Wpis z mikrobloga

#gamedev #monogame #visualstudio
Dostaję taki oto komunikat jak chce dodać istniejący plik do Monogame Pipeline'a. Klikkam na dodaj i wyskakuje o to taki eror:
zczegółowe informacje na temat wywoływania debugowania w trybie JIT (just in time)
zamiast tego okna dialogowego znajdują się na końcu tego komunikatu.

************** Tekst wyjątku **************
System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
w Eto.WinForms.Forms.WindowsFileDialog
2.m__0(FileDialogFilter f)
w System.Linq.Enumerable.WhereSelectEnumerableIterator2.MoveNext()
w System.String.Join(String separator, IEnumerable
1 values)
w Eto.WinForms.Forms.WindowsFileDialog2.SetFilters()
w Eto.WinForms.Forms.WindowsFileDialog
2.ShowDialog(Window parent)
w MonoGame.Tools.Pipeline.MainView.ChooseContentFile(String initialDirectory, List1& files)
w MonoGame.Tools.Pipeline.PipelineController.Include()
w MonoGame.Tools.Pipeline.MainView.OnAddItemClick(Object sender, EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.RaiseEvent(Object key, EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripButton.OnClick(EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleClick(EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleMouseUp(MouseEventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStrip.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
w System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
w System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.ToolStrip.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

Ktoś coś wie ?
  • 5
  • Odpowiedz