Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko214
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Masterpolska94

Masterpolska94

Dołączył 8 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 161518
  • Znaleziska 49375
  • Mikroblog 112143
  • Obserwujący 45
  • Obserwowane 63
testocore
testocore
30.12.2025, 15:12:37
  • 5
Zabrakło argumentu Ad Podlasium, czyli coś w stylu "co się dziwicie, przecież to Podlasie".
Dla nich to kolejny menel co się wykończył i tysiące stron dowodów to tam szczegół; a że to był Konon, który był uciążliwy, to pewnie ich to jakoś nie obeszło. Śmieszne tylko, że było tyle przedłużeń aby ostatecznie olać xd

Cóż, dzieciaki miały ubaw, ale skończyło się.

#kononowicz #patostreamy
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 15:16:18 via Wykop
  • 7
@testocore: Przedłużenie było akurat do końcówki grudnia czyli w okresie, gdy organy umarzają ile wlezie, aby im statystyk nie brudziło. Specjalnie to zrobili na klasyczne przeczekanie.
  • Odpowiedz
gagarin_kosmonauta
gagarin_kosmonauta
30.12.2025, 15:09:07
  • 9
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2025-12-30/final-sprawy-krzysztofa-kononowicza-bialostocka-prokuratura-podjela-decyzje/

#kononowicz #patostreamy
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 15:14:14 via Wykop
  • 4
@gagarin_kosmonauta: Aha czyli jednak na 17 § 1 pkt 2... ja p------e. Chciałbym przeczytać co tam prokurator naskrobał w uzasadnieniu, bo aż jestem ciekawy jakie fikołki tam nastąpiły. Oczywiście on to pewnie zrobił na w-------u, bo wiedział, że postanowienie faktycznie nie podlega żadnej kontroli (brak osób uprawnionych do zaskarżenia) i jak ktoś chce przeczytać to musi uzyskać jego zgodę w trybie KPK albo w trybie dostępu do informacji publicznej.
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 14:04:40
  • 60
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94
Autor
30.12.2025, 14:21:19 via Wykop
  • 1
@jajecznapasta: To nie działa w ten sposób. Takie czynniki, to sąd może uwzględnić i uwalić w sprawie cywilnej albo w karnej z prywatnego aktu oskarżenia (przy czym tu też nie do końca), a nie w sprawie ściganej z oskarżenia publicznego. Gdyby Łukasz dostarczył żywego Kononowicza, który chciałby zeznawać i stwierdziłby, że się nad nim znęcali, to zachowanie prokuratury mogłoby być znacznie odmienne, choćby z tego względu, że Kononowicz jako pokrzywdzony
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94
Autor
30.12.2025, 14:42:37 via Wykop
  • 2
@jajecznapasta:

Przy art 207 sąd mógł to umorzyć nawet przy ogromnej liczbie dowodów bo kluczowe nie jest ile jest screenów i filmów tylko czy spełnione są wszystkie znamiona znęcania się a sąd mógł uznać że był to tylko eskalujący konflikt medialny i że brak było relacji zależności sprawca ofiara oraz jednoznacznego zamiaru znęcania się.


Już pisałem, że to tak nie działa. Udział Łukasza w tej sprawie nie ma żadnego znaczenia
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94
Autor
30.12.2025, 14:48:54 via Wykop
  • 2
Jako, że pokrzywdzony zmarł, to na mocy art. 55 § 1 w związku z brakiem osób najbliższych czy znajdujących się na utrzymaniu, to prokurator wykonuje prawa pokrzywdzonego z urzędu.


@Masterpolska94: Dodaję sprostowanie. Nie 55 § 1, tylko 52 § 1.
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94
Autor
30.12.2025, 15:00:25 via Wykop
  • 1
@cezaryglazura: Zgadzam się. Co do zależności to jest to fakt, ale akurat w tej sprawie, to taki dodatkowy czynnik zwiększający ciężar kryminalny czynu. Co do umorzenia można kombinować tak jak napisałem, żeby spróbować z dostępem do informacji, ale to może być długa droga, gdy organ będzie wykorzystywał maksymalne terminy i zmusi dodatkowo do pójścia na drogę sądową do WSA, a jak ktoś wie jak sprawnie działają sądy administracyjne w Polsce,
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94
Autor
30.12.2025, 15:04:26 via Wykop
  • 3
@jajecznapasta: Tego się nie dowiemy, ale jeśli tak zrobił prokurator umarzając i na takie okoliczności powołał się w uzasadnieniu, to nie jest to właściwa podstawa umorzenia, gdyż wykracza poza zakres sprawy. W normalnych warunkach sąd raz dwa uchyliłby takie postanowienie po złożeniu zażalenia. No a jeśli na takie okoliczności powołałby się sąd w postępowaniu sądowym, to miałby pewne uchylenie przez sąd drugiej instancji i przekazanie do ponownego rozpoznania.
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94
Autor
30.12.2025, 15:11:30 via Wykop
  • 1
@jajecznapasta: Ehhh no tak zapomniałem, że my siedzimy w takim p-------m uniwersum...
  • Odpowiedz
michalglus
michalglus
30.12.2025, 14:43:28
  • 7
Dla osób które twierdzą, że w innych prokuraturach niż białostocka wynik śledztwa na 100% byłby inny, decyzja Prokuratury z Warszawy w głośnej, medialnej sprawie, gdzie umorzenie od razu budzi mocne podejrzenia, że jest ono motywowane politycznie i co? No nic, umorzenie wlatuje tak czy siak. Taki mamy wymiar sprawiedliwości w tym kraju.
#kononowicz #patostreamy
michalglus - Dla osób które twierdzą, że w innych prokuraturach niż białostocka wynik...

źródło: G9a9Y4PWgAAkY5Y

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 14:53:17 via Wykop
  • 4
@michalglus: @Tatrapiwo123 Zdecydowanie inaczej by to wyglądało, gdyby Kononowicz żył. Nawet w Białymstoku. Gdyby sprawę dostała jednostka spoza Białegostoku, to nawet ze śmiercią też być może byłaby to lepsza opcja, bo przede wszystkim organy nie byłyby skalane kontaktem z Kononowiczem, a wiemy co o nim myśleli ci wszyscy urzędnicy. No tak czy inaczej największym problemem jest spychologia i w-------e. Bardziej liczą się statystyki niż faktycznie załatwienie sprawy.
  • Odpowiedz
suchol-majorski
suchol-majorski
suchol-majorski
30.12.2025, 14:05:04
  • 1
Myślisz ze apelacja z Mariola bedzie skuteczną, jeśli prokuratura umorzyli sprawę, czyli nie bylo znamion znęcania sie nad kononowiczem.

Chopie dostałeś wlasnie kolejny wyrok

#kononowicz #patostreamy
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 14:13:51 via Wykop
  • 6
@suchol-majorski: Te wasze teorie. To, że prokuratura umorzyła, to nie znaczy, że nie było znamion. Zresztą nie musieli nawet tego umorzyć na brak znamion, tylko np. na 322 KPK. Po prostu mieli w dupie sprawę, a nie że nie było znęcania.
  • Odpowiedz
JK74
JK74
JK74
30.12.2025, 11:08:17
  • 118
No cóż. Kilkaset godzin życia poświęcone by przegrać z systemem. Mimo wszystko warto było, bo wiem, że ja i inne osoby, które działały w sprawie zachowaliśmy się jak trzeba.
#kononowicz #patostreamy
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 11:45:34 via Android
  • 2
@Arizona221: Nie da się nic z tym zrobić, bo nie ma podmiotu, który mógłby złożyć zażalenie. Zostaje tylko działać tak, aby prokurator sam podjął umorzone postępowanie na podstawie 327 § 1 KPK.

Potem napiszę dłuższy wpis na ten temat, co i jak.
  • Odpowiedz
Tessai
Tessai
30.12.2025, 04:05:33
  • 3
#kononowicz Więc po umorzeniu rudy deviant znowu aktywuje mleczne hówno. Będą nowe filmy z grubym codziennie ¯\(ツ)/¯ #patostreamy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 04:38:42 via Android
  • 12
@KapitanTorpedal: Też mam cały czas taką nadzieję, że to fejk, ale dużo już widziałem w praktyce i wbrew różnym teoriom tak po prostu wygląda informacja dla osób nieuprawnionych do złożenia zażalenia, ale które trzeba poinformować o umorzeniu.
No ale może jednak się zaskoczę pozytywnie. Zobaczymy i chciałbym usłyszeć jak Olo na lajcie wyjaśnia sprawę.

Najgorsze jest to, że była nadzieja na u----------e rudego. To już nawet powiem c--j z tym
  • Odpowiedz
michal-kolodziej32
michal-kolodziej32
michal-kolodziej32
30.12.2025, 01:37:46
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 02:24:01 via Wykop
  • 5
@Doiges: @michal-kolodziej32 Nie ma takich informacji, bo to nie jest postanowienie, tylko zawiadomienie o tym, że prokurator wydał postanowienie. To są odmienne rodzaje pism. Zawiadomienie nie jest nawet decyzją procesową, tylko informacją od organu o jakimś fakcie.

Stąd nie ma tutaj wspomnienia o pouczeniu o prawach tj. tym, że przysługuje albo nie przysługuje środek odwoławczy. Zawiadomienia o umorzeniu wysyła się zasadniczo pocztą, ale można też mailowo, bo są obojętne
Masterpolska94 - @Doiges: @michal-kolodziej32 Nie ma takich informacji, bo to nie jes...

źródło: 34647

Pobierz
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 02:54:51 via Wykop
  • 4
@michal-kolodziej32: No tak, tylko gdzie postępowanie administracyjne, a gdzie karne. W adminie przede wszystkim dostajesz pisma, gdy jesteś stroną tego postępowania i tam zawsze zgodnie z art. 107 § 1 pkt. 7 musisz mieć info o tym czy decyzja administracyjna podlega zaskarżeniu czy też nie. Inne podmioty, o ile nie działają na specjalnych prawach (jak prokurator, RPO czasem będący uczestnikami) tej decyzji nie otrzymują. W sensie możesz złożyć np. donos
  • Odpowiedz
Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 03:34:54 via Android
  • 5
@michal-kolodziej32: A jeszcze co jest problematyczne. Już pisałem, że tu właściwie nie ma nikogo, kto mógłby złożyć zażalenie. Jedynie byłaby opcja z osobą wykonującą prawa pokrzywdzonego, to wtedy mogłaby ona uzyskać wgląd do akt i złożyć zażalenie. W przypadku Kononowicza, to on był pokrzywdzonym, ale skoro zmarł i nie było żadnej rodziny czy innej osoby na utrzymaniu, to prawa z urzędu wykonuje prokurator będący dysponentem sprawy. Musiałby się odnaleźć ktoś
  • Odpowiedz
Pierzgalski_2003
Pierzgalski_2003
29.12.2025, 21:04:38
  • 8
Pewną nadzieję, że to troll daje mi dziwne, asymetryczne zabarwienie orła- wygląda mi to na wadę wynikającą z amatorskiego pomniejszenia grafiki (np. w Paincie), co by sugerowało, że zamiast legitnej pieczątki urzędowej (troll by przecież takiej nie miał) mamy do czynienia z wydrukiem.
Nie wiem, czy jakąś istotną rolę odgrywa ta dziwna, czerwona kropka. Kropelka krwi? G---o jakiegoś owada?
Ponadto na nazwisko rzekomego referendarza jest już w Polsce firma transportowa- randomowa pieczątka
Pierzgalski_2003 - Pewną nadzieję, że to troll daje mi dziwne, asymetryczne zabarwien...

źródło: IMG_0151

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 30.12.2025, 01:55:49 via Wykop
  • 1
@Pierzgalski_2003: To nie jest pieczątka, tylko grafika. Pisałem pisma w prokuraturze i w każdym wzorze był ten element. Co do jakości, jeśli to nie jest przeróbka, to wynika z jakości samego wydruku i ponownego zeskanowania. Od razu zaznaczam, że w niektórych jednostkach takie grafiki są, a w niektórych nie ma. W większości rejonów jest.
  • Odpowiedz

686

Na szpitalnym łóżku wręczono mu mandat. Potrącony rowerzysta nie żyje.

Na szpitalnym łóżku wręczono mu mandat. Potrącony rowerzysta nie żyje.

Pan Mirosław został potrącony przez samochód, gdy przejeżdżał przejazdem dla rowerzystów przez skrzyżowanie. Z relacji jego żony wynika, że już w szpitalu policjant miał nalegać, by sparaliżowany po wypadku mężczyzna podpisał mandat. Kilkanaście dni później poszkodowany zmarł.

Bobito
z
polsatnews.pl
dodany: 28.12.2025, 13:03:36
  • 177
  • #
    prawo
  • #
    policja
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    informacje
  • #
    rower
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 22:07:26 via Wykop
  • 5
@Jankoz @darek-jg @Drokan11111 @Ptysiu_323 Tu trzeba przede wszystkim rozdzielić zdarzenie na dwa elementy. Pierwszy element to odpowiedzialność rowerzysty za wykroczenie w postaci kolizji drogowej z 86 § 1 KW, a drugie to odpowiedzialność kierowcy za wypadek ze 177 § 1-2 KK. To że rowerzyście stało się to, co się stało nie zwalnia go z potencjalnej odpowiedzialności za wykroczenie, jeśli on sam nie zastosował się do zasad ruchu drogowego.
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 22:14:35 via Wykop
  • 4
@leon-san: Też jestem ciekawy, aczkolwiek sprawa bardzo mocno śmierdzi. Gość trafia do szpitala sparaliżowany, a po kilku godzinach przychodzi policjant wręczyć mu mandat za wykroczenie. Tutaj powinni wpierw przeprowadzić postępowanie przygotowawcze w sprawie pod kątem 177 § 1 KK z rozważeniem odpowiedzialności obydwu stron. Zresztą jeśli to co napisali w artykule o brakach w aktach obecnego postępowania wszczętego przez prokuraturę, jest prawdziwe, to znaczy, ze policja przy okazji wyjaśnienia okoliczności
Masterpolska94
Masterpolska94 29.12.2025, 13:10:10 via Wykop
  • 1
@Qullion:

tylko to jest wypadek i da się stwierdzić na miejscu, przez ratowników jakie są obrażenia jednego z uczestników. Nie ma znaczenie przypisanie winy to dalej jest wypadek.


Oczywiście, że przypisanie winy ma znaczenie. Tego typu zdarzenia drogowe czasem mają dualistyczny charakter, co oznacza, że obydwie strony mogą odpowiadać karnie i istotne są tutaj okoliczności zdarzenia. Nie jest tak, że odpowiedzialność za zdarzenie drogowe przerzuca się tylko na stronę, która dopuściła
Masterpolska94
Masterpolska94 29.12.2025, 13:27:03 via Wykop
  • 1
@leon-san: No zgadzam się, bo tutaj bardzo dużo rzeczy wygląda nie tak jak powinno. Na pewno uważam, że tak czy inaczej nie powinno się to skończyć tak jak się skończyło, tylko na miejsce powinien przyjechać prokurator, powinno być postępowanie przygotowawcze mające na celu wyjaśnienie okoliczności i potem dopiero przejście do fazy czy to stawiania zarzutów czy też bezpośrednio karania za wykroczenie.
Jeśli faktycznie policja i kierowca pojazdu się znali, no to
Masterpolska94
Masterpolska94 29.12.2025, 21:11:00 via Wykop
  • 1
@Qullion

czyli co jak orzekli na miejscu winę rowerzysty to nagle wypadku nie ma? No chyba dalej jest i sprawa powinna iść dalej. Dlatego tak napisałem.


Spróbuję inaczej to wytłumaczyć, bo nie rozumiesz chyba, co chcę przekazać. Być może perspektywa prawnika jest zbyt skomplikowana (nie jest to przytyk jak coś, a samo prawo karne jest dość skomplikowane). Dla wielkiego uproszczenia wypadek jest, nie ma co tego kwestionować. Tylko niezależnie od sytuacji jest
Masterpolska94
Masterpolska94 29.12.2025, 22:53:35 via Wykop
  • 1
@Qullion:

Było wtedy jasno powiedziane, że jeżeli jedna osoba jest poszkodowana to stwierdza się wypadek, pojazdów się nie rusza, przeprowadza się oględziny. Potem następuje rekonstrukcja zdarzenia bez wiązania jej z prawem o ruchu drogowym.


Tak jest i robi się to dlatego, aby określić ostatecznie kwestię odpowiedzialności na gruncie prawa karnego. W tym kontekście wypadek jest, bo mamy osobę, która doznała uszczerbku, ale nie musi się to wiązać definitywnie z tym,

794

Saudyjczycy przejęli EA games

Saudyjczycy przejęli EA games

99% udziałów wartych 50 mld co oznacza wyjście z giełdy.

CJzSanAndreas
z
ppe.pl
dodany: 28.12.2025, 09:09:32
  • 238
  • #
    pcmasterrace
  • #
    gry
  • #
    gaming
  • #
    biznes
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 20:38:24 via Wykop
  • 6
@MadJack47: To nie tylko oni tak s---------i. Mnóstwo serii zostało mocno utopionych czy to przez Microsoft (nakupowali studiów, które nic nie produkują albo produkują chujangę), Ubisoft, Sony, Activision czy właśnie EA. Sam Disney kupując LucasArts mógłby zaangażować się choćby w przywrócenie serii Knights of the Old Republic (miał być remake KOTOR-a, ale temat chyba upadł), Jedi Knight czy prawdziwy powrót serii Battlefront.

Zamiast tego mamy cały czas tylko MMO The

326

Przełomowy wyrok TK: zasiedzenie służebności przesyłu podważone

Przełomowy wyrok TK: zasiedzenie służebności przesyłu podważone

Przez lata linie energetyczne i gazociągi same się zasiedziały, a właściciele gruntów przegrywali w sądach. Teraz Trybunał Konstytucyjny mówi jasno: to nie może działać automatycznie. Dla wielu właścicieli to pierwszy krok aby odzyskać kontrolę nad ziemią i żądać pieniędzy za przesył

panpiatek
z
prawonet.pl
dodany: 28.12.2025, 01:18:58
  • 49
  • #
    nieruchomosci
  • #
    sad
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    budowadomu
  • #
    dom
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 18:31:49 via Wykop
  • 4
@Einstein_z_wypoku: Ważniejsza jest polityczna wojna, to czego oczekujesz xD

Zresztą TK już według nich nie był TK w momencie, gdy choćby został wydany wyrok w sprawie jednej z przesłanek aborcyjny. Na logikę uśmiechniętych ten wyrok nie istnieje, ale z jakiegoś powodu dalej się do niego stosują i nie przywrócili ustawy w brzmieniu sprzed wyroku. Na szczęście jeszcze tylko dwa lata i koniec tego cyrku.
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 18:37:25 via Wykop
  • 1
@wuchta: Dla silnych razem jest to wiedza ponad ich możliwości, bo oni wiedzę o prawie czerpią z TVN i sokuzburaka oraz od prawniczych prostytutek. Zresztą jeżeli to są jacyś przebierańcy i osoby podające się za sędziów TK, to dalej się zastanawiam dlaczego od ponad dwóch lat nikt im nie postawił zarzutów przywłaszczenia sobie funkcji publicznej.
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 19:32:15 via Wykop
  • -4
@Cox213777: wracaj na grupkę dla silnych razem zielonka
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 19:51:21 via Wykop
  • 2
@Cox213777:

batyrek


Widzę trafił się mocny zawodnik. Pewnie dalej czekasz na policzenie głosów.

W każdym razie już napisałem, żebyś wracał na grupkę dla silnych razem zielonka, a nie wypowiadasz się w kwestiach, o których nie masz żadnego pojęcia (wątpię, że masz choćby wykształcenie okołoprawnicze typu administracja czy bezpieczeństwo wewnętrzne), tylko wszystkie informacje czerpiesz od neuropków lub z TVN. Każdy doskonale wie, że wojna o trybunał, to wojna frakcyjna i problem
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 19:58:42 via Wykop
  • 15
@zobq: Trybunał nagle zacznie istnieć, gdy tusk obsadzi go swoimi ludźmi. Stare znałem xD

Zostanie tylko problem tych istniejąco-nieistniejących orzeczeń TK-NIE-TK z czasów, gdy były one publikowane przez pisowców i z jakiegoś powodu obecna władza się do nich stosuje (oczywiście też zależy jakich, ale tych co nie stosują jest mniejszość). Dziwię się cały czas dlaczego np. robili fikoły z aborcją zamiast uznać, że wyrok TK w sprawie aborcji nie istnieje
Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 19:59:56 via Wykop
  • 13
@zobq: Nieistnienie TK to taki sam kazus jak "nielegalny" KRS, w którym zasiada Żukowska i pobiera za to pensję.
tomwick55
tomwick55
28.12.2025, 17:49:25
  • 20
#przegryw #heheszki #rozowepaski #memy #blackpill
tomwick55 - #przegryw #heheszki #rozowepaski #memy #blackpill

źródło: 1000026338

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 18:58:13 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
user2138
user2138
user2138
28.12.2025, 16:00:55
  • 5
Te całe ruchy mgtow poszły w złym kierunku. Sam długo musialem radzić sobie sam. Dlatego oczekiwałbym od takich stron wsparcia emocjonalnego, radzenia sobie w kryzysach, rozwijania się. Obecnie większość treści to są w większości wpisy frustratów, którzy mówią o sobie że są sigmami i mają wywalone w kobiety, a tak naprawdę cały dzień spędzają przed kompem przeglądając Instagramy jakiś młodych Julek i tylko czekają, aż coś napisze żeby pasowało pod tezę że
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 18:25:25 via Wykop
  • 2
@Fala_Magnezu: już nawet nazwa tego ruchu to beka fhooooj, jak tych MGTOW to jest jakiś 1% maks, a reszta to MSTOW, a i nawet z tym "OWN" można się kłócić, bo co to za własna droga...

Jeszcze inna sprawa, ze absolutnie nie dziwi taka postawa osobników z tego typu społeczności. Gdyby mieli możliwość, to za tzipę wyrzekliby się wszystkiego co pisali w internecie i wszystkich przekonań. Natura
  • Odpowiedz
Polnischefuhrer
Polnischefuhrer
28.12.2025, 17:22:38
  • 5
#przegryw fame>wygląd, jak masz znaną mordę w całym kraju to nawet z mordą przegrywa szybko znajdziesz sobie babę
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 28.12.2025, 18:20:05 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
WujekMokrePalce
WujekMokrePalce
27.12.2025, 08:08:33
  • 12
To jest niepojęte, że człowiek żyje ok. 70 lat dzisiaj, przy 30 powinno być kaput i mieć z głowy
#przegryw
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 27.12.2025, 13:51:47 via Wykop
  • 1
@WujekMokrePalce: ostatnio doszedłem do wniosku, że żywot intela był kiedyś znacznie lepszy, bo przy 30 to potrafił być już stary chłop, a przy 50 to trzeba było już trumnę szykować, a teraz żywot życia się ciągnie fhuuuj tego typu ehhh
  • Odpowiedz
zombine
zombine
26.12.2025, 19:24:22
  • 11
Podcast mi się oglądało na yt, o najgroźniejszych lekach bez recepty no i wychodzi że paracetamol w Fervexie z piwem, winem, wódką to był totalny rozpier dol

#bonzo #patostreamy
zombine - Podcast mi się oglądało na yt, o najgroźniejszych lekach bez recepty no i w...

źródło: 4af4e545c7c0b9ff49e853e4d694f0ed,0,0,0,0

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 27.12.2025, 13:21:21 via Wykop
  • 10
@zombine: fervex zrobił pierdoooolony hałas w wontrobie
  • Odpowiedz
Verdundrinovsky
Verdundrinovsky
26.12.2025, 19:57:11
  • 13
#bonzo Tajge co dostałeś pod choinkę? Anota nic. #patostreamy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 27.12.2025, 13:19:54 via Wykop
  • 2
@MatteoCommerciante: to szeba być siotom żeby nie dostać na święta maszynki do hotogów z wifi tego typu
  • Odpowiedz
snorli12
snorli12
22.12.2025, 10:54:56
  • 61
W 2026 roku trzeba będzie zrobić urbex (。◕‿‿◕。) #kononowicz #patostreamy #suchodolski
snorli12 - W 2026 roku trzeba będzie zrobić urbex (。◕‿‿◕。) #kononowicz #patostreamy #...

źródło: 1020

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Masterpolska94
Masterpolska94 25.12.2025, 13:05:23 via Android
  • 1
@DrTRAPH0USE: Psychol z Bielska pewnie liczy cały czas, że faktycznie ktoś tam się będzie kręcił. Zresztą biorąc pod uwagę jego obsesję, to nie zdziwiłbym się, gdyby siedział godzinami przed komputerem oglądając stryma z kamer zaciągając się zapachem szkolnej.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 23
  • Strona 3 z 23
  • >

Zbigniew Kucharski

  • xddd
  • Lublinum, Palatinatus Lublinensis

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 14.07.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.01.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 09.10.2024

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking