Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko307
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

corpseRott
corpseRott

corpseRott

Dołączył 9 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3974
  • Znaleziska 1075
  • Mikroblog 2899
  • Obserwujący 278
  • Obserwowane 17
corpseRott
corpseRott
corpseRott 19.02.2021, 09:01:26
  • 1173
K*a trzeba mieć jakiegoś klocka w głowie zamiast mózgu. Codziennie wyprowadzam w tych rejonach psa, i codziennie jakiś k tumok staje kilka centymetrów przed przejściem dla pieszych, zaraz przy budynku tak żeby nie widać było nikogo kto przechodzi przez przejście.

50 metrów dalej jest przedszkole, 200 metrów dalej szkoła podstawowa. Ten znak po prawo to jest ostrzegający przed pobliskimi placówkami...

Jak jakiegoś dzieciaka samochód potrąci to będzie łojojoj bo ja nie wiedziałem.
corpseRott - K*a trzeba mieć jakiegoś klocka w głowie zamiast mózgu. Codziennie wypro...

źródło: comment_1613724921thrgFlW72fOW1Oegjnbyq1.jpg

Pobierz
  • 104
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
19.02.2021, 09:01:46
  • 994
@corpseRott: A tutaj k***a champion umysłowej niemocy
corpseRott - @corpseRott: A tutaj k***a champion umysłowej niemocy

źródło: comment_1613725304aSjHbdHTmVhQC1bD2qIhmX.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
CzarnaDusza
CzarnaDusza
CzarnaDusza
19.02.2021, 09:11:04
  • 375
@corpseRott: Mnie też w---w*ają ameby na drogach i parkingach. Karne ku*asy powinny być za darmo rozdawane przez policje czy straż miejską i jak ktoś widzi debila to cyk na szybkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

386

Jaka jest wysokość zarobków specjalistów IT w Polsce

Jaka jest wysokość zarobków specjalistów IT w Polsce

Według najnowszego raportu No Fluff Jobs „Rynek pracy w IT w 2020 roku”, widać zmianę w oczekiwaniach pracodawców, którzy szukają pracowników z większym doświadczeniem. Na najwyższe wynagrodzenie mogli liczyć specjaliści Security oraz Big Data – średnio 16-22 tys. zł netto na kontrakcie B2B.

ajadczak2
z
itwiz.pl
dodany: 15.02.2021, 09:10:47
  • 561
  • #
    technologia
  • #
    programowanie
  • #
    programista15k
  • #
    informatyka
  • #
    pracbaza
  • #
    praca
corpseRott
corpseRott
corpseRott 16.02.2021, 10:07:40 via iOS
  • 4
@AgLagylak: 5 razy, top w SV to $300k, 120k to stażysta zarabia

747

Jedenastolatek nauczy cię rozwiązana całek :-)

Jedenastolatek nauczy cię rozwiązana całek :-)

Ten gość to Kamil Wroński młody geniusz który rozpoczął studia na Politechnice Lubelskiej w wieku 8 lat.

konto usunięte
z
youtu.be
dodany: 12.02.2021, 23:04:03
  • 331
  • #
    matematyka
  • #
    studbaza
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
  • #
    lublin
corpseRott
corpseRott
corpseRott 13.02.2021, 16:18:52
  • 11
Jakimś cudem zawsze znika słuch co się stało z takim genialnym 8 latkiem, 20 lat później. Dlaczego? Ano dlatego że trafia do jakiegoś korpo jako dron, i sobie tam siedzi. Nie ma co gadać. A dlaczego? Ano dlatego że dziecko nigdy genialne nie było tylko rodzina zrobiła mu wczesno-dziecięcy marketing.

Całki są bardzo proste do nauczenia jako dziecko, to tylko wzory. Inna sprawa zrozumienie abstrakcji która stoi za całką, tzn co to
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

456

AMA: Jak wygląda budowanie startupu od podstaw bez pieniędzy i pleców

AMA: Jak wygląda budowanie startupu od podstaw bez pieniędzy i pleców

Trochę osób prosiło mnie o AMA aby każdy mógł zapytać jak to wygląda naprawdę w Polsce jeśli ktoś chce założyć własny startup IT. Ile to kosztuje? Jakie trudności się napotyka? Jestem Roch Mamenas. Razem z zespołem prowadzimy startup EmployPlan (https://employplan.com). Tworzymy aplikacje chmurową

corpseRott
z
wykop.pl
dodany: 11.02.2021, 13:35:31
  • 325
  • #
    technologia
  • #
    startup
  • #
    startupcribs
  • #
    wlasnafirma
  • #
    biznes
  • #
    ama
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 18:59:29
  • 1
@lemek3: Używaliśmy ale pojawiły się problem z SSR pomiędzy wersjami 3.1, 3.2 .NET Core, przez co musieliśmy wyłączyć.

