Aktywne Wpisy
olcayn +350
Myślicie, że beka0 to szczyt bezczelnego rozdawnictwa? To patrzcie #!$%@? na to XDDD
#nieruchomosci #polityka
#nieruchomosci #polityka
Kompromitacja wiejskiego cw[ ]ela.
Dzisiaj przyjechała nowa listonoszka ze zwrotem podatku dla ojca. Blondynka w moim wieku. Chuop rąbał drwa i był cały czerowny. Dziewczyna pyta się czy tu mieszka [imię i nazwisko starego] i że jest zwrot podatku. Odpowiadam, że tak i że to mój tato. Każe mi podpisać. Wylicza kasę dla ojca. Chciałem już powiedzieć jej: "Do widzenia" , a ona do mnie zagaduje.
Mówi, że dopiero zapoznaje się z
Dzisiaj przyjechała nowa listonoszka ze zwrotem podatku dla ojca. Blondynka w moim wieku. Chuop rąbał drwa i był cały czerowny. Dziewczyna pyta się czy tu mieszka [imię i nazwisko starego] i że jest zwrot podatku. Odpowiadam, że tak i że to mój tato. Każe mi podpisać. Wylicza kasę dla ojca. Chciałem już powiedzieć jej: "Do widzenia" , a ona do mnie zagaduje.
Mówi, że dopiero zapoznaje się z
Chce wykorzystać Activator.CreateInstance, jednak coś mi nie wychodzi, co robię źle?
armor.RequirementsList.Add(Activator.CreateInstance("GameObject",
className, args:"test" ));
a className="MyClassName";
oczywiście w poprawnej kolejności, żeby nie było( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ghostface: oj nie wymagaj za duzo, jest blad po co czytac, powinienes wiedziec ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie kumam co chcesz osiągnąć. Albo ciężki weekend się mści albo walisz rebusami( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wydaje mi się, że można to zrobić tak:
ObjectHandle oh= Activator.CreateInstance("GameObject", "MyClassName", args:"test");
MyClassName myC = (MyClassName) oh.Unwrap();
armor.RequirementsList.Add(myC );
Albo tak:
Type t = Assembly.LoadFrom (@"C:\xxxx**GameObject.dll**").GetType ("MyClassName");
var i= Activator.CreateInstance (t);
armor.RequirementsList.Add(i);
Tylko zastanawia mnie dlaczego "pusty" obiekt ładujesz do listy.
I nie wiem czy dobrze rozumiem ale czy
No ale refleksja nie jest do tego potrzebna.
Dlaczego nie możesz utworzyć tej klasy tradycyjnie? Bez refleksji?
możesz pokazać kod?