Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko396
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Jbl33
Jbl33

Jbl33

Dołączył 5 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 728
  • Znaleziska 712
  • Mikroblog 16
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 3

2771

NIE dla żydowskich roszczeń – petycja do polskiego rządu

NIE dla żydowskich roszczeń – petycja do polskiego rządu

W nocy z 24 na 25 kwietnia 2018 roku przegłosowana została w Izbie Reprezentantów USA ustawa 447 znana również jako ustawa „JUST”. Dokument ten przyznaje Departamentowi Stanu USA prawo do wspomagania organizacji międzynarodowych zrzeszających ofiary Holocaustu, a także – co najważniejsze...

Redaktor_Naczelny
z
podpiszapel.pl
dodany: 16.02.2019, 18:06:12
  • 97
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    zydzi
  • #
    izrael
  • #
    ruchnarodowy
  • #
    marszniepodleglosci
  • #
    korwin
Jbl33
Jbl33
Jbl33 17.02.2019, 00:58:21
  • 2
@PC86: Rzekł Jezus do Żydów: Gdyby Bóg był waszym Ojcem, to i Mnie byście miłowali. Ja bowiem od Boga wyszedłem i przychodzę. Nie wyszedłem sam od siebie, lecz On Mnie posłał. Dlaczego nie rozumiecie mojej mowy? Bo nie możecie słuchać mojej nauki. Wy macie diabła za ojca i chcecie spełniać pożądania waszego ojca. Od początku był on zabójcą i nie wytrwał w prawdzie, bo prawdy w nim nie ma. Kiedy mówi

831

„W Iranie czułyśmy się jak w domu”

„W Iranie czułyśmy się jak w domu”

Poznaj historię kilku Polek, które jako dzieci w 1942 roku wraz z armią gen. Andersa przybyły do Iranu. Ewakuowano wtedy z ZSRR ponad 120 000 uchodźców z Polski, którzy zostali bezinteresownie przyjęci przez Persów.

trumnaiurna
z
youtube.com
dodany: 16.02.2019, 11:33:57
  • 43
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    afera
  • #
    historia
  • #
    wykop
Jbl33
Jbl33
Jbl33 16.02.2019, 15:57:12
  • -3
@Karkasonne: Trzeba odróżniać kwestię narodu, "zwykłych ludzi" od polityki prowadzonej przez obecne władze danego kraju ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 16.02.2019, 15:57:45
  • 0
@st_loach: Dokłądnie trzeba odróżniać kwestię narodu, "zwykłych ludzi", kultury, od polityki prowadzonej przez obecne władze danego kraju ...

3674

WIDEO: Wiadomość od Irańczyków do Polaków

WIDEO: Wiadomość od Irańczyków do Polaków

Let's stay friends! - Pozostańmy przyjaciółmi!

adam-nowakowski
z
twitter.com
dodany: 16.02.2019, 09:25:41
  • 288
  • #
    polska
  • #
    iran
  • #
    izrael
  • #
    bliskiwschod
  • #
    4konserwy
Jbl33
Jbl33
Jbl33 16.02.2019, 12:38:30
  • 0
@mamajasia12: Rządy a społeczeństwa to często dwie różne sprawy... "Do zamieszek dochodziło już od wiosny 2017 roku, protestowano wówczas przeciw prezydentowi Hasanowi Rouhaniemu i jego zbyt mało socjalnej polityce oraz niezrealizowaniu obietnic o powszechnym dobrobycie[4], dodatkowo w 2018 r. zmusiło rząd do przyjęcia budżetu oszczędnościowego, przewidującego podwyżki cen[2] i obniżone zasiłki dla bezrobotnych w celu sfinansowania zwiększonych wydatków na wojsko i dotacje dla religijnych fundacji gospodarczych[5].

Protesty zostały rozpoczęte 28 grudnia

1388

USA chcą wpuścić Polskę w wojnę z Iranem - nie dajmy się !

USA chcą wpuścić Polskę w wojnę z Iranem - nie dajmy się !

Na razie w mediach głównego nurtu panuje wymowne milczenie, brak krytycznych komentarzy. Jednak wszyscy dobrze wiedzą, że konferencja jest wymierzona w Iran, o czym świadczy stanowcza reakcja Teheranu.

innych
z
alexjones.pl
dodany: 15.01.2019, 13:59:25
  • 118
  • #
    polska
  • #
    usa
  • #
    afera
  • #
    wojna
  • #
    wojsko
  • #
    iran
  • #
    polityka
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 18:41:25
  • 0
Kwestia co ustalą na konferencji...
"Warto wykorzystać czas przed konferencją do uspokojenia nastrojów, a nawet podjęcia działań mediacyjnych. Doprowadzenie do nawiązania bezpośredniego dialogu czy nawet kontaktu na linii Waszyngton-Teheran byłoby istotnym sukcesem polskiej dyplomacji. Waszczykowski proponuje, by "wykorzystać czas przed konferencją do uspokojenia nastrojów" i mediacji, gdyż doprowadzenie do dialogu USA z Iranem byłoby sukcesem naszej dyplomacji."

Eksperci piszą, że Polska może podjąć próbę przezwyciężenia impasu "w jakim znalazł się dialog transatlantycki
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 18:41:40
  • 0
Kwestia co ustalą na konferencji...
"Warto wykorzystać czas przed konferencją do uspokojenia nastrojów, a nawet podjęcia działań mediacyjnych. Doprowadzenie do nawiązania bezpośredniego dialogu czy nawet kontaktu na linii Waszyngton-Teheran byłoby istotnym sukcesem polskiej dyplomacji. Waszczykowski proponuje, by "wykorzystać czas przed konferencją do uspokojenia nastrojów" i mediacji, gdyż doprowadzenie do dialogu USA z Iranem byłoby sukcesem naszej dyplomacji."

Eksperci piszą, że Polska może podjąć próbę przezwyciężenia impasu "w jakim znalazł się dialog transatlantycki
Jbl33
Jbl33
Jbl33 16.02.2019, 11:03:08
  • 1
@Deykun: https://natemat.pl/264111,konferencja-bliskowschodnia-w-warszawie-co-ustalono-na-warsaw-summit

715

Jest wzór wypisu z PPK. Aż siedem razy będziemy musieli złożyć podpis...

Jest wzór wypisu z PPK. Aż siedem razy będziemy musieli złożyć podpis...

Nie będzie łatwo pozostać poza programem PPK, które promuje rząd Zjednoczonej Prawicy jako formę oszczędzania na starość. Aby nie uczestniczyć w reformie emerytalnej PiS, będziemy musieli aż siedem razy złożyć podpis na papierze, powtarzać to, co cztery lata oraz przy każdej zmianie pracodawcy.

konto usunięte
z
businessinsider.com.pl
dodany: 08.02.2019, 18:30:55
  • 210
  • #
    polska
  • #
    ppk
  • #
    emerytury
  • #
    pfr
  • #
    mf
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:11:28
  • -5
@thebitterend: Pracownik 30-latek przeznaczający 4% na PPK (z 3000 brutto) łącznie z premią od państwa do emerytury odłoży 160.000 zł. Z tego oczywiście 40.000 zł będzie mógł wziąć od razu, a potem przez 10 lat brać po 1000 zł rocznie. Czyli podwoić swoją emeryturę obywatelską. To już jest coś. Dla 2% będzie mógł wypłacić sobie 20.000 zł na raz i potem po 670 zł miesięcznie przez 10 lat. https://subiektywnieofinansach.pl/obnizka-pensji-i-oszczedzanie-na-dodatkowa-emeryture-czy-to-sie-oplaci-ppk-reforma-morawieckiego/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:11:36
  • -5
@StaryWilk: Pracownik 30-latek przeznaczający 4% na PPK (z 3000 brutto) łącznie z premią od państwa do emerytury odłoży 160.000 zł. Z tego oczywiście 40.000 zł będzie mógł wziąć od razu, a potem przez 10 lat brać po 1000 zł rocznie. Czyli podwoić swoją emeryturę obywatelską. To już jest coś. Dla 2% będzie mógł wypłacić sobie 20.000 zł na raz i potem po 670 zł miesięcznie przez 10 lat. https://subiektywnieofinansach.pl/obnizka-pensji-i-oszczedzanie-na-dodatkowa-emeryture-czy-to-sie-oplaci-ppk-reforma-morawieckiego/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:11:52
  • 0
@wykopowicz71: Pracownik 30-latek przeznaczający 4% na PPK (z 3000 brutto) łącznie z premią od państwa do emerytury odłoży 160.000 zł. Z tego oczywiście 40.000 zł będzie mógł wziąć od razu, a potem przez 10 lat brać po 1000 zł rocznie. Czyli podwoić swoją emeryturę obywatelską. To już jest coś. Dla 2% będzie mógł wypłacić sobie 20.000 zł na raz i potem po 670 zł miesięcznie przez 10 lat. https://subiektywnieofinansach.pl/obnizka-pensji-i-oszczedzanie-na-dodatkowa-emeryture-czy-to-sie-oplaci-ppk-reforma-morawieckiego/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:22:23
  • -1
@grzemach: merytalny plan Morawieckiego. Czy to jest potrzebne?