1. Dostajemy $5k darmowych kredytów na start z czego można spokojnie finansować. Nie ma tragedii, serwery zżerają niewielkie kwoty, bardziej chodzi o dostępność wielu usług których nie każdy tańszy hosting ma. Dedykowane serwery kosztują więcej bo trzeba tym zarządzać

2. Nic nie wiedziałem, na bieżąco zmienialiśmy kurs po feedbacku jaki otrzymywaliśmy od
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:01:04
  • 1
@lubie_kiedy_mowisz_tak: nie ale dzisiaj widziałem jak nękali jedną restauracje. Biedaczki ( ͡° ʖ̯ ͡°) meczą ludzi
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:03:22
  • 0
@Rooc: Z tym produktem około roku. Wcześniej mieliśmy produkt który niestety nie wypalił bo był za bardzo zależny od inwestorów (a z tym w Polsce jak wiadomo)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:04:29
  • 1
@paul772: Zależy jak bardzo jest się upartym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:05:26
  • 2
@pwone: Raczej wątpie żeby coś się zmieniło w najbliższych latach, ale jak będziemy mieć stabilność to może zejdę do tych 12h ( ͡° ͜ʖ ͡°) i wolnych weekendów

@lemek3: Nope (ʘ‿ʘ)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:06:34
  • 0
@aleksc: Nie. Mamy niewielkiego inwestora który dołożył się nam około 120 tys, ale oprócz tego większość to nasz wkład
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:11:20
  • -1
@naltus: Zero pokrycia, to niestety typowe na tym etapie
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:12:00
  • 0
@ziarnodlakur: Dostaliśmy zwolnienie z ZUSu na 3 miesiące. Czy to się liczy? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:16:29
  • 0
@januszfleciarz: O Inwestorach w Polsce można zapomnieć na tym etapie. 80 tysięcy to niestety dosyć mało na startup IT. 200 tysiecy jest bliżej minimum. Bez skilli technicznych jest bardzo ciężko bo musisz dobrze trafić, w innym wypadku będą Cię rypać i jesteś bezbronny
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:16:45
  • 0
@artk199: Dzięki!
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:22:50
  • 1
@Filar: Najlepiej jest znaleźć znajomego które jest w stanie pójść w partnerstwo w Twojej sytuacji. Jeśli nie masz ogromnych środków to możesz zapomnieć o software house
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:22:59
  • 0
@Karbon315: Fajnie by było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:24:46
  • 1
@richr: W dużym stopniu masz racje dlatego bazowaliśmy na sprzedaży bezpośredniej. W chwili obecnej przerabiamy landing page oraz dokładamy strony poboczne (features, integracje etc) z dokładnie tego powodu jaki wymieniasz. Za 2 tygodnie będzie to lepiej wyglądać. Już pracę skończył copywriter, przeszła akceptacje i wysyłamy do designera właśnie
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:32:23
  • 0
@mazaken:

1. To jest bardzo abstrakcyjne pytanie, inaczej będzie kosztować apka robiąca bip a inaczej system finansowy oparty o machine learning. Generalnie trzeba się przygotować że 200 tys to minimum żeby do czegoś w miarę sensownego dojść, ale są też produkty które można napisać taniej, jak i takie dużo droższe

2. Pracujemy poniżej normy od roku. Mamy przychody z prac developerskich pobocznych, Z produktu dopiero teraz zamykamy pierwszych klientów i w
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:32:34
  • -3
@WostokPodroze: ehhhhhhh
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:34:13
  • 1
@BigArtoo: Wszystko jest pisane od podstaw. Średnią krajową to daje jeden klient. Tak mamy podpisane umowy affiliacyjne z Udemy. Płacą nam za przekierowywanie do kursów, niewielkie kwoty ale coś z tego jest
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:38:29
  • 2
@garbal70: My używamy Slack, Trello, Google Analytics, Github, Woodpecker, LinkedHelper, Hootsuite, Buddy.works, Grammarly, AWS, Okta, 1Password, Notion, Office365, ScrapingHub, Zapier, Hubspot i kilku innych których akurat nie pamiętam. Dokładamy jak jest potrzebne więc z żadnych list nie korzystaliśmy
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:39:54
  • 1
@lemek3: Mamy 4 polyglotów na pokładzie. AWS'a 5k można uzyskać np przez Founders Club ProductHunt
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:41:06
  • 0
@severh: Już był wykorzystywany 5 lat w tył
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:44:40
  • 0
@PositiveRate: Poczytam, dzięki
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:47:12
  • 2
@NaopaK: 5-10 w zależności od miesiąca. Na etat miałbym 20-30 (na B2B)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:51:08
  • 0
@mazaken: No tak możnaby to podsumować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rok czasu spokojnie. 20% przypada na udziały zespołu który zaczynał
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:52:03
  • 0
@moze_sie_przyda: Za mali na to jesteśmy. W przyszłości dlaczego nie?
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:55:22
  • 0
@mlekoag: Wręcz przeciwnie, tak zaczyna 90% startupów które odnoszą sukcesy. Siedzenie po nocach nad kursami i pisanie czegoś podstawowego co można pokazać
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:57:49
  • 0
@mazaken: Na początku byłem ja przez blisko jeden rok. Kombinowałem, uczyłem się, parzyłem, aż w końcu dokaptowałem do pomocy 2 developerów. Z czasem doszedł człowiek od marketingu, później przyszedł do nas manager z Niemiec i zaczął pomagać
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 19:59:20
  • 1
@Memorek: Zamykamy jednego. Rozmawiamy z 2oma kolejnymi. Do tego jedna firma chce wykorzystywać do rekrutowania rozwiązanie, tutaj prowizja. Za dużo na razie z tego nie ma, głównie utrzymujemy się z pracy poza startupem
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:09:23
  • 0
@mazaken: jesus, dzięki za spostrzeżenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:10:03
  • 0
@kekerott: Tak zastanawialiśmy się, dużo firm coś takiego robi. To bardziej na przyszłość
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:12:34
  • 1
@mrq: Ależ dla nas obecnie to jest początek, wcześniej to była ciągła walka o to żeby coś wyszło. Z rok bujaliśmy się w lewo i prawo zanim zaczęliśmy realizować EmployPlan

1. Apka powstała bo napatrzyłem się na firmy które przypisują ludzi do projektów na pałę, a później genialny javoviec siedzi na projekcie pythonowym gdy obok pythonowiec robi javy. Tak to niestety działa nawet w względnie jeszcze małych firmach. Uznałem że fajnie
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:19:38
  • 1
@Memorek:

1. Bo na adsach można spokojnie przepierdzielić fortunę, a spamowanie adsami nie pomoże jak się nie ma target market fita i nikt Twojego produktu nie chce kupić. Lepiej skupić się na zbudowaniu dobrego produktu, zdobyciu pierwszego społecznego potwierdzenia (social validation znaczy) czyli pierwszych klientów którym się podoba, i dopiero cokolwiek inwestować w promocje. Inaczej można się sparzyć. Kwota wcale nie jest absurdalna jak na startup IT a my też
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:26:02
  • -1
@Memorek: Dzięki serdeczne! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:32:08
  • 0
@mlekoag: To się przepisze jak będzie kasa od inwestorów. Pierwszy produkt nie musi być idealny a jako programista też musiałem się nauczyć. Kwestia upartego siedzenia po nocach
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:35:03
  • 1
@enten: Trochę skrajna sytuacja i zależy w dużym stopniu od firmy i jej kultury. Generalnie to samo można powiedzieć o skill matrycach i aplikacjach pozwalających oceniać siebie samego w 1-5 gwiazdek. Tutaj jest mimo wszystko większa motywacja bo sporo ludzi chce pokazać że stara się rozwijać w danej technologii, tak aby firma to zauważyła a samo dodanie kursów dużo nie kosztuje.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:35:25
  • 0
@lemek3: W punkt
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:37:11
  • 0
@enten: Właśnie pisze obsługę certyfikatów i tutaj zamiast punktów doświadczenia będziesz dostawał badge'a z informacją jaki certyfikat potwierdza jakie poziomy w jakich technologiach np
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:39:07
  • 1
@Artic: Najpierw ten fajny pomysł zrealizuj bo na pomysł pieniędzy zwykle nie ma nigdzie. Odnośnie tych 95% to wszyscy mówią na początku a ile ja rzeczy gadałem na początku ufff
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:40:46
  • 0
@stawek: Żona pomaga, bardzo. Dzięki wielkie za pozytywne słowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:45:06
  • 2
@interpenetrate: Unia europejska i odwrócony VAT. To że nikt mnie nie blokuje robić biznesu z Niemcami i Niemcy się nie boją bo mają Unię. A tak pozatym hmmmm...
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:45:34
  • 1
@enten: Nie ukrywam że sam bym sobie strzelił certa z młotkowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:46:39
  • 0
@Artic: Czy ten inwestor to Tata albo Wujek? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wołaj wołaj mireczku powodzenia
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:48:00
  • 1
@mlekoag: Tak uczyłem się na własnym projekcie. W pierwszych pracach nie programowałem zbytnio. Musiałem sam po nosach usiąść i się nauczyć, pierwsze dwa poważniejsze projekty (nie licząc 10 mniejszych) były do niczego i poszły do kosza albo na github jako prezentacje.

Przepisałem kilka apek w swoim życiu, tak korpo jak i w startupach.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:50:34
  • -1
@cadcadcad: Zależy jak trafisz. Jeśli trafiasz na tak wczesnym etapie jak byliśmy my gdy pierwszy raz zaczynaliśmy to dostajesz bardzo mało, i jest ryzyko że z dnia na dzień padnie. Dużo zależy od założycieli, ich podejścia i upartości
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:53:19
  • 0
@enten: A to jest bardzo dobry pomysł. Już chcieliśmy implementować wewnętrznego job boarda, żeby każdy mógł zobaczyć jakie projekty kogo potrzebują w firmie. A taki swiping byłby super sprawą. Dzięki za pomysł! (。◕‿‿◕。)
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:55:21
  • 4
@enten: Próbuj, czemu nie? Życie jest za krótkie żeby patrzeć w tył i się bać
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:57:01
  • -4
@guci0: Aplikacja chmurowa to taka bez własnej infrastruktury i serwerów którymi trzeba się opiekować. Ot cały sekret
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 20:58:41
  • 5
@mlekoag: Nie mam żadnych predyspozycji. W liceum miałem dwóje z matmy i oblałem maturę. Po prostu nocami siedziałem i się uczyłem przez kilka dobrych lat zanim usiadłem do tematu
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 21:12:41
  • 1
@Grunthor:

1. Chcę realizować dużo ambitniejsze projekty na które nikt nie dałby mi pieniędzy. Ten startup jest środkiem. Nie chcę po prostu żyć i przeżyć swojego życia

2.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 21:14:45
  • 0
@garbal70: Nah, to dochodzi z czasem. Najpierw github, trello żeby ogarnąć pracę, slack do komunikacji. Później nagle się okazuje że nie wiesz z kim gadałeś i hubspot. Później masz pierwszy wyciek i inwestujesz w security (m.in 1Password) itp itd
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 21:25:50
  • -1
@Artic: Każdy może mieć swoje zdanie, zapewniam Cię jednak że wydajemy swoje własne pieniądze.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 21:46:21
  • 3
@controll: Oczywiście że jest to samo co było pod spodem, ale czy ktoś uważa inaczej?

Jeśli chodzi o VPS to jedyna różnica jest taka że zarządzane jest to za Ciebie. Dużo mniej roboty, jak np nie musisz użerać się z parametryzacją bazy czy oddzielną instancją dla bazy (bo chyba nie chcesz komercyjnemu klientowi trzymać bazy na tym samym serwerze co aplikacji?) albo bać się że znowu Ci się dysk wysyca
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 21:51:45
  • 5
@Muszczyna: o VAT słyszałeś który płacisz zawsze? ZUS za firmę? Dochodowy i ZUS za ludzi? PCC od kredytu? W ostatnim okresie rozliczeniowym na firmę płaciliśmy 0 dochodowego z PIT6L ale są jeszcze inne pity. W innych okresach płaciliśmy i dochodowy bo ja też muszę się z czegoś utrzymać, a JDG jest na mnie i 60% mojej pensji wraca do startupu.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 21:54:53
  • 5
@rad_kop: Nie, nie ma zabawy z papierami, jest oszustwo za które mogą Cię posadzić w pewnym momencie. Za rok się ktoś doczepi dlaczego cała firma jest w Łodzi a mamy biuro słupa we Wrocławiu chociażby. Podtrzymuje opinię, dotacje głównie dla kolegów królika, kobiet w ciąży i bezrobotnych. W Polsce startupów się nie wspiera.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 22:14:32
  • -4
@controll: Zaczynałem z 50 tys zł oszczędności, tak ciągnęliśmy rok. Później wszedł mały inwestor i dorzucił $30k, potem sprzedałem dom. Od początku były problemy z pieniędzmi i brakuje ich non stop a to co wchodziło, to wchodziło etapami. Większość naszego finansowania to ciężka praca na projektach. Sorry ale jest jednak różnica zaczynać z niczym i walczyć a dostać bańkę od inwestora na pomysł. Nam nikt ogromnych pieniędzy nie dawał i
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 22:38:50
  • 1
@controll: Ok boomer ( ͡° ͜ʖ ͡°) Masz rację wszystkie te uproszczenia to są do d--y, najlepiej jest goły serwer i od początku instalować linuxy na bare metal. Jenkinsa na oddzielnej maszynie wirtualnej i jazda chłopaki. Przepraszam na serwerze blade w szafie w pcimiu dolnym, bo jakieś chmury ury bombury mi się uczyć każą. W naszych czasach to się całą infrastrukturę jedną komendą w COBOLu stawiało
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
11.02.2021, 22:44:53
  • 2
@open-alpha: Nie stać nas, są inne ważniejsze koszty, my naprawdę operujemy na małych kwotach. Pieniądze są problemem ciągiem
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:23:59
  • 3
@krystynalaga: Księgowy nie załatwi Ci umów, księgowy nie załatwi papierów z inwestorem, księgowy nie wystawi za Ciebie faktur, księgowy przed fiskusem nie złoży za Ciebie formularzy typu PCC. Fajnie że ty w dużej firmie to masz dopiero papierkologii, ale każdemu według możliwości. Na pewno mnie bardziej boli siedzenie jako człowiek zajmujący się architekturą aplikacji, finansami, organizacją, marketingiem, sprzedażą, że muszę jeszcze władować kilka godzin w tygodniu minimum w papierologię niż
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:26:22
  • 1
@Bekoski: A chciałbyś żebym powiedział od 0 zł kompletnie? Myślisz że to 50 tys starczyło na więcej niż kilka miesięcy samemu i kilku freelancerów? 90% czasu ciągniemy na pieniądzach z projektów
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:33:07
  • 0
@gotostart: Dzięki, generalnie apka jest obecnie najbardziej skierowana do firm konsultingowych IT, SH w mniejszym stopniu oraz firm technologicznych. Można jej używać w innych firmach z powodzeniem ale nie kierowaliśmy się na to.

Jesteśmy obecnie na etapie przepisywania copy na landing page'u, dokładamy też 3 dodatkowe strony bo tak jak mówisz, spostrzegliśmy potrzebę żeby strona była jaśniejsza.

Umiejętności odnoszą się do wszystkiego. Nasza aplikacja może mierzyć dla marketingowca, ekonoma, jak
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:34:15
  • 0
@enten: Prawdziwy Berzeker odczuwa szczęście tylko na polu bitwy, z krwią obracającą się wokół topora ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:40:19
  • -1
@jalokimz: Nie jest to prawda. Około 10% firm ma takie systemy, i to wyłącznie duże korpo technologiczne. Co gorsza są to systemy w których ocenia się ludzi w 1-5 gwiazdek (albo zgrozo oceniają się sami lub ich manager jeszcze większa zgrozo), wymagają wypełniania raz na pół roku gigantycznych ankiet które doprowadzają ludzi do szewskiej pasji. W żaden sposób też nie przekładają się na fizycznie realizowane w firmie projekty, i są
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:44:39
  • 7
@krystynalaga: "start up -y postrzegam tak że goście co potrafią pisac, kodować biorą się też za prowadzenie działalności o czym nie mają pojęcia, albo zarządzasz albo kodujesz i piszesz aplikcje (czy co tam trzeba) cięzko być Prezesem firmy produkującej okna i samemu te okna spręcać, przygotowywać formy i robić podatki. No troche to niepoważne." - z całym szacunkiem ale Ty jesteś niepoważny, to że ktoś nie ma gigantycznej kasy lub
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 08:56:42
  • 2
@bialy100k: Około 50-100 klientów, 300-400 tys przychodu miesięcznego i zamykanie serii inwestycyjnej A lub optymalnie już zamknięta seria która pozwoliłaby nam wrzucić do pieca. Firma przeniesiona do USA z Holenderską spółką córką.

Na początku tej drogi powiedziałbym że za rok unicorn, ale tak się mówi jak się doświadczenia w temacie jeszcze nie ma.
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 11:01:47
  • 0
Pytania się wykończyły. Dzięki wszystkim za AMA. W szczególności mojemu zespołowi bez którego by nas tutaj po prostu nie było, bo codziennie walczy aby jutro było lepsze. Dariusz, Alexa, David, Leszek, Cezary, Daniel, Kuba jesteście wielcy.

Do następnego Wykopki! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 11:03:21
  • 0
@Artic: Niestety tak nie jest, swojego czasu męczyłem się o 20 tys debetu jak było ciężko
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 12:16:57
  • 0
@jalokimz: Nie wiem czy typowy januszek prowadzący tylko magazyn jest naszym klientem docelowym
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 12:32:15
  • -1
@jalokimz: Bo nie mają jak to robić porządnie, i w tym momencie wchodzimy MY, cali na biało na koniu i w zbroi! ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 21:39:17
  • 0
@ADMlNserwisu: To temat na całe zupełnie inne ama na które teraz nie mam czasu
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
12.02.2021, 21:42:43
  • 0
@raphi: AWS ma zony w Frankfurcie (UE)
corpseRott
corpseRott
corpseRott 10.02.2021, 14:37:07
  • 103
Trochę osób mnie pytało o #ama żeby zapytać jak to wygląda naprawdę w Polsce, jeśli ktoś chce założyć własny startup IT. Ile to kosztuje, jakie trudności się napotyka?

Prowadzimy startup z aplikacją chmurową dla firm (mamy produkt i zamykamy pierwszych klientów obecnie).

Nie jesteśmy facebookiem ani nawet booksy, ani nie mamy kolegów którzy załatwiliby nam milionowe dotacje lub inwestorów, więc raczej punkt widzenia ludzi którzy na co dzień walczą na granicy i
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BlockAnd
BlockAnd
BlockAnd
10.02.2021, 15:05:54 via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@corpseRott: jeszcze jak, wołaj OPie
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
10.02.2021, 18:37:56
  • 14
@BlockAnd: @NaopaK: @wrth: Czyli jednak warto spróbować ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jutro wrzucę wpis na wykop i zawołam plusujących
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 09.02.2021, 22:25:53
  • 0
#pytanie Dobry #voip do dzwonienia do #uk

Koniecznie z numeru UK a nie PL
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JagniecymFuterkiemWalekPokryty
JagniecymFuterkiemWalekPokryty
JagniecymFuterkiemWalekPokryty
09.02.2021, 22:59:05 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@corpseRott: skype. Zakładasz konto na maila, a potem ustalasz swój nr telefonu jako identyfikator - podajesz nr (jak masz angielski, to ustawisz angielski), dostajesz kod, wpisujesz i od tego momentu jak dzwonisz przez apkę to odbiorcy rozmowy wyświetla się Twój ustawiony numer telefonu. Jakość rozmów bardzo dobra.
  • Odpowiedz
johnmorra
johnmorra
johnmorra
10.02.2021, 07:32:29
  • 0
@corpseRott: voipdiscount
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 31.01.2021, 15:24:01
  • 18
Polskie prawo gospodarcze jest k****a kretyńskie.

1. Jak pożyczacie pieniądze to jest to neutralne podatkowo i nie płacicie dochodowego, ani Wy, ani pożyczkodawca
2. Jak wkładacie pieniądze w spółkę dostając udziały to jest to "wkład pieniężny", i również nie podlega opodatkowaniu

I teraz K--S:
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

taxer
taxer
taxer
31.01.2021, 16:16:02
  • 2
ok, powstaje przychód dla inwestora ale równocześnie przychód może zostać pomniejszony o koszty jego uzyskania. Czyli jeżeli przychodem będzie wartość objętych udziałów a kosztem wartość pożyczki, to jeżeli te wartości są równe, dochód, a co za tym idzie podatek, nie wystąpi
  • Odpowiedz
gatineau
gatineau
gatineau
12.02.2021, 08:41:08
  • 3
@corpseRott: swoją drogą to jest jakiś dramat, nic dziwnego że w Polsce nie powstaje żaden poważny biznes (tzn nie mam na myśli że soft jest niepoważny, ale software house to kilkaset k, można odpalić z własnych oszczędności. A spróbuj to zrobić z czymś co wymaga wynajmu hali i maszyn przemysłowych...

No to jak niby miałby u nas powstać np. startup budujący auta elektryczne czy nawet jakąś małą część do nich?
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 30.01.2021, 19:24:25
  • 8
o ku***a mirki. Uważajcie bo mycie zębów uczyni was komunistami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#szury #bekazprawakow #4konserwy #neuropa #heheszki
corpseRott - o ku***a mirki. Uważajcie bo mycie zębów uczyni was komunistami ( ͡° ͜ʖ ...

źródło: comment_1612034589lwgPvEBiNIIaUJ663gvycl.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RobertKowalski
RobertKowalski
RobertKowalski
30.01.2021, 19:33:14
  • 3
Uważajcie bo mycie zębów uczyni was komunistami


@corpseRott: ... polakom to nie grozi xDDDDDDDD
  • Odpowiedz
przyjacielsen
przyjacielsen
przyjacielsen
30.01.2021, 20:29:40 via iOS
  • 1
Młody to zdziwiony - wiedza stara jak swiat - polecam pastę Ajona
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 25.01.2021, 11:20:44
  • 0
Szukam artykułu o fundusza VC z dotacji. które niszczyły startupy żeby wyprać i przywłaszczyć pieniądze z dotacji które inwestowały w startup.

Pamięta ktoś sytuacje i ma link?

#pytanie #startup #startupcribs
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

corpseRott
corpseRott
corpseRott 25.01.2021, 09:44:45
  • 0
Macie jakiegoś dobrego laryngologa ze sprzętem (endoskop etc) w gabinecie, któremu dałoby radę się wcisnąć w 2óch najbliższych dniach?

#laryngologia #lodz #pytanie
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

albonie
albonie
albonie
25.01.2021, 15:01:44 via Android
  • 0
@corpseRott sprawdź w Bałuckim Centrum Laryngologii
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 21.01.2021, 22:34:16
  • 1
Taka anegdota.

Męczą mnie migdałki. Kamienie najprawdopodobniej. Laryngolog (prywatnie) wysyła mnie do szpitala na zabieg usunięcia kamieni.

W szpitalu mi mówią że 4 dni wcześniej muszę mieć wymaz na koronę.

Pytam
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmm
21.01.2021, 22:45:57
  • 1
@corpseRott: cos jak arty z gazeta.pl "wypadla mi p---a a ance spod 7 nie, co orbic redakcjo" jakie k---a 50%
  • Odpowiedz
Lubie_bataty
Lubie_bataty
Lubie_bataty
22.01.2021, 09:37:30 via Android
  • 0
@corpseRott Nie, nie porównuj wycięcia migdałków do wylewu. Z wylewem się bierze normalnie ludzi. Są wydzielone na każdym oddziale strefy covidowe.

Będziesz na temat, o którym nic nie wiesz

Testy nie są kijowe, tylko źle je wykonywano. Wina człowieka. Teraz są nowe skuteczne procedury pobierania wymazu ustandaryzowane.
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 20.01.2021, 17:16:42
  • 0
Jest coś free czym można nagrać ekran i wrzucić ramkę z widokiem z kamery w prawy dolny róg? Bez watermarków czy innych rzeczy. Muszę nagrać kilka tutoriali

Wrzucam #programowanie bo jest nadzieja że tutaj ktoś coś takiego robił

#streaming #nagrywanie #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cynamonowazaslona
cynamonowazaslona
cynamonowazaslona
20.01.2021, 17:19:46
  • 5
@corpseRott: OBS studio będzie najłatwiej narzędzie dla strimerów, ale tam sobie wszystko ustawisz i nagrasz.
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
20.01.2021, 19:47:13
  • 0
@cynamonowazaslona: Ooo, wygląda dobrze, dzięki
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 18.01.2021, 20:18:27
  • 2
Kurde szkoda trochę.

https://www.wykop.pl/link/5907971/przekazemy-100-dochodu-z-listdosiebie-eu-na-wosp/

Chcieliśmy zrobić coś dobrego, oddać wsio co mamy i już nas prawie zakopali (╯
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

5

Przekażemy 100% dochodu z ListDoSiebie.eu na WOŚP

Przekażemy 100% dochodu z ListDoSiebie.eu na WOŚP

Cześć Wykopki,(。◕‿‿◕。) Niektórzy pewnie wiedzą że prowadzimy z naszym startupem niewielką dodatkową usługę pod adresem https://listdosiebie.eu W ramach usługi za 16 złotych można wysłać do siebie, lub znajomej sobie osoby, fizyczny list w przyszłość.  Piszecie dzisiaj a my w podanym przez was...

corpseRott
z
wykop.pl
dodany: 18.01.2021, 19:22:40
  • 6
  • #
    polska
  • #
    wosp
  • #
    pomagajzwykopem
  • #
    wykopefekt
  • #
    rozrywka
  • #
    kultura
corpseRott
corpseRott
corpseRott 13.01.2021, 18:41:07
  • 0
Do startupu IT szukamy na pół etatu studenta/studentki. Wymagany bardzo dobry angielski. Praca w pełni zdalna.

#pracbaza #pracadorywcza #praca #studia #studbaza
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
13.01.2021, 18:43:08
  • 1
@spejseks: picie wódy i walenie koksu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
s.....s
s.....s
konto usunięte 13.01.2021, 18:43:25
  • 3
@corpseRott: a to nie chcę się zadawać z patolami
  • Odpowiedz

3

Zbieram na horom córkę

Zbieram na horom córkę

Mam horom córkę.. POWTARZAM, horom córkę! Moja ukochana Jarosława ma rzadką genetyczną horobę: włosiankę. Na tą samą odmianę horoby horował Majkel Dżekson tylko w jego wypadku łysiał na biało. Horoba objawia się porostem na twarzy przez który córka nie jest w stanie znaleźć chłopaka i...

corpseRott
z
zrzutka.pl
dodany: 30.12.2020, 11:59:19
  • 7
  • #
    polska
  • #
    pomagajzwykopem
  • #
    pomocy
  • #
    zdrowie
  • #
    dzieci
  • #
    rozowepaski
corpseRott
corpseRott
corpseRott 23.12.2020, 19:35:56
  • 0
Mirki z Łodzi. Potrzebuję pomocy na szybko. Laryngologa na jutro. Puchnie mi szyja po lewej stronie, temat przychodzi na 3 dni i odchodzi i tak w kółko co kilka miesięcy. Cholernie ciężko to zdiagnozować przez to.

Byłem dzisiaj umówiony w Salve Medica na Rzgowskiej 50A, 2h przez miasto jechałem żeby dotrzeć ale lekarka sobie 5 minut przed wizytą wyszła. Żaden inny lekarz już nie przyjmuje.... Recepcja do niej dzwoniła ale nie chciało
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kapitan-Planeta
Kapitan-Planeta
Kapitan-Planeta
23.12.2020, 20:39:04
  • 0
@corpseRott: Do przyjęcia do szpitala wymagają, w przychodni nie wymagają, SOR jest gdzieś pomiędzy więc nie wiem jak z tymi testami.. Albo rób jak kolega wyżej pisze - szukaj lekarzy prywatnych na zadupiu, czyli Zgierzu czy innym Aleksandrowie. W Łodzi będzie ciężko.
  • Odpowiedz
SeriousDude
SeriousDude
SeriousDude
23.12.2020, 20:40:05
  • 0
@corpseRott: nie mówimy o przychodniach prywatnych tylko o gabinetach ( ͡~ ͜ʖ ͡°) to oczywiste że w wigilie żadna przychodnia prywatna nie przyjmie nikogo - ba, w większości będą nawet nieczynne. Inaczej ma się to prywatnych gabinetów, dlatego polecałem Ci szukać takich gdzie lekarz ma go w domu - tam o wiele łatwiej dostaniesz pomoc ponieważ lekarz nie będzie musiał się fatygować specjalnie na drugi koniec
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott 23.12.2020, 09:37:08
  • 2
"The vaccinations are expected to produce antibodies against spike proteins of SARS-CoV-2. However, spike proteins also contain syncytin-homologous proteins, which are essential for the formation of the placenta in mammals such as humans. It must be absolutely ruled out that a vaccine against SARS-CoV-2 could trigger an immune reaction against syncytin-1, as otherwise infertility of indefinite duration could result in vaccinated women."

#koronawirus #koronawpolsce #szczepionki
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DarekMarek
DarekMarek
DarekMarek
23.12.2020, 09:40:43
  • 1
The vaccinations are expected to produce antibodies against spike proteins of SARS-CoV-2. However, spike proteins also contain syncytin-homologous proteins, which are essential for the formation of the placenta in mammals such as humans. It must be absolutely ruled out that a vaccine against SARS-CoV-2 could trigger an immune reaction against syncytin-1, as otherwise infertility of indefinite duration could result in vaccinated women


@corpseRott:
Translator google:
Oczekuje się, że szczepionki wytworzą
  • Odpowiedz
corpseRott
corpseRott
corpseRott
Autor
23.12.2020, 09:43:47
  • 0
niepłodność o nieokreślonym czasie trwania mogłaby skutkować zaszczepionymi kobietami.


@DarekMarek: niepłodność o nieokreślonym czasie trwania mogłaby skutkować zaszczepionymi kobietami.

Ah ten google( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

11

Dlaczego GTA V jest lepsze od Cyberbugu

Dlaczego GTA V jest lepsze od Cyberbugu

Już nie patrząc tylko na same bugi. Porównanie mechanik, zachowań NPC GTA V z Cyberpunkiem

corpseRott
z
youtube.com
dodany: 22.12.2020, 22:04:29
  • 6
  • #
    polska
  • #
    cyberpunk2077
  • #
    cyberpunk
  • #
    gry
  • #
    gtav
  • #
    gta
corpseRott
corpseRott
corpseRott 20.12.2020, 13:28:44
  • 4
Widząc jak słaba jest opozycja, i jak w wielu elementach zawiodła #konfederacja która w ostatnim czasie wręcz stała się przybudówką Pisu, czy bylibyście skłonni poprzeć partię technokratyczną, w której:

1. Nikt wśród aktywnych członków nie ma powiązań z jakimkolwiek członkiem jakiejkolwiek istniejącej partii w sejmie. Bez wyjątków.
2. Odrzuca się jakiekolwiek ideologie w imię matematyki, technologii, nauki i etyki
3. Przeważają polityki skrajnie liberalne gospodarczo i umiarkowanie liberalne światopoglądowo
4. Nie wyklucza się użycia
corpseRott - Widząc jak słaba jest opozycja, i jak w wielu elementach zawiodła #konfe...

źródło: comment_1608470393B5ALaQlXLz6pVpFrFPqX4x.jpg

Pobierz

Poparłbyś technokracje?

  • Tak 37.3% (22)
  • Nie 57.6% (34)
  • Nie, ale.. (napiszę w komentarzu) 5.1% (3)

Oddanych głosów: 59

  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Latarenko
Latarenko
Latarenko
20.12.2020, 13:48:40
  • 11
@corpseRott:

#konfederacja która w ostatnim czasie wręcz stała się przybudówką Pisu,


Możesz wyjaśnić to zdanie?
Jak widać to Lewica jest przybudówką pisu a nie konfederacja.
Latarenko - @corpseRott: 

 #konfederacja która w ostatnim czasie wręcz stała się pr...

źródło: comment_1608472096X7zEKsjdgNxo5qvHhgz8Ub.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Latarenko
Latarenko
Latarenko
20.12.2020, 15:26:07
  • 5
@corpseRott: Ty nam pokaż które to konfederacja przyklepała pisowi. XD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 27
  • Strona 18 z 27
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.02.2021

    Komentator
  • VIP
    od 20.03.2021

    VIP
  • Rocznica
    od 31.01.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.02.2016

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 11.02.2021

    Ekspert
  • Mikroblogger
    od 05.11.2015

    Mikroblogger

Autorskie tagi

  • #rottredukcja

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl