Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko204
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Yuma

Yuma

Dołączył 8 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 293
  • Znaleziska 249
  • Mikroblog 44
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
Yuma
Yuma 02.01.2018, 15:44:31
  • 127
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pucio-pucio_96
Pucio-pucio_96
02.01.2018, 15:57:04 via iOS
  • 53
@Yuma: zostanie wiernie przy swoim panie. ~ xddd
  • Odpowiedz
kiszczak
kiszczak
02.01.2018, 16:03:34
  • 46
@chudywyzyskiwacz: Uwielbiam wpisy w których OP myśli, że jest fajny, a jest wyśmiewany. Może się uda:)
  • Odpowiedz

954

Autor kanału Naukowy Bełkot oskarżony o seksizm

Ten krótki wpis na jego fanpage'u został uznany za seksistowski po czym na autora posypała się fala hejtu za to jak traktuje kobiety xD Niezły kabaret

lenglert
z
facebook.com
dodany: 12.12.2017, 12:28:42
  • 207
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    bekazlewactwa
Yuma
Yuma 12.12.2017, 12:47:03
  • 21
@adamfpp: https://www.facebook.com/UwagaNaukowyBelkot/posts/1883898918515810
Yuma
Yuma 10.10.2017, 14:11:18
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

9

Al Sharpton grozistacji ESPN. Bo ośmielili się zawiesić dziennikarkę.

Al Sharpton grozistacji ESPN. Bo ośmielili się zawiesić dziennikarkę.

ESPN zawiesił czarnoskórą dziennikarkę za zachęcanie do bojkotu sponsorów drużyny, której właściciel zagroził zawodnikom nie szanującym flagi i hymnu USA posadzeniem na ławce. "ESPN's suspension of Jemele Hill is an outrage and should NOT go unanswered. ESPN and advertisers will hear from us!"

mannoroth
z
uk.sports.yahoo.com
dodany: 10.10.2017, 12:34:56
  • 2
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    wydarzenia
  • #
    sport
  • #
    polityka
  • #
    ciekawostki
Yuma
Yuma 10.10.2017, 12:48:43
  • 0
Już nawet ESPN jest zbyt prawicowe dla niektórych lewaków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3

Ciekawy artykuł o tym jak Chińczycy stopniowo wykupują Europę

Chiny od dawna wykorzystywały siłę swojej gospodarki w negocjacjach z europejskim biznesem. Ale teraz widać już, że Pekin wślizgnął się nawet na salę obrad Rady Europejskiej, gdzie podejmują decyzje przywódcy państw Unii, piszą Laurens Cerulus i Jakob Hanke z POLITICO.

Yuma
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 08.10.2017, 13:27:21
  • 0
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    ciekawostki
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
Yuma
Yuma 08.10.2017, 13:13:54
  • 5
13. koncert fortepianowy Mozarta. Poezja melodii i harmonii, zwłaszcza od 1:47.
#muzyka #muzykaklasyczna #muzykapowazna
Yuma - 13. koncert fortepianowy Mozarta. Poezja melodii i harmonii, zwłaszcza od 1:47...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1561

5 dowodów ewolucji, które zachodzą na naszych oczach

5 dowodów ewolucji, które zachodzą na naszych oczach

Ewolucja jest faktem naukowym - czy się to komuś podoba czy nie. Pomimo tego, że jest to zjawisko zachodzące powoli możemy bez większego problemu odszukać kilka przykładów, które dowiodą jej prawdziwości. Choć niektórzy nazwą to "tylko mikroewolucją"... ale o tej kwestii innym razem.

dkm17
z
youtu.be
dodany: 27.09.2017, 18:28:33
  • 336
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    ewolucja
  • #
    biologia
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
Yuma
Yuma 27.09.2017, 18:54:24
  • 116
Mam kilka pytań ws. teorii ewolucji. Często słyszałem, że jej przeciwnikami są tylko osoby religijne, ale okazało się, że istnieje też pokaźne grono naukowców, które wskazuje, że teoria ewolucji wcale nie musi być prawdziwa. Choćby taki Michael Denton, który właśnie napisał drugą część swojego epokowego dzieła Evolution: Theory in Crisis, w której krytykuje darwinowskie podejście do różnorodności życia, posiłkując się setkami przykładów z paleontologii, genetyki czy biologii molekularnej. Pogrzebałem parę godzin w
  • 60
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

649

Phil Collins - In The Air Tonight

Phil Collins - In The Air Tonight

gimbynieznajo

xandra
z
youtube.com
dodany: 06.09.2017, 17:53:20
  • 116
  • #
    rozrywka
  • #
    zainteresowania
Yuma
Yuma 06.09.2017, 20:33:34
  • 0
Utalentowany człowiek, szkoda jednak, że zniszczył Genesis.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yuma
Yuma 06.09.2017, 11:32:03
  • 14
Mądrości wykopków nigdy nie przestaną zaskakiwać xD Grupka ludzi próbowała udowodnić że Queen było bardzo ważne dla rozwoju historii muzyki ale @patrykk994 przebił ich wszystkich:
#muzyka #muzykaklasyczna #muzykapowazna #heheszki #humor #shitwykopsays
Yuma - Mądrości wykopków nigdy nie przestaną zaskakiwać xD Grupka ludzi próbowała udo...

źródło: comment_efBL14jWEVEV38di8ihwO1NVYs7PlWyM.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zolwixx
zolwixx
06.09.2017, 11:35:29
  • 12
@Yuma: bez jacksona ludzie dalej sluchali by wiatru.
  • Odpowiedz
Wrath_of_the_Tyrant
Wrath_of_the_Tyrant
06.09.2017, 11:39:21
  • 7
@Yuma: kek. Chopin wpływa na muzykę od niemalże 200 lat. Ciekawe czy za choćby 100 lat ludzie dalej będą śpiewać "Kenczułoki anułoki" xD
  • Odpowiedz

978

Jeden z najważniejszych momentów w historii muzyki.

Jeden z najważniejszych momentów w historii muzyki.

Zespół Queen wraz ze swoim niezapomnianym liderem Freddiem Mercury przeszli do historii muzyki po tym wspaniałym występie podczas koncertu Live Aid, charyzmatyczny lider skradł całe show. Występ herszta Queen został uznany przez wielu wybitnych znawców muzyki za jeden z najwspanialszych w dziejach.

Rozpustnik
z
youtube.com
dodany: 05.09.2017, 20:42:57
  • 202
  • #
    muzyka
  • #
    queen
  • #
    rock
  • #
    80s
  • #
    freddiemercury
  • #
    kultura
Yuma
Yuma 05.09.2017, 21:24:20
  • -102
Tak tak, wycie rockmana jednym z najistotniejszych momentów w historii muzyki. xD Co tam Beethoven, Mozart, Bach, dziesiątki innych kompozytorów wyznaczających nurty muzyczne na kolejne dekady. Co tam najwybitniejsi pianiści, jazzmani, czy twórcy muzyki filmowej. Liczy się przecież rock czyli darcie mordy w rytm RADIO GAGA i nawoływanie EO EO EO, to jest muzyka przez wielkie m. Tak to jest jak ma się spaczoną wizję historii muzyki, a więc słucha się tylko
  • 33
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yuma
Yuma 05.09.2017, 21:34:55
  • -50
@josk83: I tak Cię zminusują tak jak mnie bo przecież anglojęzyczny koncert charytatywny to było najważniejsze wydarzenie muzyczne w drugiej połowie XX wieku.
Yuma
Yuma 05.09.2017, 21:39:12
  • -178
@Rozpustnik: Nie przypominasz sobie bo słuchasz tylko anglojęzycznej muzyki pop i rock, jednocześnie wypinając się na inne gatunki muzyczne oraz inne kręgi kulturowe. 'Wielkie' Queen, a potrafisz wyszczególnić co takiego dokonał ten zespół patrząc z perspektywy historii muzyki? Proste ballady, jednolite melodie, taka typowa muzyka dla brytyjskich Januszy.
Yuma
Yuma 05.09.2017, 21:39:56
  • -24
@Rozpustnik: Tak się kończy merytoryczna dyskusja z fanami pop-rocka xD
Yuma
Yuma 05.09.2017, 21:57:27
  • -4
@boubobobobou: Nie jestem bufonem, szanuję praktycznie wszystkie gatunki muzyczne, ale jeśli ktoś nazywa koncert charytatywny grupy Queen jednym z NAJWAŻNIEJSZYCH momentów w historii muzyki to sorry, ale jest to wyraźnie przejaw zwyczajnej niewiedzy i tyle.
Yuma
Yuma 05.09.2017, 22:01:17
  • -143
@6thsurvivor: Chcesz rozbudowane i skomplikowane kompozycje rockowe to posłuchaj Pink Floyd czy King Crimson. To że Queen w kilku piosenkach nagrali coś więcej poza zwykłe Radio Gaga i Eo Eo nie znaczy nagle, że tworzyli rozbudowane utwory muzyczne. Słuchałem Queen jak miałem te 13-14 lat tak jak większość ludzi gdy zaczyna poznawać tę muzykę no i porównanie z innymi grupami rockowymi jest uderzające. Nie na darmo Queen ma opinię takiej
Yuma
Yuma 05.09.2017, 22:05:15
  • -26
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: Czyli historia muzyki opiera się na koncertach charytatywnych a nie tworzeniu nowych gatunków, stylów, wariacji czy kompozycji? Ważniejszy byłby występ Mozarta na dworze cesarskim czy skomplikowane symfonie Beethovena? Lepszy koncert Michaela Jacksona dla 200.000 ludzi czy pierwsze kompozycje jazzowe? W tytule nie masz wzmianki o wydarzeniu z popkultury tylko o historii muzyki. Wszyscy ci artyści których wymieniłeś to artyści anglojęzyczni, wyłączający większą część świata nie mówiącą po angielsku. W
Yuma
Yuma 05.09.2017, 22:35:34
  • -64
@ninakraviz: Aha, czyli cały repertuar Queen to jedna piosenka, tak?
Yuma
Yuma 05.09.2017, 23:10:21
  • -51
@ninakraviz: Wymieniłaś łącznie 7 utworów, a Queen wydało 15 płyt. Potwierdziłaś tylko tezę którą wcześniej pisałem - parę utworów wiosny nie czyni, nie jest reprezentatywne dla całości twórczości tej grupy. Docinek z ostatniego zdania poniżej komentarza. Queen to prosta muzyka dla mas, zresztą jej muzycy sami przyznawali, że nie rywalizują z zespołami grającymi ambitną muzykę.
Yuma
Yuma 30.08.2017, 17:26:41
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yuma
Yuma
Autor
30.08.2017, 17:41:00
  • 1
@Bergkamp: Jest różnica i zaznaczyłem ją we wpisie. Nie zmienia to faktu, że osoby przeciwne karze śmierci nie mają problemów z tym że policja morduje obywateli. Tak jak pisałem - aby unieszkodliwić terrorystę nie trzeba go zabijać.
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
30.08.2017, 17:41:37
  • 1
@to_juz_przesada: Każda osoba z którą rozmawiałem i była przeciwko karze śmierci mówiła, że policja powinna mieć prawo zabijać terrorystów. Dodatkowo wystarczy popatrzeć na absolutny brak reakcji i protestów przeciwko zabijaniu terrorystów.
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
30.08.2017, 17:48:18
  • 0
@to_juz_przesada: Opisz tę ostateczność gdy mogą zabić
  • Odpowiedz