Tak, bo prawie nie mamy dodatkowych oszczędności na emeryturę. O ile w takiej np. Japonii co trzeci jen oszczędzany przez gospodarstwa domowe jest wkładany do produktów emerytalnych, o tyle w Polsce – najwyżej 10%. W funduszach inwestycyjnych mamy 150 mld zł, kolejne 60 mld zł w polisach inwestycyjnych, 20-30 mld zł w akcjach giełdowych spółek, a pewnie ze 100-200 mld zł po prostu
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 18:21:13
  • 0
@thebitterend: Masz wybór oczywiście : możesz odkładać sam (realne?), nie odkładać w ogóle lub wybrać PPK (z premiami od Państwa) .
Oszczędzanie w PPK będzie miało dwie zalety. Po pierwsze wypłacane pieniądze nie będą obłożone podatkiem Belki, czyli zysk w całości trafi do naszych kieszeni. Po drugie w trakcie oszczędzania fundusze inwestycyjne będą pobierały bardzo niskie prowizje – tylko 0,5-0,6% rocznie za zarządzanie. Będą też miały zakaz pobierania opłat dystrybucyjnych. Będzie
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 18:42:37
  • -1
@thebitterend: No ok dlatego za przekręty OFE min. odsunęliśmy poprzednią władzę ... Jeśli nie chcesz oczywiście sam odkładaj lub nie :) masz wybór. Dla wielu osób jest to ciekawa oferta. Bez podatku belki, niska prowizja 0,6%, premie od państwa ... Choć rozumiem po 30 latach wspaniałych nierządów można mocno wątpić ;)
Jbl33
Jbl33
Jbl33 10.02.2019, 10:49:20
  • -1
@thebitterend: PPK, podobnie jak IKE, IKZE, PPE, będą stanowić całkowicie prywatny i dobrowolny element krajowego rynku emerytalnego. Zaliczane one będą do tzw. trzeciego filaru systemu emerytalnego. Dobrowolność, prywatny charakter i brak statusu wykonawcy zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych, powodują, że brak jest możliwości potraktowania środków, które będą gromadzone w PPK jako środków publicznych. A to będzie uniemożliwiać ich transfer do ZUS. https://serwisemerytalny.rp.pl/bezpieczenstwo-pracowniczych-planow-kapitalowych/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 11.02.2019, 13:24:30
  • 0
@cavird: No niczego nie wiadomo może meteoryt spadnie ;) Może ktoś zarekwiruje meble prywatne takie gdybania jak dla mnie ;) FAKTY: PPK, podobnie jak IKE, IKZE, PPE, będą stanowić całkowicie prywatny! i dobrowolny element krajowego rynku emerytalnego.
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.02.2019, 11:06:48
  • 0
@czupek: PPK, podobnie jak IKE, IKZE, PPE, będą stanowić całkowicie prywatny i dobrowolny element krajowego rynku emerytalnego. Zaliczane one będą do tzw. trzeciego filaru systemu emerytalnego. Dobrowolność, prywatny charakter i brak statusu wykonawcy zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych, powodują, że brak jest możliwości potraktowania środków, które będą gromadzone w PPK jako środków publicznych. A to będzie uniemożliwiać ich transfer do ZUS. https://serwisemerytalny.rp.pl/bezpieczenstwo-pracowniczych-planow-kapitalowych/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.02.2019, 12:57:26
  • 0
@czupek: Chyba gdyby ... wtedy WYPAD

7

Emerytalny plan Morawieckiego. Czy to jest potrzebne? Tak .

Emerytalny plan Morawieckiego. Czy to jest potrzebne? Tak .

Pracownik 30-latek przeznaczający 4% na PPK (z 3000 brutto) łącznie z premią od państwa do emerytury odłoży 160.000 zł. Z tego oczywiście 40.000 zł będzie mógł wziąć od razu, a potem przez 10 lat brać po 1000 zł rocznie. To już jest coś. Przy 2 % 20000 i 670/mies.

