikrobloga

@M4ks: @ghostface: no fakt mogłem o niej wspomnieć, że System.Runtime.Remoting.ObjectHandle nie może się przerobić do klasy Atrybut, którego typu jest lista, ponieważ jest to klasa abstrakcyjna po której dziedziczy klasa która chce dodać.
@levil
Nie kumam co chcesz osiągnąć. Albo ciężki weekend się mści albo walisz rebusami( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wydaje mi się, że można to zrobić tak:

ObjectHandle oh= Activator.CreateInstance("GameObject", "MyClassName", args:"test");
MyClassName myC = (MyClassName) oh.Unwrap();
armor.RequirementsList.Add(myC );

Albo tak:
Type t = Assembly.LoadFrom (@"C:\xxxx**GameObject.dll**").GetType ("MyClassName");
var i= Activator.CreateInstance (t);
armor.RequirementsList.Add(i);

Tylko zastanawia mnie dlaczego "pusty" obiekt ładujesz do listy.

I nie wiem czy dobrze rozumiem ale czy
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl Muszę stworzyć instancję klasy, której mam nazwę w stringu, a następnie dodać ją do listy wymaganych statystyk jakie gracz musi mieć by założyć dany pancerz np musi mieć 5 Agility by go założyć to dodaję obiekt klasy Agility z value 5