Aktywne Wpisy
jankesdoido69 +15

Umówiłam się na randke z #tinder ,pojechałam do miasta w którym moja przyjaciółka udostępniła mi mieszkanie na wtorek, zaprosiłam go przyjechał obejrzeliśmy film, były całusy, wino i tyle ja usnęłam on też budzę się i jego nie ma od razu zadzwoniłam do niego gdzie jest nie odebrał tylko napisał SMS że ząb go bolał i pojechał na ostry dyżur, nie odprowadził mnie nawet na pociąg nie zjedliśmy razem śniadania, a
Chce wykorzystać Activator.CreateInstance, jednak coś mi nie wychodzi, co robię źle?
armor.RequirementsList.Add(Activator.CreateInstance("GameObject",
className, args:"test" ));
a className="MyClassName";
oczywiście w poprawnej kolejności, żeby nie było( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ghostface: oj nie wymagaj za duzo, jest blad po co czytac, powinienes wiedziec ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie kumam co chcesz osiągnąć. Albo ciężki weekend się mści albo walisz rebusami( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wydaje mi się, że można to zrobić tak:
ObjectHandle oh= Activator.CreateInstance("GameObject", "MyClassName", args:"test");
No ale refleksja nie jest do tego potrzebna.
Dlaczego nie możesz utworzyć tej klasy tradycyjnie? Bez refleksji?
możesz pokazać kod?