Jbl33
z
subiektywnieofinansach.pl
dodany: 09.02.2019, 17:16:00
  • 22
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    wykopjointclub
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:16:26
  • -13
Emerytalny plan Morawieckiego. Czy to jest potrzebne?
Tak, bo prawie nie mamy dodatkowych oszczędności na emeryturę. O ile w takiej np. Japonii co trzeci jen oszczędzany przez gospodarstwa domowe jest wkładany do produktów emerytalnych, o tyle w Polsce – najwyżej 10%. W funduszach inwestycyjnych mamy 150 mld zł, kolejne 60 mld zł w polisach inwestycyjnych, 20-30 mld zł w akcjach giełdowych spółek, a pewnie ze 100-200 mld zł po prostu pod poduchą.
  • 10
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:34:23
  • -5
@mrbarry: No oczywiście to kwestia zaufania do władzy, lub oszczędzanie samemu, lub nie oszczędzanie w ogóle ... W tym przypadku masz swobodny wybór.
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:35:11
  • -5
@mrbarry: No dlatego władza została zmieniona min. za takie przekręty ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:38:04
  • -8
@mrbarry: Dwie zalety PPK: brak podatku Belki i niskie opłaty za zarządzanie pieniędzmi

Oszczędzanie w PPK będzie miało dwie zalety. Po pierwsze wypłacane pieniądze nie będą obłożone podatkiem Belki, czyli zysk w całości trafi do naszych kieszeni. Po drugie w trakcie oszczędzania fundusze inwestycyjne będą pobierały bardzo niskie prowizje – tylko 0,5-0,6% rocznie za zarządzanie. Będą też miały zakaz pobierania opłat dystrybucyjnych. Będzie to więc najtańsza możliwość oszczędzania w funduszach inwestycyjnych
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:40:39
  • -12
Poprawka: Pracownik 30-latek przeznaczający 4% na PPK (z 3000 brutto) łącznie z premią od państwa do emerytury odłoży 160.000 zł. Z tego oczywiście 40.000 zł będzie mógł wziąć od razu, a potem przez 10 lat brać po 1000 zł błądrocznie MIESIĘCZNIE. To już jest coś. Przy 2 % 20000 i 670/mies.
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 17:41:30
  • -12
Dwie zalety PPK: brak podatku Belki i niskie opłaty za zarządzanie pieniędzmi

Oszczędzanie w PPK będzie miało dwie zalety. Po pierwsze wypłacane pieniądze nie będą obłożone podatkiem Belki, czyli zysk w całości trafi do naszych kieszeni. Po drugie w trakcie oszczędzania fundusze inwestycyjne będą pobierały bardzo niskie prowizje – tylko 0,5-0,6% rocznie za zarządzanie. Będą też miały zakaz pobierania opłat dystrybucyjnych. Będzie to więc najtańsza możliwość oszczędzania w funduszach inwestycyjnych dostępna w
Jbl33
Jbl33
Jbl33 09.02.2019, 18:20:03
  • -17
@mathijas: Masz wybór oczywiście : możesz odkładać sam (realne?), nie odkładać w ogóle lub wybrać PPK (z premiami od Państwa)
Jbl33
Jbl33
Jbl33 10.02.2019, 10:49:43
  • -1
@mrbarry: PPK, podobnie jak IKE, IKZE, PPE, będą stanowić całkowicie prywatny i dobrowolny element krajowego rynku emerytalnego. Zaliczane one będą do tzw. trzeciego filaru systemu emerytalnego. Dobrowolność, prywatny charakter i brak statusu wykonawcy zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych, powodują, że brak jest możliwości potraktowania środków, które będą gromadzone w PPK jako środków publicznych. A to będzie uniemożliwiać ich transfer do ZUS. https://serwisemerytalny.rp.pl/bezpieczenstwo-pracowniczych-planow-kapitalowych/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 10.02.2019, 10:49:56
  • -1
PPK, podobnie jak IKE, IKZE, PPE, będą stanowić całkowicie prywatny i dobrowolny element krajowego rynku emerytalnego. Zaliczane one będą do tzw. trzeciego filaru systemu emerytalnego. Dobrowolność, prywatny charakter i brak statusu wykonawcy zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych, powodują, że brak jest możliwości potraktowania środków, które będą gromadzone w PPK jako środków publicznych. A to będzie uniemożliwiać ich transfer do ZUS. https://serwisemerytalny.rp.pl/bezpieczenstwo-pracowniczych-planow-kapitalowych/

1553

Od stycznia ponad połowa ceny benzyny to podatki.

Od stycznia ponad połowa ceny benzyny to podatki.

Po wprowadzeniu od stycznia nowej opłaty emisyjnej w cenie detalicznych paliw, podatki stanowią więcej niż koszt samego paliwa...

konto usunięte
z
money.pl
dodany: 07.02.2019, 06:57:54
  • 208
  • #
    polska
  • #
    paliwo
  • #
    ceny
  • #
    samochody
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
Jbl33
Jbl33
Jbl33 07.02.2019, 10:02:51
  • 0
@secretservice666: a tak to wygląda na świecie: 60% tax on petrol gives Britain, France and Germany some of the highest pump prices worldwide. http://www.uhy.com/european-companies-struggling-with-the-worlds-highest-fuel-costs/
Pobierz Jbl33 - @secretservice666: a tak to wygląda na świecie: 60% tax on petrol gives Brita...
źródło: comment_ejipScUcKZq8L8qvavrTxOstDQwWsFTs.jpg
Jbl33
Jbl33
Jbl33 07.02.2019, 10:04:12
  • 0
@oiio: dokładnie :) 60% tax on petrol gives Britain, France and Germany some of the highest pump prices worldwide. http://www.uhy.com/european-companies-struggling-with-the-worlds-highest-fuel-costs/
Pobierz Jbl33 - @oiio: dokładnie :) 60% tax on petrol gives Britain, France and Germany some ...
źródło: comment_A3UWci3PPBgrmTZ6IgU4nyR3bgqQdM6U.jpg
Jbl33
Jbl33
Jbl33 07.02.2019, 10:08:51
  • -3
@bolorollo:
Pobierz Jbl33 - @bolorollo:
źródło: comment_gYRhgKYBBLdytf4oCjpbHTRUK15gPNAr.jpg
Jbl33
Jbl33
Jbl33 07.02.2019, 10:09:42
  • -1
@oiio: z Twojego linku :)
Pobierz Jbl33 - @oiio: z Twojego linku :)
źródło: comment_YUGSJmOcx9qH6xQn8ed7Ir1E5RpKR4PA.jpg

927

WHO wykreśla konopie z listy substancji niebezpiecznych

WHO wykreśla konopie z listy substancji niebezpiecznych

Może w końcu RSO będzie dostępne dla cierpiących ...

konto usunięte
z
wolnekonopie.org
dodany: 02.02.2019, 07:04:22
  • 128
  • #
    swiat
  • #
    marihuana
  • #
    zdrowie
  • #
    cbd
  • #
    narkotykizawszespoko
Jbl33
Jbl33
Jbl33 02.02.2019, 21:46:35
  • 10
@TimmiTimmi: No pewnie:) A na już jest susz CBD , leczniczo i odprężająco (bez 10% THC ale pozostałe 90% składników daje radę)

743

Afera mięsna: służby weterynaryjne ukrywają prawdę nt. skali procederu

Afera mięsna: służby weterynaryjne ukrywają prawdę nt. skali procederu

GIW twierdzi, że to odosobniony przypadek i chodzi tylko o jedną rzeźnię i 10 ton mięsa. Jednak skala procederu wprowadzania do obrotu mięsa nie nadającego się do spożycia przez ludzi jest o wiele większa niż przypuszczano.

konto usunięte
z
theguardian.com
dodany: 01.02.2019, 20:10:41
  • 180
  • #
    afera
  • #
    polska
  • #
    zywnosc
  • #
    mieso
Jbl33
Jbl33
Jbl33 02.02.2019, 10:13:24
  • -2
@Tonopah: Ktoś zazdrości... ASF a teraz to ciekawe ... "W 2017 roku Polska miała rekordowo wysoki eksport mięsa. Jego wartość osiągnęła prawie 5 i pół miliarda euro."
Jbl33
Jbl33
Jbl33 02.02.2019, 10:14:05
  • -1
@apo: No taką akcję ktoś może zorganizować ... aby zaszkodzić ...

550

Polska wołowina z chorego bydła trafiła do restauracji i szkół na Słowacji

Polska wołowina z chorego bydła trafiła do restauracji i szkół na Słowacji

Prawie 300 kg wołowiny z chorego bydła z Polski trafiło do restauracji i szkół na Słowacji - poinformował szef słowackiej służby weterynaryjnej (SVPS) Jozef Biresz.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 31.01.2019, 18:00:04
  • 151
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    aferawolowa
Jbl33
Jbl33
Jbl33 01.02.2019, 18:31:40
  • 0
@siodemkaxx: No to raczej nie przypadek ... ASF teraz to ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 01.02.2019, 18:31:47
  • 0
@Abomination: No to raczej nie przypadek ... ASF teraz to ... hybridowo

730

Afera mięsna może nam przynieść miliardowe straty. Tylko wczoraj polskie...

Afera mięsna może nam przynieść miliardowe straty. Tylko wczoraj polskie...

polskie mięso wycofywano z kilku państw UE!

sailor_73
z
niewygodne.info.pl
dodany: 01.02.2019, 06:12:53
  • 272
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    ekonomia
  • #
    ciekawostki
  • #
    gospodarka
Jbl33
Jbl33
Jbl33 01.02.2019, 18:30:59
  • 0
@thcluboy: No to raczej nie przypadek ... ASF teraz to ... hybridowo

411

37 krzaków konopi, 50 tys. zł i 8 lat.

37 krzaków konopi, 50 tys. zł i 8 lat.

Kolejny "wielki" sukces policjantów.

runnerrunner
z
tychy.pl
dodany: 31.01.2019, 16:00:55
  • 197
  • #
    narkotykizawszespoko
  • #
    marihuana
  • #
    rozrywka
  • #
    narkotyki
  • #
    wykopjointclub
  • #
    policja
Jbl33
Jbl33
Jbl33 01.02.2019, 18:20:39
  • 0
@xeerxees: A jest już przecież w PL legalny susz CBD ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 01.02.2019, 18:20:47
  • 0
@dumpmuzgu: A jest już przecież w PL legalny susz CBD ...

532

Już mała dawka marihuany zmienia mózg nastolatka

Już mała dawka marihuany zmienia mózg nastolatka

Nawet niewielki kontakt z marihuaną prowadzi w młodym wieku do zmian struktury mózgu - przestrzegają na łamach czasopisma "The Journal of Neuroscience" naukowcy z University of Vermont (UVM). Wyniki ich badań pokazują, że już po kilku pierwszych przypadkach użycia narkotyku zwiększa się...

Samowski
z
twojezdrowie.rmf24.pl
dodany: 15.01.2019, 12:10:13
  • 276
  • #
    marihuana
  • #
    narkotyki
  • #
    narkotykizawszespoko
  • #
    zdrowie
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 19:00:46
  • -1
@chusarzIIIwaza: Dlatego dostępny jest legalnie susz CBD, olejek ... bez mocno psychoaktywnego THC, w latach 60-70 poziom THC był ok. 3-5% teraz nawet 20-25%, a są i wyciągi 90%
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 19:02:21
  • -3
@bioslawek: Dlatego dostępny jest legalnie susz CBD, olejek ... bez mocno psychoaktywnego THC, w latach 60-70 poziom THC był ok3-5% teraz nawet 20-25%, a są i wyciągi 90%

4141

Wiadomości 2019-01-14 Główne Wydanie. Polecam oglądać od 19:37

Wiadomości 2019-01-14 Główne Wydanie. Polecam oglądać od 19:37

co za dno... tvp w formie

marianoitaliano
z
youtube.com
dodany: 14.01.2019, 19:32:15
  • 625
  • #
    polska
  • #
    tvpis
  • #
    wosp
  • #
    gdansk
  • #
    adamowicz
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 00:56:04
  • -2
@lukenzi: Zacytuj o które słowa ci chodzi?
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 00:58:09
  • -3
@Lukardio: i to całe kontrowersje w tym wydaniu Wiadomości ? Że powiedzieli prawdę że był skazany za napady na banki i leczył się na schizofrenię ?
Jbl33
Jbl33
Jbl33 15.01.2019, 00:59:18
  • -2
@lukenzi: Zacytuj dokładnie o które słowa ci chodzi? W której minucie Wiadomości.

710

Policja o wydarzeniach w Gdańsku. "To nie była impreza masowa"

Policja o wydarzeniach w Gdańsku. "To nie była impreza masowa"

Finał WOŚP w Gdańsku nie był zgłoszony jako impreza masowa. Na taki charakter imprezy zgodził się prezydent miasta Paweł Adamowicz.

koko23
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 14.01.2019, 08:48:56
  • 226
  • #
    polska
  • #
    zamach
  • #
    wosp2019
  • #
    gdansk
  • #
    trojmiasto
Jbl33
Jbl33
Jbl33 14.01.2019, 23:39:32
  • 0
Dziwne to wszystko generalnie wygląda co najmniej ... skazany za napady na banki recydywa, impreza nie miała statusu imprezy masowej, minutę stoi na scenie z nożem w ręku gada do mikrofonu zanim ochrona gdzieś z tyłu się zjawiła , miał jakiś identyfikator, nie ucieka ... chmm

2850

Prezes Azotów stworzył superstanowisko dla swojej asystentki. Pensja? 30 tys. zł

Prezes Azotów stworzył superstanowisko dla swojej asystentki. Pensja? 30 tys. zł

Prezes Grupy Azoty stworzył superstanowisko dla swojej asystentki. Agnieszka Sorbnicka-Krasinkiewicz została szefową Departamentu Korporacyjnego Zarządzania i Komunikacji w chemicznym gigancie. Będzie jej podlegało wiele kluczowych biur. Pensja? Ok. 30 tys. zł. Kompetencje? Nikomu nieznane.

Bednar
z
fakt.pl
dodany: 05.01.2019, 08:27:24
  • 252
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpisu
  • #
    dobrazmiana
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 15:41:51
  • -4
@filigranowylolek: A gdyby to facet dostał taką pracę to co szef homo..., czy też kobietom się nie należy lepsza paca (bo każda to kur...) czy w ogóle nie można tyle zarabiać ?
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 15:42:19
  • -7
@czapayew: A gdyby to facet dostał taką pracę to co szef homo..., czy też kobietom się nie należy lepsza paca (bo każda to kur...) czy w ogóle nie można tyle zarabiać ? ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 15:42:40
  • -5
@Raa_V: A gdyby to facet dostał taką pracę to co szef homo..., czy też kobietom się nie należy lepsza paca (bo każda to kur...) czy w ogóle nie można tyle zarabiać ?
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 15:57:10
  • -7
@czapayew: a ty prosiaczku jak ?
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 16:02:36
  • -3
@Raa_V: No właśnie ... Np: Jak donosi Fakt, tylko za Dzień Dobry TVN Kinga Rusin otrzymuje miesięcznie 20 tysięcy złotych. To co też jest ku.. czy nie może tyle zarabiać czy ma taakie wielkie kwalifikacje? ... https://lelum.pl/ile-zarabia-kinga-rusin/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 16:06:39
  • -10
@len13: ... Jak donosi Fakt, tylko za Dzień Dobry TVN Kinga Rusin otrzymuje miesięcznie 20 tysięcy złotych. To co też jest ku.. czy nie może tyle zarabiać czy ma taakie wielkie kwalifikacje? ... https://lelum.pl/ile-zarabia-kinga-rusin/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 16:07:34
  • -9
@czapayew: Jak donosi Fakt, tylko za Dzień Dobry TVN Kinga Rusin otrzymuje miesięcznie 20 tysięcy złotych. To co też jest ku.. czy nie może tyle zarabiać czy ma taakie wielkie kwalifikacje? ... https://lelum.pl/ile-zarabia-kinga-rusin/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 16:08:29
  • -8
@filigranowylolek: np: Jak donosi Fakt, tylko za Dzień Dobry TVN Kinga Rusin otrzymuje miesięcznie 20 tysięcy złotych. To co też jest ku.. czy nie może tyle zarabiać czy ma taakie wielkie kwalifikacje? ... https://lelum.pl/ile-zarabia-kinga-rusin/
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:18:47
  • 0
@DobrzeNaoliwioneLozysko: No nie do końca taka prywatną, media są "4 władzą", jest osobą publiczną, wypowiada się na polityczne tematy, a w Azotach tylko 33% jest Skarbu Państwa ... A TVN jest niby taki apolitycznie rozdawany heheh ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:19:21
  • 0
@gwiezdny_kupiec: No nie do końca taka prywatna... media są "4 władzą", jest osobą publiczną, wypowiada się na polityczne tematy, a w Azotach tylko 33% jest Skarbu Państwa ... A TVN jest taki apolitycznie rozdawany heheh ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:20:47
  • -2
@len13: No nie do końca taka prywatna... media są "4 władzą", jest osobą publiczną, wypowiada się na polityczne tematy, a w Azotach tylko 33% jest Skarbu Państwa ... A TVN jest taki apolitycznie rozdawany heheh ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:36:33
  • 0
@DobrzeNaoliwioneLozysko: Czy TVN jest apolityczną prywatną firmą sprzedającą serki ? ... Rusin to tylko przykład Kraśko, Lis , dziennikarze nie są apolitycznymi "prywatnymi" bytami.

772

Zobacz fragmenty filmu Tomasza Sekielskiego o pedofilii w Kościele.

Zobacz fragmenty filmu Tomasza Sekielskiego o pedofilii w Kościele.

WP otrzymała pierwsze fragmenty głośnego już filmu Sekielskiego. To wstrząsająca "spowiedź" mężczyzny molestowanego jako dziecko przez księdza: - Miałem 13 lat. Ksiądz mnie molestował, masturbował i dopuszczał.

konto usunięte
z
film.wp.pl
dodany: 05.01.2019, 15:05:17
  • 334
  • #
    polska
  • #
    kosciol
  • #
    katolicyzm
  • #
    dokument
  • #
    ciekawostki
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:33:41
  • 0
@MWittmann: Mapa kościelnej pedofili podaje 63 skazanych księży (jaki czas ? : chyba 15-20lat) natomiast np w Niemczech ofiarą pedofilów padło w zeszłym roku 13,5 tys. dzieci ... te ofiary są już nie ważne ... https://www.dw.com/pl/szokuj%C4%85ca-statystyka-codziennie-36-dzieci-ofiar%C4%85-pedofil%C3%B3w/a-44101415
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:34:50
  • 0
@romani: Mapa kościelnej pedofili podaje 63 skazanych księży (jaki czas ? : chyba 15-20lat) natomiast np w Niemczech ofiarą pedofilów padło w zeszłym roku 13,5 tys. dzieci ... te ofiary są już nie ważne ... https://www.dw.com/pl/szokuj%C4%85ca-statystyka-codziennie-36-dzieci-ofiar%C4%85-pedofil%C3%B3w/a-44101415
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:35:22
  • -1
@SuperFreak: Mapa kościelnej pedofili podaje 63 skazanych księży (jaki czas ? : chyba 15-20lat) natomiast np w Niemczech ofiarą pedofilów padło w zeszłym roku 13,5 tys. dzieci ... te ofiary są już nie ważne ... https://www.dw.com/pl/szokuj%C4%85ca-statystyka-codziennie-36-dzieci-ofiar%C4%85-pedofil%C3%B3w/a-44101415

1

Ile zarabia Kinga Rusin?

Ile zarabia Kinga Rusin?

Ile zarabia Kinga Rusin? Wbrew pozorom, praca dla stacji TVN to nie jest jedyne jej źródło dochodu...

Jbl33
z
lelum.pl
dodany: 05.01.2019, 16:05:33
  • 7
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
  • #
    tvn
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpisu
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 16:09:59
  • -4
No tak a inne kobiety jak zarabiają to już obchodzi ...
Jbl33
Jbl33
Jbl33 05.01.2019, 16:12:16
  • -3
@Maliszak: a inne kobiety z przestrzeni publicznej jak zarabiają to już obchodzi ... heh
Jbl33
Jbl33
Jbl33 06.01.2019, 15:21:54
  • 0
@Maliszak: No nie do końca taka prywatna... media są "4 władzą", jest osobą publiczną, wypowiada się na polityczne ... i co może TVN jest taki apolitycznie rozdawany heheh ...
Ratelmidozer
Ratelmidozer
Ratelmidozer
19.12.2018, 14:08:19
  • 10
ᶘᵒᴥᵒᶅ
#wegetarianizm
Pobierz Ratelmidozer - ᶘᵒᴥᵒᶅ
#wegetarianizm
źródło: comment_KniiaHGUCNetYwhw689Ht6wKODHbSSsu.jpg
  • lenovo99
  • nexuspl
  • Matt_Tailor
  • harpiowata
  • konto usunięte
  • +5 innych
  • 1
Jbl33
Jbl33
Jbl33 22.12.2018, 03:45:01
  • 0
@Ratelmidozer: ...
Pobierz Jbl33 - @Ratelmidozer: ...
źródło: comment_UGkdYeCbEMiE3Jy0vdi9BV6KmmwbUfyK.jpg

4

Rising avocado prices fuelling illegal deforestation in Mexico

Rising avocado prices fuelling illegal deforestation in Mexico

Mexican farmers can make higher profits than most other crops so are thinning out pine forests to plant young avocado trees ...

Jbl33
z
theguardian.com
dodany: 22.12.2018, 03:37:30
  • 1
  • #
    swiat
  • #
    wegetarianizm
  • #
    weganizm
  • #
    jedzenie
  • #
    fitness
Jbl33
Jbl33
Jbl33 22.12.2018, 03:39:04
  • 0
Kenya – the world’s sixth largest exporter of the fruit – banned exporting avocados on Tuesday because the country’s supply is at risk. The Agriculture and Food Authority says the average price of a 90kg-bag of avocados has reached 2,560 Kenyan shillings (£18), the highest since May 2014. The majority of shortages have been seen in the most popular varieties, fuerte and hass, but across the board Kenya has seen an 18
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Piter

  • Polska

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.11.2018

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 11.12.2018

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 25.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl