Pamiętacie kuriera #pocztapolska #pocztex który wyłamał mi przedwczoraj zamek w skrzynce pocztowej w #szczecin? No to wczoraj przeszedł sam siebie. Filmu nie cenzuruję, bo jak on ma w dupie swoją pracę, to ja mam w dupie, kto to zobaczy.
Plusujcie otwarte w niedzielne #zakazhandlu sklepy - żabki, carrefour'y express i niektóre Intermarche otwarte w niedziele, nikt nigdy nie plusuje odważnych sieci które bohatersko walczą z durnymi zakazami!
@Ziutek_Grabaz: Na początku kiedy dzienniki online dopiero wchodziły w życie, też się dało. Wystarczyło siedzieć w ławce np. przed nauczycielką religii, wyczaić jej dane + adres serwera bazy, który ten system listował gdzieś w stopce (wszystko oczywiście prezentowane na rzutniku) i potem przez MS Access za pomocą ODBC podpiąć się. Wtedy nauczyciele nie mieli podziału uprawnień i każdy mógł modyfikować oceny z dowolnego przedmiotu. Po Naszym roku kolejny wyczaili i
P. Grégoire Nitot, prezes Sii, przywraca do porządku mejlowo pracownika myślącego że ma jakieś prawa wynikające z Kodeksu Pracy jak na przykład prawo do założenia związku zawodowego.
@ZenobiuszFoobar: Tak właśnie wygląda zbieranie niezależnych opinii. Pewne w Cisco też ściemniają i są podobnie w Top3? Wspominam o Cisco, bo podobną imbę ten koleś odwalił tam dwa lata temu... Ciekawe ile związków zawodowych ma oddział szwedzki.
@ZenobiuszFoobar: Typowe klapki na oczach na konkretne argumenty. Pokazuję Ci wyniki ankiety zadowolenia pracowników realizowanej przez cenioną organizację na całym Świecie, a ty swoje, że właściciel firmy ma w dupie pracownika + jeszcze fakt, że można go j---ć na hajs. Skąd ta wiedza? Pracowałeś w Sii?
Mieczysław Frąckiewicz (Lt John Franklin) to ostatni lotnik Polskich Sił Powietrznych, który brał udział w obronie Wielkiej Brytanii. Do służby w lotnictwie zgłosił się w 1943 r. Po ukończeniu szkolenia na radiooperatora otrzymał przydział do Dywizjonu 304. Został odznaczony Krzyżem Walecznych
- Rosja powinna być uznana za państwo terrorystyczne. Wszystkie rosyjskie aktywa muszą być zamrożone. Rosyjskie statki nie powinny wpływać do zachodnich portów. Potrzeba wstrzymania dostaw do Rosji towarów