17

Hitler „lewakiem”? Marna to historiografia

Hitler „lewakiem”? Marna to historiografia

Teza o rzekomym „lewactwie” Hitlera i ruchu nazistowskiego jest jedną z ulubionych klisz używanych przez środowiska dążące do dezawuowania myśli lewicowej. Stosowana jako narzędzie walki politycznej i ideowej może być ona skuteczna – niewiele ma jednak wspólnego z rzetelnym podejściem do historii

HaHard
z
histmag.org
dodany: 30.08.2017, 16:19:17
  • 23
  • #
    historia
  • #
    niemcy
  • #
    wydarzenia
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    historiapolityczna
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Yuma
Yuma 30.08.2017, 17:11:48
  • -7
Niewiarygodny bełkot. Prawica opowiada się za konserwatyzmem społecznym, wolnym rynkiem oraz rządem minimum, który nie wchodzi w życie obywateli. NSDAP była dokladnym przeciwieństwem tych warunków. Pisanie, że Hitler był prawicowy bo jego partia była narodowa jest absurdalne. Prawica nigdy nie była utożsamiana z ruchami narodowymi, ponieważ jest to ideologia, która stawia jedną grupę ludzi jako uprzywilejowaną względem innych przebywających na tym samym terenie prawnym. Różnica między Hitlerem a Stalinem odnosiła się jedynie
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yuma
Yuma 16.08.2017, 10:45:20
  • 11
Jako laik mam kilka pytań ws. teorii ewolucji. Często słyszałem, że jej przeciwnikami są tylko osoby religijne, ale okazało się, że istnieje też pokaźne grono naukowców, które wskazuje, że teoria ewolucji wcale nie musi być prawdziwa. Choćby taki Michael Denton, który właśnie napisał drugą część swojego epokowego dzieła Evolution: Theory in Crisis, w której krytykuje darwinowskie podejście do różnorodności życia, posiłkując się setkami przykładów z paleontologii, genetyki czy biologii molekularnej. Pogrzebałem parę
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yuma
Yuma
Autor
16.08.2017, 11:01:24
  • 0
@ghostface: Nie mam pojęcia, ja tylko amatorsko interesuję się takimi sprawami i zadałem parę pytań. Trzeba by spytać tych naukowców czy życie stworzyli kosmici, wcześniejsza rasa ludzi czy jeszcze coś innego. Mimo wszystko nikt nie kwestionuje teorii heliocentrycznej ani wielu innych teorii, które są falsyfikowalne a z teorią ewolucji jest taki bardzo dziwny ambaras.
@Panfidelus: On już chyba nagrał film na ten temat i podawał lakoniczne informacje z
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
16.08.2017, 11:16:06
  • 0
@Vvornth: Jak możesz pisać o ideologii oraz niepoważnym traktowaniu po tym co napisałem? Wiesz w ogóle kim jest taki Michael Denton? Przeczytałeś jego książki? Bo piszesz tak jakby każdy krytyk był religijnym oszołomem.
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
16.08.2017, 11:25:30
  • 1
@Alth: Ok, rozumiem.
1. Co w takim razie sądzisz o takich ludziach jak Michael Denton, renomowany naukowiec, który nie zgodzi się z tym co napisałeś? Nie można ich klasyfikować jako oszołomów, a sami prezentują naukowe podejście do całej sprawy, wskazując na elementy teorii, które jej nie potwierdzają.
2. Mógłbyś jakieś wymienić?
3. Pewnie chodzi im o zwierzęta z pogranicza ptaków / ssaków / płazów / ryb / gadów etc.
4.
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
16.08.2017, 11:29:32
  • 0
@einz: Tak, dobry punkt, właśnie o to mi chodzi, że teorię ewolucji bada się niejako wstecz, przez co nie można jej zaobserwować na żywo, przez co ten sam fakt może być interpretowany na dwie strony, zależnie od innych poszlak z innych dziedzin nauki. Najlepiej byłoby osiągnąć wysoki poziom rozwoju i spróbować zasymulować początkowe formy życia w takim samym środowisku aby zobaczyć jak by się to potoczyło.
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
16.08.2017, 11:35:26
  • 0
@Vvornth: Ok, widzę, że nic nie rozumiesz. Masz:
Denton gained a medical degree from Bristol University in 1969 and a PhD from King's College London in 1974. He was a senior research fellow in the Biochemistry Department at the University of Otago, Dunedin, New Zealand from 1990 to 2005. He describes himself as an evolutionist and he has rejected biblical creationism. He still believes that the existence of life is
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
16.08.2017, 11:39:34
  • 0
@einz: Wiem, ale wskazuję, że mogło tak być i to co zostało stworzone, może być teraz uznawane za efekt długotrwałego procesu ewolucji przez dobór naturalny. Nie można tak odwracać pytań, bo równie dobrze mogę napisać, że różnorodność form życia na Ziemi oraz ich rozwój nie był spowodowany akurat doborem naturalnym, bo nie ma na to żadnych dowodów, dopóki nie zaobserwujemy całego procesu w symulowanej rzeczywistości. Innymi słowy - równie pełnoprawne
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma 15.08.2017, 12:16:06
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yuma
Yuma
Autor
15.08.2017, 12:19:44
  • 0
@KorelacjaProkrastynacji: Skąd to wiadomo, skoro neandertalczycy byli rzekomo bardziej inteligentni?
  • Odpowiedz
Yuma
Yuma
Autor
15.08.2017, 12:37:25
  • 1
@Alth: 2. Ale ludzkie rasy nie mogły powstać 200.000 lat temu. Nie wiadomo zatem kiedy dokładnie się to stało?
  • Odpowiedz

634

Ludzkie małpy niszczą, opluwają i kopią obalony pomnik żołnierza Konfederacji

Ludzkie małpy niszczą, opluwają i kopią obalony pomnik żołnierza Konfederacji

To nie Afganistan albo Syria i nie muzułmańscy Talibowie czy ISIS. To USA.

Radagast
z
twitter.com
dodany: 15.08.2017, 07:43:53
  • 192
  • #
    usa
  • #
    swiat
  • #
    lewackalogika
  • #
    historia
  • #
    ciekawostki
  • #
    kultura
Yuma
Yuma 15.08.2017, 12:19:01
  • -16
Jeszcze parę lat temu i środowisko KOD-owców będzie robić to samo z pomnikami Kaczyńskiego.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

559

Co oznacza świat cieplejszy o 3°C?

Co oznacza świat cieplejszy o 3°C?

Najnowsze badanie z Nature Climate Change pokazuje, że ocieplenie klimatu do 2100 na 95% przekroczy 2°C. Realny scenariusz to 3,2°C - co to oznacza dla Ziemi? I dlaczego świat cieplejszy o 3°C to co innego niż dzień cieplejszy o 3°C?

Sierkovitz
z
facebook.com
dodany: 02.08.2017, 15:03:43
  • 316
  • #
    nauka
  • #
    klimat
  • #
    neuropa
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    liganauki
  • #
    ciekawostki
Yuma
Yuma 02.08.2017, 15:37:41
  • -71
Przypominam że od miesięcy nie podano tutaj żadnych argumentów wskazujących na to, że wzrost temperatur na Ziemi jest spowodowany działalnością człowieka, ponieważ nie istnieją szczegółowe dane sprzed XIX wieku. Analiza danych jedynie z XX wieku to absurdalne i nienaukowe podejście, bo to tak jakby wysnuwać wnioski na temat wzrostu 15-latka mającego 165 cm wzrostu przez analizę wzrostu w przedziale wiekowym 8-15. Co było wcześniej? KOGO TO OBCHODZI PRZECIEŻ TO WSZYSTKO WINA CZŁOWIEKA
  • 17
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Yuma
Yuma 02.08.2017, 15:43:41
  • -31
@ex-02: Nie, nie podano, chyba że posiadasz szczegółowe dane sprzed XIX wieku, którymi podzielisz się ze światem nauki.
Yuma
Yuma 02.08.2017, 15:46:03
  • -28
@Sierkovitz: Oczywiście że potrzebujesz, bo to jest tak samo jak ze wzrostem człowieka. Wyciąganie wniosków na podstawie danych cząstkowych jest po prostu absurdalne i jest to zwykłe robienie kpin z metodologii naukowej. To tak jakbyś wyciągał wnioski o cywilizacji Majów, badając tylko ich upadek.
Yuma
Yuma 02.08.2017, 15:48:09
  • -28
@ex-02: Czyli jeśli temperatura w XVI i XVII wieku byłaby adekwatna do tej prognozowanej na rok 2100 to uznałbyś, że to nie ma żadnego wpływu tak, wielki naukowcu kpiący z metodologii naukowej?

515

Znaleziono komórki mózgowe kontrolujące starzenie.

Znaleziono komórki mózgowe kontrolujące starzenie.

Naukowcy odkryli, że komórki macierzyste w podwzgórzu wpływają na tempo procesu starzenie się organizmu. W wyniku eksperymentów przeprowadzonych na myszach, udało się zatrzymać, a nawet cofnąć niektóre objawy starzenia się.

fizdejko
z
sciencedaily.com
dodany: 01.08.2017, 16:47:37
  • 138
  • #
    nauka
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
Yuma
Yuma 01.08.2017, 21:23:07
  • -2
Nieśmiertelny umysł wgrany do wirtualnej rzeczywistości = życie wieczne.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

153

Globalny klimat - czerwiec 2017 3. najcieplejszy w notowanej historii

Globalny klimat - czerwiec 2017 3. najcieplejszy w notowanej historii

Cieplejsze były tylko 2016 i 2015 - lata kiedy występowało El Nino, zjawisko, które ociepla dodatkowo klimat. To oznacza, że cały rok 2017 będzie w czołówce najcieplejszych lat w notowanej historii (okres lipiec 2016- czerwiec 2017 to 2. najcieplejszy lipiec- czerwiec odkąd prowadzimy pomiary).

Sierkovitz
z
ncdc.noaa.gov
dodany: 20.07.2017, 12:34:13
  • 156
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    klimat
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
Yuma
Yuma 20.07.2017, 14:45:24
  • -4
"ODKĄD PROWADZIMY POMIARY" czyli informacje ze znaleziska nie są miarodajne. Nie ma danych sprzed XIX wieku, które mogłyby pokazać długofalowy wzrost temperatur na Ziemi. Wyciąganie wniosków na podstawie niezwykle krótkiego wycinka czasu budzi politowanie, bo naprawdę - niby jakim cudem można mieć 100% pewność, że wzrost temperatur w XX i XXI wieku jest spowodowany działalnością człowieka, skoro nie ma danych sprzed rewolucji przemysłowej? To nie jest nauka tylko zgadywanie i podpinanie danych
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

424

Lampart poluje na małpy na drzewach.

Lampart poluje na małpy na drzewach.

Oddaje przy tym skoki na wysokość nawet kilku metrów samemu będąc na wysokości kilkunastu metrów. Niesamowicie zwinny i szybki. Lata skubany lepiej niż kosmonauta.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 03.07.2017, 12:52:07
  • 38
  • #
    swiat
  • #
    przyroda
  • #
    natura
  • #
    zwierzeta
  • #
    koty
  • #
    smiesznykotek
Yuma
Yuma 03.07.2017, 14:28:17
  • -24
Lampart to nadzwierzę ale zawsze mnie ciekawiło dlaczego tak pięknie wygląda. Jaki cel miała ewolucja aby sprawić że lampart będzie miał piękne futro pełne plam? Tylko proszę bez tego żenującego argumentu że to niby do kamuflażu, bo ani piękne cętki, ani tygrysie pasy, ani symetryczne skrzydła ptaków, rogi antylop czy upierzenie pawia nie jest potrzebne aby zwierzę mogło się schronić. Przecież patrząc na takie zwierzęta pierwsze co się nasuwa na myśl to
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 03.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking